Мотивациялық
қозғаушы
|
І. Жалпы сапқа тұру,
түзелу, сәлемдесу.
Балалар, бүгінгі біздің оқу
қызметіміздің тақырыбы: «Ұлттық спорттық
ойындар».
Балалар, енді біз дархан дала
жайлауға жаяу жүріп барамыз.
Біз ол жерге тезірек жету үшін
аяқ ұшымен жүру, өкшемен жүру, еңкейіп тізені жоғары көтеріп жүру
жаттығуларын жасаймыз.
Балалар бойымызды бір сергітіп
алайықшы.
ІІ. Қамшымен жалпы дамыту
жаттығуы .
-
Б.қ. Аяқ бірге қамшыны екі
қолмен ұстап 1-ші басты оңға иу, 2-ші басты солға иу, б.қ.-қа
оралу, 3-4 рет қайталау.
-
Б.қ. Аяқ бірге қол алдында 1-
ші қамшыны жоғары көтеру, 2-ші қолды алға түсіру, 4-5 рет
қайталау.
-
Б.қ. Аяқ арасы ашық қол
алдында 1-ші жоғары көтеру, 2-ші оңға созу, 3-ші жоғары көтеру,
4-ші б,қ, оралу, 4-5 рет қайталау.
-
Б.қ. Аяқ арасы ашық қол алға
созу, 2-ші отыру, 3-ші тұру, б.қ., 4-5 рет
қайталату.
-
Б.қ. Аяқ арасын иық
кеңдігінде, сол қол белде, оң қолмен қамшыны ұстап жоғары көтеріп
7-8 секунд секіру.
ІІІ. Еркін тыныс
алу.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Балалар, қараңдар, біз
жайлауғада келіп қалыппыз. Жайлауда атамен
сәлемдесеміз.
-
Ассалаумағалейкум,
ата!
-
Уағалейкум ассалам,
балаларым!
-
Сәлеметсіз бе,
ата?
-
Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
-
Ой, қандай жақсы
балалар!
Жақсылық
ата: - Балалар, сендер ұлттық
ойындарды білесіңдер ме?
Балалар: - Иә,
білеміз.
Нұсқаушы:
- Балалар, келіңдер, Атамыз
бізге берген қоржында не бар екен, көрейік? Бұл түрлі-түсті асықтар
екен. Онда осы асықтармен қазақтың ұлттық ойыны «Ханталапай» ойынын
ойнайық.
Ойынның мақсаты: Балалар
жартылай шеңбер болып отырады. Ортаға асықтарды тастаймыз. Балалар
асықтарды тез жинап алады. Асықтарды тізеді. Хан асығы кімге түссе,
сол бала ойынды бірінші бастайды. Асықты дәлдеп атып тигізеді.
Тигізе алмаған бала сұрақтарға жауап береді. Кө асық жинаған бала
жеңімпаз болады.
Жақсылық атаның
батасы:
Нұсқаушы: Балалар,
келіңдер,
атамызға қандай мықты, әрі епті
екенімізді көрсету үшін екі топқа бөлініп
жарысайық.
-
«Ат жарыс» ойыны. Атқа мініп
мәреге барып қайту.
-
«Арқан тарту»
ойыны.
-
«Күш сынаспақ» ойыны. Екі ұл
бала орындықта отырып үстел үстіне шынтақтарын тіреп, білекпен күш
сынасады.
-
«Арқаннан секіру» ойыны.
\қыздарға арналған ойын/.
-
«Көтермек» ойыны. Екі ұл бала
ортаға шығып, арқаларын тірестіріп, бір-бірін арқалап көтеру
керек.
-
«Бес тас» ойыны. /қыздарға
арналған ойыны/.
Жақсылық
ата: - Балалар, сендер қандай
мықтысыңдар?
Нұсқаушы: - Балалар, қараңдар, күн
ұясына батып барады, қазір кеш түседі. Ендеше, біз бүгін жайлауда
ұйықтаймыз.
Балалар: - Жақсылық ата , Қайырлы
түн!
Жақсылық
ата: - Иә, балалар, рақмет.
Сендерде жайлы жатып, жақсы тұрыңдар!
|
Рефлексивті
коррекциялаушы
|
/балалар
ұйықтайды/.
Тыныс алу
жаттығуы. /релакция/. Таң
атты.
Нұсқаушы:
- Балалар, бүгінгі түн
– Сиқырлы
түн болды.
Таңертең оянсақ бақшамызға
келіп қалыппыз.
Дене мүшелеріне арналған
жаттығулар.
Балалар қатарға
тұрады.
Нұсқаушы: - Балалар, бүгінгі оқу
қызметінде біз қайда бардық?
Сендерге не ұнады? Қандай
қимылдар орындадық?
Балаларды мақтап,
мадақтау.
|