Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: «Таудағы от»,
«Шайтантауға сапар» бөлімдерінің композициялық ерекшеліктерін
талдау;
Көпшілігі: автор бейнесінің
шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін
анықтау;
Кейбір
оқушылар: автор бейнесінің
шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін талдау, баға
беру..
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың
назарын сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал.
«Сөзді тап»
ойыны. Ортаға бір оқушы шығып,
бүгінгі тақырыпқа байланысты бірнеше сөзді дене қимылы арқылы
көрсетеді. Қалған оқушылар сөзді табу арқылы сабақтың тақырыбын
болжайды.
Қызығушылықты ояту. «Бес қадам»
ойыны
-
«Көшпелі алтын»
шығармасында көтерілген 5
мәселе
-
Көтерілген
мәселелердің 5
себебі
-
Мәселелердің 5
салдары
-
Осы
мәселелердің 5
өзектілігі (оқушылар
жауабы тыңдалады).
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Сәлемдесу.
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
«Бес қадам» ойыны
арқылы шығарма мазмұнын еске
түсіреді.
Сабақтың тақырыбы,
мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
ҚБ

|
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІ.
Мағынаны тану. Тапсырма. «Джигсо» әдісімен оқушылар «Таудағы от»,
«Шайтантауға сапар» бөлімдерінің мазмұнымен
танысады.
1-тапсырма. Оқушылар
бөлімдердің негізгі идеясын, мақсатын
анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысын
талдайды.
Шығарманың
композициялық құрылысы:
|
Оқиғаның
басталуы
|
|
Оқиғаның
байланысуы
|
|
Оқиғаның
дамуы
|
|
Шиеленісуі
|
|
Шарықтау
шегі
|
|
Шешімі
|
|
Дескрипторлар:
ҚБ
2-тапсырма.
1-топ. «Таудағы от»
бөліміндегі кейіпкерлер әрекетіне талдау
жасаңыз..

Дескриптор:
-
«Таудағы от» бөлімінің
кейіпкерлерін
анықтайды;
-
Кейіпкерлердің іс-әрекетін
талдайды;
-
Кейіпкерлер мінезіне талдау
жасайды;
-
Ойларын
дәлелдейді.
ҚБ
2-топ. «Шайтантауға
сапар» бөліміндегі кейіпкерлер әрекетіне талдау
жасаңыз..

Дескриптор:
-
«Шайтантауға сапар» бөлімінің
кейіпкерлерін
анықтайды;
-
Кейіпкерлердің іс-әрекетін
талдайды;
-
Кейіпкерлер мінезіне талдау
жасайды;
-
Ойларын
дәлелдейді.
ҚБ
3-тапсырма. «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі
арқылы алты топқа бөлініп, өз көзқарастарыңды
білдіріңдер.
«Ақ
қалпақ» (проблемаға қатысты деректерді
талассыз келтіреді), «сары қалпақ» (үзіндінің жағымды тұстарын
айтады), «Қара
қалпақ» (шығарманың жағымсыз тұстарын
айтады), «көк қалпақ» (талдау жасайды, топтар «Не үшін?» «Неге?»
«Неге байланысты?» деген сұрақтарға жауап
іздейді),
«Жасыл
қалпақ» (шығармаға қатысты тың
идеялармен болжамдар
айтады),
«Қызыл
қалпақ» (оқиғаны оқу барысында бастан
кешірген сезімдерін
тұжырымдайды).
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар «Джигсо» әдісімен оқушылар
«Таудағы от», «Шайтантауға сапар» бөлімдерінің мазмұнымен
танысады.
Оқушылар бөлімдердің
негізгі идеясын, мақсатын анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысын
талдайды.
Шығарма бөлімдері
бойынша талдау жұмысын
жүргізеді.
«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі
арқылы алты топқа бөлініп, романдағы көтерілген мәселеге байланысты
өз көзқарастарын білдіреді.
|
ҚБ

ҚБ

ҚБ

ҚБ

|
Әдебиет
теориясы
«Таудағы от»,
«Шайтантауға сапар»
бөлімдері
Таратпа
материалдары
А3 парақтар,
фломастер
|