Тақырыбы: «Құстар»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: «Құстар»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Құстарды ажыратып, атай білу (торғай, қарға, көгершін) . Міндеттері:1.Қыстап қалатын құстар туралы мәлімет беру. Қарға, торғай, , көгершін,шымшықпен таныстыру. Балаларды белсенді әңгімелеуге ынталандыру. 2. Ой өрісін, логикалық ойлауын, дүниетанымын дамыту. 3.Қанатты құстарға деген сүйіспеншілікке, қызығушылыққа, құстарға қамқорлық жасауға, күтіп баптауға тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Менде не бар?»

Мақсаты: Жануарлардың кейбір дене бөліктерін ажыратып, айта білу (танау, құйрық, аяқтар).

Міндеттері:1.Үй жануары –мысықпен таныстыру

2.Ой-өрісін,есте сақтау қабілеттерін дамыту.

3.Үй жануарларына деген қамқорлыққа тәрбиелеу.

Қажетті құрал: ойыншық мысық пен ит

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Жылулық шеңбері.

Армысың аспан!

Армысың алтын күн!

Армысың қайырымды жер!

Армысың досым!

Балалар қимыл- қозғалыс жасай отырып, бәрі бірге әңдетеді.

_________________________________________________________________

__________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балаларға ойыншық мысықты көрсетіп әңгімелеседі.

-Қараңдаршы,қандай әдемі, жұмсақ,мамық мысық.Оның тұмсығында мұрты,кішкентай құлағы,жасыл көзі бар.

Мысықта тағы не бар?

-ия, дұрыс айтасыңдар мысықтың аяқтары,құйрығы,тырнақтары бар.

Оның құйрығы үлпілдек, мысық өте мейірімді.

-Балалар ал мынау не?

-Балалар иттте де аяқтары,құйрығы танауы,құлағы бар .

-балалар ал сендерде ит немесе мысық бар ма?

Сергіту сәті:

Шапалақта қолыңды.

Тез-тез-тез! Тез-тез-тез!

Алға қарай алдымда,

Жай, жай, жай! Міне былай!

Жолыңнан еш жаңылма,

Тез-тез-тез! Тез-тез-тез!


«Менде не бар?» ойыны

Суреттердегі жануарларды сипаттау.

Балалар мұқият тыңдайды





Балалардың жауаптары

-аяғы, құйрығы бар





-ит

Балалар сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қимыл қозғалыстар жасайды.









Балалар алдарындағы суреттерде бейнеленген жануарларды (мысық,ит) сипаттайды.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік


Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетін пысықтау.

Балалар жауап беруге тырысады

________________________________________________

________________________________________________

Күтілетін нәтиже:

Жануарлардың кейбір дене бөліктерін ажыратып, айта білу (танау, құйрық, аяқтар).біледі;

Әр үй жануарының адамға пайдасы туралы мағлұматтарды игерді;

Үй жануарларына қамқорлық жасау, пайдалы еңбек іс-әрекетін дағдыларын меңгереді.




технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Құстар»

Мақсаты: Құстарды ажыратып, атай білу (торғай, қарға, көгершін) .

Міндеттері:1.Қыстап қалатын құстар туралы мәлімет беру. Қарға, торғай, , көгершін,шымшықпен таныстыру. Балаларды белсенді әңгімелеуге ынталандыру.

2. Ой өрісін, логикалық ойлауын, дүниетанымын дамыту.
3.Қанатты құстарға деген сүйіспеншілікке, қызығушылыққа, құстарға қамқорлық жасауға, күтіп баптауға тәрбиелеу.

Қажетті құрал:құстардың суреті,ойыншық әтеш

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Шеңбер бойында бір-бірлеріне тілек айтқызу.
Жарқырап күнде ашылды,

Айналаға гүл шашылды

Қайырлы күн!

Біз нәзік қыздармыз!

Қайырлы күн!

Біз ержүрек ұлдармыз!

Тәрбиеші шеңбердің ішімен жүреді, бірде ұлға, бірде қызға кезек-кезек қарап айтады.

Қолдарын бір-біріне ұстатады.

Балалар бір-бірінің көздеріне қарайды да, күлімдейді



______________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балалар бүгін бізге әтеш келіпті ол өзімен бізге хат әкеліпті. Әтешті қарсы алайық.
Ішінде құстардың суреттері бар екен..

3.Сурет бойынша әңгімелеу.
- Балалар суретте қандай құстарды көріп тұрмыз?
Құстардың бір бөлігі күзде ұшып кетпей, сол жерде қыстап қалады. Оларды қыстап қалатын құстар деп атайды.

- Біз құстарға қыста қалай көмектесеміз?

-Құстар үшін біз не жасаймыз?

-Қандай қыстайтын құстарды білесіңдер?

Сергіту сәті:

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел соғады,

Кіп-кішкентай

Д/О: «Құстарды ажырат»

Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту.

Шарты: суреттер бойынша құстарды екі топқа топтастыру. Жыл құстары және отырықшы құстар.

Әтешті қарсы алады.Құстардың суреттерін қарайды.









Оларға тамақ береміз. Құстарға қыста жемсалғыш жасап береміз.



Сергіту сәті дұрыс орындалды.



Қыстайтын құстарды атап береді: көгершін, торғай, шымшық, қарға.Қыстайтын құстар –деп атаймыз. (бәрі бірге және жеке айтады).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік


-Бүгін біз не туралы әңгімеледік?

-Сабақ ұнады ма?

Балалардың жауаптары тыңдалады


____________________________________________

___________________________________

Күтілетін нәтиже:

біледі: құстарды ажыратып, атай білу (торғай, қарға, көгершін)

игереді: құстарды топтастыруды.

меңгереді: құстарды қорғап қамқорлық жасау керектігін.



технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Білім беру саласының бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Құстарды бақылау»

Мақсаты: Құстарды, олардың қимылдарын бақылау (ән салады, ұшады, шоқиды, су ішеді). Құстарды, аквариумдегі балықтарды қоректендіруге баулу

Міндеттері: 1.Балаларға құстар,аквариумдегі балықтар туралы түсінік беру.

2.Балалар құстарды, аквариумдегі балықтарды қоректендіруге үйрету.

3.Балалардың құстарға, балықтарға деген қызығушылығын ояту.

Қолданылатын көрнекі құралдар: әртүрлі суреттер, құстардың суреті.

Қажетті құрал- жабдықтар: әртүрлі суреттер.құстардың суреті.

Сөздік жұмыс: көп, аз

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Біз гүлдерше өсеміз,

Жапырағы жайқалған.

Сабақтары салалы,

Ары – бері ырғалған.


Балалар шаттық шеңберіне тұрып бір – біріне күлімдеп амандасады, жылы тілектерін білдіреді.


____________________________________________

________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балалар бүгін біз сендермен құстарды қоректендіруді үйренеміз.? Біз бүгін сендермен мына тақтаның алдында тұрған құстармен танысамыз.

Мына тақтада ілініп тұрған құстар қанша? Қандай құстарды білесіңдер? Балалар біз құстарды қалай қоректендіреміз. Құстарға біз жем, шөп,су береміз. Құстарды біз көбіне қолмен қоректендіреміз. Құстар біздің досымыз. Құсты аялау керек. Ол біздің досымыз.

Біз қазір сендермен ойын ойнаймыз.

Д/О: Мына құстардың ішінен артық құсты алып таста.

Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту.

Балалар біз сендермен бір сергіп алайық.

Сергіту сәті:

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел соғады,

Кіп-кішкентай ағаштар,

Үп-үлкен боп өседі.

Балалар мына аквариумдегі балықтарды қараңдаршы, үлкен балық көппе,кішкентай балық көппе. Біз сендермен құстарды, аквариумдегі балықтарды қоректендіруді үйрендік.



Балалар құстардың көп, аз екендігін айтады.





Құстарға біз жем, шөп,су береміз. Құстарды біз көбіне қолмен қоректендіреміз.Олар ән салады, ұшады, шоқиды, су ішеді



Дидактикалық ойынға бәрі белсенді қатысты.





Сергіту сәті дұрыс орындалды.

Балалар сұрақтарға, толық және анық жауап бере алады.

Сөздік қорларын молайту

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетін пысықтау.

Балалар жауап беруге тырысады.

______________________

____________________

Күтілетін нәтиже:

Біледі: құс туралы түсініктері мол.

Игереді: құстарды, аквариумдегі балықтарды қоректендіруді үйрету.

Меңгереді: құстар туралы түсініктері молайды.



технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Қанатты достар»

Мақсаты: Балаларды қыстайтын құстармен таныстыру (торғай, қарға, шымшық, көгершін). Балалардың қыс мезгіліндегі құстардың тіршілігі, дағдылары, қорегі туралы білімдерін кеңейту.

Міндеттері:1.Қыстап қалатын құстар туралы мәлімет беру. Қарға, торғай, , көгершін,шымшықпен таныстыру. Балаларды белсенді әңгімелеуге ынталандыру.

2. Ой өрісін, логикалық ойлауын, дүниетанымын дамыту.
3.Қанатты құстарға деген сүйіспеншілікке, қызығушылыққа, құстарға қамқорлық жасауға, күтіп баптауға тәрбиелеу.

Қажетті құрал: торғай, қарға, шымшық, көгершіннің суреттері

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Балалардың назарын сандыққа аударады.

-Осы сандықта не бар екен?

Сандықты ашып құстардың суреттерін алып шығады.

Балаларға көрсетіп құстармен таныстырады.

Балалар сандыққа көніл аударады.

Өз ойларын айтады.

Балалар таңғалады.


Суреттерге көніл аударады. Оларды атайды.

______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балаларға сұрақтар қояды:

-Құстар қайда тұрады?

-Бұл қандай жабайы әлде үй құстары ма?

-Жабайы құстар немен көректенеді?

- Біз құстарға қыста қалай көмектесеміз?

-Құстар үшін біз не жасаймыз?

-Қандай қыстайтын құстарды білесіңдер?


Сергіту сәті.

Қане қанат жазайық,

Қарлығаш боп ұшайық.

Ұшып-ұшып алайық,

Орнымызға қонайық.

Қыстайтын құстар туралы

әңгімелейді.


Дид/ойын : «Құстар қалай дыбыстайды?»

Құстардың аудио- дауыстарын қосады.

Балалардың жуаптары. Орманда.Жабайы құстар.

Оларға тамақ береміз. Құстарға қыста жемсалғыш жасап береміз.

Қыстайтын құстарды атап береді: көгершін, торғай, шымшық, қарға.Қыстайтын құстар –деп атаймыз. (бәрі бірге және жеке айтады).

Балалар сергіту сәтіндегі қимылдарды орындайды.

Қыстайтын құстар туралы әңгімені мұқият тыңдайды.

Құстардың сыртқы келбетін атайды: қанаты, тұмсығы, құйрығы, табаны, жүні.

Балалар құстардың аудио- дауыстарын тыңдайды.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

-Балалар бүгін біз не туралы айттық?

-Қандай құстармен таныстық?

Балаларды мақтап-мадақтау.


Бүгін не білгендерін айтады. Қыстайтын құстарды айтады.

Мадақтауға қуанады.


______________________________

____________________________________

Күтілетін нәтиже:

Ұғынады: Қыстайтын құстар туралы ойлау қабілеттерін дамытады.

Түсінеді: Құстарды айыруға үйренеді.

Қолданады: Қыстайтын құстарды күтіп оларға қамқорлық жасайды.


технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Қыс мезгілінде құстарға қамқорлық жасау»

Мақсаты: Балаларды қыстайтын құстармен таныстыру: торғай,сауысқан, қарға, шымшық, көгершін; олардың тіршілігіндегі ерекшеліктермен таныстыру (қыста суықта тоңып қалмас үшін оларды қоректендіру қажет, жемсалғыш жасап, күн сайын оған жем салып отыру). Балаларды қанатты достарға деген қамқорлық қатынасқа тәрбиелеу.

Міндеттері: 1.Балаларға дала құстары туралы түсінік беріп, оның ішінде торғаймен жақын таныстыру.

2.Суреттер бойынша тілдік қорын жетілдіру.

3.Құстарға қамқорлықпен қарауға, көмек бере білуге үйрету.

Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, бақылау.

Көрнекіліктер: Үнтаспа, құстардың суреті торғай, қарлығаш, шымшық, көгершін,қарға.

алаларды қанатты достарға деген қамқорлық қатынасқа тәрбиелеу.

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Шаттық шеңберін құрып, балалар жақсы көңіл күймен, бір-бірлеріне мақтау сөздер айтады.

Әуеннің ырғағымен тербелу.

____________________________________

____________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Үнтаспадан құстардың дауыстарын тыңдатады.

-Балалар сендер ненің дауысын естіп тұрсыңдар?

-Бұл құстардың дауысы екен.

-Суретте қандай құстар бейнеленген?

-Торғай, қарға, қарлығаш – осылардың бәрін бір сөзбен құстар деп атаймыз.

-Иә, балалар, құстар-сызықша біздің досымыз. Құстардың адамдарға, табиғатқа пайдасы өте зор. Құстар зиянкес жәндіктермен қоректенеді. Құстарға қандай қамқорлық жасаймыз?Құстардың жылы жаққа ұшуы, көктемде қайтып келлуі, ұя салуы, балапан басуы туралы айтып келіп, құстардың бірі- торғайға тоқталады:

-Торғай- кең – далада тіршілік ететін әнші құс. Денесі сопақша, басы дөңгелек, тұмсығы үшбұрышты, қанаты ұзын, сұрғылт, боз түсті болып келеді.

3.Сергіту сәті.«Торғайым» өлеңімен орындалады.

4.Үлестірмелі материалмен жұмыс.

Балалар үнтаспадан шыққан дауысты тыңдайды, қандай құстардың дауысы екенің айтады.

Балалар жауап беруге тырысады.

-Дала құстары, үй құстары.



Қарлығаш, қарға, сауысқан.

Балалар сурет бойынша айтады.

-Ұя жасаймыз, су береміз, жем шашамыз. Қайталайды.

Торғайдың суретіне қарап, оны көргендерін айтады.

Торғайдың ұшуын, ұясын көрсету.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетін пысықтау.

Балалар жауап беруге тырысады.

_________

____________

Күтілетін нәтиже:торғайды басқа құстардан ажырата біледі;

Құстардың пайдасы туралы мағлұматтарды игерді;

Құстарға қамқорлық жасау, пайдалы еңбек іс-әрекетін дағдыларын меңгереді.

технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Жыл мезгілдері»

Мақсаты: Табиғаттағы маусымдардың ауысуын (көктем, жаз, күз, қыс) және олардың ерекшеліктерін байқау (қыста күн суық, қар жауады; жазда ыстық, күннің көзі жылуын шашады; көктемде сүңгілер ериді, жылғалардан су ағады, жапырақтар бүршік жарып шығады; күзде жел соғады, жаңбыр жауады, жапырақтар сарғайып түседі).Жыл мезгілдерін белгілері бойынша ажыратып, оларды атау.

Міндеттері: : 1. Жыл мезгілдері туралы түсінік беру.

2. Табиғаттағы маусымдық ауысуын (көктем, жаз, күз, қыс) және олардың ерекшеліктерін байқау.

3. Табиғатқа деген қызығушылықтарын ояту.

Қажетті құрал: жыл мезгілдерінің суреті

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Біз гүлдерше өсеміз,

Жапырағы жайқалған.

Сабақтары салалы,

Ары – бері ырғалған.

Балалар шаттық шеңберіне тұрып бір –жылы тілектерін білдіреді.

________________________________________________

________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Жыл мезгілдері ». Қазір сендермен жыл мезгілі туралы әңгімелесеміз. Балаларға әр жыл мезгілімен таныстыру, айту.

Жыл мезгілі төрт мезгілден тұрады. Олар – Күз, қыс, көктем, жаз. Күзде жұмыс өте көп болады.

Ағаштардың жапырақтары сарғаяды. Адамдар жылы киіне бастайды, күзде жел соғады, жаңбыр жауады, жапырақтар сарғайып түседі. Бау – бақша жемістер мен көкөністер піседі. Қыста күн суытады,қар жауады, боран болады. Адамдар жылы киімдерін киеді. Балалар коньки, шаңғы тебеді. Қыс – жылдың ең суық мезгілі. Көктемде күн жылынады, сүңгілер ериді, жылғалардан су ағады,ағаштар бүршік жарады. Құстар жылы жақтан ұшып келе бастайды.

Жаз мезгілі - өте ыстық болып келеді. Жазда балалар демалады. Олар ауылға, үлкен қалаларға, лагерьге барады және балалар суға шомылады, күнге күйеді.

Балалар жаз мезгілін өте жақсы көреді.

Сергіту сәті:

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел еседі.

Кіп – кішкентай ағаштар, Үлкен болып өседі.

Тәрбиеші:Ал балалар, қазір бәріміз бірге жұмбақ шешйік: (сурет көрсету арқылы)

Табаныма байладым,

Қос таяқпен айдадым (Шаңғы)













Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
















Балалар сергіту сәтін жасайды.



Балалар, тәрбиешімен бірге жұмбақтарды шешеді.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетін пысықтау.

Балалар жауап беруге тырысады.

________________________

________________________

Күтілетін нәтиже:Білуі : табиғаттағы маусымдардың ауысуын (көктем, жаз, күз, қыс)

Игеру: жыл мезгілдерін белгілері бойынша ажыратып, оларды атау

Меңгеру: табиғаттағы құбылыстарды

технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Табиғатты бақылау»

Мақсаты: Ауа райындағы және табиғаттағы өзгерісті байқауға үйрету. Ауа райының құбылыстарына және оларға деген адамдардың қатынасына назар аударту (жаңбыр жауғанда дымқыл болады, жамылғысыз және етіксіз серуендеуге болмайды; жазда күн ыстық кезде панама киеді; қыста суық, сондықтан адамдар тон, мойынорағыш, жылы етік, тері бас киімдер киеді және т.б.).

Міндеттері: 1. Табиғат туралы түсінік беру.

2. Табиғаттағы маусымдық өзгерістермен, жылы киіну жайлы әңгімелесу.

3. Табиғатқа деген қызығушылықтарын ояту.

Сөздік жұмыс: ауа райы, табиғат, серуен.

Көрнекіліктер: суреттер, конверт.

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Жылулық шеңбері.

Армысың аспан!

Армысың алтын күн!

Армысың қайырымды жер!

Армысың досым!

Балалар қимыл- қозғалыс жасай отырып, бәрі бірге әңдетеді.

____________________________________________________________

____________________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балалар біз бүгін сендермен табиғат әлеміне саяхат жасаймыз. Көзімізді жұмып, табиғатқа саяхат жасаймыз. Балалар қараңдаршы ауа райы қандай?

Күннің көзі бар ма? Жаңбыр жауғанда жер қандай болады? Қыс мезгілінде біз қалай киінеміз?

Жаз мезгілінде басымыздан күн өтпеу үшін не киеміз? Қыс мезгілінде біз басымызға не киеміз? Ал енді біз сендермен сюжетті суретке қарап, кімнің не істеп жатқанын айту.

Сергіту сәті:

Шапалақта қолыңды.

Тез-тез-тез! Тез-тез-тез!

Алға қарай алдымда,

Жай, жай, жай! Міне былай!

Жолыңнан еш жаңылма,

Тез-тез-тез! Тез-тез-тез!

Д/О: Жаз мезгілінде қай киім киетінімізді тап?

М/ты: Балалардың ойлау қабілетін, таным қабілеттерін дамыту.





Ауа райы бүгін жылы. Қыс мезгілінде қалың киінеміз.

Қыста суық, сондықтан адамдар тон, мойынорағыш, жылы етік, тері бас киімдер киеді Жазда күн ыстық болады, панама киеді.





Балалар сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қимыл қозғалыстар жасайды.

Д/ойын ойнайды


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Оқу іс- әрекетінде алған білімдері пысықталады.

Сұрақтарға жауап береді.

________________________

________________________

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: көктем мезгілінің ерекшелігін.

Нені игерді: конверттегі хаттын мазмұнын түсінуді.

Нені білді: табиғатты аялау, қорғау қажеттігін.

технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Су не үшін қажет?»

Мақсаты: Тұрмыста судың қолданысы туралы білу (төгіледі, жылы-суық, суда шомылады, сумен жуынады, сумен кір жуады және т.б.); табиғаттағы су (жылғалардан су ағады, сүңгілер, өзен, тоған ериді).

Міндеттері:1. Су туралы түсінік беру. 2. Логикалық ойлау, санай білуге сөйлеу ,қабілеттерін дамыту. 3. Балаларға су туралы қызығушылықтарын молайту. Қолданылатын көрнекі құралдар: ыдыс, су, сюжетті суреттер. Қажетті құрал-жабдықтар: ыдыс, су, сюжетті суреттер. Сөздік жұмыс: су.

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Армысың аспан!

Армысың алтын күн!

Армысың қайырымды жер

Армысың досым!


Балалар шаттық шеңберін дұрыс жасай алады.


________________________________________________

________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балалар бұл не? Біз бүгін сендермен сумен танысамыз. Ал мынау не? Бұл ыдыс. Бұл ыдыста не бар? Бұл қандай су? Қызыл шелектегі су көп па? Әлде көк шелектегі су көп па?

Біз суларды салыстыруды үйренеміз. Су қатты мұз, еріген күйінде болады. Балалар суды біз не үшін қолданамыз? Сумен кір жуамыз, сумен тамақ пісіреміз, суды қайнатып шәй ішеміз. Судың пайдасы тұрмыста мол.

Сергіту сәті:

Сылдыр, сылдыр су,

Сылдыр суға қолың жу,

Жусаң сен әрдайым,

Аппақ сенин маңдайың.

Ал енді балалар сабағымызды ары қарай жалғастырамыз.

Ал енді біз сендермен ойын ойнаймыз.

Д/О: Мына суреттен судың қатты күйін тап?

М/ты: Балалардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Балалар сумен танысты. Шелектің не екенімен танысты. Түстерін айыра алады. Мөлшерлерімен танысты.



Сумен кір жуамыз, сумен тамақ пісіреміз, суды қайнатып шәй ішеміз.





Тәрбиешімен бірге қимыл қозғалыстар жасайды.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Бүгін немен таныстық? Не үйрендік? Балаларды мадақтап, сабақты аяқтау.

Сумен. Оның мөлшерлерімен танысты.

____________________________________

____________________________________

Күтілетін нәтиже:

Біледі: судың не екенін біледі. Игереді : судың мөлшерлерін атай алады. Меңгереді : судың пайдасын біледі

технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Сумен тәжірибе жүргізу»

Мақсаты: Судың мөлдір екенін, бірақ оны кез-келген түске бояуға немесе ластауға болатынын көрсету; судың дәмі шырынмен, сүттен ерекшеленеді; төмен температурада мұзға айналуы мүмкін.

Міндеттері:

1. Су туралы түсінік беру.

2. Логикалық ойлау, санай білуге сөйлеу ,қабілеттерін дамыту.

3. Балаларға су туралы қызығушылықтарын молайту.

Қолданылатын көрнекі құралдар: ыдыс, су, сюжетті суреттер.

Қажетті құрал-жабдықтар: ыдыс, су, сюжетті суреттер.

Сөздік жұмыс: су.

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Гүліндей боп даланың,

Жайнап өсіп келеміз,

Салтыменен бабамның

Иіліп сәлем беремін


Балалар шаттық шеңберін дұрыс жасай алады.



________________________________________________

________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балалар біз бүгін сендермен су әлеміне саяхат жасаймыз. Балалар бұл не? Біз бүгін сендермен сумен танысамыз. Ал мынау не? Бұл ыдыс. Бұл ыдыста не бар? Бұл қандай су? Қызыл шелектегі су көп па? Әлде көк шелектегі су көп па?

Біз суларды салыстыруды үйренеміз. Ал енді бір сергіп алайық. Судың неше күйі болады? Қатты, мұз күйінде болады.

Сергіту сәті:

Сылдыр, сылдыр су,

Сылдыр суға қолың жу,

Жусаң сен әрдайым,

Аппақ сенин маңдайың.

Ал енді балалар сабағымызды ары қарай жалғастырамыз.







Балалар сумен танысты. Шелектің не екенімен танысты. Түстерін айыра алады. Мөлшерлерімен танысты.





Сергіту сәті уақытында орындалды

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Бүгін немен таныстық? Не үйрендік? Балаларды мадақтап, сабақты аяқтау.

Сұрақтарға жауап береді.

________________________________________________

________________________________________________

Күтілетін нәтиже:

Біледі: судың не екенін біледі.

Игереді : судың мөлшерлерін атай алады.

Меңгереді : судың пайдасын біледі






технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Жасыл пияз» (№ 1 тәжірибелік іс-әрекет «Біз пияз отырғызамыз»)

Мақсаты: Пияз туралы түсінік беру (сары, домалақ, жұмсақ, тамыры бар). Жасыл сабақтарының өсуін бақылау. Пияздың пайдасы туралы түсінік беру.Оған күтім жасауға қызығушылық тудыру.

Міндеттері: 1. Пияз туралы түсінік беру.

2. Тәжірибелік әрекет жасауға үйрету

3. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Сөздік жұмыс: Пияз

Қажетті құралдар: Пияздың өзі,

Билингвальдық компонент: пияз- лук

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Шаттық шеңбері:

Гүліндей боп даланың,

Жайнап өсіп келеміз,

Салтыменен бабамның

Иіліп сәлем беремін.

Балалар шаттық

шеңбер дұрыс жасай алады.

____________________________________________

____________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балалар біз бүгін сендермен тәжірибелік жұмыс жасаймыз.

Пияздың пішіні қандай?

Оның сабақтары, тамыры бар.

Біз бүгін сендермен пиязды отырғызамыз. Әуелі біз топырақты араластырып, тамыры шыққан пиязды салып отырғызамыз. Кәне бәріміз бастайық. Бірінші топыраққа отырғызамыз. Бірер күн қойып, оны тосамыз.Осылай пияздың өсуін әйнектің алдына қойып бақылаймыз.

Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрайық,

Алақанды ұрайық,

Бір отырып, бір тұрып,

Орнымызды табайық.

Ал енді біз сендермен дидактикалық ойын ойнаймыз.

Д/О: Берілген суреттен пияздың суретін тап.

М/ты: Балалардың логикалық

Ойлау қабілеттерін дамыту.

Балалар қойылған сұрақтарға жауап бере алады.



Балалар пиязды отырғызуды бастайды.







Балалар сергіту

сәтін дұрыс жасай алады.






Балалар дидактикалық ойынды дұрыс ойнай алады.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Бүгін немен таныстық?

Не үйрендік? Балаларды мадақтап, сабақты аяқтау.

Пиязды өсіруді.

Пиязды

______________________

______________________

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Пияз туралы түсінігі мол.

Игереді: пиязды отырғызды

Меңгереді: Пиязға деген қызығушылығы оянды.

технологиялық карталары


Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Жасыл пияз» (№2 тәжірибелік қызмет «Жасыл сабақтар»)

Мақсаты: Пияздың өсуін бақылау, жасыл сабақтарын қарастыру, құрдастарымен және ересектермен алған әсерлері туралы әңгімелесу, жаңадан отырғызылған пиязшықты ертерек отырғызылған пиязшықпен салыстыру.

Міндеттері: 1. Пияз туралы түсінік беру.

2. Тәжірибелік әрекет жасауға үйрету

3. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту

Қажетті құрал - жабдықтар: пияздың суреттері, бала саны бойынша пияз , пияз отырғызуға арналған ыдыстар, суқұйғыштар, қасықтар, тәрелкелер, майлықтар, топырақ, стакандар

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Балалар тақтаға қараңдар ненің суретін көріп тұрсыңдар?

Күннің көңіл күйі қалай екен?

Тұнжырап тұрма, әлде шаттанып тұрма?

Мен кәзір күннің шашақтарында жазылған жазуларды оқып берейін, және сол жақсы сөздерді бір бірімізге силайық ия?

Кәнекей екі қолымызды екі жаққа созып шаттанып, қуанайық!

Күннің суретін



Балалардың жауаптары


Балалар қолдарын көтеріп, шаттанып, мәз болысады.

Бір-бірін құшақтап қол алысады.



____________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Көрсетілген суретке қарап

-Бірінші нені аламыз?

-Оған не толтырады екенбіз?

-Сосын ары қарай не істеп жатыр суретте?

Жақсы енді біз сендермен бірге суреттегідей етіп жуа отырғызайық.Топқа апарып жарық түсетін жерге қойып қояйық. Сосын күнде оны су құйып бақылап отырамыз ол бірте - бірте жасыл сабақ шығарып өседі.

Ал енді өткен сабақтағы отырғызған пиязды қарайық.

Не көріп тұрмыз?

Сергіту сәті:

Балалармен қимылды жаттығу орындайды.

Тақтада жуаны қалай егіп жатқаны көрсетілген.

-Ыдысты аламыз

-оған топырақты толтырамыз

-кішкене су құйып, оған жуаны отырғызамыз

Балалар қуана келіседі.

Балалар жуа отырғызады

-біз жуа ектік жуаға су, ауа, жарық керек.Ия біз күнде су құйып бақылап отырамыз.

Пияздың өсуін бақылайды, жасыл сабақтарын қарастырады.Жаңадан отырғызылған пиязшықты ертерек отырғызылған пиязшықпен салыстырады.

Сергіту сәтін балалар тәрбиеші мен бірге орындайды.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Кәне балалар тақтаға қараңдар біз немен таныстық?

Біз жуаны не істедік?

Біз жуамен таныстық?

Біз жуаны ектік

____________________

________________

Күтілетін нәтиже:

Өсімдіктерді күту ережелерін ұғынады

Өсімдіктерді қорғауғауды түсінеді

жуаны қалай күту қолдарынан келеді


технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Көктем келді»

Мақсаты: Көктем мезгілімен, табиғаттағы маусымдық өзгерістермен, балабақшаның ауласында өсетін ағаштармен және бұталармен таныстыру. Ағаштар үшін судың, жылудың маңызы туралы әңгімелеп беру.

Міндеттері:1.Көктем мезгілінің ерекшелігімен, ағаштармен және бұталармен таныстыру

2.Қабылдауын,есте сақтауын дамыту

3. Табиғатқа деген қызығушылықтарын ояту.

Сөздік жұмыс: көктем, оянады.

Көрнекіліктер: суреттер, конверт.

қу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Жылулық шеңбері. «Көктем келді» Көктек келді, шуақты,

Балаларды қуантты.

Алақай –ау, алақай!

Көктем қандай,көңілді!- деп көктем мезгіліне ризашылықтарын білдіріп қолдарын шапалақтайды.

Балалар қимыл- қозғалыс жасай отырып, бәрі бірге әңдетеді.

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Тәрбиеші балаларға Қарлығаш құс конверт әкелгенін хабарлайды, онда шағын ертегі бар екенін айтып әңгімелейді.

Әлемде төрт жыл мезгілі: қыс, көктем, жаз, күз өмір сүріпті. Олар тату- тәтті тұрыпты және әлемді кезектесіп басқарыпты. Бір күні қыс өзін ең бастымын деп шешіп, көктемге орын бергісі келмеді. Қардың астында өсімдіктер солып қалды. Құстар ән салуды тоқтатты. Адамдар кішкене болса да жылыну үшін пеш жағудан шаршады. Ал сұлу көктем: «Уайымдамаңдар! Менде суықты жеңетін керемет бар» - деді. Тәрбиеші күн бейнеленген суретті көрсетеді. Бұл- ең үлкен және қайырымды керемет күн. Тағы ол қа Сергіту сәті: «Жай және жылдам»

Д/о: «Салыстыр және ата»

Күн сары, бақ-бақ сияқты.

Күн дөңгелек, доп сияқты.

Күн мейірімді, анамыз сияқты, т.с.с.

Балалар қарлығаш құсымен танысады.



Балалар сұрақтарға толық және анық жауап бере алады









Сергіту сәтін орындайды

Шапалақта қолынды,

Жай, жай, жай! Міне былай!

Шапалақта қолыңды.

Тез-тез-тез! Тез-тез-тез!

Алға қарай адымда,қалай?

Жай, жай, жай! Міне былай!

Жолыңнан еш жаңылма,

Тез-тез-тез! Тез-тез-тез!

Балалар дидактикалық ойындарды ойнай алады.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Оқу іс- әрекетінде алған білімдері пысықталады.

Сұрақтарға жауап береді.

________________________

________________________

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: көктем мезгілінің ерекшелігін.

Нені игерді: конверттегі хаттын мазмұнын түсінуді.

Нені білді: табиғатты аялау, қорғау қажеттігін.



технологиялық карта


Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Шуақты күннің көзі»

Мақсаты: Жер бетіндегі тіршілік үшін күннің көзінің қажеттілігі туралы түсінікті қалыптастыру, күннің көзіне қуана білуге баулу.

Міндеттері: 1. Күн туралы түсінік беру.

2. Күннің көзіне деген қызығушылығын ояту.

3. Күннің пайдасы туралы түсінік беру.

Сөздік жұмыс: Жаз, , күн, жылу,пляж.

Қажетті құралдар: Суреттер.

Билингвальдық компонент: Күн– день, жылу- тепло.

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялыққозғаушылық

Балалар тақтаға қараңдар ненің суретін көріп тұрсыңдар?

Күннің көңіл күйі қалай екен?

Тұнжырап тұрма, әлде шаттанып тұрма?

Мен кәзір күннің шашақтарында жазылған жазуларды оқып берейін, және сол жақсы сөздерді бір бірімізге силайық ия.Шаттық, Қуаныш, Бақыт, ЖақсылықКәнекей екі қолымызды екі жаққа созып шаттанып, қуанайық!

Күннің суретін



Балалардың жауаптары



Балалар қолдарын көтеріп, шаттанып, мәз болысады.

Бір-бірін құшақтап қол алысады.

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

- Балаларға күн туралы қысқаша айтып беру

- Күн деген не?

- Жылу деген не?

- Жаздағы ауа температурасы қандай болады?

- Күнге қалай қыздырынасындар, пляж деген не?

- Қатты ыстық адамға зияны қандай?

-Ондайда не істеу керек?

Сергіту сәт:

Балық суда жұзеді,

Өте таза жылы су.

Бірде жазылады,

Бірде жиырылады

Сөйтіп інге тығылады.

Күнге ұқсау үшін не істеуіміз керек?
- Қолымызды ұстасып, дөңгелене тұрайық. Қазір, неге ұқсадықКүннің жарығы көрінетін және көрінбейтін шуақтардан тұрады,міне солардың әсерінен біздің терімізде адам ағзасы үшін маңызды «Д» дәрумені бар.

Күн бізге шуағын, нұрын төгеді, бізде күнге ақ тілегімізді айтайық:

Балалардың жауаптары

-Күн деген дөнгелек шар тәрізді дене

-Күн көзінен келетін жылу.

-Ыстық.

-Құмда жатып, суға шомылып, күнге қыздырыну.

-Бас ауырып күн өтеді.

-Қалпақ кию керек.




Жаттайды.



(барлығы қосылып)

Қолымызды ұстасып, дөңгелене тұрады.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Балалардың сұрақ жауаптарын қорытындылай келе бағалау, мадақтау.


____________________________________

____________________________________

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Күннің қандай екенін.

Игереді: Күн көзінен қорғануды.

Меңгереді: Күннің пайдасын, зиянын.

технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Жәндіктер»

Мақсатыалаларды жәндіктермен,олардың өзіне тән белгілерімен таныстыру (көбелек, қоңыз).

Міндеттері: 1. Ара, құмырсқа, өзіндік ерекшеліктерімен таныстыру.

2. Балдың денсаулыққа пайдасы туралы, құмырсқаның еңбекқорлық қасиетін түсіндіру.

3. Жәндіктерге деген қамқорлық сезімдерін тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: қою, сұйық, араның үйі «омарта»

Көрнекіліктер: Жәндіктер суреттері, араның үйі омарта, құмырсқа илеуі.

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Балдырған баламыз,

Қашан да, қайда да,

Достар бір - біріне

Сенімді боламыз.

Балалар сөздерін қайталайды.

____________________________________

____________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Жұмбақ жасыру: Балалар мына жұмбақтың жауабын дұрыс тапсаңдар, бүгінгі әңгімеміз не жайлы екенін білесіңдер?

Ызыңдап ән салады

Жұп – жұқа қанаты

Тәттіге тамсанып

Қоқысқа қонады Ол не? Шешуі: Шыбын

Балалар тағы қандай жәндіктерді білесіңдер? - Құмырсқа, көбелек, шыбын, ара

- Ұша алатын(секіретін,жорғалайтын) жәндіктерді атаңдар.

- Ең мазасыз жәндік ол – Шыбын

«Аралар ойыны:

- Гүлзардағы гүлдерден қандай араларды көрдіңдер? - Олар қалай ызылдайды?

- Аралар гүлдерден бал жинайды. Оны аю жақсы көреді. Ол омартадағы балды жеуге тырысады. Аралар оны жолатпайды.

- Тағы қандай жәндікті суретте көріп тұрсыңдар?

Құмырсқаның үйі неге «илеу» деп аталатынын түсіндіреді. (Құмырсқа суреті көрсетіледі). Көзге арналған жаттығу: Көбелектің сендермен ойнағысы келеді. Сендер оның қалай ұшатынын байқап, көздеріңмен артынан ілесіп отырыңдар. Көбелек жоғары, төмен, оңға, солға ұшады.

- Көбелек қайда ұшты?

Балалар тәрбиешіні мұқият тындап жауабын сурет арқылы табады.



Тәрбиеші көмек көрсетеді.



Жәндіктер.

Құмырсқа, көбелек, шыбын, ара.

Дәмді иісті мұртшаларымен сезеді.

Шегіртке, инелік, қоңыз, маса т, б.



Балалар араның Ыз – ыз – ыз – ызыңдағанын келтіреді.



Құмырсқаны.

Балалар көбелек сияқты ұшады, гүлге қонады, шырынын ішеді, ұшып қайтадан орындарына отырады.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

«Қиынды суреттер» ойыны. Араның, көбелектің, құмырсқаның суреттері 2, 3, 4 бөлікке қиылған. Балалар қиындылардан жәндіктердің суретін құрастырады.

Балалар тапсырманы орындайды.

____________________________________

____________________________________

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Жәндіктерді қорғауды аялауды білуі керек.

Нені игерді: Жәндіктерден достықты, еңбекқорлықты үйренуді меңгерді.

Нені білді: Кез – келген жұмысты достарымен бірлесе істеген оңай екенін білді.

технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: Құстардың қоректерін бақылау

Мақсаты: Құстарға қамқорлық көрсетуге ынталандыру. Құстардың әрекеті, қимылы туралы білімдерін қалыптастыру.

Міндеттері: 1.Балаларға құстар туралы түсінік беру.

2.Балалар құстардың қоректендіруге үйрету.

3.Балалардың құстарға деген қызығушылығын ояту.

Қолданылатын көрнекі құралдар: әртүрлі суреттер, құстардың суреті.

Қажетті құрал- жабдықтар: әртүрлі суреттер.құстардың суреті.

Сөздік жұмыс: көп, аз

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Шаттық шеңбер.

Гүліндей боп даланың,

Жайнап өсіп келеміз

Салтымен бабамның

Иіліп сәлем беремін

Балалар шаттық шеңберін дұрыс жасай алады.

Қимылдарын дұрыс көрсетеді.

________________________________________________

________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балалар бүгін біз сендермен құстарды қоректендіруді үйренеміз.? Біз бүгін сендермен мына тақтаның алдында тұрған құстармен танысамыз.

Мына тақтада ілініп тұрған құстар қанша? Қандай құстарды білесіңдер? Балалар біз құстарды қалай қоректендіреміз. Құстарға біз жем, шөп,су береміз. Құстарды біз көбіне қолмен қоректендіреміз. Құстар біздің досымыз. Құсты аялау керек. Ол біздің досымыз.

Біз қазір сендермен ойын ойнаймыз.

Д/О: Мына құстардың ішін артық құсты алып таста.

Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту.

Балалар біз сендермен бір сергіп алайық.

Сергіту сәті:

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел соғады,

Кіп-кішкентай ағаштар,

Үп-үлкен боп өседі.

Балалар қараңдаршы? Торғай көп па? Сауысқан көп па?

Біз сендермен Көктемде қанша құс ұшып келетіні жайлы таныстық.





Балалар құстардың көп, аз екендігін айтады.











Дидактикалық ойынға бәрі белсенді қатысты.







Сергіту сәті дұрыс орындалды.

Балалар сұрақтарға, толық және анық жауап бере алады.

Сөздік қорларын молайту.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Бүгін немен таныстық? Қандай құстармен таныстық?

Не үйрендік? Балаларды мадақтап сабақты аяқтау.

Сұрақтарға толық жауап бере алады.

____________________________________

____________________________________

Күтілетін нәтиже:

Біледі: құс туралы түсініктері мол.

Игереді: құстарды қоректендіруді үйрету.

Меңгереді: құстар туралы түсініктері молайды.


технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Табиғаттағы еңбек»

Мақсаты: Ауладағы ересектердің еңбегіне қызығушылықты дамыту. Еңбек және жекелеген еңбек әрекеттері туралы түсініктерін қалыптастыру.

Міндеттері: 1. Табиғат туралы түсінік беру.

2. Ауладағы ересектердің еңбегіне қызығушылықты дамыту.

3. Табиғатта еңбек етуге деген қызығушылықтарын үйрету.

Сөздік жұмыс: еңбек, табиғат.

Көрнекіліктер: суреттер, конверт.

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Жылулық шеңбері.

Армысың аспан!

Армысың алтын күн!

Армысың қайырымды жер!

Армысың досым!

Балалар қимыл- қозғалыс жасай отырып, бәрі бірге әңдетеді.

____________________________________________________

________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Балалар біз бүгін сендермен табиғат әлеміне саяхат жасаймыз. Көзімізді жұмып, табиғатқа саяхат жасаймыз.

Балалар қазір біз сендермен аулаға шығып, табиғатта еңбек етеміз. Ауланы сыпырып, жинаймыз. Ауланы сыпырғышпен сыпырамыз. Жаман шөптерді жұламыз. Аулаға әдемі гүлдерді отырғызып, гүлдерді егеміз.Балалар мұны біз еңбек ету деп атаймыз. Балалар ерінбей еңбек етсек тояды қарнымыз тіленбей. Еңбек түбі- берек деп бекер айтылмаған.

Сергіту сәті:

Шапалақта қолыңды.

Тез-тез-тез! Тез-тез-тез!

Алға қарай алдымда,

Жай, жай, жай! Міне былай!

Жолыңнан еш жаңылма,

Тез-тез-тез! Тез-тез-тез!

Балалар біз сендермен қазір ойын ойнаймыз.

Д/О: Мына суреттен еңбек ететін құралды тап?

М/ты: Балалардың ойлау қабілетін, таным қабілеттерін дамыту.









Ауланы сыпырғышпен сыпырып, аулаға әдемі гүлдерді отырғызған болып ойнайды.









Балалар сергіту сәтін дұрыс орындай алады.







суреттен еңбек ететін құралды табады.


_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Оқу іс- әрекетінде алған білімдері пысықталады.

Сұрақтарға жауап береді.

________________________________________________

________________________________________

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: ауладағы ересектердің еңбегіне.

Нені игерді: табиғатта еңбек етуді.

Нені білді: табиғатты аялау, қорғау қажеттігін.



технологиялық карта


Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Құрғақ - дымқыл»

Мақсаты: Балаларды құмның қасиетімен таныстыруды жалғастыру: құрғақ құм шашылады, құмға су құйса бәліш, қуыршақтарға ыдыстар жасауға болады.

Міндеттері: 1. Құм туралы түсінік беру.

2. Балаларды құмның қасиетімен таныстыруды жалғастыруды: құрғақ құм шашылады, құмға су құйса бәліш, қуыршақтарға ыдыс жасауға болады

3. Құрғақ дымқыл туралы түсінігін кеңейту.

Сөздік жұмыс: құм, құрғақ, дымқыл, бәліш

Қажетті құралдар: Суреттер.

Билингвальдық компонент: құрғақ- сухой, дымқыл- влажный.

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Шаттық шеңбері:

Гүліндей боп даланың,

Жайнап, өсіп келеміз.

Салтыменен бабамның иіліп сәлем беремін.

Шеңбер бойынша орналастыру педагогты тындау.


________________________________________________

________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

- Балаларға құм туралы айту. Балалар біз бүгін серуенде құммен танысамыз. Құм бізде екі түрге бөлінеді.

Құрғақ, дымқыл.

Құрғақ құмнан ештене жасауға келмейді.

Шашыраңқы болады.

Ал дымқыл құм ол яғни сулы құм. Яғни оған су қосылған құм болып табылады. Одан біз бәліш, әртүрлі фигура жасауға болады.

Ол шашыраңқы болмайды. Ал енді бір сергіп алайық.

Сергіту сәт:

Орнымыздан тұрайық,

Алақанды ұрайық.

Бір оытырып, бір тұрып,

Орнымызды табайық.


Ал енді біз сендермен құмнан әдемі фигуралар жасайық.


Балалар дымқыл, құрғақ деген сөзбен танысады.





Құм туралы әңгімелеседі.









Балалар сергіту сәтін дұрыс орындай алады.





Балалар құмнан фигура жасай бастайды.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Балалардың сұрақ жауаптарын қорытындылай келе бағалау, мадақтау.



Сұрақтарға жауап береді.

________________________________________________

________________________________________________

Күтілетін нәтиже:

Біледі: құм не екенін.

Игереді: құмның түрімен танысты.

Меңгереді: дымқыл, құрғақ деген ұғыммен танысты.

технологиялық карта

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Алақай жаз келді!»

Мақсаты: Жаз мезгілімен, табиғаттағы маусымдық өзгерістермен таныстыру (күннің көзі нұрын шашады, адамдардың киіміне назар аудару).

Міндеттері 1.:табиғат құбылыстарымен таныстыру.

2. есте сақтауын дамыту.

3.табиғатты аялауға, қорғай білуге тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: жаз, көбелек, маса.

Көрнекіліктер: жаз мезгілінің суреті, гүлдер, маса, көбелек муляждары.

Оқу

іс-әр

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

+

-

Мотивациялық- қозғаушылық

Алақай – ау, алақай!

Жарқыраған жаз келді,

Өлкемізге әр берді.

Айналамыз жап- жасыл,

Жазбен бірге ән келді.

Балалар сөздерін қайталайды

____________________________________________________________

____________________________________________________________

Ұйымдастырушылық- ізденістік

Далада күн жылынды. Адамдар жеңіл киіне бастады. Айнала жап- жасыл. Балалар ойнап жүр. Тіпті көбелек пен ара да жазды асыға күткендей гүлден- гүлге ұшып- қонып мәз мейрам.

- Балалр, жазғы табиғаттың ерекшеліктерін айтайықшы?

- айнала жап –жасыл кілем сияқты.

Жазда күн ыстық болады.адамдар қалай киінеді?

Ағаштар шайқалып өсіп тұр. Гүлзардағы гүлдерді қарандаршы, қандай тамаша?!

- Тағы не байқап тұрсындар?

- Аралар, масалар, көбелектер ұшып жүр.

- жазда сендер не істейсіндер?

Сергіту сәті:

Алақай- ау балалар!

Қандай жақсы жазғы ай?!

Гүлге оранды кең дала,

Келді ауылға көп торғай!

Д/О: «Жазда не істеуге болады?»

Тәрбиеші әртүрлі заттардың суретін салып, жазда не істеуге болатынын балалардан сұрайды. Балар сөйлем құрастырады.

Балалар суретке қарап табиғатты бейнелейді.







Сұрақтарға жауап береді.





Жәндіктер деп атайды.



Суға түсеміз, табиғатқа саяхатқа барамыз, т. с.с.

Қол шапалақтайды.

Еңкейіп гүл тергендей қимыл жасайды.Үшқан торғайларды бейнелейді.

Жазда көбелек ұстаймыз,өзенге шомыламыз,саңырауқұлақ тереміз, велосипед тебеміз.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рефлексиялық-түзетушілік

Алған білімдерін бекіту мақсатында сұрақтар қойылады.

Сұрақтарға жауап береді.

________________________

________________________

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: жазда балалар да, жәндіктер де, құстар да қуанышқа бөленеді.

Нені игерді: жаз мезгілінің ерекшелігін.

Нені білді: табиғатты аялауға, қорғау қажеттігін.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
10244
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі