Теңдіктер мен теңсіздіктер. Теңдеулер. Теңдік және теңсіздік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Теңдіктер мен теңсіздіктер. Теңдеулер. Теңдік және теңсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.2.1 Теңдік және теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдік пен теңсіздікті айыра білу. Барлығы: теңдік пен теңсіздікті ажырата біледі; Көбі: “+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын қолдана біледі. Кейбірі: теңдіктерді “=” таңбасын, ал теңсіздіктерді “≠” таңбасын пайдаланып жазу дағдысын дамытады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

П ән: Математика

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 3C: Теңдіктер мен теңсіздіктер. Теңдеулер

Күні: 31.01.2019ж

Сынып: 1 ә сынып

Мектеп: С.Сейфуллин жом.

Мұғалімнің аты-жөні: Құрманалиева Айжан

Қатысқандар саны: 26

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Теңдік және теңсіздік

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.2.1 Теңдік және теңсіздікті, теңдеуді, тура және

тура емес теңдік пен теңсіздікті айыра білу.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: теңдік пен теңсіздікті ажырата біледі;

Көбі: “+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын қолдана біледі.

Кейбірі: теңдіктерді “=” таңбасын, ал теңсіздіктерді “≠” таңбасын пайдаланып жазу дағдысын дамытады.

Бағалау критерийлері

  • Практикалық құралдарды пайдалану, мәселен, бұршақтың бір уысы секілді заттардың тең немесе тең еместігін анықтауға қажетті қарапайым таразы

  • Сандарды пайдаланып, эксперименттер нәтижелерін сипаттау және теңдіктер мен теңсіздіктер туралы пікірлерді құрастыру

  • «Саяхат» тақырыбының аясында теңдік пен теңсіздікті зерттеу.

Тілдік мақсаттар

Теңдік, теңсіздік.


Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Музыка, сауат ашу.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы магниттік тақта т.б

Бастапқы білім

Уақыт өлшем бірліктері (мин,сағ, апта,ай)туралы түсінік қалыптасқан.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері

Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап,жылы күлкілерін сыйлайды.


Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойылады

ә р оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Тест.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау





Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

Сабақтың ортасы

1-тапсырма

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Мақсаты:Практикалық құралдарды пайдалану, мәселен, бұршақтың бір уысы секілді заттардың тең немесе тең еместігін анықтауға қажетті қарапайым таразы


Дескриптор:

-теңдікті анықтайды және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді;

- теңсіздікті ажыратады және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді;

+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын қолдана біледі.


ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


2-тапсырма

Жеке жұмыс. «Ойнайық та ойлайық»

  • Мақсаты:• Сандарды пайдаланып, эксперименттер нәтижелерін сипаттау және теңдіктер мен теңсіздіктер туралы пікірлерді құрастыру.

  • Дескриптор: Заттардың санын салыстыра отырып теңдік немесе теңсіздік екенін анықтай алады.

  • ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау

3-тапсырма Топпен жұмыс. « Ауылға саяхат»


Мақсаты: «Саяхат» тақырыбының аясында теңдік пен теңсіздікті зерттеу.

Дескриптор:

+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын қолдана біледі.

оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.








Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





Белсенді оқу тапсырмалары.




Сабақтың соңы


Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс парақшасы.













Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

О қушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға

үйрету.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

1-тапсырма

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Мақсаты:Практикалық құралдарды пайдалану, мәселен, бұршақтың бір уысы секілді заттардың тең немесе тең еместігін анықтауға қажетті қарапайым таразы

Дескриптор:

-теңдікті анықтайды және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді;

- теңсіздікті ажыратады және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді;

+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын қолдана біледі.


2-тапсырма

Жеке жұмыс. «Ойнайық та ойлайық»

Мақсаты:• Сандарды пайдаланып, эксперименттер нәтижелерін сипаттау және теңдіктер мен теңсіздіктер туралы пікірлерді құрастыру.

Дескриптор: Заттардың санын салыстыра отырып теңдік немесе теңсіздік екенін анықтай алады.



3-тапсырма Топпен жұмыс.

« Ауылға саяхат»


Мақсаты:«Саяхат» тақырыбының аясында теңдік пен теңсіздікті зерттеу.

Дескриптор:

+”, “-”, “=”, “≠”, “>” , “<” таңбаларын қолдана біледі.

оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.





















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2019
2562
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі