Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Топтағы шығармашылықты дамытуға бағытталған ойындар,ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді
Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
Бөлім: 5-бөлім. Денсаулық және физикалық белсенділік |
|||||
Мұғалімнің есімі: Адай Елдос Кәрімбергенұлы
|
|||||
Сынып: 3 Г |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:
|
|||
Сабақ тақырыбы:
|
Топтағы шығармашылықты дамытуға бағытталған ойындар |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.3.3.1 –қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі ағзадағы өзгерістер |
||||
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылар өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсінеді және жетілдіреді |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады |
||||
Жоспар
|
|||||
Жоспарланған уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||
Басталуы 15мин |
Оқушыларды сапқа тұрғызып,д/ш сабағын ұйымдастырушының пәрмені мен баяндамасын тыңдау. Сабақтың тақырыбы,мақсаты мен міндеттерімен таныстыру. Оқушыларды түгендеу. Спорт алаңында жүру жаттығуын жасату -қол жоғарыда аяқтың ұшымен жүру -қол белде өкшемен жүру -қол белде аяқтың сыртымен жүру -қол белде аяқтың ішімен жүру Жүгіру жаттығулары -қолды алға айналдырып оң жағымен жылжу -қолды артқа айналдырып сол жағымен жылжу -қол белде аяқты алға сермеп жүгіру -қол желкеде аяқты артқа сермеп жүгіру -екі қолды алға созып тізені жоғары көтеріп жүгіру -екі қолды артқа қойып өкшені тигізіп жүгіру -екі қол жанда аяқты жанға сермеп жүгіру Жай жүру,терен тыныс алу,демді қалпына келтіру. Бір орында тұрып Ж.Д.Ж. жасату. |
|
Ысқырғыш,уақыт өлшегіш,матрас
|
||
Ортасы 20мин |
Эстафета ойындары - Эстафеталық таяқпен жүгіру - Допты шеңбермен алып жүру - Кегли жинау |
||||
Аяқталуы
5мин |
Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.
Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
|
Бекітілді
Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
Бөлім: 2-бөлім. Қозғалыс және спорт ойындар |
|||||
Күні: 16.10.23 |
Мұғалімнің есімі: Аман Ернұр Серікұлы
|
||||
Сынып: 3 Ә,Б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:
|
|||
Сабақ тақырыбы:
|
Бірлескен ойындағы тактика және стратегия |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.1.1 қозғалысқа байланысты стратегия мен тактиканы дамыту |
||||
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылар қозғалысқа байланысты стратегия мен тактиканы дамытады |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады |
||||
Жоспар
|
|||||
Жоспарланған уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Оқушылардың қатарда түзу тұруын қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Жүгіру және жалпы дамыту жаттығуларын орындауын қадағалау. |
|
Ысқырғыш,уақыт өлшегіш
|
||
Ортасы |
Доппен орындалатын жаттығулар.
Дескриптор - доппен орындалатын жаттығуларды біледі; - допты оң және сол қолмен соғады; - допты аяқ арасымен жүргізуді біледі; - допты кедергілер арқылы жүргізуді орындайды. |
||||
Аяқталуы
|
Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды,
оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
|
Бекітілді
Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
Бөлім: 2-бөлім. Командалық спорттық ойындар |
|||||
Күні: 16.10.23 |
Мұғалімнің есімі: Аман Ернұр Серікұлы
|
||||
Сынып: 6 Ә |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:
|
|||
Сабақ тақырыбы:
|
Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау |
||||
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылар қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құрады және орындайды |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады |
||||
Жоспар
|
|||||
Жоспарланған уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Жүгіру және жалпы дамыту жаттығуларын орындауын қадағалау. |
|
Ысқырғыш,уақыт өлшегіш,доптар, конустар
|
||
Ортасы |
Баскетбол добымен орындалатын жаттығулар. Қауіпсіздік ережесі: - жаттығу орындау барысында допты қарама-қарсы тұрған адамға төменнен домалату арқылы беру; - допты себетке лақтырғанда өзінің кезегін күту; - допты қағып алу барысында қолдың арасын ашпау; - саусақты тіке допқа қаратып қоймау; - допқа немесе доппен секіргенде қарсыласын итермеу т.б.
Баскетбол ойыны 5x5
|
||||
Аяқталуы
|
Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа
жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
|