|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Оқушылар жаңа тақырыпты түсінеді, алған білімін тапсырмаларды орындағанда қолданады. тұрмыс – салт жырлары , төрт түлік малға байланысты туралы әдеби білім алады, дүниетанымдары кеңейеді, мәнерлеп оқу дағдылары дамиды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Тақырып туралы қосымша мәліметтер біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ережемен жұмыс істей алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Салт өлеңдері мен бата-тілек жырлары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Қызығушылықты ояту «Қара жорға» биіне шақыру арқылы оқушы көңілін көтеру. «Санамақ» арқылы топқа бөлу. Төрт түлік туралы флипчартқа жазып шығуды тапсыру. Бейнежазба тыңдау. |
Таныстыры лым, суреттер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. 1. Қой - төрт түліктің ұсағы 2. Сиыр ірі қараға жатады. 3. Жылқы - төрт түліктің бірі. 4. Түйе – түлік басы. Түйе – көштің көлігі 1-топ. Шопан ата 2-топ. Ойсыл қара 3-топ. Зеңгі баба 4-топ. Қамбар ата Әр топ жыр, мақал мәтел, тиым сөздер, жұмбақтар мен ертегі аңыздар айтады. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Оқулықта берілген жаттығуларды орындау |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Тыйым
сөздер. |
Берілген тапсырманы орындайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: 1Сөздікпен жұмыс. 2.Халқымның салт-дәстүрін,әдет –ғұрпын құрметтеймін |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Топ жұмысын бағалау кестесі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Төрт түлік мал жайындағы өлең-жырлар.
Төрт түлік мал жайындағы өлең-жырлар.
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Оқушылар жаңа тақырыпты түсінеді, алған білімін тапсырмаларды орындағанда қолданады. тұрмыс – салт жырлары , төрт түлік малға байланысты туралы әдеби білім алады, дүниетанымдары кеңейеді, мәнерлеп оқу дағдылары дамиды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Тақырып туралы қосымша мәліметтер біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ережемен жұмыс істей алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Салт өлеңдері мен бата-тілек жырлары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Қызығушылықты ояту «Қара жорға» биіне шақыру арқылы оқушы көңілін көтеру. «Санамақ» арқылы топқа бөлу. Төрт түлік туралы флипчартқа жазып шығуды тапсыру. Бейнежазба тыңдау. |
Таныстыры лым, суреттер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. 1. Қой - төрт түліктің ұсағы 2. Сиыр ірі қараға жатады. 3. Жылқы - төрт түліктің бірі. 4. Түйе – түлік басы. Түйе – көштің көлігі 1-топ. Шопан ата 2-топ. Ойсыл қара 3-топ. Зеңгі баба 4-топ. Қамбар ата Әр топ жыр, мақал мәтел, тиым сөздер, жұмбақтар мен ертегі аңыздар айтады. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Оқулықта берілген жаттығуларды орындау |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Тыйым
сөздер. |
Берілген тапсырманы орындайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: 1Сөздікпен жұмыс. 2.Халқымның салт-дәстүрін,әдет –ғұрпын құрметтеймін |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Топ жұмысын бағалау кестесі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














