Ұйымдастырылған оқу қызметінің
№13 технологиялық картасы
Өткізген:Жусамбаева
Қ.М.
Өткізу мерзімі: 25.11.2020ж
Топтың жас ерекшелігі: №12
ортаңғы топ
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Математика
негіздері.
Тақырыбы: «Ересектер мен
балалардың іс-әрекеттерінің мазмұны өзгеруі бойынша тәулік
бөлігін ажырату».
Мақсаты: Тәулік бөліктерін
тану және тау дадыларын қалыптастыру.
Міндеттері:
БМ: Балаларды тәулік
бөліктерді реттілігін есте сақтау іскерліктерін, адамдардың
әрекеттерін тәуліктің анықталған бөлігімен үйлестіруге жаттықтыру.
Балалардың геометриялық пішіндерді танып атау іскерліктерін бекіту:
шаршы, үшбұрыш.
ДМ: Есте сақтау
қабілеттерін,қиялдарын дамыту.
ТМ: Зейіндері мен
белсенділіктерін тәрбиелеу.
Қолданылатын құралдар: тақырыпқа байланысты суреттер.
Сөздік жұмыс: таң,күн,кеш,түн.
Қостілділік компонент: таң-утро,күндіз-днем,кеш-вечер,түн-ночь.
Қызметтің
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-
қозғаушылық
|
Ғажайып сәт.
-Балалар, бүгін бізге қонақ келгенін білесіңдер ме? Ол
бізге тәулік мезгіл-
дері туралы әңгімелеп бермекші.
Мен бір жұмбақ жасырайын,жауабын тапсаңдар келген қонақтың
не екенін білесіңдер.
Жұмбақ:
Сыбдырдан қорқады,
Шошынып жортады.
(Қоян)
-Балалар,жұмбақ не туралы?
Осы кезде шымылдықтың артынан ақырын қоян шығып, балалармен
амандасады.Қоян балаларға бір тәу- лікте төрт мезгіл болатынын,
олар : таңертең,күндіз,кеш,түн деп аталаты- нын айтады.
-Сендер үлкендер мен балалар таңер- тең, күндіз,
кешке,түнде немен айналысатынын білгілерің келе ме ?
-Таңертең үлкендер жұмысқа,
ал балалар балабақшаға,мектепке бара- ды.Күндіз үлкендер жұмыс
істейді,ал балалар сабақ оқиды. Кешке бәрі демалады, ал түнде
ұйқтайды.
|
Қызығушылық танытады.
Тыңдайды және жұмбақтың шешуін айтады.
-Қоян туралы.
-Балалар қоянмен амандасады.
-Иә, білгіміз келеді.
Қоянның айтқанын балалар мұқият тыңдайды.
|
Ұйымдастырушы-
лық – ізденістік
|
«Бұл қай кезде болады?» ойыны.
Тәрбиеші балаларға сурет бойынша бірнеше сұрақтар
қояды:
-Бала не істеп жатыр?
-Біз таңертең не істейміз?
Тәрбиеші күндізгі уақыт бөлігі туралы қысқаша әңгімелеп
береді.
-Біз күндіз не істейміз?
Сөздік жұмыс: таң,күн,кеш,түн.
Қостілділік компонент: таң-утро,
күн-днем, кеш-вечер, түн-ночь.
Сергіту сәті.
Бойды сергек тік ұста,
Оң
қолыңды соз алға.
Қол ұшына қарады,
Үш
бұрыш сыз ауа да.
Сол қол босқа тұрмасын,
Шеңбер жасап тынбасын.
Суретпен жұмыс:
-Суреттен не көріп тұрсыңдар?
-Кешке не істейміз?
-Қай кезде адамдар ұйқтайды?
- Жұлдыз, ай тәуліктің қай
мезгілінде болады?
|
-Бала оянып, жуынып, жат- тығу жасап, таңғы асын ішіп
отыр.
-Ұйқыдан тұрып, жуынып, балабақшаға келеміз.
-Ойнаймыз,серуендейміз.
Жаңа сөздермен танысады.
Қайталайды:
таң-утро,күн-днем,кеш-вечер,түн-ночь.
Балалар сәйкес қимылдар жасап айтады.
-Суреттен көргендерін айтады.
-Ұйықтауға дайындаламыз.
-Түнде
-Түнде.
|
Рефлексиялық -
түзетушілік
|
Қоян тәуліктің бөліктерін дұрыс тапқандарына балаларға
рахмет айтып қоштасады.
Балаларды
мақтап,мадақтайды.
|
Балалар қоянмен
қоштасады.
|
Күтілген нәтиже:
Біледі: тәулік мезгілдерін
атауды;
Игереді: тәулік бөлігін
сөйлеу барысында қолдануды;
Меңгереді: тәулік
мезгілдерін ажыратуды.
Тексерді:
Ескерту:
Педагогикалық қолдауына мұқтаж болған
балалар: