Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
8.2.3.1 - мақала, аннотация
құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін
ажырату;
8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен
алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация)
жазу;
8.4.1.1 - тақырып бойынша бас
әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға
сай жазу.
|
Сабақтың
басталуы
4
минут
5
минут
Сабақтың
ортасы
7
минут
10
минут
8
минут
6
минут
Сабақтың
аяқталуы
5
минут
|
Оқушылармен
амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен
таныстыру;
Қызығушылықты
ояту
Т оптастыру
әдісі
Көне түркі
ескерткіштері жайында не
білеміз?

Көне түркі
ескерткіштері


Мәтінді мұқият
оқыңыз.
1-тапсырма
Кестені
толтырыңыз
Мәтіннің жанры
қандай?
|
Мәтін қалай
ресімдел
ген?
|
Басқа қандай
жанрлық ерекше
ліктер
байқала
ды?
|
|
|
|
2-тапсырма
(а) Әр бөліктегі маңызды
ақпараттарды іріктеп алыңыз.
(ә) Мәтіннің баяндау желісін
сақтап, аннотация жазыңыз. Жалқы есімдерді
қолданыңыз.
4-тапсырма. Берілген мәліметтер бойынша
көне түркі жазба ескерткіштерін
тұңғыш зерттеуші ғалым ретінде рөлге бөлініп, күрделі-құрама
атауларды
байланыстырып, сұхбат
құрыңдар. •
Дания елінің ғалымы
В. Томсен. •
Түрколог В.В.
Радлов. •
Түрколог С.Е.
Малов. •
Швед офицері Ф.И.
Страленберг. •
Орыс ғалымы Н.М.
Ядринцев. •
Түрколог,
әдебиеттанушы М. Жолдасбеков, түрколог Қ.
Сартқожаұлы. •
Орхон-Енисей жазба
ескерткіштерінің табылған жерлері.
• Ежелгі дәуір әдебиетіне
жататын ескерткіштер, шығармалар.
• Көне түркі
әдебиеті. •
Орхон жырларының
негізгі ойы. •
Құлпытастағы
жазулар. •
Күлтегін жырының
батырлар жырына ұқсастығы.
6-тапсырма.
Берілген пікір негізінде өз
ойыңды жалғастырып жаз.
Шын мәнінде, ешбір халықта жазу мәдениеті қалыптаспаған кездің
өзінде біздің бабаларымыз өз тарихын тасқа қашап жазып
кеткен. (Олжас
Сүлейменов)
Рефлексия
«Сатылым»

|
Топтастыру әдісі
бойынша тақырыпқа қатысты өздерінің білетін ақпараттарын
жинақтайды
Кері байланыс
береді. Оқушылар бүгін не
үйренгендерін стикерге жазып, оны сөмкеге салады, ал егер, келесі
сабақта не үйренгісі келетіні жайлы ойлары болса, оны дүкенге
қояды.
|
Тақырыпқа қатысты
өздерінің білетін ақпараттарын
жинақтайды
Талқылау кезінде
оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары
ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына
ынталандырады
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
Дескриптор
Білім
алушы
-мәтіннің әр бөлігінен
маңызды
ақпараттарды
іріктейді;
-мәтін мазмұнын
сақтайды;
-аннотация
жазады;
-жалқы есімдерді
қолданады
Дескриптор
Білім
алушы
-рөлге бөлініп, сұхбат
құрады-2 балл,
-көне түркі жазба
ескерткіштері жөнінде өз танымдарын көрсете алады-2
балл
-бас әріппен
жазылатын күрделі-құрама
атауларды байланыстыра
ды-1
балл
- тақырыпқа қатысты өз
пікірлерін 4-5 сөйлеммен жеткізеді-5
балл
|
Оқулық
8-сынып
«Атамұра»
баспасы
2018жыл
Қалыптастырушы
бағалауға арналған
тапсырма
лар
жинағы
8-сынып
Оқулық
8-сынып
«Атамұра»
баспасы
2018жыл
|