Материалдар / «Сыныптарда ата-аналар жиналысын өткізудің жаңа формалары»

«Сыныптарда ата-аналар жиналысын өткізудің жаңа формалары»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Мектепте ата-аналар жиналысын өткізу мәселесі бұған дейін де бірнеше рет көтерілді. Алдыңғы жылы ата-аналар жиналысын өткізудің жаңа формасына көшу керек деген тапсырма берілді. Баяғыдағыдай ата-аналарды жинап алып, балаларының оқу үлгерімі, қылықтарын талқыға салудың керегі жоқ. Басқа ата-ананың көзінше біреудің баласын талқыға салмаңыздар», деді Асхат Аймағамбетов аталған ведомствода өткен аппараттық жиналыста. Министрдің айтуынша, педагог әр ата-анаға баласының тәрбиесі мен біліміне қатысты толық ақпаратты беруі тиіс. «Әрине, біреулердің көзінше баласын талқылағаннан кейін ата-аналар мектеп жиналысына келгісі келмейді. Сондықтан жиналыс өткізудің жаңа форматына көшу керек. Мұғалім ата-анаға баласының қандай пәндерді ұнататынын немесе қандай пәндерден қосымша сабақ керектігін айтып жеткізу керек. Жалпы ата-анамен жұмыс істеу маңызды жайт, сондықтан ерекше мән беру керектігін тағы еске саламын», дейді .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2022
775
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Сыныптарда ата-аналар жиналысын өткізудің жаңа формалары»

Баяндама

                                                                      Дайындаған: ДТІЖО Алимбекова Б.Б


«Мектепте ата-аналар жиналысын өткізу мәселесі бұған дейін де бірнеше рет көтерілді. Алдыңғы жылы ата-аналар жиналысын өткізудің жаңа формасына көшу керек деген тапсырма берілді. Баяғыдағыдай ата-аналарды жинап алып, балаларының оқу үлгерімі, қылықтарын талқыға салудың керегі жоқ. Басқа ата-ананың көзінше біреудің баласын талқыға салмаңыздар», деді Асхат Аймағамбетов аталған ведомствода өткен аппараттық жиналыста.

Министрдің айтуынша, педагог әр ата-анаға баласының тәрбиесі мен біліміне қатысты толық ақпаратты беруі тиіс.

«Әрине, біреулердің көзінше баласын талқылағаннан кейін ата-аналар мектеп жиналысына келгісі келмейді. Сондықтан жиналыс өткізудің жаңа форматына көшу керек. Мұғалім ата-анаға баласының қандай пәндерді ұнататынын немесе қандай пәндерден қосымша сабақ керектігін айтып жеткізу керек. Жалпы ата-анамен жұмыс істеу маңызды жайт, сондықтан ерекше мән беру керектігін тағы еске саламын», дейді .


В. А. Сухомлинский балаларды тәрбиелеуді ата-анадан бастау керек екеніне сенімді болды. Ата-аналар біздің ең жақсы көмекшілеріміз, мүдделі одақтастарымыз, біртұтас педагогикалық процестің мейірімді қатысушылары, бірыңғай тәрбие ісіндегі әріптестеріміз болуы керек           


Ата-аналармен жұмыс әрқашан мұғалімнің педагогикалық қызметіндегі ең қиын жұмыстардың бірі болып саналды.

Бала білім беру мекемесінің табалдырығын аттаған алғашқы күннен бастап мұғалімдер мен ата – аналар-бұл біртұтас ұжымға айналуы керек. Олардың ішінде ең дәстүрлі және қажет – бұл ата-аналар жиналысы, бұл мұғалімдердің ата-аналармен қарым-қатынасының тиімді түрі.     

Алайда, ата – аналар бос емес адамдар, кейде мұғаліммен сөйлесуге, жиналысқа келуге уақыт жоқ немесе олар бәрі өз балалары туралы біледі деп санайды. Бұл жағдайда мұғалім ата-аналарды қажетті педагогикалық ақпаратпен қалай қызықтыру керектігін, содан кейін ата-аналар жиналысын қалай тиімді құру керектігін білуі керек.

Ата-аналар жиналысын дайындау


1. Жиналысқа дейін жиналыс тақырыбы бойынша ата-аналарға сауалнама жүргізу. Сауалнамалар үйде толтырылады және олардың нәтижелері оны өткізу барысында пайдаланылады.

2. Ата-аналарды белсендіру және олардың жиналысқа келуін қамтамасыз ету үшін әр отбасына жиналыс тақырыбын ескере отырып, аппликациялар, конструкциялар түрінде шақыру қағаздарын жасаған жөн. Ата-аналарға арналған шақырулар-құпияларды жасауға балалардың қатысуы маңызды. Шақырулар жиналысқа бір апта қалғанда беріледі. (Тақырып, жиналыс жоспары, ұзақтығы көрсетіледі).

3. Жиналыс тақырыбына сәйкес кеңестермен түпнұсқа жадынамалар жасаңыз. Жадынамалардың мазмұны қысқа, мәтін үлкен әріппен басылуы тиіс.

4. Ата-аналарды ата-аналар жиналыстарына тартудың келесі түрлерін қолдануға болады: конкурстар, көрмелер дайындау. Бұл ретте конкурстарға балалар да, олардың ата-аналары да қатысады

АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН БАСПА МАТЕРИАЛДАРЫ:

1. Әр түрлі тақырыптағы буклеттер, "оқу жылының соңында балалар не білуі керек", "Ата-анаға кеңес" жадынамалар дайындауды ұсынамын

2.Ата-аналарға арналған жиналысты қызықты өткізу үшін Сіз бейнематериалды, "топтың өмірінен бір күн", "біз күз, қыс және т. б. қалай қарсы алдық", "біздің жетістіктеріміз " фотоальбомдарын, фотогазеттерді пайдалана аласыз, іс-шара тақырыбына сәйкес келетін, жиналыс тақырыбына балалар сөздерін, балалар жұмыстарының көрмесін (ойындар, Оқу құралдары, папкалар-қозғалыстар және т. б.)

3.Одан да жақсысы, балалардың қатысуымен ашық іс-шараны көрсетіңіз. Ата-аналар үшін балалар ұжымындағы балаларды, олардың қарым-қатынастарын бақылау өте қызықты. Осындай жиналыстардан кейін ата-аналар мұғалімдермен байланыс орнатуға дайын, олардың кеңестерін тыңдайды, нәтижесінде мектепке көбірек сенеді

Ата-аналар жиналысын өткізудің дәстүрлі емес түрлерін қандай қолдана аламыз?

  1. Дөңгелек үстел

  2. Ата-аналар конференциясы

  3. Отбасылық қонақ бөлмесі

  4. Презентация

  5. Бейне жазбалар, слайдшоу

  6. Аукцион

  7. Дәріс семинар

  8. Шын жүректен сөйлесу «Жүректен жүрекке»

  9. Іскерлік ойын

  10. Ток-шоу " Менің пікірім бар»

  11. Мастер – класс

  12.  Сұрақтар мен жауаптар кештері

  13. Педагогикалық қырыққабат

Дөңгелек үстел - жиналысты осы формада өткізу міндетті түрде дөңгелек емес, үстелдің болуын болжайды. Оның тәрбиешілер де, ата-аналар да, жиналыс қонақтары да оның артында отырғаны маңызды


Ата-аналар конференциясы – конференцияның негізгі мақсаты-отбасылық білім беру тәжірибесімен бөлісу. Ата-аналар хабарламаны алдын-ала дайындайды, мұғалім қажет болған жағдайда тақырыпты таңдауға, сөйлеуді рәсімдеуге көмектеседі


  Отбасылық қонақ бөлме-бұл ата-аналар жиналысына балама, онда педагогикалық міндеттер тәрбиеленушілер мен мұғалімдердің отбасыларының еркін қарым-қатынасы түрінде шешіледі. Шай ішумен аяқталуы мүмкін және бос уақытты қамтиды


   Презентация. Бұл форма бір нәрсемен немесе біреумен танысуды қамтиды. Презентация алдын-ала дайындалады. Ол иллюстрацияларды, фото -, бейнематериалдарды көрсетумен бірге жүруі мүмкін. Презентацияны ата-аналар да, тәрбиешілер де дайындай алады.

    Бейнежазбалар, слайдшоулар бейнефильмдерді, слайдтарды көру әдетте жиналыс қатысушыларына өте ұнайды

     Аукцион. Ата аналар жиналысы таңдалған тақырып бойынша пайдалы кеңестер ұсыну түрінде өтеді


Дәріс-семинар. Жиналысты "Дәріс – семинар" түрінде өткізу үшін оның тақырыбы мен жүргізушісін анықтау қажет. Жиналыстың жүргізушілері сынып жетекші, ата-аналар, шақырылған мамандар бола алады



  Шын жүректен сөйлесу. Бұл жиналыс барлық ата-аналарға емес, тек балалары ортақ проблемалары бар адамдарға арналған: агрессивтілік, құрдастарымен қарым – қатынас жасау проблемалары, егер бала солақай болса, егер ол даму тапсырмаларын нашар орындаса және т. Б


Іскерлік ойындар-шығармашылыққа арналған кеңістік. Олар ойынға қатысушыларды нақты жағдайға барынша жақындатады, педагогикалық тұрғыдан дұрыс шешімдерді тез қабылдау дағдыларын, қателіктерін уақытында көру және түзету қабілетін қалыптастырады


        Мастер-класс. Бұл ата-аналар балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудегі жетістіктерін көрсететін жиын. Мастер-класс теориялық және практикалық болуы мүмкін


"Пікірім бар" ток-шоуы. Ток – шоу түріндегі жиналыс бір мәселені әртүрлі көзқарастармен, мәселенің егжей-тегжейімен және оны шешудің ықтимал жолдарымен талқылауды қамтиды. Ток-шоуда мұғалім, ата-аналар өнер көрсетеді, сіз басқа мамандарды шақыра аласыз

Сұрақтар мен жауаптар кештері көбінесе пікірталас сипатына ие әр түрлі мәселелер бойынша шоғырланған педагогикалық ақпарат болып табылады және оларға жауаптар жиі қызу, мүдделі талқылауға ауысады


Педагогикалық қырыққабат. Бұл жиналыс емес, мұғалім, оқушылар, ата-аналарды біріктіретін іс-шара. Көңілді концерт ретінде өтуі мүмкін.

        

Жиналысты аяқтағаннан кейін келесі әдістерді қолдануға болады:

  • "Сұхбат"

  • "Анонимді кеңес" (қатысушылар сынып жетекшіге, жиналыстың басқа қатысушыларына кеңес енгізетін карточка алады).

  • "Білім гүл шоқтары" (ата-аналар гүл шоқтарын тоқу сияқты қол ұстасып, әрқайсысы оң болғанын, қандай білім, дағды алғанын айтады).

  • "Ғажайып дүңгіршек" (қатысушыларға жауап беру ұсынылады. Олар керемет дүңгіршекке не салғысы келеді және жиналыста білгендерінен болашаққа апарады).

Қорытындылай келе, ата-аналармен қарым-қатынас орнату, баланың тәрбиесінде отбасының күш-жігеріне қолдау көрсету және көмектесу үшін біз ата-аналар жиналысын өткізудің заманауи, дәстүрлі емес тәсілдерін іздейміз. Осындай кездесулерден кейін ортақ мүдделері бар ата-аналар жақындасады, қайта қоңырау шалады, дос бола бастайды, баласының достарын туған күніне, мерекелерге шақырады. Жұмыстың әртүрлі формалары барлық күткеннен асып түскенін атап өткім келеді. Олар ата-аналардың балалардың өміріне деген қызығушылығы едәуір артқанын көрсетті. Ата-аналар мектеппен байланысын үзбейді, олар көбінесе баласын тәрбиелеу және дамыту бойынша кеңес, көмек сұрайды. Тәрбиешілерге назар аударыңыз және алғыс білдіріңіз



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ