Тік бұрышты үшбұрыштарды шешу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тік бұрышты үшбұрыштарды шешу.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы

Күні :

Сыныбы: 8

Пәні: геометрия

Мектеп: №94

Мұғалімнің аты-жөні: Ашен Л.А.


Қатысқандар: Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Тік бұрышты үшбұрыштарды шешу.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме)

8.1.3.8 берілген екі элементі бойынша тік бұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу.

Сабақтың мақсаты

1.Барлық оқушылар:Тік бұрышты үшбұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін біледі

2.Басым көпшілігі: Пифогор теоремасы бойынша белгісіз элементін таба алады

3.Кейбір оқушылар; Тік бұрышты үшбұрыштардың сүйір бұрышының 300, 450 және 600 -тағы синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Тік бұрышты үшбұрыштардың сүйір бұрышының 300, 450 және 600-қа тең болғандағы белгісіз элементті таба алады.


Бағалау критерийі

*-Тік бұрышты үшбұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін біледі.

*-Пифогор теоремасы бойынша белгісіз элементін таба алады.

*-Тік бұрышты үшбұрыштардың сүйір бұрышының 300, 450 және 600 -тағы синусы, косинусы, тангенсі және котангенсін анықтайды.

*-Тік бұрышты үшбұрыштардың сүйір бұрышының 300, 450 және 600-қа тең болғандағы белгісіз элементті таба алады.

Тілдік мақсаттар









Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үштілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.


Қазақша

Русский

English


Үшбұрыш

Треугольник

Triangle

Жақ

Сторона

Side

Төбе

Вершина

Vertex

Бұрыш

Угол

Angle

Нүкте

Точка

Point

Жазықтық

Плоскость

Plane

Барлық бұрышта-рының қосындысы

Суммавсехуглов

Typeso ftriangle

Үшбұрыштүрлері

Виды треугольника

Similar triangles

Үшбұрыш салу

Построить треугольник

Construc ting triangle

Тік бұрыштыү шбұрыш

Прямоугольнтреугольник

Right triangle

Периметр

Периметр

Perimeter


Құндылықтарға баулу

«Рухани жаңғыру» аясында тәрбие жұмыстарын жүргізу. Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту, бір- біріне қолдау көрсетуге баулу.

Пәнаралық байланыс

Сызу, тарих.

Алдыңғы білім



3-сыныпта -4 сыныптарда Үшбұрыш және оның түрлерімен танысқан.

8.1.3.6 тік бұрышты үшбұрыштың 300, 450 және 600 –қа тең бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің мәндерін табу үшін қолдану.

8.1.3.7 тік бұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300, 450 және 600 –қа тең бұрыштардың синус, косинус тангенс және котангенсінің мәндерін қолдану.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Сабақтың басы


1.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу

2.Мозайка әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлемін

(1- топ тік бұрышты үшбұрыш;2- топ тең бүйірлі үшбұрыш;3- топ тең қабырғалы үш бұрыш)

Үй жұмысын тексеру:

Үйге берілген тапсырманы тексеруде барлық оқушыны қамту мақсатында «Интербелсенді » әдісін қолданам.

Оқушылардың назарын сабаққа аударып, ойын жинақтау мақсатында математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»

1.Әділ тақтаға 2 сан жазды.Мейрамбек олардың қосындысын қасына жазды.Жәнібек тақтадағы 3 санын қосты.Егер Мейрамбектің жазған саны 5 болса,Жәнібек тапқан қосынды нешеге тең? Жауабы:5+5+10=20

2.8*8 кестесінде 17 клетканы бояп,және осы боялған клеткалар қатар тұратындай етіп орналастыруға бол ма?

Жауабы:жоқ Кестені 2*2 болатындай 16 клеткаға бөлейік.Онда осы екі клетканың біреуі боялған болады,олар көршілес болады



Сабақтың ортасы


1 тапсырма

Бос  орынға керекті санды жазыңдар:

1. sin30˚= _______      2. cos30˚= _______      3. sin60˚=  _______

4. cos30˚= _______      5. sin45˚= _______      6. cos 60˚= _____

7. tg45˚= _______        8. ctg45˚= _______      9. ctg30˚= _______

10. tg30˚= _______      11. ctg60˚= _______    12. tg60˚= _______



Бағалау крийтериі

Дескриптор

Синус,косинус,тангенс,котангенстің 300, 450 және 600 –қа тең мәндерін таба алады

Синус,косинус,тангенс,котангенстің 300, 450 және 600 –қа тең мәндерін тапты

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын. Тапсыманы толық орындағанға жасыл түсті котереді,Қателері болса қызыл түсті көтеремиз.2 тапсырма

Егер теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір жағы 5дм табаны 6 дм, ал биіктігі 4 дм болса, табанындағы бұрыштың

1) косинусын;

2) синусын

3) тангенсін табыңдар



Бағалау крийтериі

Дескриптор

Берілген мәліметтер бойынша тік бұрышты үшбұрыштың синус,косинус,тангенсін анықтайды

Берілген мәліметтер бойынша тік бұрышты үшбұрыштың синус,косинус,тангенсін анықтады


Жарайсың, өте жақсы, керемет, деген сөздерд и пайдаланып уәждеп отырам. Қалыптастырушы бағамен бағалауға болады.


3 тапсырма


Тест тапсырмалары


1.Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 10 см, кіші катеті 6 см. Екінші катетін табыңдар?

А) 3 см       В) 5 см       С) 4 см     Д) 8 см



2. Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 9 см,  12 см, гипотенузасын табыңдар?

 А)  13 см      В) 14 см       С) 15 см      Д) 16 см



3. Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 17 см, бір  катеті 15 см. Екінші катетін табыңдар?

 А)   8 см       В) 10 см       С) 2 см      Д)  9 см

4. Sin α=√2\2     α=?

А)  30        В)  60       С) 45     Д) 90

5. ctg α=1   α=?

  А) 30       В) 60      С) 45       Д) 90

6. tg45 +sin² 17+cos² 17=?

  А)  2      В)   1        С)   3      Д) 0

  7. α бұрышының синусы деп, ...

А)  осы бұрыштың синусының косинусына қатынасы

В) қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы

С) іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы

Д) осы бұрыштың косинусының синусына қатынасы

8. α бұрышының тангенсі деп, ...

А)  осы бұрыштың синусының косинусына қатынасы

В) қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы

 С) іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы

Д) осы бұрыштың косинусының синусына қатынасы

  9. (1-cosα)(1+сosα)=?

А) sin ²α          В) cos²α        С) sin α       Д) cos α

10. cos30\sin60 =?

  А)  0       В) 1       С)   2        Д) 3



Симатикалық карта әдісімен

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10











      «5»- 9-10 сұрақа

«4»-6-8 сұрақ

«3» 3-5 сұрақ



Бағалау крийтериі

Дескриптор

Берілген мәліметтер бойынша тік бұрышты үшбұрыштың белгісіз элементі н сұрақ жауап арқылы анықтау

Берілген мәліметтер бойынша тік бұрышты үшбұрыштың белгісіз элементі н сұрақ жауап арқылы анықтады




Сабақтың соңы

Кері байланыс: «Ойды аяқта» әдісі

-бүгін мен білдім

-мен үйрендім

-қиындық тудырды

-қолымнан келді

Үйге тапсырма; 8.1.3. тақырып №12, №13







Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игерудең кейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




Сызғыш, церкул, қарандаш, қолданғанда қауіпсіздік ережесин сақтау керектігін сабақ басында айта кетім.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтардан неге көңіл бөлу қажет?

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
1553
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі