Сабақтың
басы
Ұйымдастыруға
2
минут
Топқа
бөлуге
4
минут
Үй
тапсырмасына
3
минут
Сабақтың
ортасы
Топпен
жұмыс
5
минут
Сергіту
3
минут
Жұптық
жұмыс
10
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
сәлемдесу.
2.Оқушылардың көңіл-күйлерін
анықтау мақсатында психологиялық треннинг
өткіземін.
Жағдай оқылады. Егер сіз осы
мен қойған сұрақтармен келісетін болсаңыз орындауыңыз
қажет.
1.Егер үлкен туған інің
болса, үш рет
шапалақта.
2.Кімнің бойы 1,50ден ұзын
болса, «Алақай!» деп
айтсын.
3.Кім бүгін таңертең таңғы ас
ішсе ішін
сипасын.
4.Тәтті торт жегенді жақсы
көретіндер екі қолын бірдей көтеріп,
күлсін.
5.Кімнің көңіл-күйі
жақсы «Ура!» деп
айтсын.
6.Мен сабаққа
дайынмын «Алға!» деп
айтсын.
2.Сыныпты qazmath.net
қосымшасы арқылы:
1.
«Қосу»,2. «Алу». 3. «Бөлу» 4,
«Көбейту», деп төрт топқа
бөлемін.
Топ басшысын сайлап,
төрт топ басшы «Жылы тілек» әдісі арқылы бір біріне жылы лебіздерін
білдіреді. Топ басшысына бағалау парағы
беріледі
Миға шабул. Өткен тақырыптар
бойынша сұрақтар
қойылады:
1. Теңдеу дегеніміз
не?
2. Теңдеудің түбірі дегеніміз
не?
3. Теңдеудің бір түбірі ғана
болама?
4. Теңдеудішешудегеніміз
не?
Үй
тапсырмасы.Үй тапсырмасын интербелсенді
тақта арқылы тексеремін. Оқулықтан №109
есеп
1) ж36:4) ж:
2)
ж3:
5) ж:
3) ж29:6) ж:
1
тапсырма Топпен
жұмыс. «Пазл» әдісі арқылы
Сәйкестендіріп топпен жарысады.
1-3
топқа
63+х=80
x=17
2x-15=13
x=14
12*(23-b)=228 b=4
X:15=4 x=60
2-4 топқа
38-y=15 y=23
72:(x+12)=4 x=6
192:n=16 n=12
2+35y=72 y=2
WortwoII қосымшасы
арқылы оқушыларға сергіту сәті
сәйкестендіру
Оқушылар қазақтың салт
дәстүін білу
2тапсырма: Жұптық
жұмыс. Білу, түсіну қолдану карточкасы арқылы оқушылар сабақты
қанашалықты түсінгенін
талдайды.
|
Сәлемдеседі, психологиялық треннингке жауап
береді.
qazmath.net қосымшасы
арқылы түрлері арқылы
сынып төрт топқа
бөлінеді.
Дескриптер:
1.Қосу,Азайту, Көбейту, Бөлу арифметикалық
амалдарын қолдана
алады.
Оқушылар ережелерді айтып топтың артынан
қорғайды.
Үй тапсырмасын интербелсенді тақтадан қарап
тексеріп талдап
шығады.
Дескриптор:
-Бірінші қосылғышты табу үшін
қосындының мәнінен екінші қосылғышты
азайтады;
-Екінші қосылғышты табу үшін
қосындының мәнінен бірінші қосылғышты
азайтады;
-Азайғышты табу үшін
айырымының мәнінен азайтқышты
қосады;
-Азайтқышты табу үшін
азайғыштан айырымының мәнін
азайтады;
-Көбейгішті табу үшін
көбейтіндінің мәнін көбейткішке
бөледі;
-Көбейткішті табу үшін
көбейтіндінің мәнін көбейгішке
бөледі;
-Бөлінгішті табу үшін
бөліндінің мәнін бөлгішке
көбейтеді;
-Бөлгішті табу үшін бөлінгішті
бөліндінің мәніне бөледі.
Дескриптор:
-белгісіз көбейткішті табу ережесін пайдалана отырып,
теңдеулерді шешеді;
-белгісіз бөлінгішті табу ережесін пайдалана отырып,
теңдеуді шешеді.
— шыққан мәнін белгісіз
айнымаллының орнына қойып
тексереді.
-айнымалыны түбірмен алмастыру әдісін
пайдаланады;
-кері амалдар әдісін
қолданады.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты
бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен
бағалайды.
«Жебе» әдісі арқылы өзара
бағалайды.
Қай топ жақсы жауап берсе сол
топқа жебе беріледі.
Қ.Б: Ауызша мадақтау
сөздері
Оқушылардың белсенділіген
байланысты
бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сөздерімен бағалайды.
|
Презентация
Оқулық,
жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
ДК
https://qazmath.net/quraldar/t
Интербелсенді
тақта
Қима
қағаз
1-топ
https://wordwall.net/ru/resource/77593841
2-топ
https://wordwall.net/ru/resource/77802714
Постер
Интербелсенді
Тақта
Сергіту сәті
5 а сынып - Match up
(wordwall.net)
Интербелсенді
Тақта
Арқылы
тексереміз
|
Жеке
жұмыс
7минут
|
3-тапсырма. Жеке жұмыс.
«Температураны өлшеу» әдісін қолданып, оқушылардың
іс-әрекеті тоқтатылып, «Біз не істеп
жатырмыз?» деген сұрақ қойылады. Осы
сұраққа жауап беру арқылы оқушылар өздерінің тапсырманы қаншалықты
түсінгені және орындау барысы туралы ақпаратты
береді.
Тапсырма оқулықтан 110
есеп.
|
Дескриптор:
1.
-белгісіз көбейткішті табу ережесін пайдалана отырып,
теңдеулерді шешеді;
-белгісіз бөлінгішті табу ережесін пайдалана отырып,
теңдеуді шешеді.
— шыққан
мәнін белгісіз айнымаллының орнына қойып
тексереді.
-айнымалыны түбірмен алмастыру әдісін
пайдаланады;
-кері амалдар әдісін
қолданады.
|
Қай топтың оқушысы жауап берсе
сол оқушылараға "Жебе" берілііп, оқушылардың белсенділіген
байланысты
бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сөздерімен бағалайды.
|
Кеспе
қағаздар
Интербелсендіді
тақта
|