Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Әдебиет

    Мектеп: «Қарақұм» жом

    Күні:30.04.2019ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаева.Н

    Сынып: 7б

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім:

    Ұрпақ тәрбиесі

    Сабақтың тақырыбы:

    Тәуелсізбін –мен бүгін!

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    7.3.3.1.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап ,әдеби эссе жазу

    Сабақ мақсаттары

    Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін таниды.

    Шығармадағы көркемдегіш құралдарды біледі;

    Өлеңдегі автор бейнесін анықтайды.

    Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табады.

    Автор бейнесін жан-жақты ашады.

    Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды талдай отырып қолданады.

    Тілдік мақсат:


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ

    Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер

    Бостандықта бойлығым мен ендігім, шемен болған шерлі үн, бақыт құсым қонды ,азаттығым, теңдігім.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - Мұхтар ақынның Махамбетке «менің бассыз қалғандығым -сенің бассыз қалғандығың болмағай » деп айтқызуының астарында не жатыр деп ойлайсыңдар?

    - Махамбет ақынның арман мақсатын айқындайтын жолдардан қандай қасиетті ұғымды шығаруға болады ?

    -Өз баласына үкім шығарған әке әрекетін қалай бағалар едің?

    -Сендер қандай елде өмір сүріп жатқандарыңды дәлелмен жеткізіңдер ...

    -Тәуелсіздік ұғымы саған қандай ой салады?

    -Бодан елде тұруды елестетіп көрудің өзі сендерге қалай әсер етті?

    Бағалау критерийлері

    • Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды.

    • Шығармадағы көркемдегіш құралдарды ажыратады.

    Құндылықтарға

    баулу

    Ұлтжандылыққа, елін, жерін сүюге тәрбиелеу. Ата-баба ерлігін мақтаныш сезіміне балай білуге, бағалауға, еркіндік пен азаттықтың парқын тануға, тәуелсіздіктің қадірін білуге баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы,география.

    Алдыңғы оқу:

    «Цифрлы сұрау» әдісін қолданып , алдыңғы сабақтағы ойды пысықтай жинақтап , бүгінгі сабақпен-тәуелсіздікпен сабақтастырамын

    Жоспар

    Жоспарлан-ған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері



    ресурстар

    Сабақтың басы

    5минут

    Сәлемдесу, түгелдеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру.


    Мұхтар Шахановтың "Махамбеттің соңғы сөзі" деген бейнебаян көрсету, намыстарын қамшылау және өлеңдегі бостандық сөзінің синонимдері арқылы топқа бөлу

    Топтар:

    1- топ «Бостандық

    2- топ «Еркіндік»

    3- топ

    «Тәуелсіздік»



    Жаңа сабақ

    10 минут

    «Цифрлы сұрау» әдісін қолданып, алдыңғы сабақтағы айшықты сөз өрнектерін тапқызу, ойды пысықтай жинақтап, бүгінгі сабақпен сабақтастыру. Тапсырма

    «Цифрлы сұрау » әдісі

    1.1.Мұхтар ақынның Махамбетке «менің бассыз қалғандығым -сенің бассыз қалғандығың болмағай » деп айтқызуының астарында не жатыр деп ойлайсыңдар?

    1.2.Өз баласына үкім шығарған әке әрекетін қалай бағалар едіңдер ?

    2.1.Үзіндідегі асты сызылған сөз көркемдегіш құралдың қай түріне жатады? Ой,залым-ай,

    Жүзіқара залым-ай,

    Мұнша залым екеніңді қалай келгем танымай.

    Бұдан өткен зор қасірет болар ма,

    Бұдан өткен зор қасірет болар ма, —

    Деп әкесі жас үйірді жанарға.

    2.2 .Махамбет ақынның арман мақсатын айқындайтын жолдардан қандай қасиетті ұғымды шығаруға болады ?

    3.2. Бодан елде тұруды елестетіп көрудің өзі сендерге қалай әсер етті?

    3.1.М. Өтемісұлы жайлы С. Мұқанов: «Халық бостандығы үшін болған күресті сипаттайтын XIX ғасырдағы халық көтерілісі кезінде найза мен қаламын бірдей қару етіп жұмсаған одан басқа ақын жоқ» – дейді. Неліктен?

    4.1.Сендер қандай елде өмір сүріп жатқандарыңды дәлелмен жеткізіңдер ...

    4.2.Тәуелсіздік ұғымы саған қандай ой салады?


    Кері байланыс Сабақта қамтылатын оқу мақсаты мен бағалау критерийлері айтылады.

    Оқылым алдыБейнебаянды көрсетіп , тыңдатып, ойын, пікірін айтқызу

    Оқылым кезі

    Т.Медетбектің «Тәуелсізбін » өлеңін оқытып, қара сөзбен баяндату.

    Оқылымнан кейін

    Жеке жұмыс

    Тапсырма №1

    «Ұғымдар мен сөз тіркесі себеті » әдісі

    Өлеңді оқып, автордың ұстанымын, көзқарасын танытатын сөздер мен сөз тіркестерін тауып, жапсырмаға жазып, себетке жапсырыңыздар. Дәлелмен жеткізіңіздер. Саны мен маңызы ескеріледі.

    Дескриптор

    Өлеңнен автордың көзқарасын танытатын сөздер мен сөз тіркестерін табады.

    • Автор ұстанымын танытатын сөз тіркестерін тауып жазады.

    • Өлеңнің мазмұнына сүйене отырып, дәлелді жауап береді.






    Сұрақпен белгіленген тапсырма парақшалары

    Сабақтың ортасы

    10 минут






















































    Аяқталуы

    10 минут


    Қалыптастырушы бағалау Өзін-өзі бағалау «Өзіме сын»

    Тапсырма №2

    “3 таяқша” әдісі 
    Топпен жұмыс 
    Тапсырма . «Тәуелсізбін» өлеңінен берілген үзіндіні оқып автор бейнесін айқындататын
    1 сұрақ ,1 жауап ,1 идея даярлап, көпшілікке таяқшаны ерекше түрде ұсыныңдар. 
    Дескриптор

    * Сұрақтар құрастырады.

    * Жауаптар өлең жолдарын интерпретациялау арқылы беріледі.

    * Өлең үзіндісінен автор бейнесін анықтайды.

    * Өзгелерге ой саларлық идеялар айтады.

    * Таяқшаны ерекше дизайн тауып ұсынады .

    ҚБ. Дескрипторға сүйене отырып топтық бағалау

    Тапсырма №3

    ЖЖ «ТАД (толықтыр, анықта, дәлелде) кестесі» әдісі .

    Әртүрлі үзінділер жазылған тапсырма парақшалары ортаға қойылып, жұптар қалағанын алып, кестені толтырады.

    1-кесте

    Өлеңнен үзіндісіндегі көп нүктені сөзбен толықтыр

    Үзіндіден көркемдегіш құралдарды табыңдар, қай түріне жатады?

    Неліктен көркемдегіш құралға жатады?

    Тәуелсізбін –

    Өзіме-өзім Құдаймын.

    Тәуелсізбін –

    Нұры –сынды, ........, .......

    .

    Құласам да ......... құлаймын,

    Жыласам да емін-еркін жылаймын



    2- кесте

    Өлеңнен үзіндісіндегі көп нүктені сөзбен толықтыр

    Үзіндіден көркемдегіш құралды табыңдар, қай түріне жатады?

    Неліктен көркемдегіш құралға жатады?

    Жаным менің,

    қаным менің тәуелсіз.

    Арым менің,

    .......... менің тәуелсіз.

    Заңым менің,

    бағым менің тәуелсіз.

    ............ менің,

    дәнім менің тәуелсіз.
















    Себет , жапсырмалар
























    Сабақтың соңы

    5 минут


    Дескриптор

    • Өлең тармақтарын қажетті сөзбен толық

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Талипбаева Нурипа Мықтыбековна
      25 Қаңтар 2021
      576
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      "Тәуелсізбін мен бүгін"

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      "Тәуелсізбін мен бүгін"

      Материал туралы қысқаша түсінік
      пән мұғалімдеріне көмегі тиер
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қысқа мерзімді сабақ жоспары

      Әдебиет

      Мектеп: «Қарақұм» жом

      Күні:30.04.2019ж

      Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаева.Н

      Сынып: 7б

      Қатысқандар:

      Қатыспағандар:

      Бөлім:

      Ұрпақ тәрбиесі

      Сабақтың тақырыбы:

      Тәуелсізбін –мен бүгін!

      Сабақ негізделген оқу мақсаттары

      7.3.3.1.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап ,әдеби эссе жазу

      Сабақ мақсаттары

      Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін таниды.

      Шығармадағы көркемдегіш құралдарды біледі;

      Өлеңдегі автор бейнесін анықтайды.

      Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табады.

      Автор бейнесін жан-жақты ашады.

      Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды талдай отырып қолданады.

      Тілдік мақсат:


      Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

      эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ

      Диалог құруға шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер

      Бостандықта бойлығым мен ендігім, шемен болған шерлі үн, бақыт құсым қонды ,азаттығым, теңдігім.

      Талқылауға арналған сұрақтар:

      - Мұхтар ақынның Махамбетке «менің бассыз қалғандығым -сенің бассыз қалғандығың болмағай » деп айтқызуының астарында не жатыр деп ойлайсыңдар?

      - Махамбет ақынның арман мақсатын айқындайтын жолдардан қандай қасиетті ұғымды шығаруға болады ?

      -Өз баласына үкім шығарған әке әрекетін қалай бағалар едің?

      -Сендер қандай елде өмір сүріп жатқандарыңды дәлелмен жеткізіңдер ...

      -Тәуелсіздік ұғымы саған қандай ой салады?

      -Бодан елде тұруды елестетіп көрудің өзі сендерге қалай әсер етті?

      Бағалау критерийлері

      • Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды.

      • Шығармадағы көркемдегіш құралдарды ажыратады.

      Құндылықтарға

      баулу

      Ұлтжандылыққа, елін, жерін сүюге тәрбиелеу. Ата-баба ерлігін мақтаныш сезіміне балай білуге, бағалауға, еркіндік пен азаттықтың парқын тануға, тәуелсіздіктің қадірін білуге баулу.

      Пәнаралық байланыс

      Қазақстан тарихы,география.

      Алдыңғы оқу:

      «Цифрлы сұрау» әдісін қолданып , алдыңғы сабақтағы ойды пысықтай жинақтап , бүгінгі сабақпен-тәуелсіздікпен сабақтастырамын

      Жоспар

      Жоспарлан-ған

      уақыт

      Жоспарланған жаттығу түрлері



      ресурстар

      Сабақтың басы

      5минут

      Сәлемдесу, түгелдеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру.


      Мұхтар Шахановтың "Махамбеттің соңғы сөзі" деген бейнебаян көрсету, намыстарын қамшылау және өлеңдегі бостандық сөзінің синонимдері арқылы топқа бөлу

      Топтар:

      1- топ «Бостандық

      2- топ «Еркіндік»

      3- топ

      «Тәуелсіздік»



      Жаңа сабақ

      10 минут

      «Цифрлы сұрау» әдісін қолданып, алдыңғы сабақтағы айшықты сөз өрнектерін тапқызу, ойды пысықтай жинақтап, бүгінгі сабақпен сабақтастыру. Тапсырма

      «Цифрлы сұрау » әдісі

      1.1.Мұхтар ақынның Махамбетке «менің бассыз қалғандығым -сенің бассыз қалғандығың болмағай » деп айтқызуының астарында не жатыр деп ойлайсыңдар?

      1.2.Өз баласына үкім шығарған әке әрекетін қалай бағалар едіңдер ?

      2.1.Үзіндідегі асты сызылған сөз көркемдегіш құралдың қай түріне жатады? Ой,залым-ай,

      Жүзіқара залым-ай,

      Мұнша залым екеніңді қалай келгем танымай.

      Бұдан өткен зор қасірет болар ма,

      Бұдан өткен зор қасірет болар ма, —

      Деп әкесі жас үйірді жанарға.

      2.2 .Махамбет ақынның арман мақсатын айқындайтын жолдардан қандай қасиетті ұғымды шығаруға болады ?

      3.2. Бодан елде тұруды елестетіп көрудің өзі сендерге қалай әсер етті?

      3.1.М. Өтемісұлы жайлы С. Мұқанов: «Халық бостандығы үшін болған күресті сипаттайтын XIX ғасырдағы халық көтерілісі кезінде найза мен қаламын бірдей қару етіп жұмсаған одан басқа ақын жоқ» – дейді. Неліктен?

      4.1.Сендер қандай елде өмір сүріп жатқандарыңды дәлелмен жеткізіңдер ...

      4.2.Тәуелсіздік ұғымы саған қандай ой салады?


      Кері байланыс Сабақта қамтылатын оқу мақсаты мен бағалау критерийлері айтылады.

      Оқылым алдыБейнебаянды көрсетіп , тыңдатып, ойын, пікірін айтқызу

      Оқылым кезі

      Т.Медетбектің «Тәуелсізбін » өлеңін оқытып, қара сөзбен баяндату.

      Оқылымнан кейін

      Жеке жұмыс

      Тапсырма №1

      «Ұғымдар мен сөз тіркесі себеті » әдісі

      Өлеңді оқып, автордың ұстанымын, көзқарасын танытатын сөздер мен сөз тіркестерін тауып, жапсырмаға жазып, себетке жапсырыңыздар. Дәлелмен жеткізіңіздер. Саны мен маңызы ескеріледі.

      Дескриптор

      Өлеңнен автордың көзқарасын танытатын сөздер мен сөз тіркестерін табады.

      • Автор ұстанымын танытатын сөз тіркестерін тауып жазады.

      • Өлеңнің мазмұнына сүйене отырып, дәлелді жауап береді.






      Сұрақпен белгіленген тапсырма парақшалары

      Сабақтың ортасы

      10 минут






















































      Аяқталуы

      10 минут


      Қалыптастырушы бағалау Өзін-өзі бағалау «Өзіме сын»

      Тапсырма №2

      “3 таяқша” әдісі 
      Топпен жұмыс 
      Тапсырма . «Тәуелсізбін» өлеңінен берілген үзіндіні оқып автор бейнесін айқындататын
      1 сұрақ ,1 жауап ,1 идея даярлап, көпшілікке таяқшаны ерекше түрде ұсыныңдар. 
      Дескриптор

      * Сұрақтар құрастырады.

      * Жауаптар өлең жолдарын интерпретациялау арқылы беріледі.

      * Өлең үзіндісінен автор бейнесін анықтайды.

      * Өзгелерге ой саларлық идеялар айтады.

      * Таяқшаны ерекше дизайн тауып ұсынады .

      ҚБ. Дескрипторға сүйене отырып топтық бағалау

      Тапсырма №3

      ЖЖ «ТАД (толықтыр, анықта, дәлелде) кестесі» әдісі .

      Әртүрлі үзінділер жазылған тапсырма парақшалары ортаға қойылып, жұптар қалағанын алып, кестені толтырады.

      1-кесте

      Өлеңнен үзіндісіндегі көп нүктені сөзбен толықтыр

      Үзіндіден көркемдегіш құралдарды табыңдар, қай түріне жатады?

      Неліктен көркемдегіш құралға жатады?

      Тәуелсізбін –

      Өзіме-өзім Құдаймын.

      Тәуелсізбін –

      Нұры –сынды, ........, .......

      .

      Құласам да ......... құлаймын,

      Жыласам да емін-еркін жылаймын



      2- кесте

      Өлеңнен үзіндісіндегі көп нүктені сөзбен толықтыр

      Үзіндіден көркемдегіш құралды табыңдар, қай түріне жатады?

      Неліктен көркемдегіш құралға жатады?

      Жаным менің,

      қаным менің тәуелсіз.

      Арым менің,

      .......... менің тәуелсіз.

      Заңым менің,

      бағым менің тәуелсіз.

      ............ менің,

      дәнім менің тәуелсіз.
















      Себет , жапсырмалар
























      Сабақтың соңы

      5 минут


      Дескриптор

      • Өлең тармақтарын қажетті сөзбен толық

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 7 сынып
        25.01.2021
        576
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Талипбаева Нурипа Мықтыбековна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации