Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
9.2.А
Тізбектер
|
Мектеп: «Ш.Тоқжігітов атындағы орта
мектебі» КММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты -
жөні: Үркімбай Сәуле
Мұратжанқызы
|
Сынып: 9
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың
аудандары
|
Осы сабақта қол
жеткізіле тін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
8.1.3.12- төртбұрыштар мен үшбұрыштартардың аудандарының
формулаларын есеп шығаруда қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар:
төртбұрыштар
мен үшбұрыштартардың аудандарының формулаларын есеп шығаруда
қолдану
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
8төртбұрыштар мен үшбұрыштартардың аудандарының
формулаларын есеп шығаруда қолдану
|
Кейбір
оқушылар:
шексіз кемімелі геометриялық
прогрессияның қосындысы формуласын қолданып,периодты ондық бөлшекті
жай бөлшекке айналдыра отырып теңдікті
дәлелдейді.
|
Бағалау критерийі:
|
Шексіз кемімелі
геометриялық прогрессия қосындысының формула- сын периодты ондық
бөлшекті жай бөлшекке айналдыруда
қолданады.
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Оқушылар:
-Шексіз кемімелі геометриялық
прогрессияның қосындысы формуласын
тұжырымдайды;
- Периодты ондық бөлшекті жай
бөлшекке айналдыруды баяндайды.
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:Шексіз кемімелі
тізбек,еселік
|
Диалогқа, жазылымға қажетті
тіркестер :
Шексіз кемімелі
геометриялық прогрессия қосындысын табу үшін
....;
|
Құндылықтарға
баулу
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы»
6-шы құндылығы негізінде оқушыларды мемлекеттік тілді құрметтеуге,
үштілділікке тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Орыс тілі,
ағылшын
|
Алдыңғы
білім:
|
Геометриялық
прогрессияның n-ші мүшесінің
формуласы
Шексіз кемімелі
геометриялық прогрессия қосындысының
формуласы
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақтың
жоспарлан- ған кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған
жаттығулар түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
(7
мин)
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру. «Пікір алмасу»
тәсілі
|
|
Сабақтың
ортасы
(20
мин)
|
І. Жұптық
жұмыс. «Зерттеушілік
конференциясы»
Тапсырма 1.
№239
a) 0,(6); b) 2,(13); с)
0,(115) шексіз периодты ондық бөлшектерді жай бөлшектер арқылы
жазыңдар.
Дескриптор:1.Шексіз периодты ондық бөлшекті
қосынды түрінде жазады;2. Еселігін табады;3.Шексіз кеміме лі
геометриялық прогрессия қосындысының формула сын қолданады;4.Сәйкес
жай бөлшекті алады.
Тапсырма
2.
Шексіз периодты ондық бөлшекті
жай бөлшек түрінде жазыңдар.
Дескриптор:
1.Шексіз периодты ондық
бөлшекті қосынды түрінде жазады;2.Еселігін табады;3.Шексіз кемімелі
геометриялық прогрессияның қосындысының формуласын қолданады;4
Амалдарды орындайды.
Тапсырма
3.
Тепе-теңдікті
дәлелдеңдер.

Дескриптор:
1. Шексіз периодты ондық
бөлшекті қосынды түрінде жазады;2.Еселігін табады;3.Шексіз кемімелі
геометрия лық прогрессияның қосындысының формуласын қолданады;4.
Тепе-теңдікті дәлелдейді.
ҚБ. «Ауызша» әдісі. Дискрипторды
талдай отырып, бағалау критерийіне сәйкес бірін-бірі
бағалайды.Сергіту
сәті. «Заряд алу»
әдісі.
|
А.Әбілқасымова Алматы «Мектеп»
2009ж.
А.Әбілқасымова Алматы «Мектеп»
2009ж.
Дидактикалық
материал
|
Сабақтың
соңы
(13
мин)
|
Тапсырма
2.
ҚБ. «Индекс карточкалар»
әдісі арқылы жауап үлгісімен
дескриптор бойынша бір-бірін бағалайды. Карточканың 1 бетіне есеп
шығарғандағы жетістіктері туралы жазады, 2 бетіне жіберген
қателіктері туралы жазады.
Рефлексия. «Бас, қол,
жүрек» Шульман әдісі
Бүгінгі
сабақта
-
басың арқылы нені
меңгердің?
-
қолың арқылы нені жасай
аласың?
-
жүрегің арқылы нені
сезіңдің?
Үйге
тапсырма:
|
http://expert.atamura.kz/kz/books/536
А.Е.Әбілқасымова Алгебра. 9
сынып. Алматы «Мектеп» 2013ж.
Дидиктикалық
материал

|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Саралау тәсілдері: тапсырма,
диалогқа түсу және қолдау, жіктеу, қарқын. Оқушыны мақсатқа жеткізу
барысында диалог және жеке тапсырмалар тәсілін
қолданамын.
|
«Индекс карточкалар»
әдісі.
Дескрипторды талдай отырып,
бағалау критерийіне сәйкес бірін-бірі
бағалау.
|
Оқушыларды топтастыру кезінде
денсаулықтарын ескеремін.
Сергіту сәтін өткізу
кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтаймын.
|