Танымал тұлғалар 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Танымал тұлғалар 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Танымал тұлғалар 5-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:

4-бөлім. Бос уақыт және хобби

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Танымал тұлғалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Т/А. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараты түсіну, анықтау.

ӘТН. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесу барысында қолдану.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.




Жаңа сабақ

7 мин

«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақты ашу мақсатында сұрақтар қояды.

Ауызекі стильді сөйлемде қалай қолданасың?

Хоббиі бар қандай ұлы тұлғаларды айта аласың?

Өз ойымен бөліседі.


Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді

Жалпы: 1 ұпай

(2 ұ)

5 – сынып қазақ тілі

Сабақтың ортасы.

20 минут

1-тапсырманы орындатады.

Мәтіндегі ауызекі сөйлеу стилінің ерекшеліктеріне көңіл бөл. Негізгі ақпараттарды анықта

Ықтимал жауап:


2-тапсырманы орындатады.

Сұрақтарға жауап бер.




3-тапсырманы орындатады.

Оқулықта берілген жұрнақтармен жасалған туынды сөздерді жазып шық. Тура мағыналы сөз бе, ауыспалы мағыналы сөз бе?

Ықтимал жауап:





4-тапсырманы орындатады.

Мәтіндегі туынды және күрделі сөздерді кестеге түсір.

Ықтимал жауап:


Берілген тапсырмаларды орындайды






Дескриптор:

- Мәтіндегі ауызекі сөйлеу стилінің ерекшеліктеріне көңіл бөледі.1

- Негізгі ақпараттарды анықтайды.1

Жалпы: 2 ұпай


Дескриптор:

- сұраққа жауап береді

Жалпы: 2 ұпай

(3 ұ)


Дескриптор:

- туынды сөздерді жазып шығады 1

-тура мағыналы сөзді анықтайды 1

- ауыспалы мағыналы сөзді анықтайды 1

Жалпы: 3 ұпай

(5 ұ)


Дескриптор:

- Мәтіндегі туынды сөздерді кестеге түсіреді. 1

- Мәтіндегі күрделі сөздерді кестеге түсіреді1

Жалпы: 2 ұпай

5 – сынып қазақ тілі оқулығы, жұмыс дәптері


Сабақтың соңы.

Рефлексия 3 мин

«Аяқталмаған сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың кері байланысын тыңдайды.


Сабаққа қатысты өз ойымен бөліседі

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2024
102
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі