Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Дүниежүзі тарихы
8-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып оқушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар)
Мазмұны
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАР 4
«Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының
таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 7
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАР 11
«Француз буржуазиялық революциясының көрінісі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .. 11
«XIX ғасырдағы империялар және олардың бақталастығы» бөлімі бойынша жиынтық
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 18
«XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері» және «Революциялық идеялардың XІX
ғасырдағы Еуропаға әсері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 18
«XІX ғасырдағы Ресейдегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы» және 21
«XІX ғасырдағы еуропалық отаршыл үстемдік» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 21
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 24
«Америка Құрама Штаттарының күшеюі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 24
«Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу» және
«Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 27
3
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАР
«Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
ХYII ғасырдың ортасындағы Ағылшын буржуазиялық |
|
|
революциясы қандай маңызға ие болды? |
|
|
Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті? |
|
|
|
|
Оқу мақсаты |
7.1.1.1 «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ |
|
|
ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін |
|
|
қолдану |
|
|
7.4.2.2 Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму |
|
|
кезеңдерінің айырмашылығын анықтау |
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы |
|
|
• Қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтауда «капитал», |
|
|
«буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын |
|
|
қолданады |
|
|
• Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму |
|
|
кезеңдерінің ерекшеліктері мен ұқсастығын анықтайды |
|
|
|
|
Ойлау дағдыларының |
Қолдану |
|
деңгейі |
|
|
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
«Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарының мағынасын ашып, мысал келтіріңіз.
|
Термин |
Капитал |
Буржуазия |
Жұмысшы табы |

Мағынасы
Мысал
-
Қ
оғамның даму кезеңдерінің ерекшеліктерін анықтап, ұқсас
тұстарын көрсетіп, қорытынды жазыңыз.
4
Қорытынды ой жазыңыз___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр |
Дескриптор |
|
Балл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ма |
Білім алушы |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
№ |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қоғамның әлеуметтік |
1 |
«Капитал» ұғымын сипаттап жазады; |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
құрылымын анықтауда |
|
«Капитал» ұғымына мысал келтіреді; |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«капитал», «буржуазия», |
|
«Буржуазия» ұғымын сипаттап жазады; |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«жұмысшы табы» |
|
«Буржуазия» ұғымына мысал келтіреді; |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Жұмысшы табы» ұғымын сипаттап жазады; |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
\пролетариат\ ұғымдарын |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Жұмысшы табы» ұғымына мысал келтіреді; |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
қолданады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қоғамның индустрияға |
2 |
қоғамның индустрияға дейінгі |
кезеңінің |
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
дейінгі және |
|
ерекшелігін анықтайды; |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
индустриялық даму |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
кезеңдерінің |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
индустриялық даму кезеңінің |
ерекшелігін |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ерекшеліктері мен |
|
анықтайды; |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ұқсастығын анықтайды |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
кезеңдердің ортақ белгілерін анықтайды; |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
қорытынды ой жазады. |
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы балл |
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ибрахимқызы ДианаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Тәуелсіздік күніне арнау
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Тәуелсіздік күніне арнауМатериал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге сабақ қорытындылауға қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар Дүниежүзі тарихы 8-сынып Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып оқушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген. Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) Мазмұны 1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАР 4 «Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4 «XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 7 2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАР 11 «Француз буржуазиялық революциясының көрінісі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .. 11 «XIX ғасырдағы империялар және олардың бақталастығы» бөлімі бойынша жиынтық 3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 18 «XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері» және «Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 18 «XІX ғасырдағы Ресейдегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы» және 21 «XІX ғасырдағы еуропалық отаршыл үстемдік» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 21 4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 24 «Америка Құрама Штаттарының күшеюі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 24 «Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу» және «Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 27 3
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАР «Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тапсырма
Мағынасы Мысал
4
Қорытынды ой жазыңыз___________________________________________________________
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













