Материалдар / Тікбұрышты үшбұрыштарды салу

Тікбұрышты үшбұрыштарды салу

Материал туралы қысқаша түсінік
Тікбұрышты үшбұрыштарды салу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2018
499
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні23.01.2018
Кабинет304,312каб.
Сыныбы8 «А»
ПәніГеометрия
Пән мұғаліміМаңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы «№10 жалпы білім беру орта мектебі» КММ-сі Кенесбаева Гулнара
ТақырыбыТікбұрышты үшбұрыштарды салу
МақсатыБілу:Салу есептерін еске түсіру.Түсіну:Тікбұрышты үшбұрыштарды салу есептерімен байланыстыру.Қолдану:Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін есептер шығаруда қолдану. Талдау:Қасиеттерді қолданып шығарылған есептерді талдай білу, дәлелдеу.Жинақтау: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы салу есептерінде тікбұрыштың қасиеттерін қолданып есептер құрастыру.Күрделі тапсырмалар беру, оқушыларды ойландыру.Бағалау:Тікбұрышты үшбұрыштарды шешумен салу есептерін ажырата білу.
Күтілетін нәтижеБілу: Салу есептерін еске түсіреді.Түсіну:. Тікбұрышты үшбұрыштарды салу есептерімен байланыстырады.Қолдану:Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін есептер шығаруда қолданады..Талдау: Қасиеттерді қолданып шығарылған есептерді талдай біледі, дәлелдейді.Жинақтау: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы салу есептерінде тікбұрыштың қасиеттерін қолданып есептер құрастырады.Күрделі тапсырмалар беру, оқушыларды ойландыру.Бағалау: Тікбұрышты үшбұрыштарды шешумен салу есептерін ажырата біледі.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Сабақтың құрылымыІ. Ақпарат блогы.ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы.ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы.ІV. Интеллектуалдық тренинг блогы.V. Күтілетіннәтижеблогы.
Оқытуәдісі «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».
Мұғаліміс-әрекетініңтәсіліБағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмек береді, олардың танымдық тапсырмаларды өз бетімен орындауын қадағалайды.
Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формасыКүтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін кестеде берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап беру. Өз мүмкіндіктеріне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау. Тақырыптың идеясын түсіне отырып баға беру.
ТанымдықтапсырмаларСабақтың ЖБЕА блогындаберіледі.
Оқушыіс-әрекетінұйымдастыруКүтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін , суреттерді пайдаланып сұрақтарға жауап беру; Өз мүмкіндігіне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау.
Оқушыда дағды қалыптастыруӨзін-өзі дамыту дағдылары – өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарылату бағытында жүйелі жұмыс жасау, белгіленген мақсатқа жетіп барып нәтиже көрсету, жинақталған білім мен қалыптасқан дағды негізінде ой қорыта алу
Негізгі ұғымдар мен терминдерТікбұрыш, Брадистің «Төрт таңбалы математикалық кестесі»
Ақпарат көздеріИнтернет желісі, Оқулық.
Сабақты бағалауОқушының оқу іс-әрекеті деңгейіне байланысты бағаланады.
Психологиялық дайындық

«Жүректен жүрекке» А4 жүрек пішіндес қағаз таратылады. (қызыл, көк, сары) Сол жүректерді таңдап алады, әркімнің арқасына жабыстырады, әр адам сәттілік тілеп, тілек жазады,сол бойынша топқа бөлінеді.
Топқа бөлу

І топ: Циркуль

ІІ топ: Карандаш

ІІІ топ: Сызғыш

І. Ақпарат блогы. 6 минутТақырып жоспары:1.Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттері.2.Тікбұрышты үшбұрышты шешу.3. Тікбұрышты үшбұрышқа арналған салу есептері



ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы.6 минут

І.Білу.Түсіну.«Динамикалық әдіс» топ болып шеңбер құрып, бір-біріне салу есептерінің түрлері туралы не білгенін, түсінгенін айтады.1.Тікбұрышты үшбұрыш дегеніміз не?2.Салу есептері дегеніміз не?3.Салу есептерінің түрлері қандай?ІІ. Қолдану.Талдау.1.Сызғыштың көмегімен орындалатын салулар2.Циркульдің көмегімен орындалатын салулар3.Қарапайым салу есептеріІІІ. Жинақтау. «Ротация» әдісі арқылы әр топ жаңа тақырып бойынша түсінбеген сұрақтарды бір-біріне қойып талқылайды, жинақтайды.
ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы.18 минут

І деңгей.Жаңа тақырып бойынша оқулықтағы 180-182 есептерді шығару.ІІ деңгей. Оқулықта берілген «Өзіңді тексер!» атты тест тапсырмасын тексеруІІІ деңгей. С тобының есептерін орындау
ІV. Интеллектуалдық тренинг блогы.6 минут

І топ. Циркуль ІІ топ. Сызғыш.ІІІ топ. Қалам
V. Күтілетіннәтижеблогы.Сабақты өздігінен бағалау. Сыныптың сабақты оқу қарқыны мен күтілетін нәтижеге қалай қол жеткізгендігін дәлелдеу үшін әр оқушыға 2 сұрақтан беру .




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ