«Табиғатты
аялайық!»Белгілер жасау.
Өткізген: Жусамбаева Қ.М.
Өткізу
мерзімі:
Мақсаты: Балалардың қоршаған ортаға деген түсініктерін
кеңейту.
Міндеттері:
БМ:Балаларға табиғатты қорғаудың маңызымен
дағдыларын қалыптастыру.
ДМ: Шығармашылық қабілеттерін,
саусақтарының кіші моторикасын, эстетикалық талғамын
дамыту.
ТМ: Табиғатты қорғауға, елін, жерін сүюге, мейірімділікке
тәрбиелеу.
Құрал
жабдықтар: алдын ала жасалған «Табиғатты
аяла!» белгілері, тақырыптық
суреттер.
Сөздік
жұмыс: «Табиғатты аяла» Қостілділік компонент:
түрлі- түсті қағаз, қатырма
қағаз, қайшы, желім.
Сабақтың
барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі.
Үнтаспадан табиғат
дыбыстарын естіп
тамашалау.
Әңгімелеу.
Табиғат ол бізді қоршаған орта
аспан, ай, жұлдыз, ауа, күн, өзен, көл, тау, тас, жарық .
Табиғат -байлықтың көзі.
Адам мен табиғат әрқашан егіз. Табиғат асыраушың, қамқоршың.
Күнделікті оқитын кітабымыз, жазатын қағазымыз, ауырғанда ішетін
дәріміз,ішіп жүрген тағамымыз,ішер суымыз,тыныс алар ауамыз-
осылардың бәрі табиғаттың сыйы.
Адам табиғаттан өз керегін ғана алып, қалғанына ешуақытта зиян
тигізбеген.
Табиғаттағы кейбір жануарлар мен құстарды, көшпелі тұрмысқа қатысты
заттарды киелі деп қастерлейді.
Табиғатта үнемі өзгерістер болып тұрады: ағаш жапырақтары сарғайып
түседі, өзендерде мұз қатады, қар жауады. Бұл табиғат құбылыстары
жыл мезгілдеріне байланысты
болады.
Пікірталас
1. Адамдар табиғатқа қандай
зиян келтіреді?
2. Адамдар табиғатты қалай қорғайды,
күтеді?
Алдын ала әзірленген
белгілердің мағынасын ашу:
- Құстың ұясын,құмырсқаның
илеуін бұзба.
- Жануарларды ұрып-соғып жәбірлеме,табиғат аясында
шулама
- Қоқысты лақтырма
- Өрттен сақ бол
-
Көкті жұлма, ағаштарды сындырма
Практикалық
жұмыс.
1.Оқушыларды топтарға бөлу
(«смайлик» таңдау арқылы)
2.Әр топқа белгінің үлгісін
тарату.
3.Қатырма қағаздан дөңгелек
қиып алып, шетін қызыл түсті бояумен
бояу.
4.Үлгі бойынша (шаблон)
суреттерді қиып алып,желімдеу
5.Үстінен қызыл түсті «Тыйым
салынады» жолағын жапсыру.
Рефлексия:
1. Әр топ өз белгісінің
мағынасын ашу
2. Көрме
ұйымдастыру