Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«БОЛАШАҚ» МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ
Директордың тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары:..................Шүкіров С
«____» ___________ 2016 жыл.
ФД-11-15-2 оқу тобының
2016-2017 оқу жылының І жартыжылдығы
Топ жетекшісі: Қаршығаев Төремұрат
Қызылорда, 2016 жыл
2016-2017 оқу жылының жұмыс тақырыбы:
«Кәсіби маман даярлауда білім алушылардың азаматтық және рухани құндылықтарын арттыра отырып, Мәңгілік Елдің мызғымас бірлігін нығайтуға тәрбиелеу»
Негізі:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Білім туралы»
2007 жыл 27 шілде № 319-ІІІ ҚРЗ,(24.10.2011ж. №487 бұйрығымен
толықтырулар мен өзгертулер енгізілді).
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын іске асыру аясында ЭЫДҰ елдерінің стандарттары негізінде адам капиталының сапасын көтеруге бағытталған білім беру саласындағы 5 қадам жоспарланған.
76-қадам. 12 жылдық білім беруді кезең-кезеңімен енгізу, функциялық сауаттылықты дамыту үшін мектептегі оқыту стандарттарын жаңарту. Жоғары сыныптарда жанбасылық қаржыландыруды енгізу, табысты мектептерді ынталандыру жүйесін құру
«Нұрлы Болашақ» ұлттық жобасын әзірлеу және жүзеге асыру. Мектептік білім берудің қолданыстағы оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарын енгізу.
Мақсаты: Ұлттық тұтастық, тұрақтылық, толеранттылық, қоғамдық келісім, аумақтық тұтастық, егемендік, теңдік, жастар арасында патриоттық сезімін ояту. Жаһандану және ақпараттандыру процестері, көші-қонның өсуі, әртүрлі мәдениеттер тасымалдаушыларымен түрлі деңгейде халықаралық байланыстың артуы, бірыңғай әлемдік экономикалық, ақпараттық, мәдени, білім беру кеңістігін қалыптастыру білім алушы тұлғасын мәдениетаралық қатынастар субъектісі ретінде тәрбиелеу;
Тәуелсіздіктің 25 жылдығын колледжде мерекелеудің негізгі мақсаты «Мәңгілік Ел» құндылықтары төңірегіне шоғырландыруды одан әрі дамыту және қазіргі жас қауымына түсіндіру тәрбиелік шаралар ұйымдастыру
Міндеттері:
► «Болашақ» медицина колледждегі тәрбие жұмысының құқықтық-нормативтік құжаттарын ескере отыра жұмыстар жүргізу;
► Педагогикалық-психологиялық қолайлы ахуал қалыптастыруға
ықпал ету, әлеуметтік-психологиялық қызмет аясын кеңейту.
► Оқушылардың өзін-өзі тануы мен патриоттық сезімін оятуды
анықтауындағы рефлексиялық мәдениетін арттыру, жастардың
өзін және өзгелерді түсіне білуін қалыптастыру.
► Жастарды демократиялық, еркіндік, ар-ождан және заңды
тыңдау рухында тәрбиелеу.
► Жастардың өз еліне, Қазақстан Республикасының
мемлекеттік рәміздеріне құрметпен қарауына қол жеткізу,
адамгершілік сапалар, кәсіптік мүдделер,
жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде азаматтық
ұстаным қалыптастыру.
► Жеке тұлғаның психо-физиологиялық ерекшелігін ескеріп,
тәрбиенің мазмұны мен ұйымдастырылу формаларын таңдау
және жаңа технолологияларды белсенді енгізу.
► Оқушылардың қабілеттерін және ойларын дамытуға
жағдай жасау, түрлі шығармашылық, жеке және қоғамдық
маңызды қызметтерін ұйымдастыру.
► Жастар арасында өз ұлтына деген патриоттық сезімін ояту,
ұлттар және ұлыстар арасында жоғары деңгейдегі қарым-
қатынас жасау мәдениетін көтеру, өзге халықтардың
мәдениеті мен дәстүрлерін құрметтеуге үйрету арқылы
киновикториялар ұйымдастыру.
► Оқушылардың денсаулықтарын сақтау мақсатында спорт
мекемелерімен ынтымақтастық орнату, осы салада бастамаларды
қолдау.
► Жастардың салауатты өмір сүру салтын ұстануды қажет
етуін, өз денсаулықтарына жауапкершілігін арттыру, олардың есірткіге қарсы тұру қабілетін қалыптастыру арқылы есірткі мен өзге де зиянды заттарды қабылдауына жол бермейтін бірыңғай жүйені жетілдіру.
► Отбасының бала тәрбиесіндегі ролін күшейту, ата-
аналармен педагогикалық мәдениетін көтеру, оларды колледжді басқару ісіне қатысуын қолдауды дамыту.
► «Оқытушы-оқушы-ата-ана» жүйесінде конфликтік
жағдайларды жоюға бағытталған қарым-қатынас, жағымды атмосфера орнату.
► Жастардың саяси-құқықтық, ақпараттық мәдениетін
көтеру.
► «Нұрлы жол болашаққа бастар жол» бағдарламасын ала отыра
жастарды көпмәдениеттіліккеб толеранттылыққа өз елін,
жерін сүюге, мәдениетті ұрпақ тәрбиелеу;
Жұмысбағдарламасынжасаудабасшылыққаалынғаннегізгіқұжаттар
2016-2017 оқу жылындағы тәрбие жұмысының басым бағыттары:
● Азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік тәрбиегуманизмге, қазақ халқының тарихы мен салтын, тілін сүю және құрметтеуге, оның таңдаулы дәстүрлерін сақтауға және оны дамытуға, Қазақстанның басқа халықтарының мәдениетін зерттеу және игеруге негізделген азаматтық ұстанымды және патриоттық сананы, құқықтық және полимәдениетті, қалыптасқан ұлттық өзіндік сананы, ұлт аралық мәдени қарым-қатынасты, әлеуметтік және діни төзімділікті қалыптастыруы тиіс. Қазіргі жағдайда тәрбиеленуші-лердің құқықтық санасын, олардың балалар мен жастар ортасында құқық бұзушыларға қарсы тұруға дайындығын қалыптастыру аса маңызды мәселе.
● Рухани-адамгершілік тәрбиесі өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның әдеп ұстанымын, оның қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістірілетін моральдік қасиеттерін және бағдарларын қалыптастыруды болжайды.
● Отбасы тәрбиесіадамдар арасындағы оңтайлы және эмоцияналды көңіл-күй қарым-қатынасы арқылы адамгершілік, рухани және гуманитарлық құндылықтарға басымдық беруде әлеуметтік-тарихи тәжірибені таратудың анықтаушы құрамдас бөлігі болып саналады. Қазақстандық қоғамның жалпы сұранысы және халық дәстүрлері, әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құрылған балалар мен жастарды жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлау бірінші қатарға қойылады.
● Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру. Өзін-өзі тану жастарға қоршаған ортаны түсінуге, оған өзінің қатыстылығын саналы сезінуге, қоршаған ортаға өзінің көзқарасын жалпы адамзаттық құндылық ұстанымында жүйелеу, өзінің өмірлік ұстанымын анықтауға көмек беру үшін қажет. Өзін-өзі тану өзін дамытудың, жеке тұлғаның дербес белсенділік көрсетуінің, өзінің қабілеті мен әлеуеттік мүмкіндігін ашудың қажетті шарты болып табылады. Өзін-өзі тану нәтижесінде адам өзінің дербес өсу және өзін-өзі жетілу қабілетіне ие болады. Сөйтіп, адам толысуын, өмір рахаты мен оның мәнін жете түсінеді.
● Әлеуметтік-мәнді және жеке қасиеттерін қалыптастыру тұлғалық қасиет (әлеуметтік бейімділік, әлеуметтік белсенділік, әлеуметтік тұрақтылық) әлеуметтік қарым-қатынас жүйесінде өзіне тән тәртіп стилі, шығармашылық пен дербестікті дамытуға, қоғамдағы өзгерістерден дереу және тең әсер алу, белсенді өмір ұстанымында болуға ықпал жасайды.
● Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру тәртіп қағидасын анықтайды, құндылықтар жүйесін, иделдарды, нормаларды айшық-тайды және шығармашылық қызметте өзінің дербестігін көрсетуде қарым-қатынасты ұйымдастыруға, байланысты орнатуға, оларды дамытуға, келісуге, тәртіпке келтіруге және түзетуге көмек береді.
● Экологиялық тәрбиеадамның бойына табиғатқа әдепті көзқарас-тың және оған қарым-қатынастың қалыптасуы мен дамуын, табиғи ресурстардың жағдайына жеке жауапкершілік сезімін және адамдардың олармен парасатты іс-әркеттерін болжайды. Экологиялық тәрбиенің негізі алдымен, қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғауды, елімізде экологиялық жағдай туралы халықты ақпаратпен қамтамасыз етуді көздейді.
● Эстетикалық тәрбие рухани - адамгершілік құндылықтарды әсемдік арқылы, көркем мәдениет арқылы, халықтар мен дәуірдің әлемдік көркем құндылықтары арқылы, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарын зерделеу арқылы қалыптастыруды көздейді. Адам бойында қазіргі кезең дамуының маңызды міндеттері болып саналатын өнер құралдары арқылы анағұрлым жоғары сана-сезім, тұжырымдамалы ойлауға қабілет, әлемді тұтас бағамдай білетін, өзінің дербес шығармашылық қызметімен әлемдік құндылықтар туралы танымын толық іске асыратын, ұжымда жұмыс істеуге бейімді, мәдениет әлемінде және адамдармен қарым-қатынаста қалыптастыру.
● Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыружастардың бойына психикалық тұрақтылықты және тиімді кәсіби қызмет қажеттілігін қамтамасыз ететін салауатты өмір салтын дарыту мен жеке тұлғалық сапаны қалыптастыру мақсатын қояды. Оны іске асыруға алдын алушылық білімі кіреді. Салауатты өмір салтын қалыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, оның қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай-ақ, тәрбиелену-шілерді саналуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық жұмыс барысында жүзеге асырылады.
● Еңбек және экономикалық тәрбиебалалардың, жас өспірімдердің, және жастардың өзіне-өзі қызмет көрсету шеберлігін және дағдыларын, еңбек қызметінің саналуан түрлеріне адалдықпен, шығармашылық және жауапкершілікпен қарап, ұжымда, топта жұмыс істей білу икемдігін қалыптастырады; адамның жеке шеберлік, белсенді және болмысымен беріліп іс-әрекет жасау, қажетті ресурстарды жұмылдырып, істің мәнісін дұрыс бағалап, өз іс-әрекетінің қажетсіз қалмауына мән беріп, олардың түпкілікті тиімділігін тиянақтап жаңа өндіріс және қоғам жасауды көздейді.
● Кәсіби-шығармашылық тәрбиекәсіби және жеке құзыреттілік көзінің мәнін қалыптастыруды (арнайы, профилды, коммуникативті, әлеуметтік, интеллектуалды, ақпараттық, дербес, дуалдық жүйені дамытуға, кәсіби серіктестік әлеуетін арттыруға бағытталған шаралар) және т.б. қосымшаларын білуін, білім алушылардың дәстүрді және кәсіби қауымдастық құндылықтарын игеруін, кәсіби әдеп нормаларын сақтауын болжайды.
●Интеллектуальді мәдениетті дамыту білім алушылардың белсенді ойлау қызметінің дамуын, олардың сана-сезімінің сенімді және қажетті біліммен толығуын, ақыл-ой қабілеті мен білімге құмарлығын дамыту.
ТОП ҚҰЖАТЫ
МАМАНДЫҒЫ: Емдеу ісі (0301000)
Біліктілігі: Фельдшер (0301013)
Топта 27 оқушы бар
Ұл бала: 14
Қыз бала: 13
Жастары:
1998жылғы - 10
1997 жылғы – 13
1996 жылғы- 3
1995 жылғы- 1
2015 -2016 оқу жылы – І курс
2016-2017 оқу жылы – ІІ курс
2017- 2018 оқу жылы – ІІІ курс
2018-2019 оқу жылы – IV курс
Топтың әлеуметтік картасы:
Толық емес отбасы: 2
Тұл жетім: жоқ
Мүгедек оқушы: жоқ
ТОП БЕЛСЕНДІЛЕРІ:
Топ басшысы: Есенжанова Сымбат
Топ басшысының көмекшісі: Сәдуақасова Эльзира
Оқу секторы: Әзірбекова Аймереке
Мәдениет секторы: Әлдебаев Еркін
Спорт секторы: Батырбек Шәкихан
Шаруашылық секторы: Бәкібай Нұрсұлтан
Саяси секторы: Жетпісбаева Нұрсұлу
Қазынашы: Тұрсынова Айгерім
Хатшы: Айтбаева Сәнім
Психолог: Алмаханова Майра
Топ жетекшісі: Қаршығаев Төремұрат
Қыркүйек айы: «Мәңгілік ел- жастар болашағы»
Тәрбие бағыты: Азаматтық-патриоттық, құқықтық, полимәдениеттік және отбасы тәрбиесі
Негізі:
-
Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Білім туралы»
2007 жыл 27 шілде № 319-ІІІ ҚРЗ,(24.10.2011ж. №487 бұйрығымен
толықтырулар мен өзгертулер енгізілді).
білім беру жүйесінде тәрбие берудің 2013-2015 жылдарға
арналған кешенді бағдарламасы, «Мемлекеттік Жастар саясаты
туралы» ҚР Заңы, «Баланың құқықтары туралы» ҚР Заңын, Қазақстан Республикасында
білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
-
«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау», «Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқытуға рұқсат беру» және «Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың төлнұсқаларын беру» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 179 бұйрығымен бекітілген «Орта білім беру саласында жергілікті атқарушы органдармен мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары» бойынша жүзеге асады.
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын іске асыру. 89-қадам. «Нұрлы Болашақ» ұлттық жобасын әзірлеу және жүзеге асыру. Білім берудің қолданыстағы оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарын енгізу
-
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізілді (2015ж.24.11 берілген өзгерістер мен толықтыруларымен), Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы № 205 Жарлығымен Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы (бұдан әрі – БҒДМБ) бекітілді
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев «Қазақстан жолы-2050: «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» Қазақстан халқына Жолдауы «Мәңгілік Ел» құндылығы жалпыұлттық патриоттық идеясы.
Мақсаты:
-
Оқушыларға Қазақстан Республикасының білім туралы заңымен танысу, Мәңгілік бағдарламасын негізге ала отырып, түсініктеме жұмыстарын жүргізу;
-
«Мәңгілік ел», «100 нақты қадам» патриоттық, мәдениеттілік құндылықтар жайлы ұғымдар қалыптастыру;
-
Әрбір оқушының отбасында патриоттық сезімін ояту жұмыстарын ұйымдастыру тәрбие сағаты және әңгіме-сұхбат жүргізу;
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Сағат көлемі |
Өткізу уақыты |
Формасы |
Қолданылатын көрнекі құралдар |
Өндіріспен байланыс |
Бақылау түрі |
Бағалау критерийлері |
Кері байланыс
|
1 |
Конституция күні-мемлекеттік мереке (Қазақстан Республикасының Конституциясы. 30.08.1995ж) Мәңгілік ел жастар болашағы |
90минут |
01.09.2016 |
Баяндама |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер Кітап үлгілері Суреттер карточкалар |
(Қазақстан Республикасының Конституциясы. 30.08.1995ж |
Колледж бөлімінің меңгерушісі |
Жеке түсініктерін бағалау. |
Қатысушылармен сұрақ-жауап. |
2 |
Тілімменің-тірегім |
90 минут |
08.09.2016 |
Баяндама |
қабырға газеті, ақын-жазушылардың суреттері |
1997 жылы 11 шілдеде Қазақстан Республикасының «Тіл туралы» Ата Заңы |
Жастарды үш тілде сөйлеуге дағдыландыру |
Жеке түсініктерін бағалау. |
Қатысушылармен сұрақ-жауап. |
3 |
«Отбасы – адамгершілік, тәрбие бастауы» |
90 минут |
15.09.2016 |
Презентация |
Плакаттар Буклеттер Кітап үлгілері Суреттер карточкалар |
Отбасымен байланысу |
Бұл мәселеде оқушылардың отбасына деген сыйластығын бағалау. |
Өз ойларымен бөлісу, жеке түсініктерін бағалау |
Қатысушылармен сұрақ-жауап |
4 |
Атаның сөзі – ақылдың көзі |
90 минут |
22.09.2016 |
Тәрбие сағаты |
портреттері, мақал -
мәтелдер, нақыл сөздер, ұлттық ою - өрнектер, гүлдер,
шарлар. |
Колледж бөлімінің меңгерушісі |
Балалардың мәнерлеп оқу
дағдыларын, ұлы ғұламалар сөздерін жатқа, мәнін түсіне оқу
дағдыларын бағалау. |
Мақал-мәтел , мәнерлеп оқу бағалау |
Қатысушылармен сұрақ-жауап |
Қазан айы:
«ДЕНСАУЛЫҚ ПЕН ЖАН САУЛЫҚ РУХАНИ БАЙЛЫҚ КЕПІЛІ»
Негізі:
-
Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Білім туралы» 2007 жыл 27 шілде № 319-ІІІ ҚРЗ,(24.10.2011ж. №487 бұйрығымен
толықтырулар мен өзгертулер енгізілді). Білім беру жүйесінде тәрбие берудің 2013-2015 жылдарға арналған кешенді бағдарламасы,
«Мемлекеттік Жастар саясаты туралы» ҚР Заңы, «Баланың құқықтары туралы» ҚР Заңын, Қазақстан Республикасында
білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
-
«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау», «Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқытуға рұқсат беру» және «Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың төлнұсқаларын беру» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 179 бұйрығымен бекітілген «Орта білім беру саласында жергілікті атқарушы органдармен мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары» бойынша жүзеге асады.
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын іске асыру. 89-қадам. «Нұрлы Болашақ» ұлттық жобасын әзірлеу және жүзеге асыру. Білім берудің қолданыстағы оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарын енгізу
-
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізілді (2015ж.24.11 берілген өзгерістер мен толықтыруларымен), Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы № 205 Жарлығымен Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы (бұдан әрі – БҒДМБ) бекітілді
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев «Қазақстан жолы-2050: «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» Қазақстан халқына Жолдауы «Мәңгілік Ел» құндылығы жалпыұлттық патриоттық идеясы.
Мақсаты:
-
Колледждің әлеуметтік статусын көтеру,оқушылардың жан-жақты және ұшқыр ойлау қабілеттерін көрсете алуына жағдай жасау.Көкірегі ояу, дені сау, ойлау мәдениеті жоғары,еңбекке деген ынтасы зор, саяси мәдениетті,өздігінен қоғамға қажетті пікір қалыптастыра алатын,белсенділігі жоғары, саяси таңдау жасай алатын азамат қалыптастыру.
Тәрбиелік міндеттері:
-
Қоғамда өзін жақсы деңгейде ұстай алатын,жоғары деңгейлі,жеке көзқарасы қалыптасқан тұлға тәрбиелеу;
-
Денсаулық сақтау мақсатында оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу,дені сау, қоғамға қажетті тұлға қалыптастыру;
-
Жеке басының гигиенасын дұрыс сақтауға,денсаулығын жақсарту мақсатында оқушыларға дұрыс жағдай қалыптастыру.
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Сағат көлемі |
Өткізу уақыты |
Формасы |
Қолданылатын көрнекі құралдар |
Өндіріспен байланыс |
Бақылау түрі |
Бағалау критерийлері |
Кері байланыс
|
1 |
1 қазан-қарттар күніне орай «қазан халықаралық қарттар күні» атты тәрбие сағаты |
90 минут |
01.10.2016 |
Тәрбие сағат |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер Кітап үлгілері Суреттер карточкалар |
Қарттар уйіне бару |
Кездесу кеші |
Бұл мәселеде оқушылардың үлкенге деген сыйластығын бағалау. |
Оқушылардың қарттарға деген қарым-қатынасын білу. |
2 |
«Ардақтайық ұстазды» |
90 минут |
7.10.2016 |
Баяндама |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер Кітап үлгілері Суреттер карточкалар |
Ұстаздармен сұхбаттасу |
Кездесу кеші |
Оқушыларға ұстаздар, олардың тәрбиесі мен еңбегін дәріптеу, білім мен біліктілікті ұстаз еңбегінен бастау алатынын оқушы санасына жеткізу |
Жеке түсініктерін бағалау |
3 |
Жақсы мінез – жан айнасы |
90 минут |
13.10.2016 |
Баяндама |
қабырға газеті, ақын-жазушылардың суреттері |
Колледж бөлімінің меңгерушісі |
Оқушы санасында ұстазды
тұлға ретінде қалыптастыру және ұстаз еңбегін
дәріптеу. |
Мінездегі жетістіктер
мен міндерді ажырата білуге үйрету, сын тұрғысынан ойлауды
дамыту. |
Жеке түсініктерін бағалау |
4 |
Адам жанын түсіне білу де өнер |
90 минут |
27.10.2016 |
Тәрбие сағаты |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер Кітап үлгілері Суреттер карточкалар |
Колледж бөлімінің меңгерушісі |
Колледж бөлімінің меңгерушісі |
Оқушылардың өзі туралы ойын дамыту,. |
Коммуникациялық іскерлікті жетілдіру, достарына деген қамқорлығын, сенімін арттыру |
Қараша айы:
«БОЛАШАҚ – БІЛІМДІ ЖАСТАР ҚОЛЫНДА»
Негізі:
-
Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Білім туралы» 2007 жыл 27 шілде № 319-ІІІ ҚРЗ,(24.10.2011ж. №487 бұйрығымен
толықтырулар мен өзгертулер енгізілді). Білім беру жүйесінде тәрбие берудің 2013-2015 жылдарға арналған кешенді бағдарламасы,
«Мемлекеттік Жастар саясаты туралы» ҚР Заңы, «Баланың құқықтары туралы» ҚР Заңын, Қазақстан Республикасында
білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
-
«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау», «Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқытуға рұқсат беру» және «Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың төлнұсқаларын беру» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 179 бұйрығымен бекітілген «Орта білім беру саласында жергілікті атқарушы органдармен мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары» бойынша жүзеге асады.
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын іске асыру. 89-қадам. «Нұрлы Болашақ» ұлттық жобасын әзірлеу және жүзеге асыру. Білім берудің қолданыстағы оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарын енгізу
-
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізілді (2015ж.24.11 берілген өзгерістер мен толықтыруларымен), Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы № 205 Жарлығымен Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы (бұдан әрі – БҒДМБ) бекітілді
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев «Қазақстан жолы-2050: «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» Қазақстан халқына Жолдауы «Мәңгілік Ел» құндылығы жалпыұлттық патриоттық идеясы.
Мақсаты:
Қазіргі заман талабына сай танымдық бағдарламаларды негізге ала отырып, студенттерді қоғамдық жаңалықтардан және өзгерістерден тыс қалмауға баулу,патриоттық сезімі мол,жан-жақты бәсекеге сай тұлға тәрбиелеу
Тәрбиелік міндеттері:
-
Студенттерді ізденгіштікке, ұтымды жауап айта білуге, тапқырлыққа баулу.
-
Белсенділікке, жан-жақтылыққа, уақытын тиімді пайдалануға, жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу
-
Студенттік кезде терең білім алып, бәсекеге қабілетті маман болып шығуға үндеу.
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Сағат көлемі |
Өткізу уақыты |
Формасы |
Қолданылатын көрнекі құралдар |
Өндіріспен байланыс |
Бақылау түрі |
Бағалау критерийлері |
Кері байланыс
|
1 |
Үштұғырлы тіл: бәсекеге қабілетті ұлт болудың бірінші сатысы |
90 минут |
02.11.2016 |
Баяндама |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер Кітап үлгілері Суреттер карточкалар |
Колледж бөлімінің меңгерушісі |
Жастарды үш тілде сөйлеуге дағдыландыру |
Полиглотты оқушылардың озық шеберлігін қорытындылап, бағалау. |
Тіл меңгерудегі қиыншылықтармен бөлісу |
2 |
Ұлттық өнерді дәріптейік. |
90 минут |
9.11.2016 |
Баяндама |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер |
Колледж бөлімінің меңгерушісі |
Ойын тиянақтай
білуге, |
Оқушылардың сөйлеу
мәдениетін |
Жеке түсініктерін бағалау |
3 |
«Сөз мерген» сайысы» |
90 минут |
16.11.2016 |
Сынып сағаты |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер Кітап үлгілері Суреттер карточкалар |
Колледж бөлімінің меңгерушісі |
Сөздік қорларын
молайту, ойын жүйелі, еркін жеткізуге
дағдыландыру |
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін бағалау. |
Мақал –мәтел жарысы |
4 |
«ЗЕРДЕЛІЛЕР» МЕН «ЗЕЙІНДІЛЕР» |
90 минут |
23.11.2016 |
Тәрбие сағаты |
қабырға газеті, ақын-жазушылардың суреттері |
Колледж бөлімінің меңгерушісі |
Балалардың мәнерлеп оқу дағдыларын, ұлы ғұламалар сөздерін жатқа, мәнін түсіне оқу дағдыларын бағалау. |
Өз ойларымен бөлісу, жеке түсініктерін бағалау |
Жеке түсініктерін бағалау |
Желтоқсан айы:
«ЕЛІМ МЕНІҢ АҢСАҒАН .....»
Тәрбие бағыты: Азаматтық-патриоттық, құқықтық, полимәдениеттік тәрбие
Негізі:
-
Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Білім туралы» 2007 жыл 27 шілде № 319-ІІІ ҚРЗ,(24.10.2011ж. №487 бұйрығымен
толықтырулар мен өзгертулер енгізілді). Білім беру жүйесінде тәрбие берудің 2013-2015 жылдарға арналған кешенді бағдарламасы, «Мемлекеттік
Жастар саясаты туралы» ҚР Заңы, «Баланың құқықтары туралы» ҚР Заңын, Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020
жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
-
«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау», «Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқытуға рұқсат беру» және «Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың төлнұсқаларын беру» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 179 бұйрығымен бекітілген «Орта білім беру саласында жергілікті атқарушы органдармен мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары» бойынша жүзеге асады.
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын іске асыру. 89-қадам. «Нұрлы Болашақ» ұлттық жобасын әзірлеу және жүзеге асыру. Білім берудің қолданыстағы оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарын енгізу
-
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізілді (2015ж.24.11 берілген өзгерістер мен толықтыруларымен), Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы № 205 Жарлығымен Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы (бұдан әрі – БҒДМБ) бекітілді
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев «Қазақстан жолы-2050: «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» Қазақстан халқына Жолдауы «Мәңгілік Ел» құндылығы жалпыұлттық патриоттық идеясы.
Мақсаты:
-
Колледж оқушыларына желтоқсан айында Қазақстан Республикасының тәуелсіздігіне 25 жыл толуына орай патриоттық сезім мен толеранттылыққа баулу мақсатында мерекелік тәрбие сағатын ұйымдастыру.
-
Қазақстан Республикасының президент күніне байланысты баяндама немесе түсініктеме жұмыстарын ұйымдастыру;
ТӘЖІРИБЕ УАҚЫТЫНДА МЕКТЕПТЕРДЕ ӨТКІЗІЛЕТІН ІС
ШАРАЛАР
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Сағат көлемі |
Өткізу уақыты |
Формасы |
Қолданылатын көрнекі құралдар |
Өндіріспен байланыс |
Бақылау түрі |
Бағалау критерийлері |
Кері байланыс |
1 |
1желтоқсан «Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті» күніне орай тәрбие сағаты |
90 минут |
03.12.2016 |
Баяндама |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер Кітап үлгілері Суреттер карточкалар |
Президент күніне орай тәрбие сағатын жүргізу |
Жастардың ұшқыр ойларын бақылау |
Ел Басының дүниетаным негіздерін талқылаау барысында оқушылардың ойын білу. |
Ел Басының өмірінен сұрақтар. |
2 |
«СПИД ғасыр дерті» |
90минут |
9.12.2016 |
Баяндама |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер |
Спид дертіне қарсы күніне орай баяндама оқу, алдын алу шараларын түсіндіру. |
Жастардың спид туралы ойларымен бөлісу |
Спид дерті туралы ойын білу , талқылау. |
Спид туралы сұрақтар |
3 |
«Тәуелсіздік – таңы атқан күн!» |
90 минут |
16.12.2016 |
Топ сағаты |
Қазақ елі суреттері,Қзақстан Республикасының рәміздері: Туы, Елтаңбасы, Әнұраны.Н.Ә Назарбаевтың суреті. |
Тәуелсздік күніне арналған тәрбие сағатын жүргізу |
Оқушыларды еліміздің тәуелсіздік алған жылдар ішіндегі жеткен жеңістіктерімен таныстыру, |
Болашақ ұрпақтың рухани тұлғалық және адамгершілік құндылықтарын дамыту. |
Жеке түсініктерін бағалау |
4 |
Жақсы мінез – жан сұлулығы |
90 минут |
23.12. 2016 |
Баяндама |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер Кітап үлгілері Суреттер карточкалар |
Сынып сағаты |
оқушылардың мінез-құлық туралы түсініктерін кеңейту |
мінездегі жетістіктер мен міндерді ажырата білуге үйрету, сын тұрғысынан ойлауды дамыту |
Жеке түсініктерін бағалау |
Қаңтар айы:
«Өзіңді - өзің сыйласаң, жат жанынан түңілер»
Тәрбие бағыты: Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру
Негізі:
-
Қазақстан Республикасының Конституциясы, «Білім туралы» 2007 жыл 27 шілде № 319-ІІІ ҚРЗ,(24.10.2011ж. №487 бұйрығымен
толықтырулар мен өзгертулер енгізілді). Білім беру жүйесінде тәрбие берудің 2013-2015 жылдарға арналған кешенді бағдарламасы,
«Мемлекеттік Жастар саясаты туралы» ҚР Заңы, «Баланың құқықтары туралы» ҚР Заңын,
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы
-
«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау», «Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқытуға рұқсат беру» және «Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың төлнұсқаларын беру» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 179 бұйрығымен бекітілген «Орта білім беру саласында жергілікті атқарушы органдармен мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары» бойынша жүзеге асады.
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100 нақты қадам» Ұлт жоспарын іске асыру. 89-қадам. «Нұрлы Болашақ» ұлттық жобасын әзірлеу және жүзеге асыру. Білім берудің қолданыстағы оқу бағдарламаларына «Мәңгілік ел» құндылықтарын енгізу
-
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер мен толықтырулар енгізілді (2015ж.24.11 берілген өзгерістер мен толықтыруларымен), Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 1 наурыздағы № 205 Жарлығымен Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы (бұдан әрі – БҒДМБ) бекітілді
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаев «Қазақстан жолы-2050: «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» Қазақстан халқына Жолдауы «Мәңгілік Ел» құндылығы жалпыұлттық патриоттық идеясы.
Мақсаты:
-
Колледждің әлеуметтік статусын көтеру,оқушылардың жан-жақты және ұшқыр ойлау қабілеттерін көрсете алуына жағдай жасау.Көкірегі ояу, дені сау, ойлау мәдениеті жоғары,еңбекке деген ынтасы зор, саяси мәдениетті,өздігінен қоғамға қажетті пікір қалыптастыра алатын,белсенділігі жоғары, саяси таңдау жасай алатын азамат қалыптастыру.
Тәрбиелік міндеттері:
-
Қоғамда өзін жақсы деңгейде ұстай алатын,жоғары деңгейлі,жеке көзқарасы қалыптасқан тұлға тәрбиелеу;
-
Денсаулық сақтау мақсатында оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу,дені сау, қоғамға қажетті тұлға қалыптастыру;
-
Жеке басының гигиенасын дұрыс сақтауға,денсаулығын жақсарту мақсатында оқушыларға дұрыс жағдай қалыптастыру.
Р/с |
Жұмыс мазмұны |
Сағат көлемі |
Өткізу уақыты |
Формасы |
Қолданылатын көрнекі құралдар |
Өндіріспен байланыс |
Бақылау түрі |
Бағалау критерийлері |
Кері байланыс
|
1 |
«Имандылық – инабаттылық айнасы». |
90 минут |
06.01.2017 |
Ашық тәрбие сағаты |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер Кітап үлгілері Суреттер Карточкалар |
Имаммен кездесу |
Қазақ ұлтынынң салт дәстүрін сақтауға жастарды баулу , бақылау |
Инабаттылық туралы оқушылардың пікірін тыңдап, бағалау. |
Имандылыққа байланысты әр түрлі шараларды қолдану. |
2 |
«Қарттарым –аман сау жүрші»
|
90минут |
13.01.2017 |
Тәрбие сағаты |
Презентациялық слайдтар Плакаттар Буклеттер Кітап үлгілері Суреттер карточкалар |
Қарттар үйіне бару |
Кездесу кеші |
Бұл мәселеде оқушылардың үлкенге деген сыйластығын бағалау. |
Оқушылардың қарттарға деген қарым-қатынасын білу. |