Танымдық сабақМақсаты: байқағыштық пен ерікті, зейінді дамыту, зейіннің тұрақтылығын, бөлінуін, шоғырлануын және шығармашылық қабілеттерін дамыту.Түрі: тренинг-сабақПайдаланатын әдістер: интерактивтік әдістер,талдау, болжау, сұрау.т.б.Қолданылатын материалдар: үлестірмелер, қиылған әріптер, суреттер.Ескерту: бұл сабақ бастауыш сыныптарға арналған.
1-жаттығу. «Есептер жиынтығы»Оқушыларға есептер беріледі. шешімін жылдамдықпен табу керек
2-жаттығу. «Зейінді дамыту»Артығын табу. Оқушыларға суреттер беріледі. Оқушы артығын табады.
3-жаттығу. «Айырмашылықтарды табу»Оқушыларға екі бірдей сурет көрсетіледі. Суреттегі 10 айырмашылықтарды табу керек.Сұрақ: суреттердің бір-бірінен айырмашылығы қандай? Ұқсастықтарды табу қиын болды ма? (тағыда бірнеше суреттер берунге болады)4-жаттығу «Шығармашылық ойлауын дамыту»Тақтаға плакат ілінеді. Жартылай жазылған әріптер көрсетіледі. Әріп толығымен шығуы үшін әрі қарай жалғастырып жазыңдар.
5- жаттығу. Сергіту сәті.6- жаттығу. «Топтастыру»Оқушыларға жеке үлестірмелер таратылады. Үлестірмеде 3-ке бөлінген таблица берілген. Таблицаға мынгадай сөздерді топтастырып жазулары керек. Аяқ киімддер, ойыншықтар, мектеп құралдары.Аяқ киімдерОйыншықтарМектеп құралдарБерілген сөздер: қуыршақ,қолғап, пенал,доп, сөмке,қалам, дәптер,конструктор,сызғыш, машина,етік, қоян, бәтеңке.
7- жаттығу. «Кеңістікке бағыт ала білу»Тақтаға бейнелер ілінеді. Оқушылар сызықтарды қосып, көлеңкелерін табу керек
8-жаттығу. Тренинг «Суретші» Оқушылар бірінің артына бірі тұрып,арқаларына саусақпен сурет салады. Әрқайсысы өздері сурет сала отырып,артындағы адамның қандай сурет салып жатқанын біліп, айтулары керек. Сұрақ: сурет салғанда қандай сезімде болдыңыз? Қандай сурет салып жатқанын бірден байқадыңыз ба?9-жаттығу. «Сағаттар тілі»Оқушыларға сағаттар көрсетілген қағаздар таратылады. Оқушы сағаттың неше болғанын тауып, орнына жабыстырады.
10. Қорытындылау. Оқушылардың пікірін тыңдау.
№52 негізгі мектеп
Ақтөбе 2018 жыл