№57 И.В.Панфилов атындағы жалпы орта мектебі КММ бастауыш сынып мұғалімі:Эжемова Мукаддам Тургунбаевна
Тәрбие сағат : «Атамекен табиғаты, анамдайсың!»
Атамекен аясы – адамның жан саясы.
Халық даналығы.
Мақсаты: Тәрбиелік : Балаларды адамгершілік құндылықтарына, табиғатқа
қамқорлық жасауға Отанын сүюге тәрбиелеу.
Білімділік: Балаларға атамекен табиғаты туралы түсінік беру.
Дамыту: Ой - өрісі мен табиғатқа қамқорлық жасау іскерліктерін
дамыту.
Көрнекіліктер: Сюжетті суреттер, оқулық, дәптер.


Балаларды шеңбер құра тұрғызу.
Ұстаз сөзі: Таң атты арайлы
Алтын күн шырайлы.
Күн сәулесі « Бөбектің »
Шаңырағына тарайды.
Ортаға күн қойылып, әр бала өз тілегін күн шапақтарымен білдіреді.
-
оқушы. Қайырлы күн достым!
-
оқушы. Қайырлы күн болсын!
-
оқушы. Күніміз жарық болсын!
-
оқушы. Аспанымыз ашық болсын!
-
оқушы. Лебіздер қабыл болсын!
-
оқушы. Мен сені көргеніме қуаныштымын!
-
оқушы. Туысқаныңа тұнық бол!
-
оқушы. Бәріміз бес алайық!
-
оқушы. Сен неткен сұлусың!
-
оқушы. Досыңа адал бол!
-
оқушы: Ата –анаңның қуанышы бол!
-
оқушы. Мейірлене ән салайық!
Ән : « Айналдым сенен – Атамекен »

Әңгімелесу
-
Атамекен деген ұғымды қалай түсінесіңдер?
-
Сенің атамекенің несімен көрікті?
-
Табиғаттың қандай құбылысы ұнайды?
Өзіммен-өзім.


Балалар ойша орманды аралап шығады.Суреттегі аңдардың қасиеттерін айттыру. Мысалы: арыстан-күшті, аңдар патшасы; жолбарыс-жүректі; түлкі-қу, айлакер, ақылды; қасқыр – жыртқыш, тауық – мейірімді, балажан,т.б.


Оқулықпен жұмыс:

«Қарлығаштың ұясы» мәтінін оқып, түсіндіру.
1.Қарлығаш не үшін үйдің шатырына ұя салды, деп ойлайсыңдар?
2.Гүлжамалдың құрбысының әрекеті туралы не айтуға болады?
3. Сендер Гүлжамал мен оның құрбысының орнында болсаңдар, не істер едіңдер?


Адамның туған жері, өскен ортасы ерекше ыстық болады.
Ата-бабадан ұрпаққа мұра болып қалған құтты қоныс, қасиетті мекенді атамекен деп айтады.


«Қызыл кітапқа» енген жануарлар бойынша әңгімелету.
1.Егер мен мұғалім болсам, ....
2.Егер мен дәрігер болсам,.....
3.Егер мен депутат болсам,....
4.Егер мен орманшы болсам,...
5.Егер мен ауыл басшысы болсам,...


Балаларды шеңбер құрып, тұрғызып «Өс ұлан» өлеңін мұғаліммен бірге хормен оқыту.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағат : «Атамекен табиғаты, анамдайсың!»
Тәрбие сағат : «Атамекен табиғаты, анамдайсың!»
№57 И.В.Панфилов атындағы жалпы орта мектебі КММ бастауыш сынып мұғалімі:Эжемова Мукаддам Тургунбаевна
Тәрбие сағат : «Атамекен табиғаты, анамдайсың!»
Атамекен аясы – адамның жан саясы.
Халық даналығы.
Мақсаты: Тәрбиелік : Балаларды адамгершілік құндылықтарына, табиғатқа
қамқорлық жасауға Отанын сүюге тәрбиелеу.
Білімділік: Балаларға атамекен табиғаты туралы түсінік беру.
Дамыту: Ой - өрісі мен табиғатқа қамқорлық жасау іскерліктерін
дамыту.
Көрнекіліктер: Сюжетті суреттер, оқулық, дәптер.


Балаларды шеңбер құра тұрғызу.
Ұстаз сөзі: Таң атты арайлы
Алтын күн шырайлы.
Күн сәулесі « Бөбектің »
Шаңырағына тарайды.
Ортаға күн қойылып, әр бала өз тілегін күн шапақтарымен білдіреді.
-
оқушы. Қайырлы күн достым!
-
оқушы. Қайырлы күн болсын!
-
оқушы. Күніміз жарық болсын!
-
оқушы. Аспанымыз ашық болсын!
-
оқушы. Лебіздер қабыл болсын!
-
оқушы. Мен сені көргеніме қуаныштымын!
-
оқушы. Туысқаныңа тұнық бол!
-
оқушы. Бәріміз бес алайық!
-
оқушы. Сен неткен сұлусың!
-
оқушы. Досыңа адал бол!
-
оқушы: Ата –анаңның қуанышы бол!
-
оқушы. Мейірлене ән салайық!
Ән : « Айналдым сенен – Атамекен »

Әңгімелесу
-
Атамекен деген ұғымды қалай түсінесіңдер?
-
Сенің атамекенің несімен көрікті?
-
Табиғаттың қандай құбылысы ұнайды?
Өзіммен-өзім.


Балалар ойша орманды аралап шығады.Суреттегі аңдардың қасиеттерін айттыру. Мысалы: арыстан-күшті, аңдар патшасы; жолбарыс-жүректі; түлкі-қу, айлакер, ақылды; қасқыр – жыртқыш, тауық – мейірімді, балажан,т.б.


Оқулықпен жұмыс:

«Қарлығаштың ұясы» мәтінін оқып, түсіндіру.
1.Қарлығаш не үшін үйдің шатырына ұя салды, деп ойлайсыңдар?
2.Гүлжамалдың құрбысының әрекеті туралы не айтуға болады?
3. Сендер Гүлжамал мен оның құрбысының орнында болсаңдар, не істер едіңдер?


Адамның туған жері, өскен ортасы ерекше ыстық болады.
Ата-бабадан ұрпаққа мұра болып қалған құтты қоныс, қасиетті мекенді атамекен деп айтады.


«Қызыл кітапқа» енген жануарлар бойынша әңгімелету.
1.Егер мен мұғалім болсам, ....
2.Егер мен дәрігер болсам,.....
3.Егер мен депутат болсам,....
4.Егер мен орманшы болсам,...
5.Егер мен ауыл басшысы болсам,...


Балаларды шеңбер құрып, тұрғызып «Өс ұлан» өлеңін мұғаліммен бірге хормен оқыту.
шағым қалдыра аласыз













