сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
07.04.2025 |
|
|
Сынып: 9 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Өмірге салуатты қадам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық; Құндылық: бірлік және ынтымақ -ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«КҮМӘНДІ ЖАҒДАЙЛАРДА ЕЛІКТІРУДІ ҚАЛАЙ ЖЕҢУГЕ ЖӘНЕ ДҰРЫС ТАҢДАУ ЖАСАУҒА БОЛАДЫ?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды қауіпті ұсыныстардан бас тартуға және өз шегараларын қорғауға үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Амандасу, оқушылардың көңіл-күйін білу. «Көңілді шеңбер» ойыны (балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады). Тақырыппен таныстыру: Мұғалім: Сұрақ: «Денсаулық» деген сөзді
естігенде ойларыңа не келеді? |
Дұрыс тамақтануДенсаулығымыз мықты болуы үшін пайдалы тағамдарды таңдауымыз керек. Көкөністер, жемістер, сүт өнімдері, ет пен балық бізге күш-қуат береді. Ал газдалған сусындар, чипстер, тәттілерді аз жеуге тырысу керек. Тапсырма: |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Төрт негізгі қағида:
Оқушыларды төрт топқа бөлу. Әр топқа бір қағида бойынша постер жасау және оны таныстыру.
«Көңілді жаттығу» (ән ырғағымен дене қимылдарын жасау). |
Тазалық – денсаулық кепіліКүн сайын қолымызды жуып, тістерімізді тазалап, таза киім кию – микробтардан қорғанудың ең жақсы жолы. Тапсырма: |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Ойын: «Дұрыс –
бұрыс» Тәттіні көп жеу – бұрыс Күнделікті спортпен айналысу – дұрыс Қолды жумай тамақтану – бұрыс Түнде кеш жату – бұрысКөкөніс пен жеміс жеу – дұрыс Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?» «Салауатты өмір сүру үшін қандай қадам жасайсыңдар?» |
Жақсы әдеттер – ұзақ өмір сүрудің кепіліКүні бойы сергек жүру үшін ерте ұйықтап, ерте тұру, таза ауада серуендеу, көбірек күлу керек. Тапсырма: |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
. «КҮМӘНДІ ЖАҒДАЙЛАРДА ЕЛІКТІРУДІ ҚАЛАЙ ЖЕҢУГЕ ЖӘНЕ ДҰРЫС ТАҢДАУ ЖАСАУҒА БОЛАДЫ?»Сабақтың мақсаты: оқушыларды қауіпті ұсыныстардан бас тартуға және өз шегараларын қорғауға үйрету. Негізгі міндеттер: Неліктен «Жоқ» деп айта білу маңызды екенін түсіндіріңіз. Қауіпті ұсыныстардан бас тарту жолдарын көрсетіңіз. Материалдар мен ресурстар: Презентация Азғыруды жеңуге арналған кеңестері бар үлестірмелі материалдар. Сабақтың барысы Кіріспе (2 минут) Бейнені көрсету. https://youtu.be/9STOaUpRt_U?si=6evIkpB5AiJH6QCD Сұрақ қою: «Жасөспірімдерді қандай жағдайлар еліктіруі мүмкін?». Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Балаларға алдауды жеңуге көмектесу. Қоғам мен ата-аналар балалар мен жасөспірімдерге өмірдің шынайы құндылықтарын табуға көмектесуі керек: әлеуметтік, отбасылық, діни. Құндылықтар туралы ашық айту керек. Балалардың өмірде дұрыс шешім қабылдауда адалдық, жауапкершілік, тәуелсіздік сияқты құндылықтардың неліктен маңызды екенін түсінуі маңызды. Егер бала өз бетінше дұрыс шешім қабылдауға үйренсе, онда болашақта ол әрдайым қиын күнделікті жағдайларда жол таба алады. Ата-аналар сынға қарағанда жиі мақтаған кезде, балалар шешім қабылдағанда өздерін сенімді сезіне бастайды. Есірткіге қарсы оқытуды мектепке дейінгі жастан бастау керек, өйткені баланың балалық шағында қалыптасқан әдеттері болашақта шешім қабылдауға әсер етеді. Үш-төрт жасар бала әлі де кешенді оқуға, есірткі туралы күрделі фактілерді түсінуге дайын емес, бірақ оны шешім қабылдау, бірлескен ойын барысында мәселелерді шешу дағдыларына үйретуге болады. Бұл дағдылар оған есірткіден бас тарту туралы шешім қабылдаған кезде қажет болады. Ешқашан балаларды басқалардың көзінше жазаламаңыз, олардың жақсы мінезқұлқын нығайту үшін оларды жиі мақтаңыз. Баланы күшті тұлға етіп тәрбиелеу керек, сонда ол жеңіліс емес, өз жеңістерінің тәжірибесін жинақтайды. Тәрбиеде осындай қалыпты ұстану керек, сонда кішкентай кезінен бастап бала ата-анасының қамқорлығы мен қолдауын сезінетін және сонымен бірге оған үміт артып отырғанын, сенетінін біліп, тәуелсіз іс-әрекеттерге бара алатын болады. Мысалдарды талдау:
Қатысушыларға тапсырма: «Сіздің таңдау және әрекет ету еркіндігіңіз бен құқықтарыңыз шектелген, бұзылған жағдайды (өзекті, бірақ бұрын болған жағдайды келтіруге де болады) еске түсіріңіз. Бұл жағдайды, алдымен шын мәнінде, қалай болғанын топтың басқа мүшесімен бірге сомдаңыз. Сіз қандай сезімді бастан өткердіңіз? Сіз нені өзгерткіңіз келеді? Енді өз құқықтарыңызды қорғай отырып, тура сол жағдайды жаңаша сомдаңыз. Табанды болыңыз, арандатушылыққа бой алдырмаңыз (серіктес манипуляция мен үстемдікті қолданады, мысалы, кінә сезімін оятуға тырысады, мақтау айтады, бұйрық береді, қорқытады, жалбарынады). Қандай жағдай болмасын, өзіңізге керектіні сенімді түрде талап етіңіз. Серіктесіңізге өз қажеттіліктеріңіз туралы ашық айтып, сезімдеріңізді сипаттаңыз». Талқылауға арналған сұрақтар:
«Бас тарту» ойыны Қатысушыларға тапсырма: «айналаңыздағы біреумен қарым-қатынас жағдайын еске түсіріңіз, оны әдетте қабылдамау қиын. Бұл жағдайды топтың басқа мүшесімен ойнаңыз, алдымен ол шындықта болады. Сіз не бастан өткердіңіз? Сіз нені өзгерткіңіз келеді? Енді сол жағдайды серіктесіңізден бас тарту немесе онымен келіспейтіндігіңізді білдіру арқылы басқаша жолмен ойнаңыз». Талқылауға арналған сұрақтар:
Таңдауға әсер ететін факторлар:
Қорытынды Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/BCAA6q-DBnc?si=HAiV_l2MG2aIVUEP https://drive.google.com/file/d/1zr0xk3YY5XJuddXYQM36oZSyfRFItux5/view https://drive.google.com/file/d/1PIp-x-SgLIM7NkIeNkE_omo9i3Ud8WbP/view
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты: Өмірге салауатты қадам 9-сынып
Тәрбие сағаты: Өмірге салауатты қадам 9-сынып
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
07.04.2025 |
|
|
Сынып: 9 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Өмірге салуатты қадам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық; Құндылық: бірлік және ынтымақ -ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«КҮМӘНДІ ЖАҒДАЙЛАРДА ЕЛІКТІРУДІ ҚАЛАЙ ЖЕҢУГЕ ЖӘНЕ ДҰРЫС ТАҢДАУ ЖАСАУҒА БОЛАДЫ?» |
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды қауіпті ұсыныстардан бас тартуға және өз шегараларын қорғауға үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Амандасу, оқушылардың көңіл-күйін білу. «Көңілді шеңбер» ойыны (балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады). Тақырыппен таныстыру: Мұғалім: Сұрақ: «Денсаулық» деген сөзді
естігенде ойларыңа не келеді? |
Дұрыс тамақтануДенсаулығымыз мықты болуы үшін пайдалы тағамдарды таңдауымыз керек. Көкөністер, жемістер, сүт өнімдері, ет пен балық бізге күш-қуат береді. Ал газдалған сусындар, чипстер, тәттілерді аз жеуге тырысу керек. Тапсырма: |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Төрт негізгі қағида:
Оқушыларды төрт топқа бөлу. Әр топқа бір қағида бойынша постер жасау және оны таныстыру.
«Көңілді жаттығу» (ән ырғағымен дене қимылдарын жасау). |
Тазалық – денсаулық кепіліКүн сайын қолымызды жуып, тістерімізді тазалап, таза киім кию – микробтардан қорғанудың ең жақсы жолы. Тапсырма: |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Ойын: «Дұрыс –
бұрыс» Тәттіні көп жеу – бұрыс Күнделікті спортпен айналысу – дұрыс Қолды жумай тамақтану – бұрыс Түнде кеш жату – бұрысКөкөніс пен жеміс жеу – дұрыс Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?» «Салауатты өмір сүру үшін қандай қадам жасайсыңдар?» |
Жақсы әдеттер – ұзақ өмір сүрудің кепіліКүні бойы сергек жүру үшін ерте ұйықтап, ерте тұру, таза ауада серуендеу, көбірек күлу керек. Тапсырма: |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
. «КҮМӘНДІ ЖАҒДАЙЛАРДА ЕЛІКТІРУДІ ҚАЛАЙ ЖЕҢУГЕ ЖӘНЕ ДҰРЫС ТАҢДАУ ЖАСАУҒА БОЛАДЫ?»Сабақтың мақсаты: оқушыларды қауіпті ұсыныстардан бас тартуға және өз шегараларын қорғауға үйрету. Негізгі міндеттер: Неліктен «Жоқ» деп айта білу маңызды екенін түсіндіріңіз. Қауіпті ұсыныстардан бас тарту жолдарын көрсетіңіз. Материалдар мен ресурстар: Презентация Азғыруды жеңуге арналған кеңестері бар үлестірмелі материалдар. Сабақтың барысы Кіріспе (2 минут) Бейнені көрсету. https://youtu.be/9STOaUpRt_U?si=6evIkpB5AiJH6QCD Сұрақ қою: «Жасөспірімдерді қандай жағдайлар еліктіруі мүмкін?». Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Балаларға алдауды жеңуге көмектесу. Қоғам мен ата-аналар балалар мен жасөспірімдерге өмірдің шынайы құндылықтарын табуға көмектесуі керек: әлеуметтік, отбасылық, діни. Құндылықтар туралы ашық айту керек. Балалардың өмірде дұрыс шешім қабылдауда адалдық, жауапкершілік, тәуелсіздік сияқты құндылықтардың неліктен маңызды екенін түсінуі маңызды. Егер бала өз бетінше дұрыс шешім қабылдауға үйренсе, онда болашақта ол әрдайым қиын күнделікті жағдайларда жол таба алады. Ата-аналар сынға қарағанда жиі мақтаған кезде, балалар шешім қабылдағанда өздерін сенімді сезіне бастайды. Есірткіге қарсы оқытуды мектепке дейінгі жастан бастау керек, өйткені баланың балалық шағында қалыптасқан әдеттері болашақта шешім қабылдауға әсер етеді. Үш-төрт жасар бала әлі де кешенді оқуға, есірткі туралы күрделі фактілерді түсінуге дайын емес, бірақ оны шешім қабылдау, бірлескен ойын барысында мәселелерді шешу дағдыларына үйретуге болады. Бұл дағдылар оған есірткіден бас тарту туралы шешім қабылдаған кезде қажет болады. Ешқашан балаларды басқалардың көзінше жазаламаңыз, олардың жақсы мінезқұлқын нығайту үшін оларды жиі мақтаңыз. Баланы күшті тұлға етіп тәрбиелеу керек, сонда ол жеңіліс емес, өз жеңістерінің тәжірибесін жинақтайды. Тәрбиеде осындай қалыпты ұстану керек, сонда кішкентай кезінен бастап бала ата-анасының қамқорлығы мен қолдауын сезінетін және сонымен бірге оған үміт артып отырғанын, сенетінін біліп, тәуелсіз іс-әрекеттерге бара алатын болады. Мысалдарды талдау:
Қатысушыларға тапсырма: «Сіздің таңдау және әрекет ету еркіндігіңіз бен құқықтарыңыз шектелген, бұзылған жағдайды (өзекті, бірақ бұрын болған жағдайды келтіруге де болады) еске түсіріңіз. Бұл жағдайды, алдымен шын мәнінде, қалай болғанын топтың басқа мүшесімен бірге сомдаңыз. Сіз қандай сезімді бастан өткердіңіз? Сіз нені өзгерткіңіз келеді? Енді өз құқықтарыңызды қорғай отырып, тура сол жағдайды жаңаша сомдаңыз. Табанды болыңыз, арандатушылыққа бой алдырмаңыз (серіктес манипуляция мен үстемдікті қолданады, мысалы, кінә сезімін оятуға тырысады, мақтау айтады, бұйрық береді, қорқытады, жалбарынады). Қандай жағдай болмасын, өзіңізге керектіні сенімді түрде талап етіңіз. Серіктесіңізге өз қажеттіліктеріңіз туралы ашық айтып, сезімдеріңізді сипаттаңыз». Талқылауға арналған сұрақтар:
«Бас тарту» ойыны Қатысушыларға тапсырма: «айналаңыздағы біреумен қарым-қатынас жағдайын еске түсіріңіз, оны әдетте қабылдамау қиын. Бұл жағдайды топтың басқа мүшесімен ойнаңыз, алдымен ол шындықта болады. Сіз не бастан өткердіңіз? Сіз нені өзгерткіңіз келеді? Енді сол жағдайды серіктесіңізден бас тарту немесе онымен келіспейтіндігіңізді білдіру арқылы басқаша жолмен ойнаңыз». Талқылауға арналған сұрақтар:
Таңдауға әсер ететін факторлар:
Қорытынды Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/BCAA6q-DBnc?si=HAiV_l2MG2aIVUEP https://drive.google.com/file/d/1zr0xk3YY5XJuddXYQM36oZSyfRFItux5/view https://drive.google.com/file/d/1PIp-x-SgLIM7NkIeNkE_omo9i3Ud8WbP/view
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













