Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

















    «Химия» пәні бойынша тоқсанға арналған

    жиынтық бағалау спецификациясы


    7 сынып







    Мазмұны

    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты 4

    2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар 4

    3. Күтілетін нәтиже 4

    4. Ойлау дағдыларының деңгейі 4

    5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу 5

    6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 5

    7. Модерация және балл қою 5

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 6

    5. Қатты зат құрылымы көрсетілген молекулалар моделін белгілеңіз. 8

    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 11

    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 16

    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 21





    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған.

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.


    2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

    «Химия « пәні бойынша оқу бағдарламасы, негізгі мектеп (7-9 сынып)


    3. Күтілетін нәтиже

    Білу:

    - алғашқы химиялық түсініктер;

    - зертханалық және практикалық жұмыстар барысындағы техника қауіпсіздік ережелері;

    - химиялық және физикалық құбылыстар.

    Түсіну:

    - химиялық және физикалық құбылыстардың мәні

    Қолдану:

    - табиғаттағы тірі және тірі емес (өлі) құбылыстар мен үдерістерді сипаттау үшін негізгі химиялық терминдер мен түсініктер;

    - алған білімді химиялық және физикалық құбылыстар мен үдерістердің жүру жағдайын түсіндіруде.


    4. Ойлау дағдыларының деңгейі

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Сипаттама

    Тапсырмалар түрлері

    Білу және түсіну

    Нақты деректерді, терминдерді, әдістер мен тәсілдерді білу.

    Ақпаратты дұрыс еске түсіру, болжау немесе түсіндіру арқылы пәнді ұғатынын көрсете білу.

    КТБ - Көп таңдауы бар тапсырмалар

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

    Қолдану

    Әртүрлі мәнмәтіндер мен жағдайларда алған білімдерін және ақпараттарды қолдану.

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

    ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

    Жоғары деңгей дағдылары

    Зерттелетін үдерістің құрамдас бөліктерін талдау арқылы ақпарат немесе нәтижелер алу және оны түсіндіру.

    Модель құру үшін алған білімдерін біртұтас біріктіру; нақты үдерістерді сипаттайтын модельдерді түсіндіру; дереккөздерден шығатын ой-пікірлерді қалыптастыру.

    Ақпараттар, тәсілдер, қорытындылар, нәтижелердің тиімділігі немесе анықтылығы туралы шешім шығару; қолайлы әдіс-тәсілдерді және стратегияларды таңдай білу.

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

    ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар


    5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу


    Тоқсан

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    I

    50%

    38%

    12%

    II

    72%

    14%

    14%

    III

    56%

    22%

    22%

    IV

    40%

    40%

    20%

    Барлығы

    55%

    28%

    17%


    6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі


    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойыңыз.

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды оқып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтыңыз.

    Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз.

    Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қоюды ұсыныңыз.

    Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

    Жиынтық бағалау жұмыстарының орындалуына 5 мин уақыт қалғанын білім алушыларға хабарлаңыз

    Жиынтық бағалау жұмысын орындауға берілген уақыт аяқталғаннан кейін білім алушылардан қаламсаптарын/ қарындаштарын партаға қойюларын сұраңыз.


    7. Модерация және балл қою


    Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

    1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


    Ұзақтығы - 40 минут

    Балл саны - 20


    Тапсырма түрлері:

    КТБ- Көп таңдауы бар тапсырмалар;

    ҚЖ- Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;

    ТЖ -Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


    Жиынтық бағалаудың құрылымы


    Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

    Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.

    Нұсқа: 8 тапсырмадан тұрады: соның ішінде көп таңдауы бар сұрақтар, қысқаша жауапты қажет ететін сұрақтар, толық жауапты қажет ететін тапсырмалар берілген.


    Бөлім

    Тексерілетін мақсат

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Тапсырма саны*

    Тапсырма №*

    Тапсырма түрі*

    Орындау уақыты, мин*

    Балл*

    Бөлім бойынша балл

    7.1A Химияға кіріспе. Элементтер, қосылыстар және қоспалар

    7.1.1.2 лабораторияда қауіпсіз жұмыс жүргізу ережелерін білу және түсіну;

    Білу және түсіну

    1

    3

    ҚЖ

    3

    2

    12

    7.4.1.1 элементті (жай зат) бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну;

    Білу және түсіну

    2

    1, 2

    КТБ

    3

    2

    7.4.1.3 элемент(жай зат), қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата алу;

    Қолдану

    1

    4

    ҚЖ

    5

    3

    7.4.1.5 қоспалардың түрлерін және оларды бөлу әдістерін білу;

    Білу және түсіну

    1

    7

    ТЖ /ҚЖ

    8

    3

    7.4.1.6 қоспаны бөлуге негізделген тәжірибені жоспарлау және өткізу;

    Қолдану

    2

    7.1В

    Зат күйінің өзгерісі

    7.1.1.3 физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

    Қолдану

    1

    6

    ҚЖ

    4

    2

    8

    7.1.1.4 заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру;

    Білу және түсіну

    1

    5

    ҚЖ

    2

    1

    7.1.1.5 салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру;

    Жоғары деңгей дағдылары

    1

    8

    ТЖ

    15

    5

    7.1.1.6 судың қайнау үдерісін зерделеу, қыздыру қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясын пайдалана отырып, өз бақылауларын түсіндіру;

    Жоғары деңгей дағдылары

    Барлығы






    40

    20

    20

    1-тоқсан бойынша тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

    «Химия» пәнінен 1-тоқсанға арналған

    жиынтық бағалаудың тапсырмаларының үлгісі


    1. Атомдардың белгілі бір түрінен тұрады.

    A) элемент

    B) қосылыс

    C) қоспа

    D) қосынды

    [1]

    2. Берілген тізімнен элементті көрсетіңіз.

    A) ас тұзы

    B) су

    C) оттегі

    D) ауа

    [1]


    3. Берілген тұжырымдардың дұрыстығын немесе бұрыстығын көрсетіңіз. Химия пәнін

    оқу кезінде зертханалық және практикалық жұмыстар барысында:


    №

    Тұжырым

    • Дұрыс / Х Бұрыс

    1

    Тек таза заттармен ғана жұмыс жасау қажет



    2

    Жанып тұрған спиртшамды абайлап орнынан қозғауға болады


    [2]

    4. Кестені қоспа, қосылыс және элемент ұғымдары тұрғысынан толықтырыңыз.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мталханова Алтынай Кайратовна
    08 Маусым 2020
    24988
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ТЖБ 7 сынып, химия

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ТЖБ 7 сынып, химия

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ТЖБ 7 сыныптар ушин
    Материалдың қысқаша нұсқасы

















    «Химия» пәні бойынша тоқсанға арналған

    жиынтық бағалау спецификациясы


    7 сынып







    Мазмұны

    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты 4

    2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар 4

    3. Күтілетін нәтиже 4

    4. Ойлау дағдыларының деңгейі 4

    5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу 5

    6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі 5

    7. Модерация және балл қою 5

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 6

    5. Қатты зат құрылымы көрсетілген молекулалар моделін белгілеңіз. 8

    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 11

    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 16

    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ 21





    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған.

    Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.


    2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

    «Химия « пәні бойынша оқу бағдарламасы, негізгі мектеп (7-9 сынып)


    3. Күтілетін нәтиже

    Білу:

    - алғашқы химиялық түсініктер;

    - зертханалық және практикалық жұмыстар барысындағы техника қауіпсіздік ережелері;

    - химиялық және физикалық құбылыстар.

    Түсіну:

    - химиялық және физикалық құбылыстардың мәні

    Қолдану:

    - табиғаттағы тірі және тірі емес (өлі) құбылыстар мен үдерістерді сипаттау үшін негізгі химиялық терминдер мен түсініктер;

    - алған білімді химиялық және физикалық құбылыстар мен үдерістердің жүру жағдайын түсіндіруде.


    4. Ойлау дағдыларының деңгейі

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Сипаттама

    Тапсырмалар түрлері

    Білу және түсіну

    Нақты деректерді, терминдерді, әдістер мен тәсілдерді білу.

    Ақпаратты дұрыс еске түсіру, болжау немесе түсіндіру арқылы пәнді ұғатынын көрсете білу.

    КТБ - Көп таңдауы бар тапсырмалар

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

    Қолдану

    Әртүрлі мәнмәтіндер мен жағдайларда алған білімдерін және ақпараттарды қолдану.

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

    ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

    Жоғары деңгей дағдылары

    Зерттелетін үдерістің құрамдас бөліктерін талдау арқылы ақпарат немесе нәтижелер алу және оны түсіндіру.

    Модель құру үшін алған білімдерін біртұтас біріктіру; нақты үдерістерді сипаттайтын модельдерді түсіндіру; дереккөздерден шығатын ой-пікірлерді қалыптастыру.

    Ақпараттар, тәсілдер, қорытындылар, нәтижелердің тиімділігі немесе анықтылығы туралы шешім шығару; қолайлы әдіс-тәсілдерді және стратегияларды таңдай білу.

    ҚЖ - Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

    ТЖ - Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар


    5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу


    Тоқсан

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    I

    50%

    38%

    12%

    II

    72%

    14%

    14%

    III

    56%

    22%

    22%

    IV

    40%

    40%

    20%

    Барлығы

    55%

    28%

    17%


    6. Жиынтық бағалауды өткізу ережесі


    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойыңыз.

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқауды оқып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығын хабарлаңыз. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтыңыз.

    Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіңіз. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығын ескертіңіз.

    Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қоюды ұсыныңыз.

    Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

    Жиынтық бағалау жұмыстарының орындалуына 5 мин уақыт қалғанын білім алушыларға хабарлаңыз

    Жиынтық бағалау жұмысын орындауға берілген уақыт аяқталғаннан кейін білім алушылардан қаламсаптарын/ қарындаштарын партаға қойюларын сұраңыз.


    7. Модерация және балл қою


    Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

    1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


    Ұзақтығы - 40 минут

    Балл саны - 20


    Тапсырма түрлері:

    КТБ- Көп таңдауы бар тапсырмалар;

    ҚЖ- Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;

    ТЖ -Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


    Жиынтық бағалаудың құрылымы


    Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

    Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.

    Нұсқа: 8 тапсырмадан тұрады: соның ішінде көп таңдауы бар сұрақтар, қысқаша жауапты қажет ететін сұрақтар, толық жауапты қажет ететін тапсырмалар берілген.


    Бөлім

    Тексерілетін мақсат

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Тапсырма саны*

    Тапсырма №*

    Тапсырма түрі*

    Орындау уақыты, мин*

    Балл*

    Бөлім бойынша балл

    7.1A Химияға кіріспе. Элементтер, қосылыстар және қоспалар

    7.1.1.2 лабораторияда қауіпсіз жұмыс жүргізу ережелерін білу және түсіну;

    Білу және түсіну

    1

    3

    ҚЖ

    3

    2

    12

    7.4.1.1 элементті (жай зат) бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну;

    Білу және түсіну

    2

    1, 2

    КТБ

    3

    2

    7.4.1.3 элемент(жай зат), қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата алу;

    Қолдану

    1

    4

    ҚЖ

    5

    3

    7.4.1.5 қоспалардың түрлерін және оларды бөлу әдістерін білу;

    Білу және түсіну

    1

    7

    ТЖ /ҚЖ

    8

    3

    7.4.1.6 қоспаны бөлуге негізделген тәжірибені жоспарлау және өткізу;

    Қолдану

    2

    7.1В

    Зат күйінің өзгерісі

    7.1.1.3 физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

    Қолдану

    1

    6

    ҚЖ

    4

    2

    8

    7.1.1.4 заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру;

    Білу және түсіну

    1

    5

    ҚЖ

    2

    1

    7.1.1.5 салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру;

    Жоғары деңгей дағдылары

    1

    8

    ТЖ

    15

    5

    7.1.1.6 судың қайнау үдерісін зерделеу, қыздыру қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясын пайдалана отырып, өз бақылауларын түсіндіру;

    Жоғары деңгей дағдылары

    Барлығы






    40

    20

    20

    1-тоқсан бойынша тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі

    «Химия» пәнінен 1-тоқсанға арналған

    жиынтық бағалаудың тапсырмаларының үлгісі


    1. Атомдардың белгілі бір түрінен тұрады.

    A) элемент

    B) қосылыс

    C) қоспа

    D) қосынды

    [1]

    2. Берілген тізімнен элементті көрсетіңіз.

    A) ас тұзы

    B) су

    C) оттегі

    D) ауа

    [1]


    3. Берілген тұжырымдардың дұрыстығын немесе бұрыстығын көрсетіңіз. Химия пәнін

    оқу кезінде зертханалық және практикалық жұмыстар барысында:


    №

    Тұжырым

    • Дұрыс / Х Бұрыс

    1

    Тек таза заттармен ғана жұмыс жасау қажет



    2

    Жанып тұрған спиртшамды абайлап орнынан қозғауға болады


    [2]

    4. Кестені қоспа, қосылыс және элемент ұғымдары тұрғысынан толықтырыңыз.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Барлық материалдар 7 сынып
    08.06.2020
    24988
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мталханова Алтынай Кайратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации