Мотивациялық
қозғаушылық
|
Жылулық
шеңбері
Шаттанамын,
күлемін,
Бақытты боп
жүремін.
Қатар тұрар
шеңберде,
Досым көбін
білемін.
Қайталау
Мен бір жүмбақ
жасырайын.
Секіреді - бала
емес,
Сақалы бар - шал
емес.
(Ауыз
әдебиетінен)
-Дүрыс таптыңдар,
бүл жүмбақтың шешуі -
ешкі.
«Ешкі» сөзін буынға
бөлдіреді,
«Ешкі» сөзіне
дыбыстық талдау жасатады.
Жетелеуші сұрақтар
қоя отырып, сөздегі жал-
пы дыбыс санын, оның
ішінде дауысты, дауыс-
сыз дыбыстарды
санатады.
|
Жылулық шеңберіне
тұрады, өлеңді бірге айтады
Тәрбиешінің
көмегімен жұмбақты шешеді.
«Ешкі» сөзін буынға
бөледі.Ешкі туралы сөйлем
кұрайды:
- Ешкі шөп
жеді.
«Ешкі» сөзіне
дыбыстық талдау
жасайды.
Сөздегі дыбыстар
туралы айтады:
-Сөзде 4 дыбыс
бар.
-2 дауысты, 2 дауыссыз дыбыс
бар.
|
Ұйымдастыру
іздестіру
|
Жаңа тақырыпқа
кіріспе
Әріптер қатарынан
артық әріптерді тапқызып, алдырып
тастайды
-Аделъ, сен осы
сөздегі [к] дыбысын тауып, шетке аып қой- Сүлеймен, сен [ш] дыбысын
таба гой.
- Мирас, мына екі
дауысты дыбыстың цайсысы
[і] дыбысы деп
ойлайсың?
Жаңа
тақырып
-Балалар, тақтада
қандай дыбыс қана қалды?
-Дүрыс айтасыңдар,
[е] дыбысы гана қалды.
[е] дыбысын
айтқызады, дауысты дыбыс
еке-
нін, жіңішке
айтылатынын өздеріне анықта-
тады;
•
Е әрпімен
таныстырады, неге ұқсайтынын,неше таяқшадан тұратынын айтқызады,
бұршақпен әріпті партаға жаздырады (саусақ жаттығуына да
жатады).
Сергіту
жаттығуы
Қасқыр, қасқыр,
жолама,
Малға толы
қораға.
Ешкі жібін
үзеді,
Қазір сені
сүзеді.
Кел,
оқиық
Дауыссыз дыбыстарды
ауыстыра отырып, буын
дарды
оқытады:
ЕЛ, ЕТ; НЕ, ТЕ,
ЛЕ.
•
терезенің
ортаңғысына Н, У, Т, Л әріптері
жа-
зылған жылжымалы
жолақ кіргізілген, екі ше-
тінде А әріптері.
Жолақты жылжыта отырып,
ортаңғы эрпі
өзгерген қысқа сөздерді
оқытады.
«Дыбыстың орньш
тап» дидактикалық ойыны
Балаларға қорапшадан
«дыбыс жануарын» жэне
бір бүршақ дэнін
алуды үсынады.
-Қазір мен бір сөз
айтамын, егер сөз [е]
дыбысы-
нан басталатын
болса, бүршац дәнін «дыбыс жануарынң бам жағына егер е дыбысы
сөздің
ортасында естілсе,
бүршақ дәнін ортасына, егер
сөз [е] дыбысымен
аяқталса, онда бүршақ дэнін
соңгы жагына
қоясыңдар.
Сөздерді
атайды:
- Елік, жер, мен,
ет, етік, төре, сөре, Еңлік.
Дәптермен
жүмыс
Дәптердегі суреттер
бойынша жүмыс жүргізеді.
Кел,
жазайық
Түзу отыруларына,
қарындашты дүрыс үстауларына көніл бөле отырып жазу
жұмысын
орындатады
|
Есімдері аталған
балалар тақтага
шыгып тапсырманы
орындайды:
«Ешкі» сөзіндегі [к]
дыбысын тауып
бір шетке алып
қояды.
[і] дыбысын тауып,
алып қояды.
Сұраққа жауап
береді:
- [е] дыбысы
қалды.
Е әрпімен танысады,
әріпті бүршак дәндерімен партаға
жазады.
Сүқ саусағымен
ескерту жасаған
қимылды
келтіреді.
Екі саусағын алдымен
жүргізеді,одан соң мүйіз етіп
сүздіреді.
Буындарды
оқиды.
Жылжымалы жолақтар
арқылы
қысқа сөздерді
оқиды:
АНА, АУА,
АТА,
Қорапшадан бүршақ
дәндерін және қатты қағазға
жасалған
«дыбыс
жануарын
алады.
[е] дыбысы тәрбиеші
айтқан сөздін басында естілсе бүршақ
дәнін
жануардың басына
қояды, сөздің
ортасында естілсе,
бүршақ дэнін денесіне қояды егер соңында естілсе соңғы жағына
қояды.
Суреттер бойынша
жүмыс жасайды.
Денелерін және
қарындашты дүрыс ұстап жазу
жұмысын
орындайды
|