Ұйымдастырылған оқу қызметінің
№13 технологиялық картасы
Өткізген:Жусамбаева Қ.М.
Өткізу мерзімі: 25.11.2020ж
Топтың жас ерекшелігі: №12 ортаңғы топ
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Математика негіздері.
Тақырыбы: «Ересектер мен балалардың іс-әрекеттерінің мазмұны өзгеруі бойынша тәулік бөлігін ажырату».
Мақсаты: Тәулік бөліктерін тану және тау дадыларын қалыптастыру.
Міндеттері:
БМ: Балаларды тәулік бөліктерді реттілігін есте сақтау іскерліктерін, адамдардың әрекеттерін тәуліктің анықталған бөлігімен үйлестіруге жаттықтыру. Балалардың геометриялық пішіндерді танып атау іскерліктерін бекіту: шаршы, үшбұрыш.
ДМ: Есте сақтау қабілеттерін,қиялдарын дамыту.
ТМ: Зейіндері мен белсенділіктерін тәрбиелеу.
Қолданылатын құралдар: тақырыпқа байланысты суреттер.
Сөздік жұмыс: таң,күн,кеш,түн.
Қостілділік компонент: таң-утро,күндіз-днем,кеш-вечер,түн-ночь.
|
Қызметтің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Ғажайып сәт. -Балалар, бүгін бізге қонақ келгенін білесіңдер ме? Ол бізге тәулік мезгіл- дері туралы әңгімелеп бермекші. Мен бір жұмбақ жасырайын,жауабын тапсаңдар келген қонақтың не екенін білесіңдер. Жұмбақ: Сыбдырдан қорқады, Шошынып жортады. (Қоян) -Балалар,жұмбақ не туралы? Осы кезде шымылдықтың артынан ақырын қоян шығып, балалармен амандасады.Қоян балаларға бір тәу- лікте төрт мезгіл болатынын, олар : таңертең,күндіз,кеш,түн деп аталаты- нын айтады. -Сендер үлкендер мен балалар таңер- тең, күндіз, кешке,түнде немен айналысатынын білгілерің келе ме ? -Таңертең үлкендер жұмысқа, ал балалар балабақшаға,мектепке бара- ды.Күндіз үлкендер жұмыс істейді,ал балалар сабақ оқиды. Кешке бәрі демалады, ал түнде ұйқтайды. |
Қызығушылық танытады. Тыңдайды және жұмбақтың шешуін айтады. -Қоян туралы. -Балалар қоянмен амандасады. -Иә, білгіміз келеді. Қоянның айтқанын балалар мұқият тыңдайды. |
|
Ұйымдастырушы- лық – ізденістік |
«Бұл қай кезде болады?» ойыны. Тәрбиеші балаларға сурет бойынша бірнеше сұрақтар қояды: -Бала не істеп жатыр? -Біз таңертең не істейміз? Тәрбиеші күндізгі уақыт бөлігі туралы қысқаша әңгімелеп береді. -Біз күндіз не істейміз? Сөздік жұмыс: таң,күн,кеш,түн. Қостілділік компонент: таң-утро, күн-днем, кеш-вечер, түн-ночь. Сергіту сәті. Бойды сергек тік ұста, Оң қолыңды соз алға. Қол ұшына қарады, Үш бұрыш сыз ауа да. Сол қол босқа тұрмасын, Шеңбер жасап тынбасын. Суретпен жұмыс: -Суреттен не көріп тұрсыңдар? -Кешке не істейміз? -Қай кезде адамдар ұйқтайды? - Жұлдыз, ай тәуліктің қай мезгілінде болады? |
-Бала оянып, жуынып, жат- тығу жасап, таңғы асын ішіп отыр. -Ұйқыдан тұрып, жуынып, балабақшаға келеміз. -Ойнаймыз,серуендейміз. Жаңа сөздермен танысады. Қайталайды: таң-утро,күн-днем,кеш-вечер,түн-ночь. Балалар сәйкес қимылдар жасап айтады. -Суреттен көргендерін айтады. -Ұйықтауға дайындаламыз. -Түнде -Түнде. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Қоян тәуліктің бөліктерін дұрыс тапқандарына балаларға рахмет айтып қоштасады. Балаларды мақтап,мадақтайды. |
Балалар қоянмен қоштасады. |
Күтілген нәтиже:
Біледі: тәулік мезгілдерін атауды;
Игереді: тәулік бөлігін сөйлеу барысында қолдануды;
Меңгереді: тәулік мезгілдерін ажыратуды.
Тексерді:
Ескерту:
Педагогикалық қолдауына мұқтаж болған балалар:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Табиғатты аялайық!»Белгілер жасау
«Табиғатты аялайық!»Белгілер жасау
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
№13 технологиялық картасы
Өткізген:Жусамбаева Қ.М.
Өткізу мерзімі: 25.11.2020ж
Топтың жас ерекшелігі: №12 ортаңғы топ
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Математика негіздері.
Тақырыбы: «Ересектер мен балалардың іс-әрекеттерінің мазмұны өзгеруі бойынша тәулік бөлігін ажырату».
Мақсаты: Тәулік бөліктерін тану және тау дадыларын қалыптастыру.
Міндеттері:
БМ: Балаларды тәулік бөліктерді реттілігін есте сақтау іскерліктерін, адамдардың әрекеттерін тәуліктің анықталған бөлігімен үйлестіруге жаттықтыру. Балалардың геометриялық пішіндерді танып атау іскерліктерін бекіту: шаршы, үшбұрыш.
ДМ: Есте сақтау қабілеттерін,қиялдарын дамыту.
ТМ: Зейіндері мен белсенділіктерін тәрбиелеу.
Қолданылатын құралдар: тақырыпқа байланысты суреттер.
Сөздік жұмыс: таң,күн,кеш,түн.
Қостілділік компонент: таң-утро,күндіз-днем,кеш-вечер,түн-ночь.
|
Қызметтің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Ғажайып сәт. -Балалар, бүгін бізге қонақ келгенін білесіңдер ме? Ол бізге тәулік мезгіл- дері туралы әңгімелеп бермекші. Мен бір жұмбақ жасырайын,жауабын тапсаңдар келген қонақтың не екенін білесіңдер. Жұмбақ: Сыбдырдан қорқады, Шошынып жортады. (Қоян) -Балалар,жұмбақ не туралы? Осы кезде шымылдықтың артынан ақырын қоян шығып, балалармен амандасады.Қоян балаларға бір тәу- лікте төрт мезгіл болатынын, олар : таңертең,күндіз,кеш,түн деп аталаты- нын айтады. -Сендер үлкендер мен балалар таңер- тең, күндіз, кешке,түнде немен айналысатынын білгілерің келе ме ? -Таңертең үлкендер жұмысқа, ал балалар балабақшаға,мектепке бара- ды.Күндіз үлкендер жұмыс істейді,ал балалар сабақ оқиды. Кешке бәрі демалады, ал түнде ұйқтайды. |
Қызығушылық танытады. Тыңдайды және жұмбақтың шешуін айтады. -Қоян туралы. -Балалар қоянмен амандасады. -Иә, білгіміз келеді. Қоянның айтқанын балалар мұқият тыңдайды. |
|
Ұйымдастырушы- лық – ізденістік |
«Бұл қай кезде болады?» ойыны. Тәрбиеші балаларға сурет бойынша бірнеше сұрақтар қояды: -Бала не істеп жатыр? -Біз таңертең не істейміз? Тәрбиеші күндізгі уақыт бөлігі туралы қысқаша әңгімелеп береді. -Біз күндіз не істейміз? Сөздік жұмыс: таң,күн,кеш,түн. Қостілділік компонент: таң-утро, күн-днем, кеш-вечер, түн-ночь. Сергіту сәті. Бойды сергек тік ұста, Оң қолыңды соз алға. Қол ұшына қарады, Үш бұрыш сыз ауа да. Сол қол босқа тұрмасын, Шеңбер жасап тынбасын. Суретпен жұмыс: -Суреттен не көріп тұрсыңдар? -Кешке не істейміз? -Қай кезде адамдар ұйқтайды? - Жұлдыз, ай тәуліктің қай мезгілінде болады? |
-Бала оянып, жуынып, жат- тығу жасап, таңғы асын ішіп отыр. -Ұйқыдан тұрып, жуынып, балабақшаға келеміз. -Ойнаймыз,серуендейміз. Жаңа сөздермен танысады. Қайталайды: таң-утро,күн-днем,кеш-вечер,түн-ночь. Балалар сәйкес қимылдар жасап айтады. -Суреттен көргендерін айтады. -Ұйықтауға дайындаламыз. -Түнде -Түнде. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Қоян тәуліктің бөліктерін дұрыс тапқандарына балаларға рахмет айтып қоштасады. Балаларды мақтап,мадақтайды. |
Балалар қоянмен қоштасады. |
Күтілген нәтиже:
Біледі: тәулік мезгілдерін атауды;
Игереді: тәулік бөлігін сөйлеу барысында қолдануды;
Меңгереді: тәулік мезгілдерін ажыратуды.
Тексерді:
Ескерту:
Педагогикалық қолдауына мұқтаж болған балалар:
шағым қалдыра аласыз













