×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

«Тәжірибедегі Рефлексия» есебі

Автор:Салкебаева Жамбы Амрекызы
Бағыты: Барлық пәндер
Бөлімі: Портфолио
Сыныбы: Барлық сыныптар
Жарияланған уақыты: 2019-06-17

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Педагогика кадрларына оқушылардың шығармашылық,зерттеу,сын тұрғысынан ойлау, логикалық ойлау және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға көмектесетін педагогикалық әдіс-тәсілдерді меңгерту.

№10 Жәйрем жббом тренері: Салкебаева Жамбы Амрекызының «Тәжірибедегі Рефлексия» есебі Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдердің оқыту тәжрибесін жетілдіру қажеттілігінің маңызы арта түсуде. Осы мақсатта Қарағанды облысындағы «Педагогикалық шеберлік орталығына» «Тәжрибедегі рефлексия» курсынының педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасына шақырту арқылы бардым. Бағдарлама мақсаты: Педагогика кадрларына оқушылардың шығармашылық,зерттеу,сын тұрғысынан ойлау, логикалық ойлау және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға көмектесетін педагогикалық әдіс-тәсілдерді меңгерту. Бағдарламаның міндеттеріне қарай мұғалімдердің бойында төмендегідей дағдылардың қалыптасуын қамтамасыз етеді. Осыған орай мектепке келген кезден бастап деңгейден өтпеген мұғалімдерімді директорымызбен ақылдаса отырып топ құрып бұйрық шығартым,100 академиялық сағат бір күнде төрт сабақ барлығы 25 сабақ жоспар бойынша өткізем.Тәжірибе шыңдауда Қожахметова Б.Н, Еркинбек Айсұлу, Карабалина Ж, Түскенова Ж, Охан Айтуған,Индира, Артыкбаева Қызғалдак, т.б. ұстаздар мен дәріс трининг өткізудемін. Қазақстан Республикасы жббом мұғалімдерін тренер нұсқау хатымен таныстыру тренингтен бастау алды, топ ережесі, әріптестердің құжаттары. Тренер деген кім? Қандай қасиеттері болу керек? деп. Модерация әдісін қолдана отырып, негізгі ұғымдарды түсіну және қабылдау арасындағы қайшылықтарды жою уақытпен тежелген ойлау үдерісін жайып,т ізбектелген кезеңдер түрінде беруге мүмкіндік берерін, ал бұның оқыту үшін маңызы зор екенін жете түсіндірдім. Эйзенхауэр матрицасы Қалай оқу керектігін үйрену, сын тұрғысынан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ құралдарын тиімді пайдалану және үлестірме материалдармен танысып ой бөлістік «бес саусақ» әдісімен маңызды ақпарат,тамаша көңілді-күй қиындығы жоқ, ресурстардан кітап,күнделік,сабаққа барлығы жеткілікті болғандығын айта отырып әр сарсенбі күні өткен сабаққа қортынды жасадық. Келесі күндері «Мнимоника» әдісін қолдану арқылы есте сақтау зейнді шоғырландыруға, кәмпиттер арқылы топқа бөліп ертегі желісімен сергіту сәті жасалды «картоп егу» трининг өте сәтті болды. «Аялдама» әдісі арқылы семинар, дөңгелек үстөл, шеберлік сабағы, коучинг, тренинг туралы постер қорғату миға шабуыл жасау, бейне талдау, кинометафора, проблемалық жағдаят осы сияқты ой қозғау әдістері мұғалімдерді шыңдауға себебін тигізді бейне роликтерді көріп «Қалай оқу керектігін» ықшам сабақ өткізіп және «Диалог» коучинг өткізіп әріптестермен қызу талқыладық. «Аукцион»өткізу арқылы «ара», «қара- жап- айт-жаз тексер», «домино», «рафт» «сабақтағы жалғыз орындық, «ЖАДА» модерация-теңестіру, социометрия-өлшеу құралы не нәрсенің деңгейін анықтау ұғымдарын үйренуге мүмкіндік туды. Денотантный граф- белгілеп жазу мағана тануда оқушы тірек сөзді тауып алады зат есімге «Интелект карта» Т.Бьюзен мысалы: сабақ мақсаты, кім, қалай, қайда деген жетелеу сұрақтары арқылы ой қозғауымызға және модерация бір түрі эстафеталық әдіс арқылы білім саласындағы өзекті мәселелер жайында талқылай отырып техникалық базанын жетіспеуі, дәстүрлі сабақтан сындарлы жұмысқа өту, оқушылардың әлеуметтік желіге тәуелділігі, кітап оқымау, ата-анамен жұмыс бағалау түсіндіру сияқты талқылап мұнын әкімшілік, ата-ана, мұғалім үшін болатынын анықтап проблемаларды шешуде сәйкессіздік болатынын анықтап ажырата білдік. Сонымен сын түрғыдан ойлауда тапсырма беруде жоғары топтар төмен деңгейде тапсырма алса зерігеді, ал төмен болса алаңдайды, міндет пен дағды бірдей болса ағында отырады. Демек, оқушыларға өз деңгейлеріне сай тапсырма беру керектігін қарастырдық. Рефлексия – кері байланыс жайлы түсіндіре отырып олардың анықтамаларына тоқталып жан-жақты талдау жасадық. Иә рефлексия белгілі әрекетке бағытталса ол әртүрлі болады: тілдік-өз тіл ерекшелігін талдауға бағытталса,жеке тұлғалық-жеке тұлғанын қасиеттері мен ерекшелігін тану,зияткерлік – адамның зияткерлік қаблеттері туралы түсініктерін қалыптастыру, эмоциялық-эмоциялық саласын тануы және зерттеуі. Осыған орай «Брифинг»-қысқа бір тақырыпқа түсініктеме беру. Сонымен кері байланыс басқа адамдарға әсерінің қайта оралуы қоршаған орта адамдарынның қолдауы жайлы жан-жақты түсінік алдық. Рефлексия қандай ойлау операцияларымен байланысты десек, өз ойының барысын жоспарлау, реттеу және бақылау икемділігі талдау, синтез бағалау сияқты маңызды ойлау операцияларының қалыптасуына негізделген. Тимбилдинг – команданың тимділігін арттыру ұйымшылдығын біріктіру т.б. Иә осы тұрғыда команданы: қалыптастыру, алмастыру, қамтамасыз ету, дамыту, көтеру, нығайту, арттыру, арылу. Тимбилдинг әдістері: 1.ширату жаттығулар; 2.психогимнастикалық жаттығулар; 3.квестер. Осыған жаттығу барысында «грузинский хор», «мен кіммін», «понтанина ойыны», мозайка, кім жылдам, капитандар жарысы, сымсыз телефон, логикалық жаттығулар т.б. әдіс-тәсілдерді жадымызға тоқыдық.
Оқушы үшін пайдалы сабақ-тиімді сабақ. Сабақ уақыты шектеулі, білім берудегі үдеріс, әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолданады. Критерилері: SMART-мақсатқа негізделген, рефлексия, тиімді-әдіс тәсілдер, бағалау, оқушы белсенді еңбегі, өмірмен байланыс функционалді сауаттылық, нәтижелігі. Осы тұрғыда ықшам сабақ өткізгенде күнделікті бағалау түрлерінің маңызы зор. Критериалды бағалау - оқушының оқу жетістігіне белгілі ата –анасына түсінікті баға яғни критерий дегеніміз- белгілі мақсатқа жетудің қадамдарын көрсететін өлшем болса, дескриптор –мақсатқа жетудің қадамдары, ал рубрика-бағалау критерийлеріне сәйкес оқу жетістігінің деңгейлерін көрсету құралы демек, мұғалім оқушының қол жеткізген жетістігінің деңгейін белгілеп көрсетеді. Міне осындай ұғымдарды бойға сіңіру мақсатында түрлі – әдіс тәсілдер қолдандық ашып айтар болсам, «интелекті карта», журналис репортажы, үздік сабақ, сағат дос, фруктовый салат, блум түймедағы сергіту сәттері т.б. Сөзімді қорыта келіп мектеп тренері ретінде ұстаздарды таным үдерісіне қызығушылығын арттыру мақсатында оқытудың белсенді әдіс тәсілдерін пайдаланамын өз тобымдағы мұғалімдердің қажеттілігіне сезімтал болып, өз бетінше оқуға, тапсырма орындауға, қойылым жасауға, өзара бағалау рефлексиялық есеп жазуға белсенділіктерін арттыруға мүмкіндік беремін сын тұрғыдан ойлануға оқылым, талқылау және зерттеу арқылы өз идеяларын жүзеге асыру бағытында жұмыс жүргізудемін. Мектебімізде мұғалімдерді өзгермелі өмірге дайындау бағытында жоспарланған сабақтар аясында трининг сабақтар өтуде. Осы бағдарламаның міндеті – мұғалімдерге педагогикалық тәжірибелерін жетілдіріп бағамдауға көмектесу. Бағдарлама аясында мұғалімдер диалогтік оқыту, метатану, оқушы уәжі, сын тұрғысынан ойлауға үйрену, оқу үшін бағалау, оқыту мен оқудағы АКТ қолдану, сабақ жоспарлары оқушылардың өзіндік ойлауы мен түсінігінің кемелденуіне пайдасы болары сөзсіз. Тәжірибе алмасу – шеберлікті шыңдау негізі.


50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.