Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарына арналған педагогтің сабақ жоспары"
"Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарына арналған педагогтің сабақ жоспары"
Материал туралы қысқаша түсінік
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына арналған педагогтің сабақ жоспары / Үлгі / Арнаулы орта білім беру педагогтарына ұсынылды.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
_«Қостанай
ауылшаруашылықколледж»
КМҚК
Техникалық және кәсіптік,
орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына арналған педагогтің
сабақ жоспары/Поурочный план педагога для организаций
технического и профессионального, послесреднего
образования
Модуль /пән атауы/ Наименование модуля
/дисциплины
Қазақ тілі мен
әдебиеті______________________________________________________________
Педагог дайындаған/ Подготовил педагог Әбдіхалықова
Ж.Т.______________________________
«29»қыркүйек2021 жыл
2.1 Оқу сабағы барысында білім алушылар меңгеретін кәсіби
біліктердің тізімі/ Перечень профессиональных умений, которыми
овладеют обучающиеся в процессе учебного
занятия_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.2 Техникалық жабдықтау, материалдар/ Техническое
оснащение, материалыИнтерактивті тақта, бейнеслайдтар,
интернеттен қосымша материалдар Ватман, А4 парағы, АКТ, маркер,
түрлі-түсті қағаздар, суреттер, кәмпиттер, карточкалар, үлестірмелі
парақтар,
көрнекіліктер._
4. Сабақ барысы/Ход
занятия______________________________________________________________
4.1.
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық. Топқа
біріктіру
Дөңгеленіп тұрайық
Керегені құрайық
Уықтар боп иіліп
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық.
Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы
киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты болып,
шаңырағы биік болсын дегім келеді.
Бір
шаңырақ иесі ретінде бір-бірімізбен жақынырақ танысайық.
Мына үлгі бойынша:
Менің атым Ж.
Салмақты мінезім бар,
намысшылмын.
Сіз ше?
(Танысып болған соң):
Олай болса,балалар, қолдарыңа тиген түс
бойынша үстелдерге орнымызға жайғасайық.
«Кинометафора»әдісіБейнесюжеттен үзінді
көрсету арқылы
сабақтың тақырыбын
анықтау.
Мұғалім оқушылардан көрген
бейнематериалдары бойынша сөздерді атауды сұрайды сол бойынша
сабақтың тақырыбын шығарады.
ІІІ.
Жаңа сабақ.
«Бэкроним»әдісіБерілген Толеранттылық сөзінің әр
әріптері бойынша
мағыналы сөйлем
құрылады. Сөздер бастапқы әріптен
басталады.
«ДЖИГСО»
Топтарға мәтін бөлігі таратылады.
Мәтін бөлігін оқып,
талқылайды.
Талқылауға аз ғана уақыт беріледі.
«Атомдарменмолекулалар»
Студенттер дәрісхананың бос жеріне жиналады.
Ойынды жүргізуші «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар бір-бірімен
араласып, әрілі-берілі жүруі керек, өйткені олар қазір броундық
қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал, жүргізуші «Молекулар!» деп айтып,
бір санды атаса (мәселен, үш немесе төрт, бес, алты) оқушылар сол
аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі
керек.
Ойынның нәтижесінде құралған топтар сол құрамда
парталарға да отыруына болады: олар сабақты осы құрамда
жалғастырады.
Бастапқы топқа қайта келіп,
қолдарындағы мәтін бөліктерін құрастырады.
ДЖИГСО әдісімен жұмыс ақпарат алу мен пысықтауға,
ойлауға ықпал етеді.
Оқытудың осы ұжымдық әдісін жүзеге асыру мақсаты —
жалпы мәселені алдымен жұпта,
кейін ұжымда талқылау,
үйрену мен үйрету.
Бұл жағдайда әрбір оқушы бір сәт өзін мұғалім ретінде сезінеді,
оқуға деген жауапкершілігі артады.
Мәселен,
әдісті қолдануды төмендегіше қарастырып көрейік.
Алдымен ұжым 4
адамнан тұратын топтарға бөлінеді.
Бұлар -
бастапқы жеке жұмыс топтары.
Берілгелі тұрған жұмыс мәтіні төртке бөлінеді.
Енді топ мүшелері төртке дейінгі реттік жүйеде тағы бөлінеді.
Тіпті тақырыпқа қатысты сұрақ қойып,
айтылған сөздерді шартты атау ретінде бөліп беруге де болады (мәселен,
берілген сөйлемдердің мағыналық түрлерін анықтаңдар:
сұраулы,
лепті,
хабарлы,
бұйрықты).
Бұл жолы әр сан иелері немесе атау иелері өз алдына «жұмыс тобын»
құрайды.
Оқуға ұсынылатын материалдың тақырыбы талқыланған соң,
осы мәтінді топта талқылап,
түсіну қажет екендігі ескертіледі.
Логикалық түрде төрт бөлікке бөлінген мәтін бөліктері әр топқа таратылады.
Топтар тұтас мәтінмен емес,
тек белгілі бөлікпен ғана жұмыс істеп,
бүге-шігесіне дейін талдайды,
пікір алмасады,
ойын нақтылайды.
Жұмысты бастамас бұрын екінші құрылған шағын топқа бара жатқан оқушыларға «жұмыс тобында»
мәтіннің тиісті болты жақсы меңгеру қажеттігі айтылады,
өйткені сол бөлімді «бастапқы топ»
мүшелеріне түсіндіруге жауапты болатыны,
мәтінді тұтас түсіну әр оқушының жұмыс істеуі мен зейін қоя түсінуіне байланысты екені түсіндіріліп,
жауапкершілік жүктеледі.
Бұл стратегия мазмұнды жан-жақты меңгеру,
оқығанды есте сақтау үшін ұмтылу,
жауапкершілік дағдысына баулу мақсаттарында аса тиімді.
Оқушының оқуға деген қызығушылығы артады,
ұжымда жақсы қарым-қатынас қалыптасады,
саналы тәртіп орнайды.
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз