Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
Квадраттық функция
|
Мектеп:
№14 ЖББ мектеп КММ
|
Педагогтің аты-жөні:
|
Игембаева Мархаба Толеужановна
|
Күні:
|
|
Сыныбы: 8
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың
аудандары
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.1.3.13 трапецияның ауданы
формулаларын қорытып шығару және
қолдану
|
Сабақтың мақсаты:
|
трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және
қолдану
|
Бағалау критерийлері
|
1.Трапеция ауданын табу формуласын
түсіну;
2. Берілген есептер арқылы трапецияның ауданын
табады;
3. Трпаецияның қасиеттерін қолдану
|
Құндылықтарға баулу
|
Талап:
Жеке және командамен жұмыс істей
білу;
Ар-ұят:
Достарына,сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу,
мейірімділік таныту
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
|
Ұйымдастыру:
-Оқушылармен амандасу, сынып
оқушыларын түгелдеу.
Топқа
бөлу:
Оқушылар «Бір кесе
шәй» әдісі арқылы бойынша екі топқа
бөлінеді.
Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ
ішінен топ басшы сайлап топ атауын қояды , топ мүшелері сабаққа
белсенді қатысуын қолдарындағы 10 баллдық шкаласы бар
сағат «Бағалау
сағаты» әдісі арқылы
бағалайды.
Үй тапсырмасын тексеру: Мұғалім жеке-жеке үй
тапсырмасын қарап шығады.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі
арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй
сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі
арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Кейіпкерлердің суреттері
бейнеленген қағаздар
|
Миға шабуыл. «Тамшылар»
әдісі.
5
мин.
10мин
|
Оқушылармен бірге сабақ мақсатын
ашу;
Жалпы трапеция дегеніміз қарама-қарсы екі қабыррғасы
параллель, ал өзге екі қабырғасы параллель емес болып келетін
төртбұрышты айтамыз.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Тамшылар»
тәсілі
қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір
оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін
оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар
қойылады.
Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Трапецияның аудан
формуласын қорытып шығару және қолдану. Сонымен қоса трапецияның
негізгі қасиеттерін тереңірек
қарастырамыз.
Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар
беремін.
Оқулықпен жұмыс:
№ 3.48 есеп
|
Сұрақтар:
1.Трапецияның анықтамасы қандай?
2.Трапецияның ауданының формуласын
атаңыз?
3. Трапеция түрлеріне қарай нешеге
бөлінеді?
4. Трапецияның орта сызығы дегеніміз
не?
5. Трапецияның негізгі қасиеттерін
атаңыз
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Оқушылар оқулықтан тақырыпты қайталап берілген есепті
тақтада шығарады.
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
-2-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
-3-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
-
Оқулық
8-сынып
|
Сабақтың ортасы
10 мин.
Топтық жұмыс
|
«Жұмыртқа» әдісі
Тақтаға ілінген жұмыртқаларды ашып, ішінде жасырылған
есепті топ мүшелері шығаруы керек.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын»
тәсілі
көрініс табады.
Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек
көрсету.
|
Берілген тапсырманы топпен бірлесіп орындайды, оқушылардың
ынтымақтастығы мен шапшаңдығы сыналады.
|
Дескриптор:
Есептерді топтасып шешу
Бағалау:
Бірінші болып аяқтаған топ 1 баллға ие
болады
|
|
Жеке
жұмыс.
5
мин.
|
«Попкорн» әдісі
Екі топқа тапсырма жазылған попкорн салынған қорапша
беріледі. Әр топ мүшесі өзіне түскен тапсырманы орындап, ауызша
жауап беруі тиіс.
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым
дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету»
тәсілі
көрініс табады.
|
Берілген тапсырма бойынша есепті
орындайды
|
Дескриптор:
Әрбір топ мүшесі жауапты дұрыс тапса сол топқа 1 балл
беріледі.
|
|
Топтық
жұмыс
5
мин.
Бой
сергіту
|
Дәл тап ойыны
Бургер ортасындағы жазылған тапсырмаларды орындау арқылы
бос орынды толтыру қажет
Мақсаты: Берілген тапсырма арқылы топпен
жұмыс қабілетін жақсарту.
Тиімділігі: Оқушыны ойын арқылы
сабаққа деген зейінін ашу, қызықтыру.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Бой
сергіту» тәсілі көрініс
табады.
|
Қорапшада жасырылған фигураларды көрмей реттілікпен бойынша
дәл солай орналастыру керек.
|
Дескриптор:
Уақытты тиімді пайдалану, ой түйсігіне
жүгіну
Бағалау:
Топ мүшелері дұрыс тапса топқа 1 ұпай беріліп
отырады
|
Картоннан жасалған әртүрлі
фигуаралар
|
Сабақтың соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
Бағалау
Үйге
тапсырма
5
мин.
|
«Көгершіннен хат» әдісі бойынша мұғалімге
сабақ жайлы пікіріңді хат ретінде жолда.
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін
сөйлем арқылы тұжырымдайды
Оқулықтағы №3.44 есеп
|
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін
жинақтап, саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
Көгершін әдісі бойынша берілген тапсырманы толық
орындайды.
Оқушылар өздерінің сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай Бағалау сағаты
әдісі арқылы
бағалайды.
|
Тақтадда жапсырылған көгершін
бейнелері
Бағалауға арналған қолсағат
Оқулық 8-сынып
|
|
|
|
|
|
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Қажеттілігіне қарай тапсырмалар
беремін.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету.
|
10 баллдык жүйе бойынша
бағалау
|
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық
парталардың түзу тұруына назар аудару.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы
да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|