Форт-Шевченко
мектеп-лицейі
директоры Колбаева
А.С
________________________
«_____» _____________2023
ж
Қазақстан
Республикасы Оқу-ағарту
министрлігінің «Біртұтас
тәрбие бағдарламасын»
іске асыру
бойынша Мемлекеттік
құзырлы органдармен
бірлескен
Форт-Шевченко мектеп-лицейінің
9 «А» сыныбының
2023-2024 оқу жылына
арналған
тәрбие жұмысының жылдық
жоспары
2023-2024 оқу
жыл
2023-2024 оқу жылында өткізілетін ата-аналар
жиналыстарында қаралатын мәселелер
-
Ай
аттары
|
№
|
Қаралған
мәселелер
|
Жауапты
маман
|
Мазмұны
|
Қыркүйек
|
1.
2.
3.
|
Жаңа оқу
жылындағы ұйымдастыру жұмыстары;
Ата-аналар
комитетін жасақтау;
Әлеуметтік
көмекті қажет ететін оқушыларды анықтау.
|
Сынып
жетекші
|
Қараша
|
1.
2.
|
1-тоқсанның қорытындысы бойынша ақпарат
беру;
Ескертулер
мен хабарландырулар.
|
Сынып
жетекші
Ата-ана
|
Қаңтар
|
1.
2.
3.
|
1-ші
жартыжылдық қорытындысы;
тесттер
жасату.
|
Сынып
жетекші
Ата-ана
|
Наурыз
|
1.
2.
3.
|
3-ші
тоқсан қорытындысы
Хабарандырулар мен
ескертулер
|
Сынып
жетекші
Ата-аналар
|
Мамыр
|
1.
2.
3.
|
Жылдық оқу
үлгерім қорытындысы
Ескертулер
Балалардың
жазғы демалысын ұйымдастыру
|
Сынып
жетекші
Ата-ана
|
Білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысында
басшылыққа алатын нормативті
құжаттар
1) «Бала құқығы туралы» БҰҰ
Конвенциясы;
2) Қазақстан Республикасының
Конституциясы;
3) «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы»
Қазақстан Республикасының Кодексі. 26 желтоқсан 2011
жыл;
4) «Қазақстан Республикасындағы баланың
құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8тамыздағы
Заңы;
5) «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы
туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы №
214-IV Заңы;
6) «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын
тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының
2018жылғы 02шілдедегі № 169-VI
Заңы;
7) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының
2007жылғы 27 шілдедегі
Заңы;
8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019
жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан
Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020–2025
жылдарға арналған мемлекеттік
бағдарламасы;
9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген
«Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің
тұжырымдамалық негіздері.
10) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2018жылғы 1қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген
Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық
негіздері.
11) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігінің 2020 жылғы 12маусымдағы №248 бұйрығымен бекітілген
2020-2025 жылдарға арналған «Құндылықтарға негізделген білім
беру»жобасы
2023-2024 оқу жылы оқушылармен өткізілетін
жұмыстың негізгі құндылықтары бағыттары, формалары мен
нысандары:
ҚАЗАҚСТАН
РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ
МИНИСТРЛІГІ
БІРТҰТАС ТӘРБИЕ
БАҒДАРЛАМАСЫ
Тәрбиенің мақсаттары мен
міндеттері.
Тәрбие
мақсаты:
Жалпы адамзаттық және ұлттық
құндылықтарды бойына сіңірген ұрпақ тәрбиелеу
Жалпы адамзаттық
және ұлттық
құндылықтарды бойына
сіңірген ұрпақ
тәрбиелеу
Міндеттері:
-
Ата-ананың өсиетіне
мойынсұнуға, отбасының достығы мен әл-ауқатына құрметпен қарауға,
туу қарызын өтеуге
тәрбиелеу.
-
Ұлттық мұраны
құрметтеуге, қазақ тілін, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге,
достыққа, келісімге, елдің ынтымақтастығы мен бірлігіне, патриотизм
мен мемлекеттілікке
тәрбиелеу.
-
Құқықтық мәдениетті
қалыптастыру және жақсылыққа, жақсылыққа, қадір-қасиетке, ар-ождан,
ар-намыс, жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен әділеттілік
қасиеттерінің жоғары мазмұнына
баулу.
-
Денсаулықты
құрметтеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ой тазалығы мен
эмоционалды тұрақтылыққа
тәрбиелеу.
-
Табиғатқа, табиғи
мұраға ұқыпты қарауға және табиғи ресурстарды ұқыпты және тиімді
пайдалануға және еңбекқорлыққа баулуға
тәрбиелеу.
Күтілетін
нәтиже
1. Ата-аналарды
құрметтейді, олардың рулық мүдделерін түсінеді, "қарашаңырақ","жеті
ата", "тектілік" ұғымдарының мағынасын бағалайды, отбасылық
бейбітшілік пен әл-ауқатты
бағалайды.
2.Патриоттарға,
мемлекетшілдерге, адал, адал, мемлекетті және өз елі мен жерінің
тұтастығын қорғау және ұлттық мәдениетті құрметтеу, дәстүрлер мен
әдет-ғұрыптарды білу, оларды сақтау өзінің міндеті деп
санайды.
3.Әр іске, қадамға
жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзбен берік,
адал, кішіге құрметпен қарайды, үлкенге құрметпен қарайды,
ар-ұжданын жоғары бағалайды.
4.Жан мен денені
таза ұстайды, дұрыс тамақтану мәдениетін түсінеді, эмо жағдайын
бақылайды.
5.Өз үйінің,
ауласының, қаласының тазалығын сақтайды, қоғамдық орынға және
қоршаған ортаға ұқыпты қарайды, табиғатқа сезімтал және туған
өлкенің бірегейлігін және оның бірегейлігін мойындайды және адал
еңбекті жоғары бағалайды.
ТӘРБИЕ
ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ
-
ҰЛТТЫҚ
МҮДДЕ
-
АР-ҰЯТ
-
ТАЛАП
ҰЛТТЫҚ
МҮДДЕ (мемлекетшілдік)
-
Қазақстан
мемлекеттілігін нығайтуға
атсалысу
-
Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға
белсенді үлес қосу
-
Ұлттық мұраға ұқыпты қарау
-
Қазақ
тілінің қолдану аясын кеңейту
-
Қазақстан мүддесіне
қызмет
етуге
ұмтылу
-
Қоғам игілігі
үшін
қызмет
ету
-
Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге
дайын
болу
-
Ұлттық мәдениетті
дәріптеу
-
Отаншыл, мемлекетшіл және
намысшыл
-
Мемлекеттік
рәміздерді қадірлейді
-
Елінің тарихын құрметтейді
-
Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптейді
-
Құқықтық және экологиялық мәдениеті жоғары бағалайды
АР-ҰЯТ
-
Ар-ұят, адалдықты жоғары бағалайды
-
Сөзіне берік,
ісіне жауапкершілік танытады
-
Ата-анасына сүйіспеншілікпен қарайды
-
Достарын, сыныптастарын сыйлайды
-
Кішіге
ізет, үлкенге
құрмет көрсетеді
ТАЛАП