Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәжірибелі эксеременталды жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ
Дене шынықтыру пәні бойынша
2018-2019, 2019-2020 оқу жылдарына тәжірибелік- эксперименталды жұмысының есебі
Өзекті тақырыбы: «Білім берудегі субьект тәсілі арқылы бейімді оқытудың волейболдағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың техникалық даярлығын арттыру»
Пән мұғалімі: Қуанышбай Ақжол Әлібекұлы.
2020 жыл
"Оралхан Бөкей атындағы №44-лицейі"
көркем еңбек пәні бойынша 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021 оқу жылдарындағы тәжірибелік-эксперименталды жұмысының есебі
дене шынықтыру пәні мұғалімі Қуанышбай Ақжол Әлібекұлы
Экспериментальды тақырыптың атауы: «Білім берудегі субьект тәсілі арқылы бейімді оқытудың волейболдағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың техникалық даярлығын арттыру»
Мақсаты: Білім беру субъектілерінің құзіреттілігін қалыптастыру барысында дамыта оқыту технологияларын пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылықтарын қалыптастыру
Міндетті: Жаңа білім парадигмасы бірінші орынға баланың білімін, білігі мен дағдысын ғана емес, оның жеке бас тұлғасын, білім алу арқылы азамат ретінде дамуын қойып отыр. Жаңаша оқыту технологиясы — белгіленген мақсатқа нəтижелі қол жеткізуді қамтамасыз етуде оқытудың формасы, əдістері мен құралдарын ашып көрсетіп, оқу бағдарламасында белгіленген оқытудың мазмұнын жүзеге асыру тəсілі.
Зерттеу
нысаны: 9-11 сынып оқушыларына
волейбол ойынының техникасын үйретудегі әдістемесін жетілдірудің
тиімді жолдарын зерттеу.
Зерттеудің
мақсаты: жоғары сынып оқушыларна
волейбол ойынының техникасын үйретудегі әдістемесі мен оны
жетілдірудің тиімді жолдарын көрсету.
Зерттеудің міндеттері:
-теориялық ақпарат көздерін
оқу, талдау, зерттеу арқылы волейбол спортының техникалық
дайындығын зерттеу, жүргізілген жұмыстарымен танысу, анықтау;
жоғары сынып оқушылардың волейбол ойынның дұрыс техникаларын
үйретуді зерттеп, оқушылрадың дайындығын жоғарылатудың тиімді
жолдары мен әдістемелерін анықтау;
-жоғары сынып оқушылардың үйрету техниқалысының жолдары мен
әдістерін эксперименталдық зерттеп,
дәлелдеу;
Зерттеу
объектісі: жоғары сынып оқушылардың
дене тәрбиесі сабағындағы волейбол спорт түрін үйретудегі
әдістемесін ұйымдастыру үрдісі.
Зерттеу
пәні: жоғары сынып оқушылардың дене
тәрбиесі сабағындағы волейбол спорт түрін үйретудегі
әдістемесі.
Зерттеудің әдіснамалық
негіздері: Дене мәдениеті және спорттың
теориясы мен әдістемесі, педагогика, психология, медицина,
физиология саласындағы жетекші мамандардың ғылыми жұмыстары болып
табылады
Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ. XXI ғасыр білімділер ғасыры. Ақпараттық–коммуникациялық технологиялардың келешек ұрпақтың: - жан-жақты білім алуына; - іскер әрі талантты; - еркін дамуына жол ашады. Қоғамның бүгінгі басты бағыттарының бірі –білім беру үрдісін ақпарандыру. Бұл бағыт жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы дамыта оқыту, қашықтан оқыту, дара тұлғаға бағыттап оқыту үрдісінің барлық деңгейлерінің тиімділігі мен сапасын жоғарылатутуды көздейді. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында уліміздің білім беру жүйесінің басты міндеттері атап көрсетілген. Соның бірібілім беру жүйесін ақпараттандыру, оқытудың жаңа технологиясын енгізу, бүкіләлемдік коммуникация желісіне шығу. Бүгінгі күні оқытудың ақпараттандыру үрдісіне ерекше көңіл бөлінуде. Оқыту үрдісін ақпараттандыру- қазіргі қоғамды ақпаратандыру үрдісінің бағыты болып табылады. Ал барлық арнайы ақпараттық құралдары (ЭЕМ, аудио, бейнефильм, кино) қолданатын технологияларды тәжірибеде ақпараттық технологиялар деп атаймыз. Алдымен жаңа ақпараттық технологяларға көшпей тұрып, оқу-үрдісінде білім беруде ақпараттандыру мүмкін емес.
Көптеген жаңа технологиялармен қатар соңғы кездері информатика пәні сабақтарында ақпараттық технологиялар жиі қолданылуда. Осыған байланысты күнделікті сабаққа:
-мультимедия (видео, аудио қондырғылары мен теледидарды, электрондық оқулықтарды);
-компьютер (компьютерлік бағдарламалар, интерактивті тақта, интернет және т.б. көрнекі материалдарды пайдалану айтарлықтай нәтиже береді.
Маңыздылығы:
Оқушылар үшін: Сабақ және үйірме барысында ойын ойнау арқылы балалар өздерін көрсете алады, өзара қарым –қатынасқа түседі, жеңіске деген ұмтылыс пайда болады.
Мұғалім үшін: Мұғалім сәтсіз өткен сабақтарға өзіндік талдау жасап өз кемшілігін іздеуге әрекет жасайды, Білім мен тәрбие беруде жариялылық, педагогикалық, ынтымақтастық, ғылыми-әдістемелік, тың ізденістерге сүйене отырып жаңашылдыққа талпыну, Мұғалім күнделікті әр сабағына шығармашылықпен дайындалады. Өйткені, сабақ-мұғалімнің өнері, шығармасы.
Сабақ үдірісінде ойын түрлерін қолдану барысында оқушылардың логикалық, шығармашылық, ізденушілік қабілеттерін дамыта түсу.
Тәжірибелік-экспериментальді жұмыс барысындағы мониторинг:
2017-2018 оқу жылында тәжірибелік – экспериментальды жұмыс ретінде «Білім беру субъектілерінің құзіреттілігін қалыптастыру барысында дамыта оқыту технологияларын пайдалана отырып, оқушылардың волейболға сүйіспеншілігін дамыту» атты тақырыпты алдым. Себебі қазіргі технология дамыған заманда оқушыларды дәстүрлі әдіспен оқыту қиынға соғады. Сол себепті дене шынықтыру пәнінде дамыта оқыту технологияларын қолдануды жөн көрдім.
Тәжірибелік-экспериментальді жұмыс жүргізу үшін 2017-2018 оқу жылында 5б және 5г сыныптарын алдым. Бұл тәжірибелік-экспериментальді жұмыс 5-сыныптармен жүргізілді. 6м – эксперимент сыныбы, 5г – бақылау сыныбы болып алынды.
Тәжірибелік-экспериментальді жұмыс жүргізу үшін 2017-2018 оқу жылында 10ж және 10м сыныптарын алдым. Бұл тәжірибелік-экспериментальді жұмыс 6-сыныптармен жүргізілді. 7м2 – эксперимент сыныбы, 7м1 – бақылау сыныбы болып алынды.
Тәжірибелік-экспериментальді жұмыс барысындағы қиындықтар:
-
Оқушылардың бастапқыда АКТ-ны тиімді түрде қолдана алмаулары
-
Өткен сыныптарда оқушылардың білімдерінің бекітілмеуі
-
Ақпараттық мәдениет туралы оқушы ойларының жеткіліксіздігі.
-
Электрондық оқулықпен жұмыс жасауды білмеулері
Жеткен нәтижелер:
Өз сабақтарымда белсенді-әрекетті әдіс тәсілдерді де енгіздім. Ақпараттық технологиялардың бірі – интерактивтік тақта, мультимедиялық және онлайн сабақтары.
-
Ойлау қабілеті дамыды.
-
Нашар оқушылардың сабаққа ынтасы артады.
-
Психикасына сапалы өзгерістер әкеледі.
-
Мінез құлқы қалыптасады. Таным қабілеті артады.
-
Бала ойын үстінде білімді игеріп жатқанын, ал оқу үрдісінің ойынға қалай ұласып кеткенін аңғармай қалуы
-
Сабақты түрлендіру мақсатында оқытудың түрлі әдіс-тәсілдерін пайдалануигі
-
Жылдам ойлауы дамиды;
-
Оқушылар пайымдап, өз ойын жинақтады;
-
Өз ойын еркін жеткізуіне ықпал етті;
-
Әрекеттері мазмұнды болуына әсері тиді;
-
Өздерін ересектермен тең сезінуіне;
-
Оқушылардың информатикалық сауаттылығын арттыру, алған білімдерін тиянақты болуын қадағалау үшін сыныптан тыс жұмыстар жүргізіп, оқушыны қызықтыратындай информатикалық ойындар викторина шешу, кроссворд құрастыру, логикалық есептер шығарту арқылы ой-өрісін, пәнге қызығушылығын арттырып, пән аралық байланысты нығайту қажет.
-
Қорытындылау кезінде тақырыпқа байланысты сөздік қорларын молайтып, өткен тақырыптың мазмұнын толық ашу үшін сәйкестендіру кестесін толтырғызып, сабақты бекітемін. Әр тарауды өткен соң, өздік жұмыс, тақырыптық есеп, бақылау жұмыстары, тестік тапсырмалар өткізу арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеріп, тақырыпты толық меңгере алмаған оқушылармен қосымша сабақтар, сыныптан тыс жұмыстар жүргіземін. Тест түрлері оқушы білімін бекітуге қайталауға, жүйелеуге мүмкіндік береді. Сонымен қоса мұғалім мен оқушылардың уақытын үнемдеуге оқу жұмысын ұйымдастыруға жағдай жасайды.
Кеткен кемшіліктер:
-
Бірін-бірі тыңдамауы
-
Топтық, жұптық жұмыстың көрінбеуі
-
Топ ережесінің сақталмауы
-
Ата-аналармен жұмыстың жоқтығы
Қорытынды.
Ақпараттық технологияның мұғалім жұмысына ең тиімдісі – оқушылардың білім олқылықтарына үнемі зерттеу жасап, түзету жұмыстарын жүргізуге пайдасы бар. Қазіргі заманның даму қарқыны мұғалімдер шығармашылығын жаңаша, ғылыми-зерттеу бағытында құруды талап етеді. Сондықтан, ХХІ ғасыр – информатика ғасыры, яғни ақпараттандыру технологиясы дамыған заманда мемлекетіміздің болашағы – жас ұрпаққа заман талабына сай білім беріп, жан-жақты дамуына ықпал ету мұғалімнен шығармашылық ізденісті, үлкен сұранысты талап етеді. Компьютер және ақпараттық технологиялар арқылы жасалып жатқан оқыту процесі оқушының жаңаша ойлау қабілетін қалыптастырып, оларды жүйелік байланыстар мен заңдылықтарды табуға итеріп, нәтижесінде – өздерінің кәсіби потенциалдарының қалыптасуына жол ашады. Бүгінгі таңдағы ақпараттық қоғам аймағындағы оқушылардың ойлау қабілетін қалыптастыратын және компьютерлік оқыту ісін дамытатын жалпы заңдылықтардан тарайтын педагогикалық технологиялардың тиімділігі жоғары деп есептейміз.
Эксперимент және бақылау сыныптарының жыл басы және жыл соңындағы нәтижелері
2017-2018 оқу жылы
|
7м1 |
7м2 |
||
Жыл басы |
Жыл соңы |
Жыл басы |
Жыл соңы |
|
АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері |
62.2% |
75% |
55% |
64,2% |
Пәнге деген қызығушылықтары |
60% |
85% |
60% |
84% |
Электронды оқулықпен жұмыс жасау |
52,2% |
84% |
58% |
65% |
2017-2018 оқу жылы
2018-2019 оқу жылы
|
5б |
5г |
||
Жыл басы |
Жыл соңы |
Жыл басы |
Жыл соңы |
|
АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері |
65% |
80% |
64,2% |
75% |
Пәнге деген қызығушылықтары |
75% |
80% |
64% |
76% |
Электронды оқулықпен жұмыс жасау |
81% |
86% |
67% |
99% |
2019-2020 оқу жылы
|
6 а |
6в |
||
Жыл басы |
Жыл соңы |
Жыл басы |
Жыл соңы |
|
АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері |
80% |
87% |
65% |
69% |
Пәнге деген қызығушылықтары |
80% |
89% |
66% |
70% |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |