Материалдар / Тәулік.Сағат

Тәулік.Сағат

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы Тәулік.Сағат Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдар ламасына сілтеме) 2.1.1.3.Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқу,жазу және пайдалану 2.1.3.5. Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут. 2.1.3.4 .Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру Сабақ мақсаттары Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқиды,жазады және пайдаланады. Циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат жəне минут. Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіреді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2018
1018
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ІІ бөлімМектеп: стамалған қом
Күні: 5.12.2017Пәні: «Математика»Мұғалімнің аты-жөні: УтемуратоваинаСабақ №49
Сынып: 2 «Ә»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыТәулік.Сағат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдар ламасына сілтеме) 2.1.1.3.Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқу,жазу және пайдалану2.1.3.5. Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут.2.1.3.4 .Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру
Сабақ мақсаттарыСандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқиды,жазады және пайдаланады. Циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат жəне минут.Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіреді
Жетістік криткритерийлері Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқи алады,жаза алады және пайдалана алады. Циферблат бойынша уақытты анықтай алады: сағат жəне минут.Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіре алады.
Тілдік мақсмақсаттарКүн,тәулік,апта,ай,тоқсан,жыл,,ғасыр,дүйсенбі, сейсенбі,сәрсенбі,бейсенбі,жұмаңсенбі, жексенбі. .Қаңтар,ақпен,наурыз,сәуір,мамыр,маусым,шілде,тамыз,қыркүйек,қазан,қараша,желтоқсан.)Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: дейін,кейін,ерте,кеш,қанша?қаншалықты?ұзақ.дейін,қайталау,қайта болу, жиі уақыт аралығы,уақыт межелігі,кесте,күнделік,күнтізбе.Әрбір (күн, жыл ,дүйсенбі,апта сайын ,ай сайын ,жыл сайын т.б)
Құндылықтарды дарыту Отансүйгіштікке баулу. Балаларға уақытты тиімді пайдалана білуге үйрету.Адамгершілік ізгі қасиеттерді бойына дарыту
Пәнаралық байлбайланыстар Уақытты анықтау қазақ тілі пәнімен сан есімге байланысты ,өткенге байланысты болған оқиғаны талдау тарихпен байланысты.
АКТ қолдану дағддағдылары Электрондық оқулық, аудиокітап
Бастапқы білім

Уақыт бірліктері: сағаттар, минуттар туралы түсініктер; кесте түрінде берілген ақпаратты оқу дағдылары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 5 минут

1.Сәлемдесу.2.Түгендеу.3.Санитарлық жағдайды анықтау4. Психологиялық дайындық:Топтарға бөліп, оқушылардың «жақын даму аймағын» құру.Оқушылар топта тұрып бір-біріне сәттілік тілейді.Көптен күткен қоңырау, Соғылды сабақ басталды. Шешу, іздеу, тапқырлық. Міне, тағы басталды. Есеп, ойын бәрі бар, Кірісейік , іске сәт!
  • Қызығушылықты ояту. Бүгінгі сабағымыз не жайлы болмақшы?
  • «Өрмекші» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.«Болжау» әдісі арқылы қандай тақырып өтетінін анықтайды. (жабық сұрақтар, суреттер, бейнефильм)
  • «Туған өлке» дегеніміз не?
  • Туған, өмір сүрген, оқыған орын.
  • «Туған өлкені зерттеу» деген не?
  • Оның табиғатымен, оның пайда болу жəне даму тарихымен, мəдениет орындарымен танысу.
  • Ол үшін оқушыларда қандай қасиеттер болуы қажет? (Байқағыштық, дербестік, ықыласпен қарау, ынта, өзара көмек, қарым-қатынас этикасы)1.Жұмбақ жасыру.Он екіге жетіп,Жүргені кері кетіп (сағат) Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Тәулік.Сағат»Оқу мақсатын анықтау үшін №1 –тапсырманы талдауСағаттар қандай уақытты көрсетіп тұр?Оқу мақсаты:1.Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқу,жазу және пайдалану2.Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут.3..Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру; Жетістік критерийі: 1.Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқу,жазу және пайдалану2.Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут.3 .Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру


















    Туған өлке туралы бейне көрініс

















    Оқулықпен жұмыс
    Сабақтың ортасы20 минут

    (МК, Ұ)Мұғалімнің іс-әрекеті:Біздің мектепте сабақ нешеде басталады?Бір сабақ неше минут болады?Бүгін бізде неше сабақ болады?Оқушылардың жауаптарын тыңдау.Мұғалімнің іс-әрекеті:Сағат бойынша жұмыс жасау. Сағаттың тілдерін анықтау. Уақытты үйрету.1 минутта - 60 секунд бар. Яғни, сонда секунд уақыттың ең кіші өлшем бірлігі екен.Сағаттың макеті арқылы секундтық тілмен 1 секундты көрсету.Сағатта 3 тіл бар, 1 - сағаттық, 2 - минуттық, 3 - секундтық. Қазіргі техниканың даму деңгейі 1 минуттанда аз уақыт ішінде көптеген қимылды жасап үлгереді екен.

    Толық сағат- 60 минутЖарты сағат- 30 минутШирек сағат- 15 минут, 60 минуттың төрттен бір бөлігі. №2 Д

    Критерий: 1.Өзі тұратын өлкеде жылдың әртүрлі мезгілінде күннің қай уақытта шығатынын біледі.2.Аспанда айдың қай кезде көрінетінін біледі.3.Қораздың қай уақытта шақыратынын біледі.Суреттерге қарап осы уақыттарды белгілейдіДескриптор: 1.Өзі тұратын өлкеде жылдың әртүрлі мезгілінде күннің қай уақытта шығатынын анықтай біледі.2.Аспанда айдың қай кезде көрінетінін айта алады..3.Қораздың қай уақытта шақыратынын айта алады.Суреттерге қарап осы уақыттарды белгілеп бере алады.Бағалау Критерий: сағат тілі қай уақытты көрсетіп тұрғанын анықтау. Дескриптор: сағат тілі қай уақытты көрсетіп тұрғанын анықтайды.БағалауДәптермен жұмыс Д Оқушыларға циферблатты айналдырып сызуға тапсырма беру немесе дөңгелек затты айналдырып сызыпағаттың суретін салуын және белгі жасауын, содан кейін күннің маңызды оқиғалары кезінде сағат тілі қай жерде болатынын көрсетуін сұрау.







    №4 Т 1-топ 90 мин.= * сағ. * мин.100 мин.=* сағ * мин80 мин.= * сағ. * мин70 мин.= * сағ. * мин2-топ1сағ. 20 мин.= * мин1сағ. 30мин. = * мин.1сағ 40 мин = * мин.1сағ. 10 мин.= * мин3-топ:Уақыт бірліктерін пирамида бойына орналастыру (Сағат, апта, минут, секунд, тәулік, ай, жыл, мүшел, ғасыр).









    4-топ Минутпен өрнекте:120 с = * мин 180 c= * мин 1 cағ. 3 мин= * мин 2 cағ. 12 мин= * мин 5-топ Салыстыру:1 мин  * 30 сек 2 сағ  * 120 мин 9 ай * 1 ж. 100 ж *   1 ғКритерий:Дескриптор: Бағалау№4 Т Постермен жұмыс1-топ: 2-топ:5дм 1см *5дм 11кг *1ц20 сағ *1 тәул 2 тәул.*50сағ15сағ *1тәул. 88л *98л1сағ 6 мин*76мин 1сағ 20мин *9омин3-топ: 4-топ:8 дм8см+30см 1м-56см3сағ 20мин-20мин 76кг+24кгКритерий: Шамаларды салыстырадыӨрнектедің мәнін табадыДескриптор:Шамаларды салыстыра аладыӨрнектедің мәнін таба алады.Бағалау Шығармашылық тапсырма. Тиісті сандар мен  сөзді қой: Менің жасым__________  Сабақ_______ минутқа  созылады. Көктем  мезгілінде___ ай бар.  Аянат ______________7 -де  оянады. Ансар   мектепке   дейін  10_______жүреді. Адам демін  2______ ішке  тартадыАйсана сабаққа 2________ дайындалады /Басбармақ арқылы бағалау/Іс-әрекет барысында ақпаратты талдау және өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдаяттарды шешу арқылы оқушылардың бойында білім мен дағдылар қалыптасады және дамиды
    Сағат









































    Оқулық,дәптер,постер





















































    «Пирамида»әдісі
    Сергіту сәті2минут«Көңілді күн»Бейне жазбадағы би
    Сабақтың соңы8минут Есіңе сақта!Есіңе сақта!
    Сабақтыңсоңы3 мин





    Үйге тапсырма
    Қорытынды жасау. Сен білесің бе?1 секундта адам 1 қадам жасайды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ