Тапқыр достар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тапқыр достар

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар топқа бөлінеді. Берілген тапсырмаларды топтпен топтаса орындай отырып жарысады.
Материалдың қысқаша нұсқасы



39 орта мектеп





«Тапқыр достар»

с а й ы с ы

















2 «д» сынып арасында





2020-2021 оқу жылы

«Тапқыр достар» сайысы

Мақсаты: 1) Оқушыларды ойната отырып ойлату, қазақ халқының мол мұрасымен сусындандыру.
2) Ой өрістерін кеңейту.
3) Командада ұжымдастыққа тәрбиелеу.

Түрі: Сайыс сабақ; 2 «д»

Әдісі: көрнекілік, ойын, сұрақ–жауап.

Көрнекілігі: Қанатты сөздер , қабырға газеті ,кестелер ,сөзжұмбақтар.

Барысы:

І. Ұйымдастыру кезең
ІІ. Негізгі бөлім
1 -кезең:
«Өзін-өзі таныстыру» Әр топ өзінің атын,ұранын айтады.

2 –кезең: «Жұмбақ есептер»

3-кезең: «Ой қозғау » ойыны.

4-кезең: «Мақал-мәтел» жарысы.

5-кезең: «Сөзден  сөз жаса »

6-кезең:«Аяқтай біл »

1-кезең  Әр топ өз ұрандарымен таныстырады.

«Алғырлар»    тобы.     Ұраны.    «Қандай сынақ болса – дағы беріспе

                                           Әрқашанда үміткер бол жеңіске»

 «Тапқырлар» тобы.                Ұраны:         «Білекті бірді  жығар

                                                   Білімді мыңды жығар »

2-кезең «Жұмбақ есептер»

1-топ  

Көлден ұшты 50 қаз,
Қайтып қонды 20 қаз
Қонбады оның нешеуі,
Қане кім тез шешеді? (30 қаз)

Он бір түйе, бес жылқы,
Екі сиыр, бес ешкі.
Екі қоян, үш түлкі,
Таба алмасаң бос күлкі. (28)

Аулада 60 үйрек,
Қорада 20 үйрек,
10 үйрек тығылды
10 үйрек жығылды,
Қалғаны неше үйрек? (70 үйрек)
2-топ

11 түйе, бес жылқы.
2 сиыр, бір ешкі
2 қоян, үш түлкі,
Неше болды барлығы? (24)
Қолымда 55 алма
5-ін бердім апама,
5-ін бердім атама,
Нешеуі қалды өзімде? (45 алма)
100 асықтың 30-ын,
Досым сұрап алды
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолымда қалады. (70 асық)

Түсіндіру:

 Ұялы телефонның пайдасы ең негізгі әрі тиімді байланыс құралы болып табылады. Бұл пайдалы жағы болса, сонымен қатар зиянды жағы да қатар жүреді. Ұялы телефонды он жылдан бері ұстап жүрген адамдар қатерлі ісік ауруына шалдығады. Қазіргі уақытта осы құрылға арқылы науишник арқылы әуендер тыңдайды. Ол адам ағзасына өте зиянды, әсіресе есту мүшесі-құлақ. Құлақтың сыртқы бөлігі қабынады, сонымен қатар миға да зақымын тигізеді. Ұялы телефонды денеңе жақын ұстауға болмайды. Себебі, денеңе улы ултракүлгін сәулелер шашырап, сол жерге түрлі жаралар мен қатерлі ісік ауруына шалдығады.

            Компьютер арқылы біздер жазу жаза аламыз, сурет сала аламыз, музыка, кино көре аламыз. Сонымен қатар балалардың жақсы көретін ойындарын ойнай аламыз. Тышқанның қолдың бұлшық еттеріне әсері бар. Компьютердің әр бір құрылғысының зиянды жақтары бар. Мысалы, монитордан шыққан ултракүлгін сәулелері көзге, кеудеге зиянын тигізеді. Балалар күніне компьютер алдына 20-25 минут қана отыру керек.Сондықтан балалар компьютер алдында ұзақ уақыт отырмаңдар!

4-кезең: «Мақал-мәтел» жарысы. Төртбұрыштың  орнына сан қойып,мақалды оқу.

1-топ                                                                                              І1-топ

Ер .......рет  өледі,                                                                 ....рет өлшеп,

Қорқақ  ....рет өледі.                                                                      ....рет  кес.

       ......құзғын  таласса,                                                                      .......кісі қазған құдықтан,

       .......қарғаға жем болар.                                                         ......кісі су ішеді.

                           ....тістен шыққан сөз,                                                  Білгенің   бір ....

                .....рулы елге тарайды.                                                Білмегенің  .......

 

-кезеңАяқтай біл » Суретті аяқтау.

Осы екі бетте аяқталмаған кескіндер салынған. Егер  оған сызықтар қосса, онда қызық заттар немесе суреттер пайда болады. Бұл тапсырманы орындауғы 10 минут беріледі. Басқа ешкім ойластыра алмайтын етіп, суретпен оқиға табуға тырысу керек7. Сурет үшін қызықты атты ойлап тауып, оны суреттің төменгі жағына жазып қою.

ІІІ. Қорытынды.





































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2021
294
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі