Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ 24 Мектептің атауы: «Алтыншоқы орта мектеп-бақшасы»КММ-сі |
Мұғалімнің аты-жөні:Рахымбекова Жанар Сапаркуловна Күні: 14. 04.2021ж |
||||||||||||||||
СЫНЫП: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: 27 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||
Бөлім : Сабақтың тақырыбы: |
Қиял мен шындық. Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі |
||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
8.3.2.1.Шығарманың материалдық рухани құндылығына және жаңашылдығына баға беру, кейіпкерлер бейнесін аша отырып шығарманың сюжетін талдау. |
||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Кейбір оқушылар орындай алады: Сыни тұрғыдан ойлап, сабақтан тыс кезде алған білімін тақырыппен ұштастыра алады. Көпшілік оқушы орындай алады: Әңгімеден дәлел келтіріп, ойын еркін жеткізеді Барлық оқушылар орындай алады:әңгіменің мазмұнын түсініп сұрақтарға жауап береді |
||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
«Күй аңызы» шығармасының мазмұнынмен жетік танысады Әдіс- тәсілдерді пайдалану арқылы өз ойларын жүйрік айтуға үйренеді; Жаңашылдығына баға береді, кейіпкер бейнесін ашады; Сюжеттік құрлысына талдау жасай отырып, теориялық білімдері беки түседі. Талдау жасайды дағдылары жетілдіріледі, шығармашылық қабілеттері шыңдалады. |
||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Не себепті деп ойлайсыз? «Нар идірген» атты күй не себепті олай аталады? Күйдің жаңаша атауы қалай аталады,шығу тарихы. |
||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, слайд, видеоролик , кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, талдау , Рефлексия. |
||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка өнер мәдениеті , тарих . |
||||||||||||||||
Алдыңғы оқу 5 минут |
Әңгіменің композициялық құрылымын талдау
. |
||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : мұғалімнің тарапынан |
Оқушылар өзін-өзі бағалау критерийге жұмыс жасайды тапсырмаларды орындап сұраққа жауап береді әртүрлер әдіс-тәсілдермен берілген тапсырмаларды орындайды |
|||||||||||||||
Басталуы 1 минут |
Сәлемдесу. Оқушының сабаққа дайындығын қадағалау бағалау парақшасы мен стикер тарату тарату |
|
|||||||||||||||
Жаңа білім Жалпы 20 минут
4 минут
2 минут |
Ой шақыру әдісі (Сурет көрсетіледі және бейне материал тыңдалынады«Күй аңызы» жоспар бойынша бейнетаспадан - оқиғаны баяндап айтуға негізделген, қара сөзбен жазылған, шағын көркем шығарманың аудиосы тыңдалынады. 1.Слайдта мұғалім сұрақтар ұсынады ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады Шығарманың сюжетіне талдау жасайды , кейіпкердің сөзін табады.
|
Оқушының жауабы Бағалау критерийі 2 балл
|
|||||||||||||||
3 минут |
2 Слайд А деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады
|
Жекелеген оқушы орындайды дарынды оқушы 2 балл |
|||||||||||||||
4 минут
3 минут
2 минут
3 минут
Аяқталуы Сабақты бекіту 3 минут |
3 слайд В деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады
«Нар идірген» күйі тыңдалады бейне материал 4слайд жалпы сынып орындайды С деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады
5 слайд Жалпы сынып орындайды ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады
Мұғалім күнді жазғызады Сәуірдің он төрті Сынып жұмысы Сөздікпен жұмыс. Бота,мая нар, аруана. Бота – түйенің төлі. Аруана – екі өркешті, таза тұқымды түйенің ұрғашысы.
Іңген
– қос өркешті түйенің ұрғашысы. Мая – жалғыз өркешті түйенің
інгені.Нар – бір өркешті түйе.Қара нар – түйенің күштісі,
мықтысы.
«Алты неліктен әдісі»
|
Жекелеген оқушылар орындайды бағалау критерийі-2 балл .
Бағалау критерийі-2 балл
Бағалау критерийі 2-балл
Оқушылар Дәптерге жазып алады
6 сұраққа оқушылар жауап береді |
|||||||||||||||
Кері байланыс 5 минут
Үйге тапсырма 1 минут
Бағалау 4 минут
|
Попс формуласы бойынша кері байланыс
Мұғалімнің қолпаштауымен Мұғалім сабақ басында ұсынған парақшаға қойылған бағалау бойынша оқушылардан пікірлерін сұрайды |
Кейбір оқушылар ауызша кері байланыс түрлерімен жауап береді Көпшілігі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жабыстырады
Оқушылар үйге тапсырманы жазып белгілеп алады
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |