Материалдар / Т. Молдағалиев. Мамандық таңдау

Т. Молдағалиев. Мамандық таңдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Т. Молдағалиев. Мамандық таңдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2018
661
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Т. Молдағалиев. Мамандық таңдау Мектеп:
Күні:Мұғалім:
Сынып:Қатысқан:Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар Т. Молдағалиевтың шығармасымен таныстыру; оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар білуге тиісті:Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түінуі тиіс


Кейбір оқушылар білуге тиіс:Автордың өзге де шығармаларын.
Бұрыннан бар білімдеріТапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.
Жоспар
ЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңіМұғалім:Екі қол не үшін керек?Оқушы:Елге көмек беру үшін.Мұғалім:Екі аяқ не үшін керек?Оқушы:Жерді басып жүру үшін.Мұғалім:Екі құлақ не үшін керек?Оқушы:Ақыл-кеңес тыңдау үшін.Мұғалім:Екі көз не үшін керек?Оқушы:Жақсыларды көріп, біліп,Үлгі-өнеге алу үшін. Қызығушылықты оятуРебусты шеш

Таныстырылым.
Ортасы

Жаңа сабақЖаңа сабақСуретте қандай мамандық иелері бейнеленген? Сенің ата-анаң қандай маман иесі?Бүгін Тұманбай Молдағалиевтың «Мамандық таңдау» өлеңімен танысамыз.Автор портреті, дәптерлер. Электронды оқулықты тыңдап,тақырып қою.

Сергіту сәтіОрманның бiз емшiсiмiзТоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)Құрт бiткендi жоқ етемiзЖоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)Тоқ, тоқ, тоқ,  Жоқ, жоқ, жоқ.Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы «Бес жолды өлең» әдісі арқылы өлең құрастыру1) Зат есім 1сөз2) Сын есім 2 сөз3) Етістік 3 сөз4) Сөз тіркесі5) Зат есімге мәндес сөз«Синквейн» әдісі.Оқушылар постерге бес жолды өлең жазады.
Үйге тапсырма: оқу.
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?

Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?



Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім?Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:



Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ