Табиғатты қорғау – Отанды сүю математика 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Табиғатты қорғау – Отанды сүю математика 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 2-сыныптың математика пәні бойынша құрылған. Оқушылар жақшалы жəне жақшасыз əріпті, санды өрнектерді (екі амалдан артық қосу мен азайту/ 5 көлемінде көбейту жəне бөлу) салыстырады, құрамында барлық 4 арифметикалық амалдары болатын, жақшалы жəне жақшасыз өрнектердегі амалдарды орындаудың реті жөніндегі тəртіпті біледі. Сабақ барысында жаңа әдіс-тәсілдер, бағалау түрлері қолданылды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Математика

Тақырыбы: Табиғатты қорғау –

Отанды сүю

Мектеп: Дарьинск ЖОББҚМ

Күні: 13.04.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Бекентаева А.Р.

2а-сынып

Қатысқандар: 17

Қатыспағандар саны:

Оқыту мақсаттары

        1. жақшалы жəне жақшасыз əріпті, санды өрнектерді (екі амалдан артық қосу мен азайту/ 5 көлемінде көбейту жəне бөлу) салыстыру.

        2. екі-үш амалды жақшалы жəне жақшасыз өрнектердің мəнін табу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:

Құрамында барлық 4 арифметикалық амалдары болатын, жақшалы жəне жақшасыз өрнектердегі амалдарды орындаудың реті жөніндегі тəртіпті білу.

Бірқатар оқушылар үшін:

Құрамында барлық 4 арифметикалық амалдары болатын, жақшалы жəне жақшасыз өрнектердегі амалдарды орындаудың реті жөніндегі тəртіпті қолдану, жақшалы жəне жақшасыз əріпті жəне санды өрнектерді салыстыру.

Кейбір оқушылар үшін:

Өрнектердегі амалдардың орындалу ретімен байланысты логикалық тапсырмаларды орындау.

Тілдік мақсат

Оқушылар игереді:

Құрамында барлық 4 арифметикалық амалдары болатын, жақшалы жəне жақшасыз өрнектерді дауыстап оқу.

Пəндік лексика жəне терминология:

Амалдар реті, жақшалар, өрнек.

Диалог/жазу үшін пайдалы сөздердің жиынтығы

Талқылау:

Амалдарды орындау ретін түсіндір.

Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін өзгерткен кезде, нəтиже өзгере ме?

Жазу:

Құрамында барлық 4 арифметикалық амал бар, жақшалы жəне жақшасыз өрнектерді жазу.

Алдыңғы білімдер

Өрнек, қосу мен азайту, көбейту мен бөлу амалдары компоненттерінің атауы, амалдардың орындалу реті.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-шаралар

Ресурстар

Сабақтың басы


0-3 мин

-Біз табысқа жететінімізге толық сенеміз!

-Біздің қабілеттеріміз әр күн сайын жақсаруда!

-Бәрі де менің қолымда!

Қызығушылықты ояту.

Табиғатты қорғау, табиғатта болғандағы ережелер туралы бейнефильм

-Бүгін біз математикалық білімдерімізді толықтырамыз жəне қоршаған ортаны қорғау жөніндегі əңгімемізді жалғастырамыз.

Өрнектер түрлері бойынша топтарға бөліну




Бейнефильм






Өрнектер жазылған парақшалар


4-7 мин


Өзектендіру.

Үлгі бойынша тексере отырып, карточкалармен жұмыс істеу.

Тапсырмалары бар карточкалар


36 : 4 + 32 : 8

27 + 21 : 7

8 · (65 - 56)

21 : 7 · 9


46 + 32 – 7 · 4

16 : 4 · 3

24 + 8 · 2

5 · (77 - 68)





Мақсат қою.

  • Сіздер қандай білімді жəне іскерлікті қолдандыңыздар?

  • Сіздер алдарыңызға қандай мақсат қоясыздар?(Өрнектердегі амалдарды орындау реті жөніндегі ережені қолдану іскерлігін тексеру.)

Оқулық, дəптер, слайд


8-14 мин









Сабақтың ортасы


15-22 мин












23-28 мин






  1. тапсырма бойынша жұптық жұмыс.

Балалар математикалық ойынға қатысады – бір бала өрнекті оқиды (математикалық тұрғыда сөйлеу дұрыстығына, амалдар компоненттері атауларын пайдалануына назар аудару қажет), екіншісі жауабын атайды, сəйкес суретті табады жəне оның нені білдіретінін түсіндіреді.

Жұптар «Жапон әдісі» бойынша бағаланады


  1. тапсырма бойынша топтық жұмыс

Орындаудың алдында оның қандай ерекшелігі барлығын нақтылау. (Санды жəне əріпті өрнектері бар.)

  • Флипчартқа шешуін жазыңыздар.

  • Тексереміз. (Жауаптарды тақта алдында тексеру).

    • Тапсырманы орындау кезінде қай топ қателесті?

    • Қателік жіберудің себебі неде?

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісімен өзара бағалау

Сергіту сәті

4- тапсырма бойынша жеке жұмыс (қайталауға арналған.)

  • Сіздер нені қайталадыңыздар?

  • Сіздердің алдарыңызда қандай жұмыс түрі күтіп тұр? (Өзіндік жұмыс).

    • Қандай мақсатпен? (Қателіктер жіберетінімізді немесе жібермейтінімізді біздің өзіміздің қарап көруіміз үшін.)

Дəптердегі 4-тапсырма өзіндік жұмыс үшін бағалау критерийі бойынша тексеруге беріледі.

  • Уақыт бітті. Өз жұмыстарыңызды үлгі бойынша тексеріңіздер.

Əр тапсырманың орындалу дұрыстығын белгілеп қойыңыздар.

Жұмысты үлгі бойынша тексере отырып, сіздер өздеріңіз үшін не түйдіңіздер? ( Қай жерінде қиыншылықтар бар екенін, ал қай жерінде барлығы





Оқулық, дəптер. Жинақ полотносы, маркер, суреттер





Флипчарт, маркер, оқулық










Оқулық, дәптер, слайд




дұрыс болғанын.)

Сіздер бұны анықтадыңыздар. Тапсырмада қателіктер жібергендер, қол көтеріңіздер.

Өз жұмыстарыңызды өзін өзі тексеру үлгісі бойынша қараңыздар.

  • Кімде қиыншылықтар туындады?

  • Қай жерде сіздер қате жібердіңіздер? Жіберілген қателіктің себебі неде?

Анықталған қиыншылықтарды түзету.

Өз бетімен орындалатын жұмыста қиыншылықтарға тап болғандар, өздеріңіздің іс- шараларыңыздың мақсатын тұжырымдаңыздар. (Қосымша тапсырмаларды орындау).

  • Қиыншылықтарын анықтағандардың бұдан арғы жұмыстарының мақсаты қандай? ( Өзін-өзі тексеруге арналған үлгіні пайдалана отырып, шешімді түзету).

  • Қателіктерді түзету алгоритмін пайдаланамыз.

Əркім өзінің оқу есебін дауыстап айтады. Қателіктерді жібергендердің санына қарай, жұмысты бəріміз бірге жаппай тақта алдында немесе өз бетімізбен ұйымдастырамыз.

  • Өзіндік жұмыстың орындалу нəтижесіне көңіл аударыңыздар. Қай тапсырмада ең көп қиыншылық туындады?

  • Бұл қиыншылықтарды жою үшін қандай іс- шаралар жүргізу қажеттілігін қайталаңыздар? (Қателіктерді табу, ережені еске түсіру жəне қателіктерді түзету үшін оларды қолдану).

Сіздер қандай тапсырмаларды орындайсыздар? (Қателік жіберілген тапсырмаларға ұқсастарын).

Өзіңіздің жұмысыңызды қалай тексермексіз?

«Басбармақ» әдісімен өзін бағалау


29-36 мин

Бұрын өтілген материал бойынша жұмыс. Оқулықтағы 3, дəптердегі 3- тапсырмалар. Оқушылармен олардың жеке жетістіктеріне сай жұмыс ұйымдастыру.

Тақтада жұмыстанған оқушыларды «Театрдағы әрекет» әдісімен бағалау

Оқулық, дəптер,

тақта, бор


Сабақтың соңы

37-40 мин

Кері байланыс.

Бағалау критерийі:

  • Екіден артық арифметикалық амалдан тұратын санды және әріпті өрнектердің мәнін таптым

  • өрнектерді өзара салыстырдым

  • өрнек мәнін табудың әрекет тәртібін анықтадым

- Сабақтың мақсаты қандай болды?

  • Кім қателіктерін түзей алды?

Кім бұны жасай алмады? Сіздердің қателіктеріңіздің себебі неде? Қателіктерді түзеуде сіздерге не көмектесті? (Қателіктерді түзету алгоритмі, өзін- өзі тексеруге арналған үлгілер).

Рефлексия.

«Жетістік ағашына» өз стикерлерін орналастыру

Слайд, бағалау критерийі парақшасы, стикер













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.07.2018
2787
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі