Ұйымдастыру
кезеңі
1.Сынып оқушыларын
түгелдеу;
2. Оқу мақсаттары, бағалау
критерилерімен таныстыру
Психологиялық
дайындық:
Тақырыбы: «Жақсы көңіл-күй, жан
азығы»
Мақсаты: оқушылардың
психикалық көңіл-күйлерін көтеру, шығармашылық қабілеттерін бағалай
отырып, тура мінездеме бере отырып, ұжымда сыйластық қарым-қатынас
орнату.
Жаттығу «Мен сізді жақсы
көремін,себебі....»
Оқушылардың психикалық
көңіл-күйлеріңізді көтеруге, өз бойларыңыздағы шығармашылық
қабілеттеріңізді бағалай білуге, өз-өзіңізге құрметпен қарауға,
бір-бірімізбен сыйластық қарым-қатынаста болуға
шақырады.
4.Тірек сөздер арқылы
сыныпты 3 топқа бөлу:
1-топ «Күй
»
2-топ
«Сезім»
3-топ
«Құдірет»
Мағынаны тану
сатысы:
« Ойлан, анықта, бағала»
әдісі
1.Қарапайым
ой:
Егде тартқан Естемес пен
жас жігіт Оразымбет
2. Анықтаушы
ой:
Ботасынан айырылған
аруананың зарлы үні мен мұңды көзі...
Естемес күйшіні жетелеген
сұлу сезім...
Қорытынды
ой:
"Күй – өнер ,күй - сезім,
күй-аңыз, күй-құдірет"
күй –
тарих.
Бұл әдіс арқылы оқушылардың
жаңа білімді игеруге құштарлығы артады, жаңа ақпараттармен,
идеялармен алмасып, осы тұжырымды ой арқылы тура және жамана
мінездеуді ажыратады.
1-тапсырма. Топтық
жұмыс
Шығармадағы кейіпкерлер
бейнесін талдап, тура және жанама мінездеуді
жіктеп, кейіпкерлерді сипаттап,
салыстырыңыз.
Мінездеу- кейіпкердің мінез бітімі,
көркем образдың өзегі, негізгі арқауы.
Тура мінездеу
- автордың
суреттеуі,
Жанама мінездеу
- басқа кейіпкердің көзқарасы,
қатынасы, көңіл күйін суреттеу, монолог, диалогтарда т.б.
мінез-сырлары ашылады.
«Концептуалды
кесте»
Кейіп-керлер
|
Тура
мінездеу
|
Жанама
мінездеу
|
Сипаттау,
салыс-
тыру
|
Менің
пікірім
|
Жаңыл
|
|
|
|
|
Естемес
|
|
|
|
|
Оразымбет
|
|
|
|
|
Дескриптор:
- кейіпкерлерге берілген тура
және жанама мінездеуді автор суреттеуінен табады,
жіктейді.
- өзіндік пікірін
білдіреді.
Қалыптастырушы
бағалау. Топтық бағалау
.
«Бағдаршам» тәсілімен
бағаланды
Қалыптастурушы бағалау
кезеңінде оқушылар түстер арқылы өз ойларын ортаға
салады.
Қалыптастырылатын
дағдылар:
-
Бірлескен жұмыс,
ынтымамақтастық;
-
Ақпаратты жинақтау,
салыстыру;
-
Белсенді
жіктеу;
-
Ойлау, нақты
шешім қабылдау;
-
Креативтілік
«Концептуалдық
кесте» кезеңінде бірлескен жұмыс
жүзеге асады. Оқушылар проблемаларды шешудің тиімді құралдарын
іздейді. Сыни ойлау арқылы ең ұтымды түсініктемелерді табуға
ұмтылады. Дәлелдерді тауып,шынайы қорытындылар жасап, өзіндік
пікірін білдіреді.
1.Нәтиже немесе жауап
бойынша саралау
Бұл кезеңде
оқушыларға бірдей
тапсырма ұсындым
және түрлі
деңгейдегі жауап берілді. Нәтижесінде
топтағы барлық оқушылар бірге ынталанды , оқушыларға бірдей
материал берілді және ортақ міндет қойылды. Әр оқушы өз деңгейінде
жауап бере алды, жүргізілген жұмыс сапалы нәтиже
берді.
Оған
дәлел:
Оқушылар сыни ойлау арқылы ең
ұтымды түсініктемелерді табуға ұмтылды. Дәлелдерді тауып,шынайы
қорытындылар жасап, өзіндік пікірін
білдірді.
2-
тапсырма
Жұптық
жұмыс
«
Сәйкестендіру»
әдісімен автор бейнесі мен
кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін үзінділермен
сәйкестендіріп, талдап, кестені жұпта
толтырыңыз.
Баяндау
|
Естемес, шырағым, өлімнен ұят
күшті демекші сен келгенде бір тостаған су бере алмай, жерге қарап
отырмыз.
|
Суреттеу
|
Қасымда тұрсаң да, алыстағы
арманым екенсің, күй қанатымен қуып
көрейін
|
Диалог
|
Қою қара қасты, мөлдіреген
қара көзді, дөңгелек жүзді, қара торының сұлуы
екен...
|
монолог
|
Күйімді үлгі етсең де, менің
өмірімді үлгі етпе!
|
Дескриптор:
Қалыптастырушы
бағалау: Өзара
бағалау
Өзара бағалау салыстыру,
коммуникация, дәлелдер іздеу, сыни ойлау сияқты белгілі дағдыларды
меңгеруге мүмкіндік береді
«Ия-жоқ» әдісі арқылы «Еркін
микрафон» тәсілімен мұғалім кестені өзара бағалатады және
дәлелдерімен келтіреді.
ИЯ
|
ЖОҚ
|
дәлелдемелер
|
дәлелдемелер
|
|
|