Материалдар / Теңдеулерді шешу

Теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнтізбелік тақырып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2020
654
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


АЛМАТЫ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ

ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ОРТАЛЫҒЫ




УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ГОРОДА АЛМАТЫ

ГОРОДСКОЙ НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКИЙ

ЦЕНТР НОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОБРАЗОВАНИИ





Орта білім беру ұйымдарының 1-7- сыныптарында

оқу жоспарының вариативті бөлігін, 8-11- сыныптарда

бейінді пәндерден элективті курстардың бағдарламаЛАРЫНЫң

ЖИНАҒы

ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-МАТЕМАТИКАЛЫҚ БАҒЫТЫ






СБОРНИК

учебных программ для 1-7 классов вариативнОЙ ЧАСТИ УЧЕБНОГО ПЛАНА, элективных курсов ДЛЯ профильных ПрЕДМЕТОВ

ДЛЯ 8-11 классов организаций СРЕДНЕГО образования

ЕСТЕСТВЕННО-МАТЕМАТИЧЕСКОе НАПРАВЛЕНИе



















Алматы, 2019 ж.










Редакционная коллегия:

Темербекова М.Н., заместитель директора по методической работе ГНМЦНТО Управления образования города Алматы

Ежова Т.В., руководитель отдела по издательской работе ГНМЦНТО

Кусаинова Р.Т., руководитель отдела ОКО ГНМЦНТО

Батырбаева М.А., руководитель отдела по учебной работе ГНМЦНТО

Акмагамбетова Р.Г., руководитель отдела по духовно-нравственному воспитанию и самопознанию ГНМЦНТО

Шакретова К.Б., руководитель отдела по работе с одаренными детьми ГНМЦНТО Сулейменова Г.Ж., руководитель ТиПО ГНМЦНТО

Сайлыбаев А.А., руководитель по методической и инновационной работе ГНМЦНТО

Бигалиева А.С., методист по научно-методической и инновационной работе ГНМЦНТО


Эксперты:

Жигалова Р.М., учитель математики Филиала ОФ «Фонда образования Н.Назарбаева» Международная школа Алматы; Иянь М.Ю., учитель математики ШГ № 5; Алдибекова Б.М., учитель математики спец.интерната № 4 для слепых и слабовидящих детей Н. Островского; Сеитова К.А., учитель математики СЛ № 39; Карабалаева Т.А., методист ГНМЦНТО; Жумадилова Б.Н., учитель физики спец.интерната № 4 для слепых и слабовидящих детей Н. Островского; Батырбаева М.А., руководитель отдела по учебной работе ГНМЦНТО; Рахметова Г.С., учитель информатики ОШ№ 50; Железнова И.О., учитель информатики СЛ № 165; Куандыкова А., учитель информатики ОШ № 137; Амирбай М.Ф., учитель информатики ОШ № 181; Керимова Ж.Д., учитель химии ШГ № 162; Оспанова М. К., учитель химии Г № 159; Жарасова Б.Б., учитель биологии Г № 4; Жакипова С.Т., учитель биологии ШГ № 136; Корнелюк О.И., учитель биологии Г № 60; Крюкова Л.Л., учитель географии Г № 27; Семжанова С.А., учитель географии ШЛ № 173; Алимбай С.С., учитель географии СЛ № 12; Мухаметова Х.И., учитель физической культуры Г № 83; Амирбекова С.А., учитель физической культуры Г № 159; Баймбетова К.С., учитель художественного труда Г№ 130.


Рекомендовано к изданию решением Экспертного совета № 1 от 13.06.2019 года.


В сборник включены адаптированные программы учебных программ для 1-7 классов вариативной части учебного плана, элективных курсов для профильных предметов для 8-11 классов организаций среднего образования. В нем содержатся программы для учителей естественно-математического направления в системе профильного обучения.



Сборник набран методом прямого копирования




БАҒДАРЛАМА

элективті курс

МАЗМҰНДЫ ЕСЕПТЕР-ЭКОНОМИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫҢ НЕГІЗІ

9 сынып оқушыларына арналған

(Аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат)


Аубакирова Айгуль Даулетхановна

Ш.Уәлиханов атындағы №12 мамандандырылған гимназияның математика пәнінің мұғалімі


Пікір жазған: Қадырбаева Бағдагүл Ахмадиевна Абай атындағы ҚазҰПУ МФжИИ Математика және математикалық модельдеу кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының кандидаты, ХАА академигі


Түсініктеме хат мазмұны

Математиканың әр түрлі бағыттарын ашып көрсететін мазмұнды есептер математиканы оқыту процесін жетілдіруде және жалпы білім беруде маңызды рөл атқарады. Оқушылардың оқу материалдарын тиянақты меңгерулеріне, алған математикалық білімдерін практикада қолдана білулеріне, олардың өз беттерінше жұмыс істеу барысындағы нақты білімдері мен біліктіліктеріне қатысты маңызды мәліметтер жинақтауларына, түрлі ақпараттарды қабылдау, қорыту қабілеттерінің дамуына, математиканың пәнаралық байланыстардағы рөлін күшейтуге және олардың жалпы білімдерін кеңейтуге мүмкіндік береді.

Математика сабақтарында оқушыларды қызықтыратындай мазмұнды есептерді пайдалану арқылы оқушыларды талапқа сай жан-жақты дамытып, олардың білімінің, оның ішінде математикалық білімнің маңызын түсіне алуларына мүмкіндік жасауға болады. Сондықтан мазмұнды есептердің жүйесін материалдар мазмұнында экологиялық, экономикалық, ұлттық-аймақтық және т.с.с. ерекшеліктер ескерілген есептермен толықтыру осы сыныптарда математикалық білім беруді ізгілендірудің бірден-бір бағыты ретінде қарастырамыз.

Бағдарламаның мақсаты:

Қоғам талабына сай білім беруге және оларды дамытуға мүмкіндік беретін мазмұнды есептер жүйесін жетілдірудің бағыттарын айқындау және оны негіздеу.

Бағдарламаның міндеттері:

  • Оқулықтарға енетін мазмұнды есептер жүйесіне сандық және мазмұндық талдау жасаудың әдістерін анықтау.

  • Арнайы критерийлерді жасау және оларға сүйене отырып мазмұнды есептер жүйесін құру үшін негіз болатын математика курсына енетін мазмұнды есептердің мазмұндық элементтерін анықтау.

  • Мазмұнды есептер жүйесін пайдаланудың әдістемесін негіздеу және жасау, жасалған әдістеме тиімділігін педагогикалық эксперимент арқылы тексеру.

Осы міндеттерді шешуде қолданылған жалпы әдістері:

  • зерттеудің әдіснамалық негізін және оның теориялық негізін айқындау мақсатында педагогикалық, психологиялық, әдістемелік әдебиеттерді зерделеу және оларға талдау жасау;

  • бағдарламаларға, мектеп құжаттарына талдау жасау, оқушылардың математикалық білімдері мен біліктерінің жайын зерттеу, мектеп құжаттарына талдау жасау;

  • педагогикалық эксперимент жүргізу, оқыту процесін бақылау, мұғалімдермен, оқушылармен әңгімелесу, сауалдама жүргізу және эксперимент нәтижелерін математикалық статистика көмегімен өңдеу және қорытындылау.

Бағдарламаның өзектілігі:

  • Оқушылардың математикалық білімдерін тереңдетудегі экономикалық мазмұнды есептердің мүмкіндіктерін ашып көрсетудің алғы шарттары негізделді.

  • Математика курсы бойынша экономикалық мазмұнды есептерді таңдап алу критерийлері анықталды.

  • Математика сабақтарында оқу тәрбие процессінің тиімділігін арттыруға себептесетін экономикалық мазмұнды есептер жүйесін пайдаланудың әдістемесі жасалды.

Математика курсын зерделеу барысында мазмұнды есептер жүйесі оқушыларға негізгі математикалық ұғымдарды меңгерту мақсатында ғана емес, олардың жалпы білімдерін тереңдете отырып тәрбие беру мақсатында пайдаланылуы тиіс екендігі анықталады. Аталған сынып бойынша мазмұнды есептер оқушылардың ойларын дамытып, функционалдық тәуелділік идеясын барынша терең меңгертіп, есептеу мәдениеттерін көтеріп, қолданбалы біліммен, практикалық білік пен дағдылармен қаруландырады.

Есептердің жалпы мазмұнының қоғам талабына сай оқушыларды қажетті біліммен, біліктермен қамтамасыз етудегі және оларды жан-жақты дамытудағы мүмкіндіктерін анықтау.


Тұрақтылау (мазмұндық) бөлімі

1. Негізгі мектептегі экономикалық мазмұнды есептер - 4 сағат

Кіріспе. Бағдарламаның өзектілігі, мақсаты мен міндеті

Экономикалық мазмұнды есептер және шығару жолдары

2. Қозғалысқа берілген мәтіндік есептерді шығару - 5 сағат

Түзу бойындағы бір қалыпты қозғалыс

Өзен бойындағы қозғалыс

Шеңбер бойындағы қозғалыс

3. Жұмыс және еңбек өнімділігіне берілген мәтіндік есептер -3 сағат

Жұмыс және еңбек өнімділігін анықтау

Бір мезгілде әртүрлі трубалармен толтырылатын бассейндер туралы есептер

4. Процентке,пропорцияға берілген мәтіндік есептер- 3 сағат

Процентке берілген экономикалық есептер

Проценттің күрделі өсу формуласы

Процентке берілген экономикалық есептерді алгебралық тәсілмен шешу

5. Арифметикалық амалдардың компоненттерінің арасындағы байланысты анықтауға берілген

мәтіндік есептер- 3 сағат

6. Қоспа мен қорытпаға және концетрация мен проценттік құрамды анықтауға берілген мәтіндік

есептер- 2 сағат

7. Бір және екі айнымалысы бар теңдеулер жүйелері - 3 сағат

Бір айнымалысы бар теңдеулер және теңдеулер жүйесі

Екі айнымалысы бар теңдеулер және теңдеулер жүйесі

Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін Крамер формуласымен шешу

8. Бағдарлы мектептегі экономикалық мазмұнды есептер - 6 сағат

Отбасының күнкөріс бюджеті

Кәсіпкерліктің жақсы және жаман жақтары

Кәсіпкерлікке кіріспе

9. Экономикалық мазмұнды халық есептер – 5 сағат

Уақыт және адам жасына байланысты есептер

Кітап, газет және журнал беттерінің санын анықтау


Нормативті бөлім

Р/С

Тақырыптың аты

Сағат саны


Өткізілу түрі

Білім өнімі

Барлығы

Лекция


практика

1

Кіріспе. Экономикалық мазмұнды есептер түрлері.

1

1


Баяндау, презентация

Мазмұнды есептер жүйесі. Реферат.

2

Экономикалық мазмұнды есептер және шығару жолдары

1


1

Венн диаграммасы.

Постер.Топтық жұмыс.

Есепті шығару жолдарының схемасын меңгереді

3

Түзу бойындағы бір қалыпты қозғалыс.

2

1

1

Машықтану жаттығуларын орындау

Қозғалысқа берілген мазмұнды есептерді шығару .

4

Өзен бойындағы қозғалысқа есептер шығару

2

1

1

Практикалық жұмыс.

Мазмұндық есептердің негізгі компоненттерін анықтау.

5

Шеңбер бойындағы қозғалыс.

1

1


Баяндау

, формуласын меңгереді.

6

Шығармашылық жұмыс.

1


1

Топтық жұмыс. Жинақтау.

Кіші ғылыми жұмыстар дайындайды, қорғайды.

7

Мазмұнды есептер.Деңгейлік тапсырмалар

1


1

Бақылау. Өзара бағалау. Оқуды бағалау.

Деңгейлік есептерді шешу

8

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ