Технологиялық карта
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімдері: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Көмекшілер.
Мақсаты: а) Заттарды топтастыруға, оларды атай білуге (ыдыс- аяқтар- қасық, шанышқы, кесе, тостаған т.б) үйрену.
ә) Сұрақ- жауап әдісі арқылы таныс шығармалардың мазмұнын айтып беруге дағдыландыру.
б) Сөздік қорларын толықтыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
в) Үлкенге ізеттілік көрсетуге, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер:.10 демонстрациялық материал, 10 үлестірмелі материал (ыдыс- аяқ суреттері).
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: әңгімелесу.
Сөздік жұмыс: Ыдыс – аяқ, шанышқы, пышақ.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру Сезімдерін ояту |
Шаттық шеңбері. -Қайырлы таң, балалар! Бүгін күн қандай керемет! Кәне, барлығымыз бір- бірімізге жылы, көтеріңкі көңіл сыйлайық! Дос болайық, бәріміз, Жарасып тұр әніміз, Тыныштықты сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз. (Х. Талғаров). |
Балалар педагогпен бірге сәлемдесу рәсімін жасап, жылы тілектерін айтады. |
|
Ізденістер Ұйымдастыру |
«Көмекшілер» әңгімесін оқу Педагог балаларға «Көмекшілер» әңгімесін оқып береді. Оқыған әңгіме мазмұнын балаларға айтқызу. Демонстрациялық көрнекілікті қолдану. -Балалар, ас ішерде дастарқанды кім дайындайды? -Сендер қайтіп көмектесесіңдер? -Балалар, мына бала нені үстелге қоюды ұмытып кетті? -Сендер топтарыңда кезекшілік міндеттеріңді атқарасыңдар ма? -Қалай көмектесесіңдер? Педагог балаларға жұмбақ шешуді ұсынады. Өткір жүзді келеді, Өте қажет құрал ол. Тұтас затты бөледі, Ұсақтап та турар мол. (Пышақ) Сабы бар, Басы шатыр. Табысын өлшеп әкеп, Құдыққа тасып жатыр. (Қасық) -Қасық, шанышқы, кесе, тостаған- ыдыс- аяқтарға жатады. Билингвальды компонент: ыдыс- аяқ- посуда, қасық- ложка, шанышқы- вилка. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз, Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз оңға бір, Бұрыламыз солға бір, Гүл- гүл жайнап жанамыз. Жаттығулар жасасақ, Жақсы сергіп қаламыз. 10 үлестірмелі материалдармен жұмыс. «Заттың атын ата» дидактикалық ойын. Шарты: суреттегі ыдыс- аяқтардың атын атату. Жеке жұмысты қажет ететін балалармен аналарына көмектесуі туралы сұрақ- жауап әдісі арқылы әңгімелесу.
|
Әңгімені мұқият тыңдайды.
Әңгіменің мазмұнын айтады. -Анамыз, әкеміз.
-Нанның ыдысын алып береміз, кеселерді әкеліп, үстел үстіне қоямыз. Педагогтің көмегімен жұмбақты шешеді.
-Пышақ.
-Қасық.
Ыдыс- аяқ- посуда, қасық- ложка, шанышқы- вилка сөздерін қайталайды.
Қимылын келтіріп жаттығуды орындайды.
Балалар суретін бейнеленген ыдыстардың аттарын атайды. |
|
Қортындылау |
Балалардың ыдыс-аяқтар туралы алған білімдерін сұрақ- жауап арқылы қорытындылайды. |
Балалар педагогтің сұрақтарына жауап береді. |
Күтілген нәтиже
Біледі: ыдыс- аяқтар аттарын қатыстырып, сөйлемдер құрастыру сияқты тапсырмаларды:
Игереді: ыдыстардың не үшін керектігін;
Қолданады: таныс шығармалардың мазмұнын әңгімелей білу іскерліктерін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Технологиялық карта: "Көмекшілер".
Технологиялық карта: "Көмекшілер".
Технологиялық карта
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімдері: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Көмекшілер.
Мақсаты: а) Заттарды топтастыруға, оларды атай білуге (ыдыс- аяқтар- қасық, шанышқы, кесе, тостаған т.б) үйрену.
ә) Сұрақ- жауап әдісі арқылы таныс шығармалардың мазмұнын айтып беруге дағдыландыру.
б) Сөздік қорларын толықтыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
в) Үлкенге ізеттілік көрсетуге, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер:.10 демонстрациялық материал, 10 үлестірмелі материал (ыдыс- аяқ суреттері).
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: әңгімелесу.
Сөздік жұмыс: Ыдыс – аяқ, шанышқы, пышақ.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру Сезімдерін ояту |
Шаттық шеңбері. -Қайырлы таң, балалар! Бүгін күн қандай керемет! Кәне, барлығымыз бір- бірімізге жылы, көтеріңкі көңіл сыйлайық! Дос болайық, бәріміз, Жарасып тұр әніміз, Тыныштықты сақтаймыз, Атсын күліп таңымыз. (Х. Талғаров). |
Балалар педагогпен бірге сәлемдесу рәсімін жасап, жылы тілектерін айтады. |
|
Ізденістер Ұйымдастыру |
«Көмекшілер» әңгімесін оқу Педагог балаларға «Көмекшілер» әңгімесін оқып береді. Оқыған әңгіме мазмұнын балаларға айтқызу. Демонстрациялық көрнекілікті қолдану. -Балалар, ас ішерде дастарқанды кім дайындайды? -Сендер қайтіп көмектесесіңдер? -Балалар, мына бала нені үстелге қоюды ұмытып кетті? -Сендер топтарыңда кезекшілік міндеттеріңді атқарасыңдар ма? -Қалай көмектесесіңдер? Педагог балаларға жұмбақ шешуді ұсынады. Өткір жүзді келеді, Өте қажет құрал ол. Тұтас затты бөледі, Ұсақтап та турар мол. (Пышақ) Сабы бар, Басы шатыр. Табысын өлшеп әкеп, Құдыққа тасып жатыр. (Қасық) -Қасық, шанышқы, кесе, тостаған- ыдыс- аяқтарға жатады. Билингвальды компонент: ыдыс- аяқ- посуда, қасық- ложка, шанышқы- вилка. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз, Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз оңға бір, Бұрыламыз солға бір, Гүл- гүл жайнап жанамыз. Жаттығулар жасасақ, Жақсы сергіп қаламыз. 10 үлестірмелі материалдармен жұмыс. «Заттың атын ата» дидактикалық ойын. Шарты: суреттегі ыдыс- аяқтардың атын атату. Жеке жұмысты қажет ететін балалармен аналарына көмектесуі туралы сұрақ- жауап әдісі арқылы әңгімелесу.
|
Әңгімені мұқият тыңдайды.
Әңгіменің мазмұнын айтады. -Анамыз, әкеміз.
-Нанның ыдысын алып береміз, кеселерді әкеліп, үстел үстіне қоямыз. Педагогтің көмегімен жұмбақты шешеді.
-Пышақ.
-Қасық.
Ыдыс- аяқ- посуда, қасық- ложка, шанышқы- вилка сөздерін қайталайды.
Қимылын келтіріп жаттығуды орындайды.
Балалар суретін бейнеленген ыдыстардың аттарын атайды. |
|
Қортындылау |
Балалардың ыдыс-аяқтар туралы алған білімдерін сұрақ- жауап арқылы қорытындылайды. |
Балалар педагогтің сұрақтарына жауап береді. |
Күтілген нәтиже
Біледі: ыдыс- аяқтар аттарын қатыстырып, сөйлемдер құрастыру сияқты тапсырмаларды:
Игереді: ыдыстардың не үшін керектігін;
Қолданады: таныс шығармалардың мазмұнын әңгімелей білу іскерліктерін.
шағым қалдыра аласыз













