Ақтөбе қалалық білім
бөлімі
№14 «Қонжық» мектепке дейінгі
ұйымы
Тақырыбы «Тамшының көңілді
саяхаты»
Ақтөбе
қаласы
Сабақтың тақырыбы: Тамшының көңілді
саяхаты
Проблема: Мен қалай пайда
болдым?
Мақсаты: Баланың ой-өрісін дамыту
практика барысында жаңа әдістерді қолдану. Тәжірибе көрсету арқылы
тамшыға қайдан пайда болгғаннын терең түсіндіру.
Сабақтың
барысы:
1. -
Балалар мына глобусқа қараңдаршы. Қандай түсті көп байқап
тұрсыңдар?
2. Топқа
тамшы (жылап) кіреді.
-
Сәлеметсіздер ме балалар? Мен сіздерден көмек сұрап келдім. Мен
қайдан, қалай пайда болғанымды білмей, көмек сұрап
келдім.
Тәрбиеші:
- Балалар кәне тамшының қайдан, қалай пайда болғанын түсіндіреміз
бе?
-
Тамшы,
қалдық қайдан шығады балалар?
- Еріген қардан, мұздан, будан.
-
Балалар
су қандай күйде болады?
-
Сұйық,
қатты, газ
-
Сұйық
сумен не істейміз?
-
Жуынамыз,
ішеміз, өсімдіктер өсіреміз
Ү
ш күйдің бейнесін
көрсету.
- бұлт,
*- қар, - жаңбыр
Балалар
енді біз тәжірибе жүзінде тамшыға қалай пайда болғанын
түсіндірейік.
I.Тәжірибе. Сұйық күй.
1.
Түймедақ гүлінің қайнаған тұнбасын көрсету.
Иісі,
түсі бар.
2.Миниралды суды ішкізіп, оның асқазанға көп пайдасы бар
екенін түсіндіру.
3.Судың
иісі, түсі болмайды.
а.).Бояу
қосқанда түсі өзгереді,
б.).шекер
немесе тұз қосқанда дәмі өзгереді.
II.
Тәжірибе. Газ.
1.Қайнаған судың буынан айна арқылы су тамшысын
көрсету.
III.
Тәжірибе. Қатты күй.
Түсі
әр-түрлі мұздан тамшы алу.
Балалар
біз тамшыға қалай пайда болғандығы туралы түсіндірдік, олай болса
балалар суды қадірлей, бағалай білуіміз қажет
екен.
Енді
балалар біздің айтқандарымыз дәлелді болу үшін және тамшыға естелік
үшін бүгінгі іс -әрекетімізді суретке салып сыйға
тартайық.
Сондықтан
барлығың әзір тұрған үстелдердің қасына барып
Сурет
салуға кірісіңіздер.
Тамшы
саған балалар өздерінің суды қалай пайдаланғандары туралы жасаған
фото буклеттерінде сыйға тартады.