Сабақтың басы
/8-10минут
|
Оқушыларды сапқа
тұрғызу: -Бір қатарға сапқа тұр! -Түзел! -Тік
тұр!
Сәлемдесу.
Сабақтың тақырыбын
хабарлау.
Жүру
жаттығулары:
аяқтың ұшымен;
өкшемен; жартылай отырып; толық отырып
жүру.
Жүгіру
жаттығулары
Оң (сол) иықпен
алға, тізені көтеріп, аяқты артқа, жанға сермеп
жүгіру.
ЖДЖ
Б.Қ. аяқ иық
деңгейінде, қол белде.
С-қ 1. басты оңға
ию;
С-қ 2. басты солға
ию; С-қ 3. алға;
С-қ 4.
артқа.
Б.Қ. аяқ иық
деңгейінде, оң қол жоғары.
С-қ 1-2. қолды артқа
сермеу;
С-қ 3-4. қолды
алмастырып сермеу.
Б.Қ. аяқ иық
деңгейінде, қол иықта.
С-қ 1-4. иықты
алға;
С-қ 5-8. иықты артқа
айналдыру.
Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, қол
алға.
С-қ 1-2. қолды қайшылау;
С-қ 3-4. қолды алмастырып
қайшылау.
Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, қол кеуденің
алдында.
С-қ 1-2. қолды артқа
сермеу;
С-қ 3-4. бұрылып, қолды жайып артқа
сермеу;
С-қ 5-6. санақ 1-2 – ні
қайталау;
С-қ 7-8. санақ 3-4 – ті
қайталау.
Б.Қ. аяқ алшақ, қол белде.
С-қ 1-2. оңға еңкею;
С-қ 3-4. солға еңкею.
Б.Қ. аяқ өте алшақ, қол
жанға.
С-қ 1. еңкейіп оң қолды сол аяққа
тигізу;
С-қ 2. еңкейіп сол қолды оң аяққа
тигізу;
Б.Қ. аяқ өте алшақ, қол
төмен.
С-қ 1-3. бұрылып оң аяққа
отыру;
С-қ 4. Б.Қ.
С-қ 5-6. бұрылып сол аяққа
отыру;
С-қ 4. Б.Қ.
Б.Қ. н.т. қол тізеде.
С-қ 1-4. тізені оңға
айналдыру;
С-қ 5-8. солға айналдыру.
Б.Қ. н.т. қол белде.
С-қ 1. қолды алға созып
отыру.
С-қ 2. Б.Қ.
Б.Қ. н.т. қол белде.
С-қ 1-2. оң аяқпен секіру;
С-қ 3-4. сол аяқпен секіру.
Б.Қ. н.т. қол белде.
С-қ 1-4. қос аяқпен секіру.
Б.Қ. аяқ алшақ, қол жанға
С-қ 1-2. оң аяқты, С-қ 3-4.сол аяқты
сермеу.
|
Сапқа тұру.
Пәрмендерді орындау.
Қол жоғары, аяқтың
ұшымен;
Қол желкеде,
өкшемен;
Қол белде, жартылай
отырып;
Қол тізеде, толық
отырып жүру.
Қолды белге қойып
оңға секіре жүгіру;
Қолды белге қойып
солға секіре жүгіру;
Қолды алға созып,
тізені көтеріп жүгіру;
Қолды белге қойып,
өкшені артқа сермеп жүгіру;
Қол төмен жанға,
аяқты сыртқа сермеп жүгіру.
Демді басып залды
айнала жүру.
Шеңбер жасап
тұру.
Тұлғаны тік ұстау,
басты иіп иыққа тигізе
жасау.
Қолды шынтақ
буынынан бүкпей жасау.
Тұлғаны тік ұстап,
иық буынын толық айналдыра
жасау.
Басты көтеріп ұстау,
тізе, қол буынын бүкпей
ұстау.
Қолды артқа
сермегенде жауырын арасын жақындата жасауға тырысу. Қолды
бүкпеу.
Алға еңкеймей, жанға
иіліп жасау.
Тізені
бүкпеу.
Алға еңкеймеу. Артқы
аяқты созып бүкпей жасау.
Тізе буынын екі
жаққа толық айналдыра жасау.
Толық
отыру.
Тепе – теңдікті
сақтай отырып жасау.
Аяқтың ұшынан жоғары
секіре жасау.
Аяқты бүкпей,
барынша жоғары сермеу.
|
|
|
Сабақтың ортасы
/25-27минут
|
«Жәмпи» ұлттық көше ойынын
ойнату.
Ойынның мақсаты: мергендік
және дәлдік қабілеттерді
дамыту.
Ойынның шарты: Оқушылар тең
екі командаға бөлінеді. Шеңбер сызылады және сол шеңбердің ішіне
бос қауашақтар немесе кеглилер тігіледі. Бірінші команда
белгіленген жерден жеңіл допты жерлетіп, «боулинг» ойыны сияқты
түзу лақтырады. Егер лақтырылған доп кеглилерді құлататын болса,
онда топ ойыншылары оны қайта жинап, «жәмпи» деп айлайды. Ал,
екінші команданың мақсаты шеңбер ішіне бірінші топтың ойыншыларын
кіргізбей, жеңіл доппен ұру арқылы оларды жансыздандыру. Егер
бірінші топтың ойыншылары қауашақтарды немесе кеглиді жинаса, онда
сол топ қайта допты лақтырады. Егерде барлық ойыншы жансызданып,
қауашақтар құрылмаса, онда екінші топ ойыншылар доп лақтырады. Ойын
осылай жалғасады.
Дескриптор:
- Ойынды өз ережесімен
ойнау,
- Топта белсенділік, ептілік
таныту;
- Допты жерлетіп
лақтыру;
- Мергендік, дәлдік
қабілеттерін жетілдіру.
Лақтыру
әдісі
|
Ойынға барлық ойыншы қатысады
және оқушылардың мақсаты ойын арқылы дәлдік, мергендік қабілеттерін
дамыту. Допты түзу лақтыру арқылы қауашақтарды
көздей отырып, дәл тигізу.
|
Қол шапалақтау, қолдау, сөзбен
мадақтау.
|
Доп ,
кеглилер.
|