Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Тәулік.Сағат
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы Тәулік.Сағат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдар ламасына сілтеме) 2.1.1.3.Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқу,жазу және пайдалану
2.1.3.5. Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут.
2.1.3.4 .Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру
Сабақ
мақсаттары Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқиды,жазады және пайдаланады.
Циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат жəне минут.
Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіреді
2.1.1.3.Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқу,жазу және пайдалану2.1.3.5. Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут.2.1.3.4 .Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру
Сабақ мақсаттары
Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқиды,жазады және пайдаланады. Циферблат бойынша уақытты анықтайды: сағат жəне минут.Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіреді
Жетістік криткритерийлері
Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқи алады,жаза алады және пайдалана алады. Циферблат бойынша уақытты анықтай алады: сағат жəне минут.Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіре алады.
Тілдік мақсмақсаттар
Күн,тәулік,апта,ай,тоқсан,жыл,,ғасыр,дүйсенбі, сейсенбі,сәрсенбі,бейсенбі,жұмаңсенбі, жексенбі. .Қаңтар,ақпен,наурыз,сәуір,мамыр,маусым,шілде,тамыз,қыркүйек,қазан,қараша,желтоқсан.)Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: дейін,кейін,ерте,кеш,қанша?қаншалықты?ұзақ.дейін,қайталау,қайта болу, жиі уақыт аралығы,уақыт межелігі,кесте,күнделік,күнтізбе.Әрбір (күн, жыл ,дүйсенбі,апта сайын ,ай сайын ,жыл сайын т.б)
Құндылықтарды дарыту
Отансүйгіштікке баулу. Балаларға уақытты тиімді пайдалана білуге үйрету.Адамгершілік ізгі қасиеттерді бойына дарыту
Пәнаралық байлбайланыстар
Уақытты анықтау қазақ тілі пәнімен сан есімге байланысты ,өткенге байланысты болған оқиғаны талдау тарихпен байланысты.
АКТ қолдану дағддағдылары
Электрондық оқулық, аудиокітап
Бастапқы білім
Уақыт бірліктері: сағаттар, минуттартуралы түсініктер; кесте түрінде берілген ақпаратты оқу дағдылары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы 5 минут
1.Сәлемдесу.2.Түгендеу.3.Санитарлық жағдайды анықтау4. Психологиялық дайындық:Топтарға бөліп, оқушылардың «жақын даму аймағын» құру.Оқушылар топта тұрып бір-біріне сәттілік тілейді.Көптен күткен қоңырау, Соғылды сабақ басталды. Шешу, іздеу, тапқырлық. Міне, тағы басталды. Есеп, ойын бәрі бар, Кірісейік , іске сәт!
Қызығушылықты ояту. Бүгінгі сабағымыз не жайлы болмақшы?
«Өрмекші» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.«Болжау» әдісі арқылы қандай тақырып өтетінін анықтайды. (жабық сұрақтар, суреттер, бейнефильм)
«Туған өлке» дегеніміз не?
Туған, өмір сүрген, оқыған орын.
«Туған өлкені зерттеу» деген не?
Оның табиғатымен, оның пайда болу жəне даму тарихымен, мəдениет орындарымен танысу.
Ол үшін оқушыларда қандай қасиеттер болуықажет? (Байқағыштық, дербестік, ықыласпен қарау, ынта, өзара көмек, қарым-қатынасэтикасы)1.Жұмбақ жасыру.Он екіге жетіп,Жүргені кері кетіп (сағат) Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Тәулік.Сағат»Оқу мақсатын анықтау үшін №1 –тапсырманы талдауСағаттар қандай уақытты көрсетіп тұр?Оқу мақсаты:1.Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқу,жазу және пайдалану2.Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут.3..Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру; Жетістік критерийі: 1.Сандардың 12 ге дейінгі римдік номерленуін оқу,жазу және пайдалану2.Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут.3 .Шамалар мәндерін ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру
Туған өлке туралы бейне көрініс
Оқулықпен жұмыс
Сабақтың ортасы20 минут
(МК, Ұ)Мұғалімнің іс-әрекеті:Біздің мектепте сабақ нешедебасталады?Бір сабақ неше минут болады?Бүгін бізденеше сабақ болады?Оқушылардың жауаптарын тыңдау.Мұғалімнің іс-әрекеті:Сағат бойынша жұмыс жасау. Сағаттың тілдерін анықтау. Уақытты үйрету.1 минутта - 60 секунд бар. Яғни, сонда секунд уақыттың ең кіші өлшем бірлігіекен.Сағаттың макеті арқылы секундтық тілмен 1 секундты көрсету.Сағатта 3 тіл бар, 1 - сағаттық, 2 - минуттық, 3 - секундтық. Қазіргі техниканың даму деңгейі 1 минуттанда аз уақыт ішінде көптеген қимылды жасап үлгереді екен.
Толық сағат- 60 минутЖарты сағат- 30 минутШирек сағат- 15 минут, 60 минуттың төрттен бір бөлігі.№2 Д
Критерий: 1.Өзі тұратын өлкеде жылдың әртүрлі мезгілінде күннің қай уақытта шығатынын біледі.2.Аспанда айдың қай кезде көрінетінін біледі.3.Қораздың қай уақытта шақыратынын біледі.Суреттерге қарап осы уақыттарды белгілейдіДескриптор: 1.Өзі тұратын өлкеде жылдың әртүрлі мезгілінде күннің қай уақытта шығатынын анықтай біледі.2.Аспанда айдың қай кезде көрінетінін айтаалады..3.Қораздың қай уақытта шақыратынын айтаалады.Суреттерге қарап осы уақыттарды белгілепбереалады.Бағалау Критерий: сағат тілі қай уақытты көрсетіп тұрғанын анықтау. Дескриптор: сағат тілі қай уақытты көрсетіп тұрғанын анықтайды.БағалауДәптермен жұмыс Д Оқушыларға циферблаттыайналдырып сызуға тапсырма беру немесе дөңгелек заттыайналдырып сызып,сағаттың суретінсалуын және белгіжасауын, соданкейін күннің маңызды оқиғалары кезінде сағат тілі қай жердеболатынын көрсетуін сұрау.
4-топ Минутпен өрнекте:120 с = * мин 180 c= * мин 1 cағ. 3 мин= * мин2 cағ. 12 мин= * мин5-топ Салыстыру:1 мин * 30 сек2 сағ * 120 мин9 ай * 1 ж.100 ж * 1 ғКритерий:Дескриптор: Бағалау№4 ТПостермен жұмыс1-топ: 2-топ:5дм 1см *5дм 11кг *1ц20 сағ *1 тәул 2 тәул.*50сағ15сағ *1тәул. 88л *98л1сағ 6 мин*76мин 1сағ 20мин *9омин3-топ: 4-топ:8 дм8см+30см 1м-56см3сағ 20мин-20мин 76кг+24кгКритерий: ШамалардысалыстырадыӨрнектедің мәнін табадыДескриптор:ШамалардысалыстырааладыӨрнектедің мәнін табаалады.Бағалау Шығармашылық тапсырма.Тиістісандар мен сөзді қой: Менің жасым__________Сабақ_______ минутқа созылады. Көктем мезгілінде___ ай бар.Аянат ______________7 -де оянады.Ансармектепкедейін 10_______жүреді.Адам демін 2______ ішкетартады. Айсанасабаққа 2________ дайындалады/Басбармақ арқылы бағалау/Іс-әрекет барысында ақпаратты талдау және өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдаяттарды шешу арқылы оқушылардың бойындабілім мен дағдылар қалыптасады және дамиды
Сағат
Оқулық,дәптер,постер
«Пирамида»әдісі
Сергіту сәті2минут
«Көңілді күн»
Бейне жазбадағы би
Сабақтың соңы8минут
Есіңе сақта!
Есіңе сақта!
Сабақтыңсоңы3 мин
Үйгетапсырма
Қорытынды жасау. Сен білесің бе?1 секундтаадам 1 қадам жасайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады