|
Бөлімі: |
4-бөлім. Бос уақыт және хобби |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Танымал тұлғалар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Т/А. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау. ӘТН. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесу барысында қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ 7 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды. Ауызекі стильді сөйлемде қалай қолданасың? Хоббиі бар қандай ұлы тұлғаларды айта аласың? |
Өз ойымен бөліседі. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы: 1 ұпай (2 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 20 минут |
1-тапсырманы орындатады. Мәтіндегі ауызекі сөйлеу стилінің ерекшеліктеріне көңіл бөл. Негізгі ақпараттарды анықта Ықтимал жауап:
2-тапсырманы орындатады. Сұрақтарға жауап бер. 3-тапсырманы орындатады. Оқулықта берілген жұрнақтармен жасалған туынды сөздерді жазып шық. Тура мағыналы сөз бе, ауыспалы мағыналы сөз бе? Ықтимал жауап:
4-тапсырманы орындатады. Мәтіндегі туынды және күрделі сөздерді кестеге түсір. Ықтимал жауап:
|
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: - Мәтіндегі ауызекі сөйлеу стилінің ерекшеліктеріне көңіл бөледі.1 - Негізгі ақпараттарды анықтайды.1 Жалпы: 2 ұпай
Дескриптор: - сұраққа жауап береді Жалпы: 2 ұпай (3 ұ)
Дескриптор: - туынды сөздерді жазып шығады 1 -тура мағыналы сөзді анықтайды 1 - ауыспалы мағыналы сөзді анықтайды 1 Жалпы: 3 ұпай (5 ұ)
Дескриптор: - Мәтіндегі туынды сөздерді кестеге түсіреді. 1 - Мәтіндегі күрделі сөздерді кестеге түсіреді1 Жалпы: 2 ұпай |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Танымал тұлғалар 5-сынып
Танымал тұлғалар 5-сынып
|
Бөлімі: |
4-бөлім. Бос уақыт және хобби |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Танымал тұлғалар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
Т/А. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау. ӘТН. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесу барысында қолдану. |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. |
|
|
|
|
Жаңа сабақ 7 мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды. Ауызекі стильді сөйлемде қалай қолданасың? Хоббиі бар қандай ұлы тұлғаларды айта аласың? |
Өз ойымен бөліседі. |
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Жалпы: 1 ұпай (2 ұ) |
5 – сынып қазақ тілі |
|
Сабақтың ортасы. 20 минут |
1-тапсырманы орындатады. Мәтіндегі ауызекі сөйлеу стилінің ерекшеліктеріне көңіл бөл. Негізгі ақпараттарды анықта Ықтимал жауап:
2-тапсырманы орындатады. Сұрақтарға жауап бер. 3-тапсырманы орындатады. Оқулықта берілген жұрнақтармен жасалған туынды сөздерді жазып шық. Тура мағыналы сөз бе, ауыспалы мағыналы сөз бе? Ықтимал жауап:
4-тапсырманы орындатады. Мәтіндегі туынды және күрделі сөздерді кестеге түсір. Ықтимал жауап:
|
Берілген тапсырмаларды орындайды
|
Дескриптор: - Мәтіндегі ауызекі сөйлеу стилінің ерекшеліктеріне көңіл бөледі.1 - Негізгі ақпараттарды анықтайды.1 Жалпы: 2 ұпай
Дескриптор: - сұраққа жауап береді Жалпы: 2 ұпай (3 ұ)
Дескриптор: - туынды сөздерді жазып шығады 1 -тура мағыналы сөзді анықтайды 1 - ауыспалы мағыналы сөзді анықтайды 1 Жалпы: 3 ұпай (5 ұ)
Дескриптор: - Мәтіндегі туынды сөздерді кестеге түсіреді. 1 - Мәтіндегі күрделі сөздерді кестеге түсіреді1 Жалпы: 2 ұпай |
5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды. |
Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз















