Материалдар / Тәрбие сағаты: Өмірге салауатты қадам 9-сынып

Тәрбие сағаты: Өмірге салауатты қадам 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты: Өмірге салауатты қадам 9-сынып.Қауіпсіздік ережесі.
Авторы:
05 Сәуір 2025
470
13 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

07.04.2025

Сынып: 9 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Өмірге салуатты қадам

Құндылықты дарыту

Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық

-отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық;

Құндылық: бірлік және ынтымақ

-ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау;

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

-тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау.

Қауіпсіздік сабағы

«КҮМӘНДІ ЖАҒДАЙЛАРДА ЕЛІКТІРУДІ ҚАЛАЙ ЖЕҢУГЕ ЖӘНЕ ДҰРЫС ТАҢДАУ ЖАСАУҒА БОЛАДЫ?»

Мақсаты

Сабақтың мақсаты: оқушыларды қауіпті ұсыныстардан бас тартуға және өз шегараларын қорғауға үйрету.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Амандасу, оқушылардың көңіл-күйін білу.

«Көңілді шеңбер» ойыны (балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады).

Тақырыппен таныстыру:

Мұғалім:
– Балалар, бүгін біз денсаулығымызды қалай күту керектігі туралы сөйлесеміз. Денсаулық – адамға берілген ең үлкен байлық. Дені сау адам – бақытты адам!

Сұрақ: «Денсаулық» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді?
(Оқушылардың жауаптары тыңдалады, тақтаға негізгі сөздер жазылады: тазалық, спорт, дұрыс тамақтану, зиянды әдеттерден аулақ болу, ұйқы, демалыс).


Дұрыс тамақтану

Денсаулығымыз мықты болуы үшін пайдалы тағамдарды таңдауымыз керек. Көкөністер, жемістер, сүт өнімдері, ет пен балық бізге күш-қуат береді. Ал газдалған сусындар, чипстер, тәттілерді аз жеуге тырысу керек.

Тапсырма:
? Суреттен пайдалы және зиянды тағамдарды ажырат.
(Мұғалім оқушыларға әртүрлі тағам суреттерін беріп, олардан пайдалы және зияндысын бөліп қоюды сұрайды.)




Сабақтың ортасы

  1. Денсаулықтың алғышарттары:
    Мұғалім:

    • Деніміз сау болу үшін бізге не істеу керек? (Оқушылардың жауаптарын тыңдау).

Төрт негізгі қағида:

    1. Дұрыс тамақтану

    2. Денені шынықтыру

    3. Тазалық сақтау

    4. Күн тәртібін сақтау

  1. Топтық жұмыс:

Оқушыларды төрт топқа бөлу.

Әр топқа бір қағида бойынша постер жасау және оны таныстыру.

  1. Қызықты сергіту сәті:

«Көңілді жаттығу» (ән ырғағымен дене қимылдарын жасау).


Тазалық – денсаулық кепілі

Күн сайын қолымызды жуып, тістерімізді тазалап, таза киім кию – микробтардан қорғанудың ең жақсы жолы.

Тапсырма:
? "Тазалық күн тәртібі" суретін сал
Балалар өздерінің таңертеңгілік және кешкілік тазалық жасау әдеттерін көрсететін сурет салады.




Сабақтың соңы

Ойын: «Дұрыс – бұрыс»
Мұғалім әртүрлі жағдайларды айтады, оқушылар «дұрыс» немесе «бұрыс» деп жауап береді.

Тәттіні көп жеу – бұрыс

Күнделікті спортпен айналысу – дұрыс

Қолды жумай тамақтану – бұрыс

Түнде кеш жату – бұрысКөкөніс пен жеміс жеу – дұрыс

Рефлексия:

«Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?»

«Салауатты өмір сүру үшін қандай қадам жасайсыңдар?»


Жақсы әдеттер – ұзақ өмір сүрудің кепілі

Күні бойы сергек жүру үшін ерте ұйықтап, ерте тұру, таза ауада серуендеу, көбірек күлу керек.

Тапсырма:
? "Пайдалы әдеттер" ойыны
Мұғалім әртүрлі әдеттерді дауыстап оқиды (мысалы: "Таңертең ерте тұру", "Тәттіні көп жеу", "Кітап оқу", "Күнде телефон қарау"). Егер бұл пайдалы әдет болса, балалар шапалақтайды, егер зиянды болса, тыныш тұрады.




Қауіпсіздік сабағы

. «КҮМӘНДІ ЖАҒДАЙЛАРДА ЕЛІКТІРУДІ ҚАЛАЙ ЖЕҢУГЕ ЖӘНЕ ДҰРЫС ТАҢДАУ ЖАСАУҒА БОЛАДЫ?»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды қауіпті ұсыныстардан бас тартуға және өз шегараларын қорғауға үйрету. Негізгі міндеттер:

Неліктен «Жоқ» деп айта білу маңызды екенін түсіндіріңіз.

Қауіпті ұсыныстардан бас тарту жолдарын көрсетіңіз.

Материалдар мен ресурстар:

Презентация

Азғыруды жеңуге арналған кеңестері бар үлестірмелі материалдар.

Сабақтың барысы Кіріспе (2 минут) Бейнені көрсету. https://youtu.be/9STOaUpRt_U?si=6evIkpB5AiJH6QCD

Сұрақ қою: «Жасөспірімдерді қандай жағдайлар еліктіруі мүмкін?».

Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Балаларға алдауды жеңуге көмектесу. Қоғам мен ата-аналар балалар мен жасөспірімдерге өмірдің шынайы құндылықтарын табуға көмектесуі керек: әлеуметтік, отбасылық, діни. Құндылықтар туралы ашық айту керек. Балалардың өмірде дұрыс шешім қабылдауда адалдық, жауапкершілік, тәуелсіздік сияқты құндылықтардың неліктен маңызды екенін түсінуі маңызды. Егер бала өз бетінше дұрыс шешім қабылдауға үйренсе, онда болашақта ол әрдайым қиын күнделікті жағдайларда жол таба алады. Ата-аналар сынға қарағанда жиі мақтаған кезде, балалар шешім қабылдағанда өздерін сенімді сезіне бастайды.

Есірткіге қарсы оқытуды мектепке дейінгі жастан бастау керек, өйткені баланың балалық шағында қалыптасқан әдеттері болашақта шешім қабылдауға әсер етеді. Үш-төрт жасар бала әлі де кешенді оқуға, есірткі туралы күрделі фактілерді түсінуге дайын емес, бірақ оны шешім қабылдау, бірлескен ойын барысында мәселелерді шешу дағдыларына үйретуге болады. Бұл дағдылар оған есірткіден бас тарту туралы шешім қабылдаған кезде қажет болады.

Ешқашан балаларды басқалардың көзінше жазаламаңыз, олардың жақсы мінезқұлқын нығайту үшін оларды жиі мақтаңыз. Баланы күшті тұлға етіп тәрбиелеу керек, сонда ол жеңіліс емес, өз жеңістерінің тәжірибесін жинақтайды. Тәрбиеде осындай қалыпты ұстану керек, сонда кішкентай кезінен бастап бала ата-анасының қамқорлығы мен қолдауын сезінетін және сонымен бірге оған үміт артып отырғанын, сенетінін біліп, тәуелсіз іс-әрекеттерге бара алатын болады. Мысалдарды талдау:

  • Жасөспірімдер алдауға ұшырағанда болатын бірнеше нақты немесе ойдан шығарылған жағдайларды ұсыну (мысалы, есірткі қолдану туралы ұсыныс, емтиханда көшіру, қорқытуға қатысу және т.б.).

  • Топтық немесе жұптық жұмыс: оқушылар әр мысалды талдайды және әр таңдаудың ықтимал салдарын талқылайды. «Құқықтар мен талаптар» ойыны

Қатысушыларға тапсырма: «Сіздің таңдау және әрекет ету еркіндігіңіз бен құқықтарыңыз шектелген, бұзылған жағдайды (өзекті, бірақ бұрын болған жағдайды келтіруге де болады) еске түсіріңіз. Бұл жағдайды, алдымен шын мәнінде, қалай болғанын топтың басқа мүшесімен бірге сомдаңыз. Сіз қандай сезімді бастан өткердіңіз? Сіз нені өзгерткіңіз келеді? Енді өз құқықтарыңызды қорғай отырып, тура сол жағдайды жаңаша сомдаңыз. Табанды болыңыз, арандатушылыққа бой алдырмаңыз (серіктес манипуляция мен үстемдікті қолданады, мысалы, кінә сезімін оятуға тырысады, мақтау айтады, бұйрық береді, қорқытады, жалбарынады). Қандай жағдай болмасын, өзіңізге керектіні сенімді түрде талап етіңіз. Серіктесіңізге өз қажеттіліктеріңіз туралы ашық айтып, сезімдеріңізді сипаттаңыз».

Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Сіз нені бастан өткердіңіз?

    • Ең үлкен қиындықтарға не себеп болды?

    • Сіз неден қорқасыз?

    • Сіздің қазір істегеніңізді нақты өмірде қолдануға бола ма болса, қалай?

    • Сіз мұны қалай жасайсыз?

    • Ықтимал салдары қандай?

    • Егер олар теріс болса, сіз оларды қалай жеңесіз?

«Бас тарту» ойыны

Қатысушыларға тапсырма: «айналаңыздағы біреумен қарым-қатынас жағдайын еске түсіріңіз, оны әдетте қабылдамау қиын. Бұл жағдайды топтың басқа мүшесімен ойнаңыз, алдымен ол шындықта болады. Сіз не бастан өткердіңіз? Сіз нені өзгерткіңіз келеді? Енді сол жағдайды серіктесіңізден бас тарту немесе онымен келіспейтіндігіңізді білдіру арқылы басқаша жолмен ойнаңыз».

Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Бас тартқан кезде сізге ең қиын нәрсе не болды? Сіз бас тартқан кезде не сезіндіңіз?

Таңдауға әсер ететін факторлар:

  • Күмәнді жағдайларда шешім қабылдауға әсер етуі мүмкін факторларды талқылау: құрдастардың қысымы, қабылдауға деген ұмтылыс, жазадан қорқу, моральдық құндылықтар және т. б.

Қорытынды

Пайдалы сілтеме:

https://youtu.be/BCAA6q-DBnc?si=HAiV_l2MG2aIVUEP https://drive.google.com/file/d/1zr0xk3YY5XJuddXYQM36oZSyfRFItux5/view https://drive.google.com/file/d/1PIp-x-SgLIM7NkIeNkE_omo9i3Ud8WbP/view
















































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі