|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1Көпбұрыштар Мектеп: №54
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Айменова Меруерт
Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Трапецияның орта сызығы (2 сағат; 2-сабағы) |
||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.13 Трапецияның орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
1.Трапецияның орта сызығын анықтайды. 2.Трапецияның орта сызығының қасиетін дәлелдейді. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Берілген трапецияның бүйір қабырғаларының ортасын табады. 2.Трапецияның орта сызығын сызады. 3. Трапецияның орта сызығының формуласын анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу Түсіну Қолдану |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Трапеция, орта сызығы,табандары, бүйір қабырғалары ұғымдарын түсіндіреді. Сабақтағы диалог үшін сұрақтар ұсынылады. 1.Трапецияның түрлері... 2.Трапеция қандай геометриялық фигура? 3.Трапецияның орта сызығы дегенді қалай түсінесіңдер? 4.Трапеция мен үшбұрыштың орта сызығының айырмашылығы неде? |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана- Ғимараттардың беріктілігі, симметриялды тепе-теңдігін сақтайды. |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Технология. Киім үлгісін жасау, қайық моделін жасау. Физика -7 сынып. Үдемелі қозғалыс. |
||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Оқулық
8-сынып |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Ұйымдастыру: Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа қатысуын,сыныптың тазалығын тексеру. Геометриялық фигуралар арқылы сыныпты 4 топқа бөлу. 2.Үй жұмысын тексеру. №98 Үшбұрыштың қабырғаларының қатынасы 4:3:5 қатынасындай. Қабырғаларының орталарын қосқанда пайда болған үшбұрыштың периметрі 3,6дм. Берілген үшбұрыштың қабырғаларын тап. Интерактивті тақтада үйге берілген есептің шешілуін, жауабын тақтада шығарып қойып, оқушылар бір-бірінің есебін тексереді. |
Геометрия 8- сынып оқулығы Ж. Қайдасов және тағы басқалар 30- бет |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
22 мин |
Сабақтың тақырыбын ашу. «Ой қозғау» әдісі Оқушыларға суреттер көрсетіледі.Суретте нені байқап тұрғандары сұралады.
Оқушылар мына суреттен нені байқап тұрсыңдар? Алдыңғы сабақта үшбұрыштың орта сызығын сызғанбыз. Дәл сол сияқты трапецияның бүйір қабырғаларының ортасын кесінді арқылы қоссақ не болады? Сөйтіп оқушылар трапецияның орта сызығының анықтамасын қорытып шығарады.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша оқулықпен жұмыс. Оқушылар оқулықтағы 12-теореманы оқып. Трапецияның орта сызығы табандарына параллель және табандарының қосындысының жартысына тең екендігін дәлелдейді. Бағалау: Өзара топтық бағалау «Сұрақты қағып ал» әдісі. Жеке жұмыс
1.Үшбүрыштан трапеция алуға бола ма?3 балл 2. Трапецияның орта сызығы дегенді қалай түсінесің? 2 балл 3.Үшбұрыштың орта сызығы мен трапецияның орта сызығының айырмашылығы неде? 5 балл 4. Трапецияның орта сызығы қандай формуламен анықталады? 3 балл 5.Трапецияның орта сызығы 7 см болса, қабырғалары бола алатын ұзындықтар жұбын айтыңдар? 6.Тәтті сұрақ. 0 балл 7. Плюс. Екі еселенеді Бағалау: Оқушы сұраққа толық жауап бере алмаса 1 ұпай кеміп отырады. Жеке жұмыс. №109 Трапецияның табандарының қатынасы 2:3, орта сызығы 24 дм. Табандарын тап.
№114 Орта сызығы 10 м болатын трапецияның диагоналі оны айырымы 4 м-ге тең екі кесіндіге бөледі. Трапецияның табандарын табыңдар.
Дескриптор бойынша бағалау жүргізіледі. Ауызша кері байланыс орындалады. |
Суреттер
оқулық 31- бет
Қапшық, қағаз, кәмпит
Оқулық 33- бет
Оқулық 33- бет |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 8 мин |
Үйге тапсырма: №111 есеп.
Эйлер-Венн диаграммасы арқылы оқушылар үшбұрыштың орта сызығы мен трапецияның орта сызығының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады
Үшбұрыштың орта сызығы
Трапецияның орта сызығы
Кері байланыс . «Бір сөзбен» әдісі. Оқушылар өздеріне берілген 10 сөздің ішінен,өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын 3 сөзді таңдап айтады. Ынталану, Ашу, Қуаныш, Қанағаттану, Шабыт, Зерікпеу, Тыныштық, Сенімділік, Қызығушылық, Рахаттану.
|
Оқулық 33- бет
А4 қағаз
Кеспе қағаздар стикерлер |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
1. Ширату жаттығуы арқылы топқа бөлемін. Үй жұмысын интерактивті тақта арқылы бір-бірін тексереді. 2. «Ой қозғау» әдісі бойынша сабақтың мақсатын ашамын. 3. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша оқулықпен жұмыс жасатамын. 4. «Сұрақты қағып ал » әдісі бойынша оқушыларды қызықтыру үшін жеке жұмыс орындылады. 5. Оқулықпен жеке жұмыс орындалады. 3. Венн диаграммасы арқылы сабақты қорытындылаймын. |
1.Қалыптастырушы бағалау сабақтың өн бойында көрініс береді. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара топтық бағалау жүргізіледі. 3. Оқушы сұраққа толық жауап бере алмаса 1 ұпай кеміп отырады. 4. Жеке жұмысқа дескриптор бойынша бағалау жүргізіледі. 5.Ауызша керібайланыс орындалады. (жарайсың, өте жақсы) 6.Бір сөзбен әдісі арқылы жазбаша кері байланыс жүргіземін. |
1.Сынып бөлмесінің тазалығына назар аударамын. 2. Оқытуды жақсарту үшін үй тапсырмасын, есептің шығару жолдарының дұрыстығын тексеру үшін АКТ-ны пайдаланамын. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тарпецияның орта сызығы
Тарпецияның орта сызығы
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1Көпбұрыштар Мектеп: №54
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Айменова Меруерт
Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Трапецияның орта сызығы (2 сағат; 2-сабағы) |
||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.13 Трапецияның орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
1.Трапецияның орта сызығын анықтайды. 2.Трапецияның орта сызығының қасиетін дәлелдейді. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Берілген трапецияның бүйір қабырғаларының ортасын табады. 2.Трапецияның орта сызығын сызады. 3. Трапецияның орта сызығының формуласын анықтайды. |
||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу Түсіну Қолдану |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Трапеция, орта сызығы,табандары, бүйір қабырғалары ұғымдарын түсіндіреді. Сабақтағы диалог үшін сұрақтар ұсынылады. 1.Трапецияның түрлері... 2.Трапеция қандай геометриялық фигура? 3.Трапецияның орта сызығы дегенді қалай түсінесіңдер? 4.Трапеция мен үшбұрыштың орта сызығының айырмашылығы неде? |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана- Ғимараттардың беріктілігі, симметриялды тепе-теңдігін сақтайды. |
||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Технология. Киім үлгісін жасау, қайық моделін жасау. Физика -7 сынып. Үдемелі қозғалыс. |
||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Оқулық
8-сынып |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Ұйымдастыру: Сәлемдесу,оқушылардың сабаққа қатысуын,сыныптың тазалығын тексеру. Геометриялық фигуралар арқылы сыныпты 4 топқа бөлу. 2.Үй жұмысын тексеру. №98 Үшбұрыштың қабырғаларының қатынасы 4:3:5 қатынасындай. Қабырғаларының орталарын қосқанда пайда болған үшбұрыштың периметрі 3,6дм. Берілген үшбұрыштың қабырғаларын тап. Интерактивті тақтада үйге берілген есептің шешілуін, жауабын тақтада шығарып қойып, оқушылар бір-бірінің есебін тексереді. |
Геометрия 8- сынып оқулығы Ж. Қайдасов және тағы басқалар 30- бет |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
22 мин |
Сабақтың тақырыбын ашу. «Ой қозғау» әдісі Оқушыларға суреттер көрсетіледі.Суретте нені байқап тұрғандары сұралады.
Оқушылар мына суреттен нені байқап тұрсыңдар? Алдыңғы сабақта үшбұрыштың орта сызығын сызғанбыз. Дәл сол сияқты трапецияның бүйір қабырғаларының ортасын кесінді арқылы қоссақ не болады? Сөйтіп оқушылар трапецияның орта сызығының анықтамасын қорытып шығарады.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша оқулықпен жұмыс. Оқушылар оқулықтағы 12-теореманы оқып. Трапецияның орта сызығы табандарына параллель және табандарының қосындысының жартысына тең екендігін дәлелдейді. Бағалау: Өзара топтық бағалау «Сұрақты қағып ал» әдісі. Жеке жұмыс
1.Үшбүрыштан трапеция алуға бола ма?3 балл 2. Трапецияның орта сызығы дегенді қалай түсінесің? 2 балл 3.Үшбұрыштың орта сызығы мен трапецияның орта сызығының айырмашылығы неде? 5 балл 4. Трапецияның орта сызығы қандай формуламен анықталады? 3 балл 5.Трапецияның орта сызығы 7 см болса, қабырғалары бола алатын ұзындықтар жұбын айтыңдар? 6.Тәтті сұрақ. 0 балл 7. Плюс. Екі еселенеді Бағалау: Оқушы сұраққа толық жауап бере алмаса 1 ұпай кеміп отырады. Жеке жұмыс. №109 Трапецияның табандарының қатынасы 2:3, орта сызығы 24 дм. Табандарын тап.
№114 Орта сызығы 10 м болатын трапецияның диагоналі оны айырымы 4 м-ге тең екі кесіндіге бөледі. Трапецияның табандарын табыңдар.
Дескриптор бойынша бағалау жүргізіледі. Ауызша кері байланыс орындалады. |
Суреттер
оқулық 31- бет
Қапшық, қағаз, кәмпит
Оқулық 33- бет
Оқулық 33- бет |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 8 мин |
Үйге тапсырма: №111 есеп.
Эйлер-Венн диаграммасы арқылы оқушылар үшбұрыштың орта сызығы мен трапецияның орта сызығының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын жазады
Үшбұрыштың орта сызығы
Трапецияның орта сызығы
Кері байланыс . «Бір сөзбен» әдісі. Оқушылар өздеріне берілген 10 сөздің ішінен,өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын 3 сөзді таңдап айтады. Ынталану, Ашу, Қуаныш, Қанағаттану, Шабыт, Зерікпеу, Тыныштық, Сенімділік, Қызығушылық, Рахаттану.
|
Оқулық 33- бет
А4 қағаз
Кеспе қағаздар стикерлер |
|||||||||||||||||||||||
|
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
1. Ширату жаттығуы арқылы топқа бөлемін. Үй жұмысын интерактивті тақта арқылы бір-бірін тексереді. 2. «Ой қозғау» әдісі бойынша сабақтың мақсатын ашамын. 3. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша оқулықпен жұмыс жасатамын. 4. «Сұрақты қағып ал » әдісі бойынша оқушыларды қызықтыру үшін жеке жұмыс орындылады. 5. Оқулықпен жеке жұмыс орындалады. 3. Венн диаграммасы арқылы сабақты қорытындылаймын. |
1.Қалыптастырушы бағалау сабақтың өн бойында көрініс береді. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара топтық бағалау жүргізіледі. 3. Оқушы сұраққа толық жауап бере алмаса 1 ұпай кеміп отырады. 4. Жеке жұмысқа дескриптор бойынша бағалау жүргізіледі. 5.Ауызша керібайланыс орындалады. (жарайсың, өте жақсы) 6.Бір сөзбен әдісі арқылы жазбаша кері байланыс жүргіземін. |
1.Сынып бөлмесінің тазалығына назар аударамын. 2. Оқытуды жақсарту үшін үй тапсырмасын, есептің шығару жолдарының дұрыстығын тексеру үшін АКТ-ны пайдаланамын. |
шағым қалдыра аласыз















