Материалдар / Табиғат зоналары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғат зоналары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материтің тіршілк дүниесінің өзіндік ерекшілігін және оның себебін, табиғат зоналарының орналасу заңдылықтары туралы түсінік беріп. Барлығы Кейбіреуі (А):оқиды, талдайды, орналасуын бледі, ауыл шаруашылғына пайдалы зонаны ажырата алады; Көпшілігі (А, В):төрт зонаға бөлінетіндігін бледі, топырағын, климатын, өсімдік жан-жануарларын ажырата алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
439
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Тақырыбы: Табиғат зоналары

Мектеп: Қарағанды облысы Білім Басқармасының «№3 « БІЛІМ –ИННОВАЦИЯ» лицей-интернаты» КММ

Мерзімі:

Мұғалімнің ТАӘ: Жандильдинова Ботакоз Асансейтовна

Сынып: 7 а

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар:

Оқу мақсаттары

Материтің тіршілк дүниесінің өзіндік ерекшілігін және оның себебін, табиғат зоналарының орналасу заңдылықтары туралы түсінік беру.

Оқу мақсаттары/

Күтілетін нәтиже

Барлығы Кейбіреуі (А):оқиды, талдайды, орналасуын бледі, ауыл шаруашылғына пайдалы зонаны ажырата алады;

Көпшілігі (А, В):төрт зонаға бөлінетіндігін бледі, топырағын, климатын, өсімдік жан-жануарларын ажырата алады.


Тілдік мақсаттар (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым):

- өз ойын айқын айта алады,

-бір-бірінін пікірін тындай алады,

-оқулық пен жұмыс жасай алады,

-постерге сауатты жаза алады.

Алдыңғы оқу

климаты, жер бедері мен пайдалы қазбалары, өзен-көлдері.

Жоспар

Жоспарланған уақыт(минутпен)

Жоспарланған іс-әрекеттер

Бағалау

Ресурстар

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті



Кіріспе




  1. «Ерекше амандасу» тақтада көрсетілген тулар бойынша топтарды бір бірімен амандасуға шақырады.

  2. Оқушыларды парақшаны алуға ортаға шақырады

1.Әр топ өздеріне ұнаған ұлт тілінде келесі топпен амандасы.

2.Парақшаны алады және сол бойынша топтасады.

1. Ауызша мадақтау

Интербелсенді тақта, парақшалар

Тұсаукесер



Географиялық шынжыр стратегиясын ойнатады (тақтадағы сандар бойынша балалар мәлімет айтады)

Тақтадағы сандарды пайдаланып өзен-көлдер жайлы картадан көрсету арқылы сабақты айтады

смайликтер беру

Интербелсенді тақта, атлас арта

Негізгі бөлім




  1. Слайдқа көніл бөлдіртеді

  2. Жаңа тақырыпты н не жайлы болатындығын сұрайды.

  3. Оқулықпен жұмыс жасау тапсырылады

  4. Жұпта талдауға бағыттайды

  5. Топ та талдап постерге түсіруге үсыныс айтылады

  6. Аялдама стратегиясы бойынша талдауға бағытталады

  7. «Домино» ойынына әр топтан екі оқушыдан шақырады

  1. Слайдтан не көргендіктерін айтады

2.Өз пікірлерін білдіреді, мақсат қойады.

3.Тақырыпты оқиды

4. Қасындағы жұбымен талдайды

5.Топта талдап постерге түсіреді

6. Бір өкіл қалып келесі топқа түсіндіреді, қалған топ мүшелері қалған топтан тындайды

7. Сұрақ – жауап арқылы жұптарын тауып, оқиды

1.Топ басшысы критерий бойынша бағалайды

2.Топтар бір бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясымен бағалайды










7.тыңдаушылар «Басбармақ» арқылы бағалайды

Интербелсенді тақта, парақшалар, критерий парақшасы, стикерлер, оқулық, постер

Рефлексия



Алдарында жатқан түрлі түсті стикерлер арқылы кері байланыс жасатады

Өз бағалаулары бойынша стикерлермен бағалайды

«Бағдаршам» стратегиясы

Интербелсенді тақта, стикерлер





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!