Табиғат зоналары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Табиғат зоналары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материтің тіршілк дүниесінің өзіндік ерекшілігін және оның себебін, табиғат зоналарының орналасу заңдылықтары туралы түсінік беріп. Барлығы Кейбіреуі (А):оқиды, талдайды, орналасуын бледі, ауыл шаруашылғына пайдалы зонаны ажырата алады; Көпшілігі (А, В):төрт зонаға бөлінетіндігін бледі, топырағын, климатын, өсімдік жан-жануарларын ажырата алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Тақырыбы: Табиғат зоналары

Мектеп: Қарағанды облысы Білім Басқармасының «№3 « БІЛІМ –ИННОВАЦИЯ» лицей-интернаты» КММ

Мерзімі:

Мұғалімнің ТАӘ: Жандильдинова Ботакоз Асансейтовна

Сынып: 7 а

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар:

Оқу мақсаттары

Материтің тіршілк дүниесінің өзіндік ерекшілігін және оның себебін, табиғат зоналарының орналасу заңдылықтары туралы түсінік беру.

Оқу мақсаттары/

Күтілетін нәтиже

Барлығы Кейбіреуі (А):оқиды, талдайды, орналасуын бледі, ауыл шаруашылғына пайдалы зонаны ажырата алады;

Көпшілігі (А, В):төрт зонаға бөлінетіндігін бледі, топырағын, климатын, өсімдік жан-жануарларын ажырата алады.


Тілдік мақсаттар (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым):

- өз ойын айқын айта алады,

-бір-бірінін пікірін тындай алады,

-оқулық пен жұмыс жасай алады,

-постерге сауатты жаза алады.

Алдыңғы оқу

климаты, жер бедері мен пайдалы қазбалары, өзен-көлдері.

Жоспар

Жоспарланған уақыт(минутпен)

Жоспарланған іс-әрекеттер

Бағалау

Ресурстар

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті



Кіріспе




  1. «Ерекше амандасу» тақтада көрсетілген тулар бойынша топтарды бір бірімен амандасуға шақырады.

  2. Оқушыларды парақшаны алуға ортаға шақырады

1.Әр топ өздеріне ұнаған ұлт тілінде келесі топпен амандасы.

2.Парақшаны алады және сол бойынша топтасады.

1. Ауызша мадақтау

Интербелсенді тақта, парақшалар

Тұсаукесер



Географиялық шынжыр стратегиясын ойнатады (тақтадағы сандар бойынша балалар мәлімет айтады)

Тақтадағы сандарды пайдаланып өзен-көлдер жайлы картадан көрсету арқылы сабақты айтады

смайликтер беру

Интербелсенді тақта, атлас арта

Негізгі бөлім




  1. Слайдқа көніл бөлдіртеді

  2. Жаңа тақырыпты н не жайлы болатындығын сұрайды.

  3. Оқулықпен жұмыс жасау тапсырылады

  4. Жұпта талдауға бағыттайды

  5. Топ та талдап постерге түсіруге үсыныс айтылады

  6. Аялдама стратегиясы бойынша талдауға бағытталады

  7. «Домино» ойынына әр топтан екі оқушыдан шақырады

  1. Слайдтан не көргендіктерін айтады

2.Өз пікірлерін білдіреді, мақсат қойады.

3.Тақырыпты оқиды

4. Қасындағы жұбымен талдайды

5.Топта талдап постерге түсіреді

6. Бір өкіл қалып келесі топқа түсіндіреді, қалған топ мүшелері қалған топтан тындайды

7. Сұрақ – жауап арқылы жұптарын тауып, оқиды

1.Топ басшысы критерий бойынша бағалайды

2.Топтар бір бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясымен бағалайды










7.тыңдаушылар «Басбармақ» арқылы бағалайды

Интербелсенді тақта, парақшалар, критерий парақшасы, стикерлер, оқулық, постер

Рефлексия



Алдарында жатқан түрлі түсті стикерлер арқылы кері байланыс жасатады

Өз бағалаулары бойынша стикерлермен бағалайды

«Бағдаршам» стратегиясы

Интербелсенді тақта, стикерлер





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
511
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі