Материалдар / Т. Айбергенов Аруана
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Т. Айбергенов Аруана

Материал туралы қысқаша түсінік
толық мағлұмат жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2018
414
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Т.Айбергенов « Ана»,«Аруана – бауыр дүние» өлеңдері

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға Т.Айбергеновтің «Ана», «Аруана – бауыр дүние» өлеңдерінің тақырыбы мен идеясын ашу, Т.Айбергенов лирикасының өзіндік ерекшелігін айқындау; Жеке тұлғаның өз ойын еркін, жатық жеткізе білуге, алған білімдерін өз бетінше қолдануға, шығармашылықпен іздену, зерттеу қабілеттерін дамыту, шығармашылық белсенділігінің артуына жағдай жасау.Мейірімділікке , туған жерін, ананы сүйіп-құрметтеуге, қадірлей білуге тәрбиелеу; дүниедегі жақсылық атаулының бәрі күннің нұрынан, ананың мейірімінен тарайтынын ұғындыру.

Күтілетін нәтиже:

1. Оқушылар поэманың мазмұнымен танысады.2. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бере алады.3. Топта өз ойларын, көзқарастарын қорғай алады.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Кім жылдам,Компазициялық талдау,Жигсо, Топтастыру

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Мазмұны

Тапсырмалар

Қолданылатын әдіс- тәсілдер

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

Нәтиже

Ұйымдастыру 1 мин

Психологиялық ахуал туғызу.



Оқушыларға бүгінгі күнге деген сәттілік тілектер айтқызу.



топқа бөлу. «Ана», «Аққу», «Табиғат»





Амандасу. Сыныптағы

оқушыларды түгендеу.

Оқушыларды ортаға шығарып, жақсы тілектер айтқызу.

Мұғаліммен амандасады.

Жоқ оқушының себебін айтады.

Бүгінгі күнге деген тілектер айтады.

Жүздері жарқын ,жайдарлы болды.

Ой қозғау

Сұрақ –жауап,жаттау







Аққу, қызыл кітап суреті слайд

Мұқағали туралы не білеміз? Мұқағалидың өлеңін кім жатқа айтады?(өлең оқу)

Балалар, мына суретке көңіл бөлсек Аққу құсы туралы не білеміз қандай құстардың тобына жатады? Екі суреттің қандай байланысы бар?

-Поэма дегеніміз не? «Аққулар ұйықтағанда»поэмасымен танысамыз.

Жетелеуші сұрақтар қоя арқылы тақырыпты ашқызамын.

Оқушылар білгендері бойынша жауап береді.

әңгіменің мәнін түсінген

Мағынаны тану

джиксо

джиксо әдісі бойынша оқушыларды 1,2,3,4 бөліп оқуға тапсырамын.1-1,2-2,3-3,4-4 келіп талдап,өз ортасына барып түсіндіреді.

берілген тапсырманы топта оқып, мағынасын түсіндіреді.

Оқушылар топпен, жұппен бірге бірлесе отырып анықтайды.

поэманың идеясын түсіне білді.

шығармашылық жұмыс

Проблемаға шығу.

Зерттеу жұмысын ұсынады.

  1. «Аққу» тобына:

Аққудың рең әсемділігін білдіретін сөзді табу

  1. «Табиғат» тобына:

Ананың аққуды ату кезіндегі әрекетін поэмадан табу

  1. «Ана» тобына

Бала өлімін көрген ана қасіреті қалай көрсетілген тұсын табу



поэмадан дәлелдер келтіреді.



Сабақты қорыту



Табиғат жанашырлары туралы ойым...







Үйге тапсырма

мазмұндау

«Жетім көл аққулары» - эссе жазу.мазмұндау

қайталау

Күнделіктеріне тапсырманы жазады.



Рефлексия

2 жұлдыз, 1тілек. Алма ағашына жабыстыру

Өздеріне сабақтың ұнаған сәттерін стикерге жаздырамын.

Сабақтың сәтті және сәтсіз сәттерін стикерге жазады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!