Материалдар / Тақырыбы: Тасқа жазылған дастандар 8-сынып
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Тақырыбы: Тасқа жазылған дастандар 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8- сыныпқа қазақ тілінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
31 Қаңтар 2025
74
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 8-сынып

2-сабақ.

Бөлім:

1-бөлім: Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы

Орфография

Педагогтің аты-жөні:

Мамытбекова Ж.Б

Күні:

06.09.2023

Сынып: 8а

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тасқа жазылған дастандар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.2.3.1 - мақала, аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу;

8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақтың мақсаты

Аннотация құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырата алады; мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан алынған жинақы мәтіндегі тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жаза алады,

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

4 минут



5 минут









Сабақтың ортасы


7 минут









10 минут







8 минут

























6 минут







Сабақтың аяқталуы

5 минут

Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

Қызығушылықты ояту

ТПрямая со стрелкой 4 оптастыру әдісі

Көне түркі ескерткіштері жайында не білеміз?

Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 7

Овал 1

Көне түркі ескерткіштері



Прямая со стрелкой 11

Прямая со стрелкой 12 Прямая со стрелкой 13 Прямая со стрелкой 14



Мәтінді мұқият оқыңыз.

1-тапсырма

Кестені толтырыңыз

Мәтіннің жанры қандай?

Мәтін қалай ресімдел

ген?

Басқа қандай жанрлық ерекше

ліктер байқала

ды?





2-тапсырма

(а) Әр бөліктегі маңызды ақпараттарды іріктеп алыңыз.

(ә) Мәтіннің баяндау желісін сақтап, аннотация жазыңыз. Жалқы есімдерді қолданыңыз.

4-тапсырма. Берілген мәліметтер бойынша көне түркі жазба ескерткіштерін
тұңғыш зерттеуші ғалым ретінде рөлге бөлініп, күрделі-құрама атауларды
байланыстырып, сұхбат құрыңдар.

Дания елінің ғалымы В. Томсен.
Түрколог В.В. Радлов.
Түрколог С.Е. Малов.
Швед офицері Ф.И. Страленберг.
Орыс ғалымы Н.М. Ядринцев.
Түрколог, әдебиеттанушы М. Жолдасбеков, түрколог Қ. Сартқожаұлы.
Орхон-Енисей жазба ескерткіштерінің табылған жерлері.
Ежелгі дәуір әдебиетіне жататын ескерткіштер, шығармалар.
Көне түркі әдебиеті.
Орхон жырларының негізгі ойы.
Құлпытастағы жазулар.
Күлтегін жырының батырлар жырына ұқсастығы.
6-тапсырма.

Берілген пікір негізінде өз ойыңды жалғастырып жаз.
Шын мәнінде, ешбір халықта жазу мәдениеті қалыптаспаған кездің
өзінде біздің бабаларымыз өз тарихын тасқа қашап жазып кеткен.
(Олжас Сүлейменов)


Рефлексия «Сатылым»





Топтастыру әдісі бойынша тақырыпқа қатысты өздерінің білетін ақпараттарын жинақтайды




























































Кері байланыс береді. Оқушылар бүгін не үйренгендерін стикерге жазып, оны сөмкеге салады, ал егер, келесі сабақта не үйренгісі келетіні жайлы ойлары болса, оны дүкенге қояды.

Тақырыпқа қатысты өздерінің білетін ақпараттарын жинақтайды


Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!







Дескриптор

Білім алушы

-мәтіннің әр бөлігінен маңызды

ақпараттарды іріктейді;

-мәтін мазмұнын сақтайды;

-аннотация жазады;

-жалқы есімдерді қолданады



Дескриптор

Білім алушы

-рөлге бөлініп, сұхбат құрады-2 балл,

-көне түркі жазба ескерткіштері жөнінде өз танымдарын көрсете алады-2 балл

-бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды байланыстыра

ды-1 балл

- тақырыпқа қатысты өз пікірлерін 4-5 сөйлеммен жеткізеді-5 балл


Оқулық

8-сынып

«Атамұра» баспасы

2018жыл



Қалыптастырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

8-сынып



















Оқулық

8-сынып

«Атамұра» баспасы

2018жыл

















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі