-Балалар , біздер
бүгін ауылға саяхат
жасаймыз.
- Балалар, ауылға
қандай көліктермен баруға
болады?
( көліктер жайлы
әңгіме)
Психожаттығу:
«Жүрдек пойыз»
-Балалар, ауылға
пойызбен барсақ қайтеді? Ол үшін сендер біріңнің артыңа бірің
жұппен тұрыңдар да, өздеріңді жолаушылар
сезініңдер.
- «Тоқтаңдар!» деген белгі
берілгенде, жүрісімізді баяулатып,
тоқтаймыз.
|
Балалар назар
аударып қарайды, жауап беруге
әрекеттенеді.
жауаптары
тыңдалады.
-балалар
психожаттығуды жасайды.
- Жұптасып, бірінің
артынан бірі жүреді.
-Балалар басында қатты жүреді,
белгі берілгенде жүрістерін азайтып,
тоқтайды.
|
1.--Балалар,
қараңдаршы, ауылдың ауласы мен тіршілігін мына суреттен
қараңдаршы.
-« Ауылдың
тыныс-тіршілігі» картинасымен әңгіме
жұмысы.
2.Дидактикалық
ойын
«Сиқырлы
қап»
3.«Ауыл» атты
кестемен жұмыс.
- Балалар, кесте
бойынша « Ауыл несімен бай» сұраққа кесте бойынша жауап
беріңдерші.
-Бақта не
бар?
- Бақшада не
бар?
- үй құстары жайлы
не білесің?
-Қандай үй
жануарларыен білесің?
-Егістікте не
өседі?
-Сүттен не
жасайды?
Тілдің үштұғырлығы:
яблоко-алма-apple, мысық-кошка-cat, сиыр-корова-cow, груша-
алмұрт-pear, утка- үйрек-
duck.
Сергіту
сәті:
Жүні жібек
шудадай,
Ақ мүйізді
аппағым,
Үстіңді жүр
былғамай,
Баспа жердің
батпағын.
Аяғыңды аңдап
бас,
Тізеңді тас
тілмесін.
4. Сахнала «Әжемнің
ауылында» үй жануарларын сахналау
.
1-бала: Ботақаны
нардың
Жарға неге
бардың.
Тілерсегің
дірілдеп,
Секіре алмай
қалдың
2-бала:Құлыншағым
құндызым,
Құлдырайды
шабады.
Жылтылдаған
жұлдызым,
Құстай қанат
қағады.
3-бала: Әукім-әукім,
әукешім,
Қасиыншы
әукесін.
Енең әне
келеді,
Ақ мамасын
береді.
4- бала: Қошақаны
қойдың,
Қайда қалып
қойдың,
Бұлтиып тұр
бүйірің,
Қай өрістен
тойдың?
5- бала:Секең, секең
ей, лақ,
Жүрмін саған кейіп-
ақ
Тыныш тапсаң болмай
ма?
Секірмей- ақ кей
уақ.
-Балалар, ауылдағы
әженің үйінде қандай үй жануарларымен
таныстыңдар?
Тілдік ойын: «Не
қайда тұрады?»
-Сиырлар қайда
тұрады?
- Жылқылар қайда
тұрады?
-Қойлар
ше?
-Ешкілер
ше?
Ойын «Көмекші
балалар»
Ауылда қандай жұмыс ерлердің
жұмысы брлвп, қандай жұмыс қыздырдыкі болып саналатынын
айтады.
|
Суретті зер сала
қарап шығады.
-Суретпен жұмыс
жасайды.
-Балалар сипап-сезу
арқылы үй жануарларын
табады.
-Алма, алмұрт
ағаштары.
-Көкөністер.
-Тауықтар, әтеш,
үйректер, қаздар,
-жылқы, сиыр, қой,
ешкі.
-бидай, жүгері,
қарақұмық, тары.
-қаймақ, ірімшік,
құрт, май.
Балалар өлең
мазмұнына сәйкес қимылдар
жасайды.
-Балалар, үй
жануарларының сахнасын
тамашалайды.
- Балалар
шамаларынша өлең жолдарын нақышына келтіре айтып
шығады.
Сұрақтарға жеке,
топпен де жауап береді.
-Кең сиыр
қорада.
-Таза жылқы
қорада.
- Қой
қорада.
-Жылы қой
қорада.
Балалар екі топқа
бөлініп, сұрақтарға жауап
іздейді.
1- топ- «Еңбекшілер», 2- топ-
«Көмекшілер»
|
1.-Балалар, үй
жануарларына қалалық жер жақсы ма, әлде ауылды жер жақсы
ма?
2.-Балалар, біз
сендермен қайда саяхатқа барып
келдік?
-Қандай жануарлармен
кездестік?
Әженің үйінде сендерге ұнады
ма?
|
-Әрине ауылда тұрған
жақсы.
Қалада үй жануарары
мен үй құстарына жағдай жоқ,
себебі:
-Лас
ауа.
-биік
үйлер.
-Жайылым
жоқ.
Балалар сұрақтарға жауап
береді.
|