Материалдар / Төрт бұрыштар мен үшбұрыштардың ауданы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Төрт бұрыштар мен үшбұрыштардың ауданы

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометрия пәніне арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Шілде 2024
215
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар №1-сабак

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Квадраттық функция

Мектеп:

14 ЖББ мектеп КММ

Педагогтің аты-жөні:

Игембаева Мархаба Толеужановна

Күні:


Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану

Сабақтың мақсаты:

трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану

Бағалау критерийлері




1.Трапеция ауданын табу формуласын түсіну;

2. Берілген есептер арқылы трапецияның ауданын табады;

3. Трпаецияның қасиеттерін қолдану


Құндылықтарға баулу





Талап:

Жеке және командамен жұмыс істей білу;

Ар-ұят:

Достарына,сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

5 мин.


Ұйымдастыру:

-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.

Топқа бөлу:

Оқушылар «Бір кесе шәй» әдісі арқылы бойынша екі топқа бөлінеді.

Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлап топ атауын қояды , топ мүшелері сабаққа белсенді қатысуын қолдарындағы 10 баллдық шкаласы бар сағат «Бағалау сағаты» әдісі арқылы бағалайды.


Үй тапсырмасын тексеру: Мұғалім жеке-жеке үй тапсырмасын қарап шығады.

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.



Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Кейіпкерлердің суреттері бейнеленген қағаздар



Миға шабуыл. «Тамшылар» әдісі.


5 мин.






















10мин

Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу;

Жалпы трапеция дегеніміз қарама-қарсы екі қабыррғасы параллель, ал өзге екі қабырғасы параллель емес болып келетін төртбұрышты айтамыз.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Тамшылар» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.














Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Трапецияның аудан формуласын қорытып шығару және қолдану. Сонымен қоса трапецияның негізгі қасиеттерін тереңірек қарастырамыз.

Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.


Оқулықпен жұмыс:

3.48 есеп



Сұрақтар:

1.Трапецияның анықтамасы қандай?

2.Трапецияның ауданының формуласын атаңыз?

3. Трапеция түрлеріне қарай нешеге бөлінеді?

4. Трапецияның орта сызығы дегеніміз не?

5. Трапецияның негізгі қасиеттерін атаңыз

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Оқушылар оқулықтан тақырыпты қайталап берілген есепті тақтада шығарады.

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.



Рисунок 1






Прямоугольник 1


-


Оқулық

8-сыныпПрямоугольник 2

Сабақтың ортасы


10 мин.



Топтық жұмыс




«Жұмыртқа» әдісі

Тақтаға ілінген жұмыртқаларды ашып, ішінде жасырылған есепті топ мүшелері шығаруы керек.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

Берілген тапсырманы топпен бірлесіп орындайды, оқушылардың ынтымақтастығы мен шапшаңдығы сыналады.

Дескриптор:

Есептерді топтасып шешу


Бағалау:

Бірінші болып аяқтаған топ 1 баллға ие болады






Жеке жұмыс.

5 мин.

«Попкорн» әдісі

Екі топқа тапсырма жазылған попкорн салынған қорапша беріледі. Әр топ мүшесі өзіне түскен тапсырманы орындап, ауызша жауап беруі тиіс.

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

Дескриптор:

Әрбір топ мүшесі жауапты дұрыс тапса сол топқа 1 балл беріледі.



Топтық жұмыс

5 мин.


Бой сергіту

Дәл тап ойыны

Бургер ортасындағы жазылған тапсырмаларды орындау арқылы бос орынды толтыру қажет

Мақсаты: Берілген тапсырма арқылы топпен жұмыс қабілетін жақсарту.

Тиімділігі: Оқушыны ойын арқылы сабаққа деген зейінін ашу, қызықтыру.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Бой сергіту» тәсілі көрініс табады.

Қорапшада жасырылған фигураларды көрмей реттілікпен бойынша дәл солай орналастыру керек.

Дескриптор:

Уақытты тиімді пайдалану, ой түйсігіне жүгіну

Бағалау:

Топ мүшелері дұрыс тапса топқа 1 ұпай беріліп отырады




Картоннан жасалған әртүрлі фигуаралар


Сабақтың соңы.




Ой толғаныс.

Рефлексия




Бағалау




Үйге тапсырма



5 мин.


«Көгершіннен хат» әдісі бойынша мұғалімге сабақ жайлы пікіріңді хат ретінде жолда.


Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлем арқылы тұжырымдайды













Оқулықтағы №3.44 есеп














Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

Көгершін әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды.

Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай Бағалау сағаты әдісі арқылы бағалайды.


Тақтадда жапсырылған көгершін бейнелері

Бағалауға арналған қолсағат





Оқулық 8-сынып







«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

10 баллдык жүйе бойынша бағалау

Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:




















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!