Материалдар / "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарына арналған педагогтің сабақ жоспары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарына арналған педагогтің сабақ жоспары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына арналған педагогтің сабақ жоспары / Үлгі / Арнаулы орта білім беру педагогтарына ұсынылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2023
232
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

_«Қостанай ауылшаруашылық колледж» КМҚК

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына арналған педагогтің сабақ жоспары/Поурочный план педагога для организаций технического и профессионального, послесреднего образования

Толеранттылық – бейбітшілік кепілі. Оқшау сөздер.
(сабақтың тақырыбы)/ (тема занятия)

Модуль /пән атауы/ Наименование модуля /дисциплины

Қазақ тілі мен әдебиеті______________________________________________________________
Педагог дайындаған/ Подготовил педагог Әбдіхалықова Ж.Т.______________________________
«29»
қыркүйек 2021 жыл

1. Жалпы мәліметтер/Общие сведения

Курс, топтар/ Курс, группы 2 курс, 2Л-1__________________________________________________

     Сабақ түрі/ Тип занятия: жаңа сабақты игеру ______________________________________________


2. Мақсаттары, міндеттері/ Цели, задачи_____________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

2.1 Оқу сабағы барысында білім алушылар меңгеретін кәсіби біліктердің тізімі/ Перечень профессиональных умений, которыми овладеют обучающиеся в процессе учебного занятия_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Сабақтың жабдықталуы/ Оснащение занятия_________________________________________________________________________________

3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, анықтамалық әдебиет/ Учебно-методическое оснащение, справочная литература______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.2 Техникалық жабдықтау, материалдар/ Техническое оснащение, материалы Интерактивті тақта, бейнеслайдтар, интернеттен қосымша материалдар Ватман, А4 парағы, АКТ, маркер, түрлі-түсті қағаздар, суреттер, кәмпиттер, карточкалар, үлестірмелі парақтар, көрнекіліктер._

4. Сабақ барысы/ Ход занятия______________________________________________________________

4.1. Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық дайындық. Топқа біріктіру

Дөңгеленіп тұрайық

Керегені құрайық

Уықтар боп иіліп

Шаңыраққа киіліп

Киіз үйді құрайық.

Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді.

Бір шаңырақ иесі ретінде бір-бірімізбен жақынырақ танысайық. Мына үлгі бойынша:

Менің атым Ж. Салмақты мінезім бар, намысшылмын.  Сіз ше?  



(Танысып болған соң): Олай болса,балалар, қолдарыңа тиген түс бойынша үстелдерге орнымызға жайғасайық.

«Кинометафора» әдісі Бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.

Мұғалім оқушылардан көрген бейнематериалдары бойынша сөздерді атауды сұрайды сол бойынша сабақтың тақырыбын шығарады.

ІІІ. Жаңа сабақ.


«Бэкроним» әдісі Берілген Толеранттылық сөзінің әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады.

«ДЖИГСО»

Топтарға мәтін бөлігі таратылады. Мәтін бөлігін оқып, талқылайды. Талқылауға аз ғана уақыт беріледі.

«Атомдар мен молекулалар»


Студенттер дәрісхананың бос жеріне жиналады. Ойынды жүргізуші «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар бір-бірімен араласып, әрілі-берілі жүруі керек, өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал, жүргізуші «Молекулар!» деп айтып, бір санды атаса (мәселен, үш немесе төрт, бес, алты) оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек.

Ойынның нәтижесінде құралған топтар сол құрамда парталарға да отыруына болады: олар сабақты осы құрамда жалғастырады.

Бастапқы топқа қайта келіп, қолдарындағы мәтін бөліктерін құрастырады.

ДЖИГСО әдісімен жұмыс ақпарат алу мен пысықтауға, ойлауға ықпал етеді. Оқытудың осы ұжымдық әдісін жүзеге асыру мақсаты жалпы мәселені алдымен жұпта, кейін ұжымда талқылау, үйрену мен үйрету. Бұл жағдайда әрбір оқушы бір сәт өзін мұғалім ретінде сезінеді, оқуға деген жауапкершілігі артады. Мәселен, әдісті қолдануды төмендегіше қарастырып көрейік.

Алдымен ұжым 4 адамнан тұратын топтарға бөлінеді. Бұлар - бастапқы жеке жұмыс топтары. Берілгелі тұрған жұмыс мәтіні төртке бөлінеді. Енді топ мүшелері төртке дейінгі реттік жүйеде тағы бөлінеді. Тіпті тақырыпқа қатысты сұрақ қойып, айтылған сөздерді шартты атау ретінде бөліп беруге де болады (мәселен, берілген сөйлемдердің мағыналық түрлерін анықтаңдар: сұраулы, лепті, хабарлы, бұйрықты). Бұл жолы әр сан иелері немесе атау иелері өз алдына «жұмыс тобын» құрайды.

Оқуға ұсынылатын материалдың тақырыбы талқыланған соң, осы мәтінді топта талқылап, түсіну қажет екендігі ескертіледі. Логикалық түрде төрт бөлікке бөлінген мәтін бөліктері әр топқа таратылады. Топтар тұтас мәтінмен емес, тек белгілі бөлікпен ғана жұмыс істеп, бүге-шігесіне дейін талдайды, пікір алмасады, ойын нақтылайды. Жұмысты бастамас бұрын екінші құрылған шағын топқа бара жатқан оқушыларға «жұмыс тобында» мәтіннің тиісті болты жақсы меңгеру қажеттігі айтылады, өйткені сол бөлімді «бастапқы топ» мүшелеріне түсіндіруге жауапты болатыны, мәтінді тұтас түсіну әр оқушының жұмыс істеуі мен зейін қоя түсінуіне байланысты екені түсіндіріліп, жауапкершілік жүктеледі.

Бұл стратегия мазмұнды жан-жақты меңгеру, оқығанды есте сақтау үшін ұмтылу, жауапкершілік дағдысына баулу мақсаттарында аса тиімді. Оқушының оқуға деген қызығушылығы артады, ұжымда жақсы қарым-қатынас қалыптасады, саналы тәртіп орнайды.

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!