Материалдар / Табиғатқа қамқорлық жасаймыз Қауіпсіздік сабағы № 13«НЕ ЖӨНІНДЕ ҮНДЕМЕЙ ҚАЛУҒА ЖӘНЕ АТА- АНАЛАРДАН ЖАСЫРУҒА БОЛМАЙДЫ?» 3 сынып

Табиғатқа қамқорлық жасаймыз Қауіпсіздік сабағы № 13«НЕ ЖӨНІНДЕ ҮНДЕМЕЙ ҚАЛУҒА ЖӘНЕ АТА- АНАЛАРДАН ЖАСЫРУҒА БОЛМАЙДЫ?» 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғатқа қамқорлық жасаймыз Қауіпсіздік сабағы № 13«НЕ ЖӨНІНДЕ ҮНДЕМЕЙ ҚАЛУҒА ЖӘНЕ АТА- АНАЛАРДАН ЖАСЫРУҒА БОЛМАЙДЫ?» 3 сынып
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

02.12.2024

Сынып: 3 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Табиғатқа қамқорлық жасаймыз

Құндылықты дарыту

Оқушыларды табиғатты сүюге, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу;

Табиғаттың адам өміріндегі маңызын түсіндіру;

Экологиялық сана мен табиғатқа жанашырлықты қалыптастыру.

Қауіпсіздік сабағы

«НЕ ЖӨНІНДЕ ҮНДЕМЕЙ ҚАЛУҒА ЖӘНЕ АТА- АНАЛАРДАН ЖАСЫРУҒА БОЛМАЙДЫ?»


Мақсаты

балаларды буллингіге және психологиялық немесе физикалық зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға үйрету


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Амандасу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Табиғат туралы мақал-мәтел немесе жұмбақтар жасыру:
Мысалы:

Табиғатты сүйеміз,
Саясында жүреміз.
Не деп ойлайсың? (Ағаш)

II. Кіріспе әңгіме
Мұғалімнің сөзі:

Табиғат – біздің өмір сүретін ортақ үйіміз. Ол бізге таза ауа, тамақ, су, демалатын әдемі орындар береді. Табиғат бізден ештеңе сұрамайды, бірақ біз оны қорғауымыз керек.

III. Негізгі бөлім

Тақырыпты талдау:

Табиғат дегеніміз не? Табиғаттың қандай түрлерін білесіңдер (өсімдіктер, жануарлар, өзендер, таулар)?

Табиғатқа қандай зиян келуі мүмкін?



1. Табиғат туралы әңгіме құрастыру

Мақсаты: Оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру.

Оқушыларға табиғаттағы әсем көріністердің суреттерін көрсетіп, сол бойынша қысқа әңгіме немесе ертегі құрастыр деп тапсырма беріңіз.

Мысалы: "Ағаштардың достығы", "Судың саяхаты", "Құстардың әңгімесі".




Сабақтың ортасы

Экологиялық тәрбие:

Қоқысты жинау, ағаш отырғызу, су көздерін таза ұстау.

Табиғатты қалай қорғауға болады? Мысалы:

Қоқысты арнайы орындарға тастау.

Су мен электр қуатын үнемдеу.

Құстар мен жануарларға қамқорлық көрсету.

Ойын "Табиғатты қорғаймыз":

Балаларға суреттер таратылады. Олардан табиғатқа зиян тигізетін немесе пайда келтіретін әрекеттерді анықтау сұралады.

IV. Практикалық жұмыс

Сынып ішінде табиғат бұрышын жасау (гүл отырғызу, суреттер ілу).

Оқушыларды табиғатқа арналған шағын суреттер салуға немесе өлең құрастыруға шақыру.


Жұмбақ шешу

Мақсаты: Табиғат құбылыстары мен табиғи ресурстар туралы білімдерін нығайту.

Мұғалім табиғатқа қатысты жұмбақтар оқиды, оқушылар жауабын табады.
Мысалы:

Көктемде жерге дән шашады, жазда көтеріледі, күзде орып алады. (Бидай)

Күндіз тығылып жатады, түнде жұлдыздай жанады. (Светляк)




Сабақтың соңы

Табиғатты қорғау не үшін маңызды? Әр бала өз пікірін айтып шығады.

Мұғалім оқушыларға табиғатты қорғаудың маңыздылығын тағы бір рет еске салады.

VI. Рефлексия:

"Бүгін мен табиғат туралы не білдім?"

"Мен табиғатты қорғау үшін қандай әрекет жасай аламын?"

Табиғатқа қамқорлық жасау – әр адамның міндеті. Әрбір оқушы табиғатты қорғауға өз үлесін қосып, экологиялық мәдениетті сақтауға үйренуі керек.

Ұранымыз:
“Таза болса табиғат – аман болар адамзат!”


Экологиялық ойын: "Табиғатты қорғау"

Мақсаты: Табиғатты қорғаудың маңыздылығын түсіндіру.

Сыныпты екі топқа бөліңіз. Әр топқа табиғатқа қамқорлық жасау туралы тапсырма беріледі.
Мысалы:

Қалай қоқысты дұрыс сұрыптаймыз?

Ағаштарды қалай қорғау керек?

Суды қалай үнемдеу керек?

Әр топ өз ойларын айтып, шағын көрініс көрсетеді.




Қауіпсіздік сабағы

«НЕ ЖӨНІНДЕ ҮНДЕМЕЙ ҚАЛУҒА ЖӘНЕ АТА- АНАЛАРДАН ЖАСЫРУҒА БОЛМАЙДЫ?»

Сабақтың мақсаты: балаларды буллингіге және психологиялық немесе физикалық зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға үйрету. Сабақтың барысы

  1. Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин).

  1. Мақсат қою. Тақырыпты анықтау

Бейнежазбаны қарау. Сабақ тақырыбын анықтау.

- Бейнежазбадан не білдіңдер? Не айтар едіңдер?

Сабақтың мақсаты: буллинг пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға үйрету.

3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау

- Г.Х.Андерсеннің «Ұсқынсыз үйрек» ертегісін еске түсірейік.

-Ертегінің қай бөлігінде буллинг пен зорлық-зомбылықты байқауға болады?

  1. Негізгі бөлім. Оқу мақсатын орындау шешімдері (6 минут). -Үйрекке неге әлімжеттік жасады?

-Үйректің қателігі неде? Оны ренжітпес үшін не істеуі керек еді?

-Балалардың бір қиындыққа тап болғанын, біреудің оларды ренжіткенін атааналарынан жасырған жағдай кездесті ме?

-Осы әңгімемізден қандай қорытынды шығаруға болады?

  1. Бекіту.

-Әлімжеттікке ұшыраған балаға қандай кеңес айтар едің?

  1. Қорытынды. Рефлексия ( 2минут) Сөйлемдерді толықтыр:

-Бүгінгі сабақтан мен ............... білдім.

-Егер мен бір қиын жағдайға ұшырасам, онда мен міндетті түрде……………… -Егер мен басқалардың біреуді ренжіткенін көрсем, онда…… «Әлімжеттікке жол жоқ!» тақырыбында сурет сал.

Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/AdGoe5qeIco























ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Алтынай
01 Желтоқсан 2024
179
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі