Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу:
Армысыздар,
қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме
қуаныштымын!
Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр!
Керемет!
"Жұлдызды шеңбер"
әдісі: Оқушылар шеңберге тұрып,
бір-біріне жақсы тілек айтып, жұлдызша бейнесін
береді.
Жағымды атмосфера қалыптастыру
(мақал-мәтел айту, сұрақ-жауап әдісі).
Топқа бөлу (түрлі-түсті
қағаздар арқылы).
|
Оқушылар жұдырық
түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын
білдіреді
|
|
Көңілді
әуен
|
Сабақтың
ортасы
|
Миға шабуыл
әдісі)
"Тәртіп" дегеніміз
не?
"Тәртіп – тәрбие бастауы"
деген сөздің мәнін ашу.
Оқушыларға "тәртіп" ұғымының
өмірдегі маңызын түсіндіру.
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
1-топ: "Тәртіпті адам қандай болуы
керек?"
2-топ: "Тәртіпсіздік қандай
мәселелерге әкеледі?"
3-топ: "Мектептегі тәртіп ережелері
қандай?"
2. Оқушылардың пікірін
тыңдау (Әңгімелесу әдісі)
Тәртіпті адамға тән
қасиеттерді атау.
Тәртіпсіздіктің қоғамға
тигізер зиянын талқылау.
Өмірден мысал
келтіру.
3. Рөлдік
ойын:
"Тәртіп сақталған орта vs.
тәртіпсіз орта" (екі топқа бөлініп, көрініс
көрсету).
|
Оқушылардың пікірлерін
тыңдауу
Оқушылар тапсырмаларды
орындайды
Әр топ өз жұмысын
қорғайды.
Оқушылар сұраққа жауап
береді
|
Мадақтама сөздер
айту
Оқушылардың жұмысын мадақтау,
белсенді қатысқан оқушыларды атап өту.
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
Доп, сурет салу құралдары,
түрлі түсті қағаздар
Тақырыптық слайдтар мен
суреттер.
Қағаз, маркерлер, түсті
қаламдар;
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын таныстыру.
«Қауіпсіздік» сөзіне
ассоциация жасау (оқушылар қауіпсіздік туралы өз ойларын
айтады).
Кіріспе
бөлім
«Егер үйде жалғыз қалсаңыз
және есік қағылса, не істер едіңіз?» деген сұрақ
қою.
Бейнеролик немесе суреттер
арқылы қауіпсіздік ережелерін талқылау.
Бөгде адамдардың өздерін қалай
таныстыруы мүмкін екені туралы әңгіме (мысалы, курьер, полиция
қызметкері, көрші ретінде танысуы).
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
Әр топқа тапсырма
беру:
1-топ: «Қауіпті жағдайлар» – есік
қаққанда қауіпті жағдайларды анықтау (жағдайларды
талдау).
2-топ: «Дұрыс әрекет» – қауіп болған
жағдайда не істеу керектігін жазып, постер
жасау.
3-топ: «Кімге хабарласу керек?» –
шұғыл байланыс нөмірлерін білу және олардың маңызын
талқылау.
Рөлдік
ойын:
«Есік қағылды» ойыны: мұғалім
түрлі жағдайларды ойнайды (мысалы, досының ата-анасы, курьер,
бейтаныс адам).
Оқушылар өз шешімдерін айтып,
дұрыс әрекеттерді талқылайды.
Қорытынды
бөлім
Сабақты қорытындылау, негізгі
ережелерді бекіту.
«Қауіпсіздік ережесін есте
сақтау үшін 3 кеңес» тапсырмасы (әр оқушы өз кеңесін
жазады).
Оқушылардың сабақтан алған
әсерлерін бөлісуі.
Үй тапсырмасы:
«Қауіпсіздік ережелері» атты шағын комикс немесе буклет
жасау.
|
Оқушылардың
тыңдау.
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар олардың мағынасын
анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді.
Әр оқушы шешімдерін қорғап,
түсіндіреді.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
Мадақтама сөздер
айту
Мадақтама сөздер
айту
Мадақтама сөздер
айту
Мадақтама сөздер
айту
|
Презентация
Тақырыптық
слайдтар.
Құпия сөз жасауға арналған
нұсқаулық парақшалар
Тақырыптық
бейнероликтер.
Төтенше қызмет нөмірлері
жазылған плакаттар.
Рөлдік ойындарға арналған
сценарийлер.
Қауіпсіздік белгілері бар
суреттер.
Таратпа материалдар
(қауіпсіздік ережелері жазылған қағаздар).
Бағалау:
Белсенді қатысқан оқушыларды
мадақтау;
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|