Ы.Алтынсарин атындағы № 10 мектеп - лицей
Білім беру ұйымы
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
__І____ тоқсан ____Ағылшын тілі __пәні бойынша
Сынып: 4 « Ә » Оқушылар саны:12 Педагог: Орақова Гүлмира
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
75 |
100 |
||
|
0-4 |
5-10 |
11-13 |
|
|
|||
|
|
|
|
Оқушылар саны: 12 |
|
|
||
|
ЖББ 1 |
|
10 |
3 |
4 |
5 |
75 |
100 |
|
ТЖБ 1 |
12 |
13 |
3 |
3 |
6 |
75 |
100 |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
ЖББ 1 |
4.4.15.1 Мәтінді оқып,тыңдалым тапсырмасын талдау арқылы сұараққа жауап берілген. |
4.3.8.1 Жазылым тапсырмасында грамматикалық ережелерді сақтамаған. |
|
ТЖБ 1 |
|
|
1.ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)төмен й (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
БЖБ №1
|
Жоғарғы |
Орташа |
Төмен |
|
Жетпісбай Ерасыл |
Айболат Ақерке |
Азамат Диана |
|
Қасымхан Диас |
Бауыржанұлы Сержан |
Батырбек Димаш |
|
Мажит Томирис |
Бауыржанқызы Кәусар |
Төрежан Данияр |
|
Нургалиева Ақпейіл |
Махатова Айсұлу |
|
|
Өмірзақ Тоғжан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЖБ №1
|
Жоғарғы |
Орташа |
Төмен |
|
Жетпісбай Ерасыл |
Бауыржанұлы Сержан |
Азамат Диана |
|
Қасымхан Диас |
Бауыржанқызы Кәусар |
Батырбек Димаш |
|
Мажит Томирис |
Махатова Айсұлу |
Төрежан Данияр |
|
Нургалиева Ақпейіл |
|
|
|
Өмірзақ Тоғжан |
|
|
|
Айболат Ақерке |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЖБ №1
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Present perfect /Past Simple шақтарына берілген сөйлемдерді ажырата алмаған.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Шақтардың to be етістігіндегі жасалу жолдарын айыра алмаған.
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
Шақтардың бір – бірінен ажыратуына байланысты қалыптастырушы тапсырмалар беру
ТЖБ №1
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Verbs+ing to – infinitive ережесіне байланысты сұрақтардан қиындық келген.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Тапсырманы мұқият түсініп,тыңдалым тапсырмасын тыңдағанда жұмыстар жүйелі,дұрыс болатын еді.
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
Граматикалық ережені басшылыққа алып қалыптастырушы бағалау алу .
Күні:
Ы.Алтынсарин атындағы № 10 мектеп - лицей
Білім беру ұйымы
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
__І____ тоқсан ____Ағылшын тілі __пәні бойынша
Сынып: 4 « Д» Оқушылар саны:12 Педагог: Орақова Гүлмира
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
42 |
100 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
0-4 |
5-10 |
11-13 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны: 12 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖББ 1 |
|
10 |
7 |
4 |
1 |
|
100 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Ы.Алтынсарин атындағы № 10
мектеп - лицей Білім беру
ұйымы Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер __І____ тоқсан
____Ағылшын
тілі __пәні
бойынша Сынып:
4 « Ә
» Оқушылар
саны:12 Педагог: Орақова
Гүлмира Мақсаты: ЖББ және ТББ
нәтижелерін талдау Пән Орындаған Макс балл ЖБ
балдарының пайыздық мазмұны Сапа
% Үлгерім
% төмен орта жоғары 0-39% 40-84% 85-100% 75 100 0-4 5-10 11-13 Оқушылар саны:
12 ЖББ
1 10 3 4 5 75 100 ТЖБ
1 12 13 3 3 6 75 100 Мақсатты меңгергендер Қиындық тудырған мақсаттар ЖББ
1 4.4.15.1 Мәтінді
оқып,тыңдалым тапсырмасын талдау арқылы сұараққа жауап
берілген. 4.3.8.1 Жазылым
тапсырмасында грамматикалық ережелерді
сақтамаған. ТЖБ
1
1.ЖББ және ТББ нәтижелерін
талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары
(В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)орта (С):
40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)төмен й (Н): 0-39%,
білім алушылардың аты-жөнін
көрсету)
БЖБ
№1
Жоғарғы Орташа
Төмен Жетпісбай
Ерасыл Айболат
Ақерке Азамат
Диана Қасымхан
Диас Бауыржанұлы
Сержан Батырбек
Димаш Мажит
Томирис Бауыржанқызы
Кәусар Төрежан
Данияр Нургалиева
Ақпейіл Махатова
Айсұлу Өмірзақ
Тоғжан ТЖБ
№1
Жоғарғы Орташа
Төмен Жетпісбай
Ерасыл Бауыржанұлы
Сержан Азамат
Диана Қасымхан
Диас Бауыржанқызы
Кәусар Батырбек
Димаш Мажит
Томирис Махатова
Айсұлу Төрежан
Данияр Нургалиева
Ақпейіл Өмірзақ
Тоғжан Айболат
Ақерке БЖБ
№1 2. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
Present perfect /Past Simple
шақтарына берілген сөйлемдерді ажырата
алмаған.
3.Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
Шақтардың to be етістігіндегі
жасалу жолдарын айыра алмаған.
4. Жоспарланған түзету
жұмысы:
Шақтардың бір – бірінен
ажыратуына байланысты қалыптастырушы тапсырмалар
беру
ТЖБ
№1 2. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі: Verbs+ing to – infinitive
ережесіне байланысты сұрақтардан қиындық
келген.
3.Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
Тапсырманы мұқият
түсініп,тыңдалым тапсырмасын тыңдағанда жұмыстар жүйелі,дұрыс
болатын еді.
4. Жоспарланған түзету
жұмысы:
Граматикалық ережені
басшылыққа алып қалыптастырушы бағалау алу
.
Күні: Ы.Алтынсарин атындағы № 10
мектеп - лицей Білім беру
ұйымы Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер __І____ тоқсан
____Ағылшын
тілі __пәні
бойынша Сынып:
4 «
Д» Оқушылар
саны:12 Педагог: Орақова
Гүлмира Мақсаты: ЖББ және ТББ
нәтижелерін талдау Пән Орындаған Макс балл ЖБ
балдарының пайыздық мазмұны Сапа
% Үлгерім
% төмен орта жоғары 0-39% 40-84% 85-100% 42 100 0-4 5-10 11-13 Оқушылар саны:
12 ЖББ
1 10 7 4 1 100 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













