Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тахауи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сейдалиева Акмарал Турганбековна
Сейдалиева Ақмарал Тұрғанбекқызы
Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, Қошқарата ауылы
№9 Абай атындағы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілдері пәні мұғалімі
Бөлім атауы: Қиял және шындық Күні: Мұғалімнің аты-жөні : Сейдалиева Ақмарал Сынып: 8 Қатысқандар: 12 Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтақырыбы |
Тахауи Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы на сілтеме) |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;
8.2.2. 1 - автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне талдау жасайды. Оқушылардың көпшілігі: Кейіпкерлерге берілген тура, жанама мінездеулерді салыстырады ,жіктейді , әңгімедегі автор бейнесі мен кейіпкерлердің қарым –қатынасының тілдік көрінісін талдайды . Кейбір оқушылар: Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды , өз көзқарасымен шығармашылық жұмыс жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
талдау, бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне талдау жасайды. Пәнге байланысты сөздер және терминдер: кие қасіреті, халық ырымы, күй аңызы тіркестерін талдауда, өз пікірлерін білдіргенде қолданады. Мінездеу, тура және жанама мінездеу Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Қасиетті домбыра үні, күйдің құдіреті, нар идірген, күйшінің асыл арманы... Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Ботасынан айырылған аруана мен Естеміс күйші ... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» идеясының құндылығы негізінде тарихтың, мәдениет пен тілдің зюбіртұтастығын сақтап, ұлттық өнерді құрметтеу, қарым-қатынас және тілдік дағдыларды қалыптастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, қазақ тілі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
"Күй – өнер , күй-аңыз, күй тарих, күй-құдірет" |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы: 7 минут
Сабақтың ортасы: 30 минут.
Сабақтың соңы : 3 минут.
|
Ұйымдастыру кезеңі 1.Сынып оқушыларын түгелдеу; 2. Оқу мақсаттары, бағалау критерилерімен таныстыру Психологиялық дайындық: Тақырыбы: «Жақсы көңіл-күй, жан азығы» Мақсаты: оқушылардың психикалық көңіл-күйлерін көтеру, шығармашылық қабілеттерін бағалай отырып, тура мінездеме бере отырып, ұжымда сыйластық қарым-қатынас орнату. Жаттығу «Мен сізді жақсы көремін,себебі....» Оқушылардың психикалық көңіл-күйлеріңізді көтеруге, өз бойларыңыздағы шығармашылық қабілеттеріңізді бағалай білуге, өз-өзіңізге құрметпен қарауға, бір-бірімізбен сыйластық қарым-қатынаста болуға шақырады.
1-топ «Күй » 2-топ «Сезім» 3-топ «Құдірет» Мағынаны тану сатысы: « Ойлан, анықта, бағала» әдісі 1.Қарапайым ой: Егде тартқан Естемес пен жас жігіт Оразымбет 2. Анықтаушы ой: Ботасынан айырылған аруананың зарлы үні мен мұңды көзі... Естемес күйшіні жетелеген сұлу сезім... Қорытынды ой: "Күй – өнер ,күй - сезім, күй-аңыз, күй-құдірет" күй – тарих. Бұл әдіс арқылы оқушылардың жаңа білімді игеруге құштарлығы артады, жаңа ақпараттармен, идеялармен алмасып, осы тұжырымды ой арқылы тура және жамана мінездеуді ажыратады. 1-тапсырма. Топтық жұмыс Шығармадағы кейіпкерлер бейнесін талдап, тура және жанама мінездеуді жіктеп, кейіпкерлерді сипаттап, салыстырыңыз. Мінездеу- кейіпкердің мінез бітімі, көркем образдың өзегі, негізгі арқауы. Тура мінездеу - автордың суреттеуі, Жанама мінездеу - басқа кейіпкердің көзқарасы, қатынасы, көңіл күйін суреттеу, монолог, диалогтарда т.б. мінез-сырлары ашылады. «Концептуалды кесте»
Дескриптор: - кейіпкерлерге берілген тура және жанама мінездеуді автор суреттеуінен табады, жіктейді. - өзіндік пікірін білдіреді. Қалыптастырушы бағалау. Топтық бағалау . «Бағдаршам» тәсілімен бағаланды Қалыптастурушы бағалау кезеңінде оқушылар түстер арқылы өз ойларын ортаға салады. Қалыптастырылатын дағдылар:
«Концептуалдық кесте» кезеңінде бірлескен жұмыс жүзеге асады. Оқушылар проблемаларды шешудің тиімді құралдарын іздейді. Сыни ойлау арқылы ең ұтымды түсініктемелерді табуға ұмтылады. Дәлелдерді тауып,шынайы қорытындылар жасап, өзіндік пікірін білдіреді.
1.Нәтиже немесе жауап бойынша саралау Бұл кезеңде оқушыларға бірдей тапсырма ұсындым және түрлі деңгейдегі жауап берілді. Нәтижесінде топтағы барлық оқушылар бірге ынталанды , оқушыларға бірдей материал берілді және ортақ міндет қойылды. Әр оқушы өз деңгейінде жауап бере алды, жүргізілген жұмыс сапалы нәтиже берді. Оған дәлел: Оқушылар сыни ойлау арқылы ең ұтымды түсініктемелерді табуға ұмтылды. Дәлелдерді тауып,шынайы қорытындылар жасап, өзіндік пікірін білдірді. 2- тапсырма Жұптық жұмыс « Сәйкестендіру» әдісімен автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін үзінділермен сәйкестендіріп, талдап, кестені жұпта толтырыңыз.
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Өзара бағалау Өзара бағалау салыстыру, коммуникация, дәлелдер іздеу, сыни ойлау сияқты белгілі дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді «Ия-жоқ» әдісі арқылы «Еркін микрафон» тәсілімен мұғалім кестені өзара бағалатады және дәлелдерімен келтіреді.
|