Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
Қызығушылықты
ояту
8 мин
|
Топтарға
бөлу
«Castiots» бағдарламасы
арқылы оқушыларды топқа бөлу
Үй жұмысы «Денсаулық -ел
дамуының басты арқауы»
«Біз денсаулығымызды
қалай күтеміз?»
|
Оқушылар берілген топқа
бөлінеді
Үй тапсырмаларын көрсетіп,
қорғайды
Видеоролик немесе
презентация арқылы тақырыпты ашу.
|
ҚБ «Менен
пікір...»
|
http://castlots.org/img/logo.png
|
Сабақтың ортасы
Жаңа
сабақ
30
мин
|
Ой
қозғау. Адамның дені сау
болуы үшін ең
басты фактор не
екен?
Дұрыс , табиғат ендеше бүгінгі
тақырыбымыз да «Таза табиғат – денсаулық кепілі» деп
аталады.
Мәтінмен
жұмыс
1- тапсырма «Сызбаны сөйлетші»
(мәтінді интерпреттациялау)
Дискриптор:
-Мәтінді оқып, әр азат жолдан
тірек сөздерді тауып, жаз.
-Әр азат жолдағы негізгі ойды
тауып жаз.
-Мәтіндегі мақал-мәтел,
фразеологизмді тауып жаз.
Мақал-мәтел
ережесі
«Wordwoll» бағдарламасы арқылы
«Мақал ма, мәтел ме?» тапсырма ойыны
2-тапсырма
1.
Тазалық - денсаулық
кепілі
2.Туа білмейді, жүре
біледі
3.Әлсіз денеге ауру
ұялайды
4.Бетіне келер ұятын өзі біліп, жуса
игі.
5.Дария жанынан құдық
қазба
6.Дені саудың – жаны
сау
7.Қызым саған айтам, келінім сен
тыңда.
8.Тура биде туған
жоқ
9.Адамзаттың табиғатсыз күні
жоқ,
Табиғаттың мұны айтуға тілі
жоқ
10. Көп түкірсе
–көл
Дискриптор:
-Мақалды оқып мақал не, мәтел
екенін ажыратады
-Мақл-мәтелдің мағынасын
ашады
3-тапсырма
Сұрақтардың орнына дұрыс
жауабын қойып, мақал-мәтелдерді жаз.
1.Күлме кімге?
(досқа)
Келер
басқа
2.Талаптыға не жауар?
(нұр)
3.Тіл не жарады?
(тас)
4.Қандай үй базар?
(балалы)
5.Жас келсе қайда?
(іске)
6.Көрдім дедім қандай сөз?
(көп)
Көрмедім деген қанша сөз?
(бір)
7.Ашу не? Ақыл не? (дұшпан,
дос)
8.Емнің алды не?
(еңбек)
Дискриптор:
|
Сұрақтарға жауап
береді
Тапсырмаларды
орындайды
Ережені мұқият тыңдайды,
дәптерге жазады.
Берілген мақал-мәтелді
оқиды
Мақал немесе мәтел
екендігін ажыратады
Сұрақтардың орнына дұрыс
жауабын қойып, мақал-мәтелдерді жазады.
|
Сабақ бойы ҚБ теңге символы
арқылы жүргізіледі. Жинаған ақшаларыңа сабақ соңында тәтті сатып
алуға болады.
«Теңге»
арқылы
Теңге
арқылы
|
Интербелсенді тақта
Қима
қағаздар, оқулық, дәптер
Интербелсенді тақта
https://wordwall.net/resource/36739230
Тақтамен
жұмыс
|
Сабақтың соңы
Қорытынды
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі
Сабақ барысы қалай
өтті?
Сабақ
беру кезінде маған не жетіспеді?
Мен не
түсіндім?
Үйге
тапсырма: 5-тапсырма
|
Тақырып
бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
айтады.
Тапсырманы жазып
алады
|
Оқушылар бағалау
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды, сыйлықтарын
алады.
|
Қалам,
дәптер
|