Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ 24

    Мектептің атауы:

    «Алтыншоқы орта мектеп-бақшасы»КММ-сі

    Мұғалімнің аты-жөні:Рахымбекова Жанар Сапаркуловна

    Күні: 14. 04.2021ж

    СЫНЫП: 8

    Қатысқан оқушылар саны: 27

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Бөлім :

    Сабақтың тақырыбы:


    Қиял мен шындық.


    Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    8.3.2.1.Шығарманың материалдық рухани құндылығына және жаңашылдығына баға беру, кейіпкерлер бейнесін аша отырып шығарманың сюжетін талдау.


    Сабақ нәтижесі:


    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Сыни тұрғыдан ойлап, сабақтан тыс кезде алған білімін тақырыппен ұштастыра алады.

    Көпшілік оқушы орындай алады:

    Әңгімеден дәлел келтіріп, ойын еркін жеткізеді

    Барлық оқушылар орындай алады:әңгіменің мазмұнын түсініп сұрақтарға жауап береді 


    Бағалау критерийі

    «Күй аңызы» шығармасының мазмұнынмен жетік танысады

    Әдіс- тәсілдерді пайдалану арқылы өз ойларын жүйрік айтуға үйренеді;

    Жаңашылдығына баға береді, кейіпкер бейнесін ашады;

    Сюжеттік құрлысына талдау жасай отырып, теориялық білімдері беки түседі.

    Талдау жасайды дағдылары жетілдіріледі, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.

    Тілдік құзіреттілік

    Не себепті деп ойлайсыз?

    «Нар идірген» атты күй не себепті олай аталады? Күйдің жаңаша атауы қалай аталады,шығу тарихы.

    Ресурстар

    Оқулық, слайд, видеоролик , кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, талдау , Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка өнер мәдениеті , тарих .

    Алдыңғы оқу

    5 минут

    Әңгіменің композициялық құрылымын талдау

    1.Оқиғаның басталуы

    Екі күйшінің жолға шығуы, күйшілер әңгімесі.

    2.Оқиғаның дамуы

    Жалғыз нардың кезігуі, аруананың зары, домбыраға тіл бітуі, жолаушылардың жалғыз қараша үйге келуі.

    3.Оқиғаның шиеленісуі

    Шал мен Естеместің бір-біріне қолқа салуы.

    4.Оқиғаның шарықтау шегі

    Жаңа күйдің пайда болуы.

    5.Оқиғаның шешімі

    Күйшінің жолын жас жігітке беруі немесе нардың июі.

    .

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    мұғалімнің тарапынан

    Оқушылар өзін-өзі бағалау критерийге жұмыс жасайды тапсырмаларды орындап сұраққа жауап береді әртүрлер әдіс-тәсілдермен берілген тапсырмаларды орындайды

    Басталуы

    1 минут

    Сәлемдесу. Оқушының сабаққа дайындығын қадағалау бағалау парақшасы мен стикер тарату тарату


    Жаңа білім

    Жалпы 20 минут


    4 минут










    2 минут

    Ой шақыру әдісі

    (Сурет көрсетіледі және бейне материал тыңдалынады«Күй аңызы» жоспар бойынша бейнетаспадан - оқиғаны баяндап айтуға негізделген, қара сөзбен жазылған, шағын көркем шығарманың аудиосы тыңдалынады. 1.Слайдта мұғалім сұрақтар ұсынады ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады Шығарманың сюжетіне талдау жасайды , кейіпкердің сөзін табады.









    Оқушының жауабы Бағалау критерийі 2 балл

    3 минут

    2 Слайд А деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады

    Жекелеген оқушы орындайды дарынды оқушы 2 балл



    4 минут

















    3 минут














    2 минут











    3 минут











    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    3 минут

    3 слайд В деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады


    «Нар идірген» күйі тыңдалады бейне материал

    4слайд жалпы сынып орындайды

    С деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады

    5 слайд Жалпы сынып орындайды ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады


    • «Боз іңген» күйі тыңдалады тарихы айтылады

    Мұғалім күнді жазғызады

    Сәуірдің он төрті

    Сынып жұмысы

    Сөздікпен жұмыс.

    Бота,мая нар, аруана.

    Бота – түйенің төлі.

    Аруана – екі өркешті, таза тұқымды түйенің ұрғашысы.

    Іңген – қос өркешті түйенің ұрғашысы. Мая – жалғыз өркешті түйенің інгені.Нар – бір өркешті түйе.Қара нар – түйенің күштісі, мықтысы. 


    «Алты неліктен әдісі»


    Жекелеген оқушылар орындайды бағалау критерийі-2 балл .


    Бағалау критерийі-2 балл



    Бағалау критерийі 2-балл



    Оқушылар

    Дәптерге жазып алады









    6 сұраққа оқушылар

    жауап береді

    Кері байланыс

    5 минут






    Үйге тапсырма

    1 минут










    Бағалау

    4 минут


    Попс формуласы бойынша

    кері байланыс





    Мұғалімнің қолпаштауымен

    Мұғалім сабақ басында ұсынған парақшаға қойылған бағалау бойынша оқушылардан пікірлерін сұрайды

    Кейбір оқушылар ауызша кері байланыс түрлерімен жауап береді Көпшілігі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жабыстырады





    Оқушылар үйге тапсырманы жазып белгілеп алады








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рахымбекова Жанар Сапаркуловна
    03 Мамыр 2021
    718
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ 24

    Мектептің атауы:

    «Алтыншоқы орта мектеп-бақшасы»КММ-сі

    Мұғалімнің аты-жөні:Рахымбекова Жанар Сапаркуловна

    Күні: 14. 04.2021ж

    СЫНЫП: 8

    Қатысқан оқушылар саны: 27

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Бөлім :

    Сабақтың тақырыбы:


    Қиял мен шындық.


    Тахауи Ахтанов « Күй аңызы» әңгімесі

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    8.3.2.1.Шығарманың материалдық рухани құндылығына және жаңашылдығына баға беру, кейіпкерлер бейнесін аша отырып шығарманың сюжетін талдау.


    Сабақ нәтижесі:


    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Сыни тұрғыдан ойлап, сабақтан тыс кезде алған білімін тақырыппен ұштастыра алады.

    Көпшілік оқушы орындай алады:

    Әңгімеден дәлел келтіріп, ойын еркін жеткізеді

    Барлық оқушылар орындай алады:әңгіменің мазмұнын түсініп сұрақтарға жауап береді 


    Бағалау критерийі

    «Күй аңызы» шығармасының мазмұнынмен жетік танысады

    Әдіс- тәсілдерді пайдалану арқылы өз ойларын жүйрік айтуға үйренеді;

    Жаңашылдығына баға береді, кейіпкер бейнесін ашады;

    Сюжеттік құрлысына талдау жасай отырып, теориялық білімдері беки түседі.

    Талдау жасайды дағдылары жетілдіріледі, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.

    Тілдік құзіреттілік

    Не себепті деп ойлайсыз?

    «Нар идірген» атты күй не себепті олай аталады? Күйдің жаңаша атауы қалай аталады,шығу тарихы.

    Ресурстар

    Оқулық, слайд, видеоролик , кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, талдау , Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка өнер мәдениеті , тарих .

    Алдыңғы оқу

    5 минут

    Әңгіменің композициялық құрылымын талдау

    1.Оқиғаның басталуы

    Екі күйшінің жолға шығуы, күйшілер әңгімесі.

    2.Оқиғаның дамуы

    Жалғыз нардың кезігуі, аруананың зары, домбыраға тіл бітуі, жолаушылардың жалғыз қараша үйге келуі.

    3.Оқиғаның шиеленісуі

    Шал мен Естеместің бір-біріне қолқа салуы.

    4.Оқиғаның шарықтау шегі

    Жаңа күйдің пайда болуы.

    5.Оқиғаның шешімі

    Күйшінің жолын жас жігітке беруі немесе нардың июі.

    .

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    мұғалімнің тарапынан

    Оқушылар өзін-өзі бағалау критерийге жұмыс жасайды тапсырмаларды орындап сұраққа жауап береді әртүрлер әдіс-тәсілдермен берілген тапсырмаларды орындайды

    Басталуы

    1 минут

    Сәлемдесу. Оқушының сабаққа дайындығын қадағалау бағалау парақшасы мен стикер тарату тарату


    Жаңа білім

    Жалпы 20 минут


    4 минут










    2 минут

    Ой шақыру әдісі

    (Сурет көрсетіледі және бейне материал тыңдалынады«Күй аңызы» жоспар бойынша бейнетаспадан - оқиғаны баяндап айтуға негізделген, қара сөзбен жазылған, шағын көркем шығарманың аудиосы тыңдалынады. 1.Слайдта мұғалім сұрақтар ұсынады ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады Шығарманың сюжетіне талдау жасайды , кейіпкердің сөзін табады.









    Оқушының жауабы Бағалау критерийі 2 балл

    3 минут

    2 Слайд А деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады

    Жекелеген оқушы орындайды дарынды оқушы 2 балл



    4 минут

















    3 минут














    2 минут











    3 минут











    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    3 минут

    3 слайд В деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады


    «Нар идірген» күйі тыңдалады бейне материал

    4слайд жалпы сынып орындайды

    С деңгейінің тапсырмасы ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады

    5 слайд Жалпы сынып орындайды ауызша қалыптастырушы бағалу жүзеге асырады


    • «Боз іңген» күйі тыңдалады тарихы айтылады

    Мұғалім күнді жазғызады

    Сәуірдің он төрті

    Сынып жұмысы

    Сөздікпен жұмыс.

    Бота,мая нар, аруана.

    Бота – түйенің төлі.

    Аруана – екі өркешті, таза тұқымды түйенің ұрғашысы.

    Іңген – қос өркешті түйенің ұрғашысы. Мая – жалғыз өркешті түйенің інгені.Нар – бір өркешті түйе.Қара нар – түйенің күштісі, мықтысы. 


    «Алты неліктен әдісі»


    Жекелеген оқушылар орындайды бағалау критерийі-2 балл .


    Бағалау критерийі-2 балл



    Бағалау критерийі 2-балл



    Оқушылар

    Дәптерге жазып алады









    6 сұраққа оқушылар

    жауап береді

    Кері байланыс

    5 минут






    Үйге тапсырма

    1 минут










    Бағалау

    4 минут


    Попс формуласы бойынша

    кері байланыс





    Мұғалімнің қолпаштауымен

    Мұғалім сабақ басында ұсынған парақшаға қойылған бағалау бойынша оқушылардан пікірлерін сұрайды

    Кейбір оқушылар ауызша кері байланыс түрлерімен жауап береді Көпшілігі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жабыстырады





    Оқушылар үйге тапсырманы жазып белгілеп алады








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 8 сынып
    03.05.2021
    718
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рахымбекова Жанар Сапаркуловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации