Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Әнұран
орындалады.
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
|
|
Психологиялық
ахуал.
|
Ортасы
|
Ұстаз....Қандай қасиетті
сөз!Әр адамның жүрегіне ерекше жылулық нұрын себетін аяулы тұлға
бейнесімен өзектес ұғым.Адам баласының жүрегінде қадір
тұтып,құрметтейтін екі ұғым болса ,оның бірі
–ҰСТАЗ!
«Ұстаз» деген сөз қазақ
баласы үшін қашанда қасиетті ,қадірлі болған. «Ұстаздан тәрбие
алған» немесе «Ұстаз алдын көрген» деген сөздер «ана тәрбиесін
алған» деген сөзбен ұштасып жатады. Ұрпақ тәрбиесі ұстазға
байланысты. «Ұяда не көрсең,ұшқанда соны ілерсің»дегендей өнегелі
ұстаздан жақсы шәкірт шығатыны
сөзсіз.
Ұстазсыз өмірдің нақты
тұтқасын ұстау мүмкін емес. Адамды тәрбиелеп, оны азамат
атандырудың өзі бір үлкен күш, сондықтан да ұстаздың еңбегі – ұлы
еңбек. Ғылым иесі ғалым да, ел
қорғаған батыр да, тілінен бал тамған ақын да, тегеуріні темір
балқытқан жұмысшы да, егін салған диқан да, мал бағып тер төккен
шопан да бәрі – бәрі ұстаздан тәлім алған, сондықтан барлық құрмет
ұстаздарға арналады.
Балалар жаттаған
тақпақтарын айтады.
1. Ақырын жүріп анық бас,
Еңбегің кетпес далаға.
2. Ұстаз деген ұлағатты
сөз.
3. Ұстазы жақсының - ұстамы
жақсы.
4. Хан бол мейлі, қара
бол, Дарын бол мейлі, дара
бол. Өтетін бәрі
алдынан,
Ұстаздар
бейне сара жол.
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, өз ойларын
білдіру.
|
Форма
тивті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
.
|
|