Сабақтың
басы
|
Амандасу, оқушылардың
көңіл-күйін білу.
«Көңілді шеңбер» ойыны
(балалар бір-біріне жақсы тілектер
айтады).
Тақырыппен
таныстыру:
Мұғалім:
– Балалар, бүгін біз денсаулығымызды қалай күту керектігі туралы
сөйлесеміз. Денсаулық – адамға берілген ең үлкен байлық. Дені сау
адам – бақытты адам!
Сұрақ: «Денсаулық» деген сөзді
естігенде ойларыңа не келеді?
(Оқушылардың жауаптары тыңдалады, тақтаға негізгі сөздер жазылады:
тазалық, спорт, дұрыс тамақтану, зиянды әдеттерден аулақ болу,
ұйқы, демалыс).
|
Дұрыс
тамақтану
Денсаулығымыз мықты болуы үшін
пайдалы тағамдарды таңдауымыз керек. Көкөністер, жемістер, сүт
өнімдері, ет пен балық бізге күш-қуат береді. Ал газдалған
сусындар, чипстер, тәттілерді аз жеуге тырысу
керек.
Тапсырма: ?
Суреттен пайдалы және зиянды тағамдарды
ажырат.
(Мұғалім оқушыларға әртүрлі тағам суреттерін беріп, олардан пайдалы
және зияндысын бөліп қоюды
сұрайды.)
|
|
|
Сабақтың
ортасы
|
-
Денсаулықтың
алғышарттары:
Мұғалім:
Төрт негізгі қағида:
-
Дұрыс тамақтану
-
Денені шынықтыру
-
Тазалық сақтау
-
Күн
тәртібін сақтау
-
Топтық жұмыс:
Оқушыларды төрт топқа бөлу.
Әр
топқа бір қағида бойынша постер жасау және оны
таныстыру.
-
Қызықты сергіту сәті:
«Көңілді жаттығу» (ән ырғағымен дене қимылдарын
жасау).
|
Тазалық – денсаулық
кепілі
Күн сайын қолымызды жуып,
тістерімізді тазалап, таза киім кию – микробтардан қорғанудың ең
жақсы жолы.
Тапсырма: ?
"Тазалық күн тәртібі" суретін
сал
Балалар өздерінің таңертеңгілік және кешкілік тазалық жасау
әдеттерін көрсететін сурет салады.
|
|
|
Сабақтың
соңы
|
Ойын: «Дұрыс –
бұрыс»
Мұғалім әртүрлі жағдайларды айтады, оқушылар «дұрыс» немесе «бұрыс»
деп жауап береді.
Тәттіні көп жеу
– бұрыс
Күнделікті спортпен айналысу
– дұрыс
Қолды жумай тамақтану
– бұрыс
Түнде кеш жату
– бұрысКөкөніс пен жеміс жеу
– дұрыс
Рефлексия:
«Бүгінгі сабақтан не
үйрендіңдер?»
«Салауатты өмір сүру үшін
қандай қадам жасайсыңдар?»
|
Жақсы әдеттер – ұзақ өмір сүрудің
кепілі
Күні бойы сергек жүру үшін
ерте ұйықтап, ерте тұру, таза ауада серуендеу, көбірек күлу
керек.
Тапсырма: ?
"Пайдалы әдеттер" ойыны
Мұғалім әртүрлі әдеттерді дауыстап оқиды (мысалы: "Таңертең ерте
тұру", "Тәттіні көп жеу", "Кітап оқу", "Күнде телефон қарау"). Егер
бұл пайдалы әдет болса, балалар шапалақтайды, егер зиянды болса,
тыныш тұрады.
|
|
|
Қауіпсіздік
сабағы
|
«ҚАУІПСІЗ АШЫҚ ОЙЫН АЛАҢЫНЫҢ
ЕРЕЖЕЛЕРІ»
Сабақтың
мақсаты: оқушыларды көшеде қауіпсіз
ережелерімен таныстыру. Сабақтың
міндеті:
Өз өміріне деген қамқорлықпен
қарауды тәрбиелеу.
Сабақ
барысы
Кіріспе (2
минут) Сәлемдесу:
Педагог оқушылармен амандасып,
сабақ тақырыбын, мақсатын айтады. Жаңа тақырыпты түсіндіреді.
Негізгі бөлім (6 минут)
Көшедегі қауіпсіздік ережелерін
түсіндіру
-
Қайда бара жатқаныңызды, кіммен және қашан
қайтатыныңызды атаанаңызға үнемі ескертіп отырыңыз. Бұл өте
маңызды, қауіп төнген жағдайда сізге көмектесе
алады!
-
Қараңғыда көшеде жалғыз жүрмеңіз. Бұл жағдай
туындаса, тек жарықтандырылған жерлерге барыңыз. Егер сіздің
жолыңыз қараңғы және тар аллеялардан өтсе, ата-анаңызға қоңырау
шалыңыз және олардан сізбен кездесуін сұраңыз.
-
Телефоннан қатты музыка тыңдау арқылы өзіне назар
аудармау, т.б.
-
Пәтер кілттерін мойынға іліп қоюға болмайды және
оны шалбардың белдігіне ілуге болмайды.
-
Ешқашан, ешбір жағдайда, қоғамдық орында
ұрыспаңыз.
-
Көшеде адамдар сізге келіп, көшені қалай табуға
болатынын сұраса, сіз оған қалай жетуге болатынын түсіндіре аласыз,
бірақ ешбір жағдайда оларды шығарып салмаңыз.
-
Қорытынды (2 минут)
Сабақты қорытындылау
Балаларға жедел жәрдем нөмірлерін
тарату.
-
Ережелерді қайталау:
Осы тақырыпты талқылау ұнады
ма?
Бұл туралы ата-анаңызға айтасыз
ба?
«Көшеде қауіпсіз ережесі» бойынша кеңестері бар
парақшаны тарату. Пайдалы сілтемелер:
https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij
https://orken-instituty.kz/ru/dashboard/cpsp-material/poleznye-materialy-cpsp
https://youtu.be/8rz3wsHhc0Y?si=gM_6ok5B2tqAdkJw
|
|
|
|