Материалдар / Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі

Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2021
614
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ 24

Мектептің атауы:

«Алтыншоқы орта мектеп-бақшасы»КММ-сі

Мұғалімнің аты-жөні:Рахымбекова Жанар Сапаркуловна

Күні: 14. 04.2021ж

СЫНЫП: 8

Қатысқан оқушылар саны: 27

Қатыспаған оқушылар саны:

Бөлім :

Сабақтың тақырыбы:


Қиял мен шындық.


Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

8.3.2.1.Шығарманың материалдық рухани құндылығына және жаңашылдығына баға беру, кейіпкерлер бейнесін аша отырып шығарманың сюжетін талдау.


Сабақ нәтижесі:


Кейбір оқушылар орындай алады:

Сыни тұрғыдан ойлап, сабақтан тыс кезде алған білімін тақырыппен ұштастыра алады.

Көпшілік оқушы орындай алады:

Әңгімеден дәлел келтіріп, ойын еркін жеткізеді

Барлық оқушылар орындай алады:әңгіменің мазмұнын түсініп сұрақтарға жауап береді 


Бағалау критерийі

«Күй аңызы» шығармасының мазмұнынмен жетік танысады

Әдіс- тәсілдерді пайдалану арқылы өз ойларын жүйрік айтуға үйренеді;

Жаңашылдығына баға береді, кейіпкер бейнесін ашады;

Сюжеттік құрлысына талдау жасай отырып, теориялық білімдері беки түседі.

Талдау жасайды дағдылары жетілдіріледі, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.

Тілдік құзіреттілік

Не себепті деп ойлайсыз?

«Нар идірген» атты күй не себепті олай аталады? Күйдің жаңаша атауы қалай аталады,шығу тарихы.

Ресурстар

Оқулық, слайд, видеоролик , кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, талдау , Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка өнер мәдениеті , тарих .

Алдыңғы оқу

5 минут

Әңгіменің композициялық құрылымын талдау

1.Оқиғаның басталуы

Екі күйшінің жолға шығуы, күйшілер әңгімесі.

2.Оқиғаның дамуы

Жалғыз нардың кезігуі, аруананың зары, домбыраға тіл бітуі, жолаушылардың жалғыз қараша үйге келуі.

3.Оқиғаның шиеленісуі

Шал мен Естеместің бір-біріне қолқа салуы.

4.Оқиғаның шарықтау шегі

Жаңа күйдің пайда болуы.

5.Оқиғаның шешімі

Күйшінің жолын жас жігітке беруі немесе нардың июі.

.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

мұғалімнің тарапынан

Оқушылар өзін-өзі бағалау критерийге жұмыс жасайды тапсырмаларды орындап сұраққа жауап береді әртүрлер әдіс-тәсілдермен берілген тапсырмаларды орындайды

Басталуы

1 минут

Сәлемдесу. Оқушының сабаққа дайындығын қадағалау бағалау парақшасы мен стикер тарату тарату


Жаңа білім

Жалпы 20 минут


4 минут










2 минут

Ой шақыру әдісі

(Сурет көрсетіледі және бейне материал тыңдалынады«Күй аңызы» жоспар бойынша бейнетаспадан - оқиғаны баяндап айтуға негізделген, қара сөзбен жазылған, шағын көркем шығарманың аудиосы тыңдалынады. 1.Слайдта мұғалім сұрақтар ұсынады ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады Шығарманың сюжетіне талдау жасайды , кейіпкердің сөзін табады.









Оқушының жауабы Бағалау критерийі 2 балл

3 минут

2 Слайд А деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады

Жекелеген оқушы орындайды дарынды оқушы 2 балл



4 минут

















3 минут














2 минут











3 минут











Аяқталуы

Сабақты бекіту

3 минут

3 слайд В деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады


«Нар идірген» күйі тыңдалады бейне материал

4слайд жалпы сынып орындайды

С деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады

5 слайд Жалпы сынып орындайды ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады


  • «Боз іңген» күйі тыңдалады тарихы айтылады

Мұғалім күнді жазғызады

Сәуірдің он төрті

Сынып жұмысы

Сөздікпен жұмыс.

Бота,мая нар, аруана.

Бота – түйенің төлі.

Аруана – екі өркешті, таза тұқымды түйенің ұрғашысы.

Іңген – қос өркешті түйенің ұрғашысы. Мая – жалғыз өркешті түйенің інгені.Нар – бір өркешті түйе.Қара нар – түйенің күштісі, мықтысы. 


«Алты неліктен әдісі»


Жекелеген оқушылар орындайды бағалау критерийі-2 балл .


Бағалау критерийі-2 балл



Бағалау критерийі 2-балл



Оқушылар

Дәптерге жазып алады









6 сұраққа оқушылар

жауап береді

Кері байланыс

5 минут






Үйге тапсырма

1 минут










Бағалау

4 минут


Попс формуласы бойынша

кері байланыс





Мұғалімнің қолпаштауымен

Мұғалім сабақ басында ұсынған парақшаға қойылған бағалау бойынша оқушылардан пікірлерін сұрайды

Кейбір оқушылар ауызша кері байланыс түрлерімен жауап береді Көпшілігі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жабыстырады





Оқушылар үйге тапсырманы жазып белгілеп алады








770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ