Мотивациялық қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбер:
Асапан
ашық ,көгілдір
Күн
шуағын төгіп тұр!
Қол
ұстасқан біздерді,
Тереземнен көріп тұр.
Қызықты
сәт:
Тәрбиеші: Балалар, бізге кім келгенін
қараңыз. Күнмен амандасайық.
Балалар, бүгін біз саяхатқа
барамыз. Сіз немен саяхаттай
аласыз?
- біз күнмен бірге автобуспен
ерекше саяхатқа шығамыз. Күн барлық жерде және балабақшада,
ауылдарда және орманда жарқырайды. Алдымен күнмен бірге біз ауылға
әже мен атаға қонаққа барамыз. (Музыка ойнап
тұрады).
|
көлікпен, пойызбен,
автобуспен…
Балалар саяхатқа
қызығушылықпен аттанады.
|
Ұйымдастыру
шылық
ізденістік
|
-Балалар, бізді кім қарсы
алады?
-Балалар, аулада ата-әжесімен
кім тұратынын қараңыз. Балалар үй жануарларын
атайды.
-Адам күтім жасайтын
жануарларды қалай атайды?
-Балалар, орманда кім
тұрады?
Балалар, орманда тұратын
жануарларды қалай атайды?
Д/ойын: «Жануарларды
ажырат»
- Балалар, әже дүкеннен
көкөністер мен жемістер сатып алды. Оған көкөністер мен жемістерді
ажыратуға көмектесейік.
-көкөністі немесе жемісті
көрсетеді, балалар қандай көкөніс немесе жеміс екенін атайды және
түсін атайды және анықтайды.
-Балалар, әжесі немересі
Машенка үшін печенье пісірді.
Енді осы печеньелерді орнына
орналастырайық.
Маған печенье қандай
геометриялық фигураларға ұқсайтынын
атаңыз.
Балалар, желдің қалай шу
шығаратынын тыңдаңыз. Желмен
ойнайық.
Сергіту
сәті.
Жел біздің бетімізге
соғады,
Ағаштар
қозғалды.
Жел тыныш,
тыныш.
Ағаштар жоғары,
жоғары.
Жел қатты соғып,
бұтақтардан жаңғақтар құлады.
Балалар қолдарына жаңғақтарды
беріп, алақан арасына салып ұсақ қол бұлшық еттеріне арналған
жаттығу жасады.
Балалар, қараңызшы, қандай
әдемі көбелектер ұшып жүр,енді осы көбелектерді орнына
орналастырайық. Түстеріне қарай қою түстерін
атау.
Балалар, бұтақтар мен қиыршық
тастардың көмегімен күнді жасайық.
Тәрбиеші:
Балалар, біздің балабақшаға
баратын кез келді. Келіңіздер, аталар мен әжелерге "Қош бол" деп
айтайық, автобусқа отырыңыздар
|
Мысық, ит, ешкі, шошқа, сиыр,
жылқы және олардың балалары
Үй
жануарлары
Балалар орманда тұратын
жануарларды атайды.
Ойынды қызығушылықпен
ойнайды.
Көкөніс,жемістерді атайды және
олардың түсін атайды
Балалар печеньелерді орнына
орналастырып,олардың қандай геометриялық фигураларға ұқсайтынын
атады.
Желмен ойын ойнап,сергіту
сәтін жасады.
Қол бұлшық еттеріне арналған
жаттығу жасады.
Балалар көбелектерді орнына
орналастырады.
Балалар, бұтақтар мен қиыршық
тастардың көмегімен күнді жасайды.
|
Рефлексиялық-
түзетушілік
|
Балалар автобусқа отырғаннан
кейін,көңілді әнмен балабақшаға
қайтады.
Тәрбиешінің сұрақтарына
балалар жауап береді.
-Балалар бүгін біз қайда
қонаққа бардық?
-Қандай тапсырмалар
орындадық?
- Балалар біз не
үйрендік
|
Балалар
көңілді
әнді
орындайды.
Балалар берілген сұрақтарға
жауап береді.
|