Материалдар / Тік бұрышты үшбұрыштарды шешу.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тік бұрышты үшбұрыштарды шешу.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
1288
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар тарауыКүні :Сыныбы: 8Пәні: геометрия Мектеп:94 Мұғалімнің аты-жөні: Ашен Л.А. Қатысқандар: Қатыспағандар
Сабақтың тақырыбыТік бұрышты үшбұрыштарды шешу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) 8.1.3.8 берілген екі элементі бойынша тік бұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу.
Сабақтың мақсаты1.Барлық оқушылар:Тік бұрышты үшбұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін біледі2.Басым көпшілігі: Пифогор теоремасы бойынша белгісіз элементін таба алады 3.Кейбір оқушылар; Тік бұрышты үшбұрыштардың сүйір бұрышының 300, 450 және 600 -тағы синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі. Тік бұрышты үшбұрыштардың сүйір бұрышының 300, 450 және 600-қа тең болғандағы белгісіз элементті таба алады.

Бағалау критерийі*-Тік бұрышты үшбұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін біледі.*-Пифогор теоремасы бойынша белгісіз элементін таба алады.*-Тік бұрышты үшбұрыштардың сүйір бұрышының 300, 450 және 600 -тағы синусы, косинусы, тангенсі және котангенсін анықтайды.*-Тік бұрышты үшбұрыштардың сүйір бұрышының 300, 450 және 600-қа тең болғандағы белгісіз элементті таба алады.
Тілдік мақсаттар













Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үштілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.



Құндылықтарға баулу«Рухани жаңғыру» аясында тәрбие жұмыстарын жүргізу. Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту, бір- біріне қолдау көрсетуге баулу.
Пәнаралық байланысСызу, тарих.
Алдыңғы білім

3-сыныпта -4 сыныптарда Үшбұрыш және оның түрлерімен танысқан.8.1.3.6 тік бұрышты үшбұрыштың 300, 450 және 600 –қа тең бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің мәндерін табу үшін қолдану.8.1.3.7 тік бұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300, 450 және 600 –қа тең бұрыштардың синус, косинус тангенс және котангенсінің мәндерін қолдану.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу2.Мозайка әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлемін(1- топ тік бұрышты үшбұрыш;2- топ тең бүйірлі үшбұрыш;3- топ тең қабырғалы үш бұрыш)Үй жұмысын тексеру: Үйге берілген тапсырманы тексеруде барлық оқушыны қамту мақсатында «Интербелсенді » әдісін қолданам.Оқушылардың назарын сабаққа аударып, ойын жинақтау мақсатында математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»1.Әділ тақтаға 2 сан жазды.Мейрамбек олардың қосындысын қасына жазды.Жәнібек тақтадағы 3 санын қосты.Егер Мейрамбектің жазған саны 5 болса,Жәнібек тапқан қосынды нешеге тең? Жауабы:5+5+10=202.8*8 кестесінде 17 клетканы бояп,және осы боялған клеткалар қатар тұратындай етіп орналастыруға бол ма?Жауабы:жоқ Кестені 2*2 болатындай 16 клеткаға бөлейік.Онда осы екі клетканың біреуі боялған болады,олар көршілес болады



Сабақтың ортасы

1 тапсырмаБос  орынға керекті санды жазыңдар:1. sin30˚= _______      2. cos30˚= _______      3. sin60˚=  _______  4. cos30˚= _______      5. sin45˚= _______      6cos 60˚= _____         7. tg45˚= _______        8. ctg45˚= _______      9. ctg30˚= _______10. tg30˚= _______      11. ctg60˚= _______    12. tg60˚= _______



«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын. Тапсыманы толық орындағанға жасыл түсті котереді,Қателері болса қызыл түсті көтеремиз.2 тапсырмаЕгер теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір жағы 5дм табаны 6 дм, ал биіктігі 4 дм болса, табанындағы бұрыштың1) косинусын;2) синусын3) тангенсін табыңдар





Жарайсың, өте жақсы, керемет, деген сөздерд и пайдаланып уәждеп отырам. Қалыптастырушы бағамен бағалауға болады.

3 тапсырма

Тест тапсырмалары

1.Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 10 см, кіші катеті 6 см. Екінші катетін табыңдар?                                                                                                   А) 3 см       В) 5 см       С) 4 см     Д) 8 см                                                                

2. Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 9 см,  12 см, гипотенузасын табыңдар?                                                                                                                 А)  13 см      В) 14 см       С) 15 см      Д) 16 см                                                      3. Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 17 см, бір  катеті 15 см. Екінші катетін табыңдар?                                              А)   8 см       В) 10 см       С) 2 см      Д)  9 см                                                         4. Sin α=√2\2     α=?                       А)  30        В)  60       С) 45     Д) 90                       5. ctg α=1   α=?                       А) 30       В) 60      С) 45       Д) 90                                6. tg45 +sin² 17+cos² 17=?                  А)  2      В)   1        С)   3      Д) 0                 7. α бұрышының синусы деп, ...                                                                             А)  осы бұрыштың синусының косинусына қатынасы                                       В) қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы                                               С) іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы                                            Д) осы бұрыштың косинусының синусына қатынасы                                         8. α бұрышының тангенсі деп, ...                                                                           А)  осы бұрыштың синусының косинусына қатынасы                                                 В) қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы                                               С) іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы                                           Д) осы бұрыштың косинусының синусына қатынасы                                          9. (1-cosα)(1+сosα)=?             А) sin ²α          В) cos²α        С) sin α       Д) cos α10. cos30\sin60 =?            А)  0       В) 1       С)   2        Д) 3 

Симатикалық карта әдісімен      «5»- 9-10 сұрақа «4»-6-8 сұрақ «3» 3-5 сұрақ





Сабақтың соңыКері байланыс: «Ойды аяқта» әдісі -бүгін мен білдім-мен үйрендім-қиындық тудырды-қолымнан келді Үйге тапсырма; 8.1.3. тақырып №12, №13





Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игерудең кейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




Сызғыш, церкул, қарандаш, қолданғанда қауіпсіздік ережесин сақтау керектігін сабақ басында айта кетім.
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да оқу туралы да ойланыңыз)?
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!