Материалдар / Тәрбие сағаты 8 сынып Наурыз жыл басы Ар-намыс қана тәуелсіздікке тірек бола алады

Тәрбие сағаты 8 сынып Наурыз жыл басы Ар-намыс қана тәуелсіздікке тірек бола алады

Материал туралы қысқаша түсінік
⚠️ Құрметті сайт қолданушысы! Бұл ұсынылып тұрған материалдар сайтта өзгеруі немесе кейбір элементтер толық көрінбеуі мүмкін. Бұл сайттың алдын ала қарау мүмкіндігіне байланысты туындайды. Сіз материалды сатып алған соң, файлдың толық және дұрыс нұсқасы жүктеледі
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Тәрбие сағаты

Наурыз жыл басы

Күні

17-21.03.25ж.

Сынып жетекші:

Аты жөні

Сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға Наурыз мейрамының тарихы мен маңызы туралы түсінік беру.

Ұлттық дәстүрлер мен салт-дәстүрлерді құрметтеуге тәрбиелеу.

Оқушылардың бір-біріне жақсылық, ізгі тілек білдіру, мейірімді болу дағдыларын дамыту.

Құндылықтарды дарыту

Тәуелсіздік және Отаншылдық

Наурыз мейрамының тарихын, оның мәнін біледі.Ұлттық салт-дәстүрлерді меңгереді.Наурыздың мәнін түсініп, оны өмірлік құндылық ретінде қолдана алады.

Апта дәйексөзі

Ар-намыс қана тәуелсіздікке тірек бола алады

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті


Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)


1. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Наурыз мейрамының тарихы мен шығу тегі.

Мұғалім: Наурыз - екі парсы сөзін біріктіретін аралас сөз болып табылады. Жаңа дегенді білдіретін «нау» сөзі мен күнді білдіретін «руз» сөзі қосылып, «Жаңа күн» дегенді білдіретін «Наурыз» сөзін құрайды.Наурыз бүгінде парсы мәдени аймақтарында тамыры бар түрлі этникалық қауымдастықтар арасында өте танымал мереке болып табылады.

Наурыздың ерекшеліктері мен ұлттық салт-дәстүрлері: Наурыз көже, ұлыс күні, үлкендерді сыйлау, достық пен татулықты нығайту.

Оқушыларға Наурыздың маңыздылығы мен оның еліміздегі орны туралы сұрақтар қойып, пікір алмасу.


Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша  орындарына отырады.



"Наурыздың мен үшін маңызы қандай?" деген сұрақ төңірегінде оқушылармен пікірталас ұйымдастырады.


Ұлттық мейрамдардың маңызы мен жастардың өз халқына деген құрметін қалай арттыруға болатыны туралы ой қозғайды.



Оқушылар топқа бөлініп, әртүрлі тақырыптарға талқылаулар жүргізіп, пікірлерімен бөліседі.

Слайдтар


Видеоматериалдар


Тақырыптық плакаттар











Сабақ ортасы (10 мин)







Кибербуллингтің рөлдік құрылымы. Егер сіз қатысушы болсаңыз не істеу керек. Өзіңізге алғашқы көмек

Сабақтың мақсаты: кибербуллингінің не екенін, оның құрылымын және егер ол қатысушы болып шықса, қалай әрекет ету керектігін түсіну.

Негізгі міндеттер:

1. Кибербуллингінің не екенін түсіндіріп, оның түрлерін түсіну.

2. Кибербуллингіге қатысушылардың рольдерін қарастырыңыз (агрессор, жәбірленуші, бақылаушы).

3. Балаларды кибербуллинг жағдайында дұрыс әрекет етуге және өзін-өзі қорғауға үйрету.

Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 минутқа дейін)

Кибербуллинг – бұл цифрлық технологияны қолдану арқылы қорқыту және бопсалау (қорқыту, хабарламалар, жағымсыз пікірлер жіберу, жалған ақпаратты тарату, қорлайтын пікірлер мен фотосуреттердіорналастыру).

Түрлері:

Ақпараттық технологиялардың белсенді дамуы басқа адамға агрессивті және құрметсіздік танытуға мүмкіндік береді.

Кибербуллингінің бірнеше түрі бар:

Қабырғадағы фотосуреттерге, бейнелерге немесе жазбаларға түсініктеме беру.

Есептік жазбаны бұзу және басқа пайдаланушыларға ұятсыз мазмұндағы

хабарламаларды жіберу.

Жәбірленушінің фотосуреттерін ұрлап пайдаланып жалған парақшалар жасау. Мұндай профильдерден спам жіберу, өнімді сату немесе бір нәрсені насихаттау;

Түсініктемелермен толықтырылған баланың парақшасынан жазбаларды тарату.

2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Қалай күресуге болады?

Қазіргі балалар компьютерлерді, телефондарды және басқа гаджеттерді өте ерте игере бастайды, сондықтан ата-аналардың міндеті – жас ұрпақты күтпеген тосынсыйларға мүмкіндігінше ертерек дайындау.

Кибербуллингіге қатысушылардың рольдерін қарастыру (бейнероликте):

- Жәбірленуші: кибербуллингіге ұшыраған адам онлайн ортадағы басқа адамдардың агрессиясының немесе теріс әрекеттерінің нысанасына айналады.

- Агрессор (буллер): кибербуллингіні бастайтын және жүзеге асыратын адам.

- Куәгер: кибербуллингіге куә болған, бірақ белсенді қатыспайтын адамдар. Олар қорлайтын хабарламаларды, пікірлерді немесе әрекеттерді көре алады, бірақ араласпайды;

- Қорғаушы: кибербуллинг құрбанын белсенді түрде қорғайтын адамдар агрессорларға қарсы шығып, кибербуллингінің алдын алуға немесе тоқтатуға тырысады.

3. Қорытынды

- Сабақты қорытындылау.

Қорытындылай келе, сіздердің әрқайсыларыңыз өз өмірлеріңіздегі теріс қылықтар үшін барлық жауапкершілікті білулеріңіз керек. «Басқалармен олар сізбен бірге жүруді қалайтындай әрекет етіңіз» деген қағида бойынша өмір сүріңіз.

Виртуалды кеңістіктегі және шынайы өмірдегі қатыгездіктің басқа көріністері сияқты кибербуллингіні толығымен жою мүмкін емес. Сондықтан ересектерді (ата- аналарды) өз проблемалары жайлы хабардар ету керек.

- Интернеттегі қауіпсіздіктің негізгі ережелерін қайталау және өзіңіз бен басқаларды кибербуллингіден қорғау.

Пайдалы сілтеме:

https://youtu.be/E_Q2rB3ltmY?si=CNja5zILw6x5AdM0 https://drive.google.com/file/d/1DluC3Fgtsn8XaN562n9SbCIbXgbu7qNJ/view



AutoShape 1









Слайдтар


Видеоматериалдар


Тақырыптық плакаттар





Ортасы (15 мин)


Мұғалім:

Наурыз мейрамы — ежелгі заманнан қалыптасқан жыл бастау мейрамы. Қазіргі күнтізбе бойынша (наурыздың 22) күн мен түннің теңесуі кезіне келеді. Көне парсы тілінде нава=жаңа + рәзаңһ=күн, «жаңа күн» мағынасында, қазіргі парсы тілінде де сол мағынамен қалған (но=жаңа + роуз=күн; мағынасы «жаңа күн»), яғни «жаңа жылды» (күн өсуін белгілеуі) білдіреді.

2010 жылдың 10 мамырынан бастап Біріккен Ұлттар Ұйымының Бас ассамблеясының 64-қарарына сәйкес 21 наурыз "Халықаралық Наурыз күні" болып аталып келеді.[1] Бас ассамблея өзінің берген түсініктемесінде "Наурызды көктем мерекесі ретінде 3000 жылдан бері Балқан түбегіндеҚара теңіз аймағында, КавказдаОрта Азияда және Таяу Шығыста 300 миллион адам тойлап келе жатқандығын" мәлімдеді. Ал ЮНЕСКО болса, 2009 жылдың 30 қыркүйегінде Наурыз мейрамын адамзаттың материалдық емес мәдени мұра тізіміне кіргізді.

Әр топқа Наурыз мерекесіне байланысты бір тақырып беру: Наурыз көже дайындау, Наурыздың салт-дәстүрлері, ұлттық ойындар, Наурыздың тарихы.

Сілтеме:

https://youtu.be/ACIcHp1weSI

Әр топ өз тақырыбы бойынша шағын презентация әзірлеп, сынып алдында қорғап, басқа оқушыларға түсіндіреді.

Оқушылар топқа бөлініп, әртүрлі тақырыптарға талқылаулар жүргізіп, пікірлерімен бөліседі.

Сабақ барысында әр оқушы өз ойларын білдіріп, тәрбие сағатының маңыздылығын түсінуге тырысады.


Наурыз – әлемдегі ең көне мейрамдардың бірі. Орта Азия елдері оны 5000 жылдан аса уақыт атап өтіп келеді. Наурыз мейрамы заманауи діндер мен көптеген мемлекеттер пайда болғанға дейін шамамен 5 мың жыл бұрын пайда болды.

Бұл ежелгі мереке күнәдан тазару, киім-кешектерді тазарту, үйді тазарту, жамандықтан және өшпеділіктен тазару мерекесі ретінде атап өтіледі. Ол адамдарды басқалардың күнәлары мен жамандықтарын кешіруге шақырады. Сондай-ақ, бұл күні шығыс елдері екі арадағы кез-келген соғысты тоқтатқан. Ал қазақ ақсақалдары мерекеде араздасқан ру-тайпалармен татуласатын болған.

Слайдтар


Видеоматериалдар


Тақырыптық плакаттар



Соңы

3 мин


Тақырып бойынша негізгі ұғымдарды қайталау.

Оқушылардан Наурыздың маңызы туралы сұрау және олар өз ойларын ортаға салуы керек.

Үй тапсырмасы:


Оқушыларға Наурыз туралы өлең жазу немесе Наурыз туралы көркем шығармадан үзінді жаттап келу тапсырмасы беріледі.




Бағалау:


Оқушылардың белсенділігі мен топтық жұмысқа қатысуы бағаланады.


Презентациялардың мазмұны мен тыңдаушыларға түсініктілігі назарға алынады.



Бұл тәрбие сағаты оқушыларды Наурыз мейрамының мәдениетімен таныстырып қана қоймай, ұлттық құндылықтарға деген құрметті арттыруға да бағытталған.

Слайдтар


Видеоматериалдар


Тақырыптық плакаттар




ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
А
10 Наурыз 2025
581
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі